Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Emra
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 2:20 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Emra » dg. maig 28, 2017 12:44 pm

El problema de Mafalda es que el cole adscrito no está cerca, no recuerdo donde esta ubicado pero míralo porque cuando tenga que entrar en 1ro será complicado también encontrar plazas.
Lilotilla
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dc. març 15, 2017 5:19 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Lilotilla » dg. maig 28, 2017 12:51 pm

Hi ha una diferencia fonamental entre el Kinder i la Mafalda, que el Kinder és privat i la Mafalda és concertat
velopan
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. maig 28, 2017 8:56 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: velopan » dg. maig 28, 2017 1:00 pm

Estoy alucinando un poco con todo el proceso. Pero hoy el remate es que estoy intentando enviar la lista nueva, pongo todos los datos y me dice que no son correctos. Lo he hecho ya 4 veces, comprobando bien mi dni, el número de preinscripción y la fecha de nacimiento. Y nada. No funciona. Esto es de alucinar.
velopan
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. maig 28, 2017 8:56 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: velopan » dg. maig 28, 2017 1:12 pm

Emra ha escrit:El problema de Mafalda es que el cole adscrito no está cerca, no recuerdo donde esta ubicado pero míralo porque cuando tenga que entrar en 1ro será complicado también encontrar plazas.


Sí, son los Jesuitas de Sarria. Cerquita, vamos. Está claro que matriculando en Mafalda a los 6 años has de empezar todo el proceso otra vez. En fin :/
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dg. maig 28, 2017 1:16 pm

jo conec una noia q porta la nena a Mafalda a escola bressol. A la llista de coles nomes ha demanat 1 i deia q si no entrava seguiria al mafalda. El Kinder no el conec nomes el vaig anar a visitar per llogar espai per un aniversari i l'espai em va semblar molt brut i deixat
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Emra
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 2:20 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Emra » dg. maig 28, 2017 1:18 pm

Has probado con el DNI del otro papi?
velopan
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. maig 28, 2017 8:56 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: velopan » dg. maig 28, 2017 1:41 pm

Sí, con ambos. Si hasta ahora he entrado con el mío para ver sus datos. He hasta bailado los números de la fecha de nacimiento por si alguien los hubiera puesto mal. Nada, mañana me paso por el cole a hacerlo en persona. Si me falla sólo a mí es que han metido mal la fecha de nacimiento. Si falla a más gente es que el link entre la preinscripción y la fecha está mal hecho a nivel de programación.
Jenika
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dv. maig 12, 2017 1:14 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Jenika » dg. maig 28, 2017 9:26 pm

Cositina cierto es que las instalaciones de Kinder no son muy buenas pero mi hijo va desde los 6 meses y te puedo garantizar que viene gente de toda Barcelona a traer a los niños allí... Por algo será mi hijo es totalmente bilingue en inglés como si fuera materno y un ratio de 3 profes por 8 no lo vas a encontrar en ningún sitio a ver donde conoces tu que los saquen a diario a los parkes a la playa les llevan a los huertos que tienen ellos propios les enseñan a comprar y a pagar en los supermercados vamos y sicomotricidad no he visto de ningún sitio que salgan tan bien ahí que conocerlo para valorar :)
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dg. maig 28, 2017 9:32 pm

Sii y se q van muchos extranjeros y no dudo del proyevto pedagogico por eso he comentado q no lo conozco,lo unico q conozco es el espacio de verlo en una visita, y reamente es q me llamó la atencion. Lo del ratio es un lujazo esta claro!! Como hemos comentad ktras veces el gran handicap de estas escoletas es dónde ebcuentras plaza cuando tengas q incorporarte a la escuela pero en el caso de los qvais de oficio yo entiendo prrfrctamente q decidais no escolarizar en una escuela q os horrorice.
Espero q mañana podais conocer en efsona las escudlas disponibles a ver si encontráis algo q os encaje . muchiima suerte
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
mandarina777
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. feb. 20, 2017 10:47 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: mandarina777 » dg. maig 28, 2017 10:19 pm

Bueno mañana yo trabajo y no se si me puedo coger el día libre... hay mucha gente que en primaria se va a concertada pq ahí cree que la "cosa se pone seria", tengo amigos de mi madre que en su día lo hacían así y me temo que sigue habiéndolo por algún comentario de algunos padres/madres...asi que....es una opción
janoah
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. maig 08, 2017 11:51 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: janoah » dl. maig 29, 2017 2:56 am

Hola,
Nosaltres al final no anem d'ofici. La meva 9a opció era Bogatell, així que m'imagino q serà el q ens tocarà. Tenint en compte que la meva primera opció era Fluvià... doncs és com la nit i el dia, res a veure amb el que m'hagués agradat.
L'equip de direcció del bogatell són del dept. D'educació física. A mi em va donar la sensació que els espanten els canvis i no se'ls creuen massa... alguns (petits) en fan pq toca i està de moda, però elles aposten pel que funciona de tota la vida: el que anomenen aprenentatge sistemàtic. Diuen que tenen projecte trilingüe, comencen anglès a p4 i acaben fent ciències en anglès (No sé amb quins resultats. Una tarda a la setmana tenen espais d'aprenentatge. També diuen que treballem x projectes. Tenen molt material esportiu.
Quan vam anar a veure les aules la directora ens convidava a entrar tot i q alguns estaven fent classe... a mi em va semblar una falta de respecte tal i com ho va fer...
En resum, el projecte no em va entusiasmar massa, i més després de veure altes escoles com Fluvià, Llacuna...
Espero que us pugui ser d'utilitat...
Vaig fer alguna foto, a veure si us la puc penjar...
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dl. maig 29, 2017 5:20 am

Jo conec moltisims pares del Bogatell. Per logistica i conservadurisme x no anar a ofici va ser la meva 2a oocio pero realment no volianl anar alla i x aixo finalment vam descartar arriscar la 1a oocio al vila olimpica i vam assegurar amb brusi. Pero vaig parlar amb molts pares del bogatell. He de dir q es l unic cole de la zona q te detractors (lanresta de coles tothom parla sempre be) pero tambe mols pares moot contents. Part bona diuen q elsnnens surtrn amb un molt bon nivell, i q hi ha un super bon ambient de pares (q es fan moltes activitats fors dencole els pares etc). Allo q deia la directora de q tenen nens q van amb motxila plena es cert, hi ha ppca immigracio i molts pares de nivell socioeconomic alt que viuen x la zona. Com a part negativa he sentit gent q es queixava s alfunes profes concretes d Infantil (profes q crec q ja shan jubilat pq es veu q han tingut bastant renovacio al claustre) i q son bastant canyeros amb tema deures/exigencia académica.
A mi personaoment el q em va tirar molt enrere va ser la part d Infantil. Un rotllo molt de fitxes etc i les profes no em van transmetre feeling. Aixo si els petits tenen un super pati xulisim q el meu nen sempre q passem em diu q vol anar alla. En canci la parrt de Primaria em va afradar mes. Evidentment no te res a veure amb un fluvia pero dins del seu estil a primaria em va semblar w tenien tot ben pensat i un projecte molt definit, a diferencia del cole Poblenou q vaig sortir d alla sense entendre com coi treballen
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
sate
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 9:49 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: sate » dl. maig 29, 2017 10:49 am

Hola
Estoy perdidísima. A mi no me ha llegado ningún mail, y en la web dónde nos podía el número de sorteo no me pone nada nuevo.
Es significa que he entrado en algún cole? o que voy de oficio?
En la lista de oficio provisional no sale el número de preinscripción de ninguno de mis peques...
He llamado al consorci y me dice que "algunos" recibirían el mail, pero no todos.....

Cómo pueda saber si voy o no a oficio????
Gracias
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dl. maig 29, 2017 10:53 am

Sate creo q nadie ha recibido mail ni sms. Las q han dicho q vam a oficio lo saben pq sale su numero de preinscripcion en la lista (pdf) q hay en la web del consorci. Has mirado esa lista,en la pagina del pdf q correspode al cole q pediate en 1a opcoon, y no sale tu numero? Eso signidica q tienes plaza en algun cole de tu lista (pero no sabras en cual hasta el dia 2). Habias puesto en tu lista algun cole q no llenó en 1a opcion?
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
sate
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 9:49 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: sate » dl. maig 29, 2017 10:59 am

Ufff, qué caos es esto

Creo que todos los coles que puse se han llenado en primera opción... a no ser que amplien ratio, en cuyo caso se asigne alguno directamente, creía que íbamos a oficio.

A ver qué pasa el día 2.
Ánimos a todos
velopan
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dg. maig 28, 2017 8:56 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: velopan » dl. maig 29, 2017 8:28 pm

Yo he recibido SMS y mail. Y hoy un recordatorio de que mañana finaliza el plazo.
Al final me ha tocado ir al cole y resulta que habían registrado mal la fecha de nacimiento. Pero bueno, lo he podido hacer.
Mucha suerte a todos los de oficio! Que toque en un sitio donde, aunque no haya sido nuestra primera opción, acabemos contentos. Saludos!
Jenika
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dv. maig 12, 2017 1:14 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Jenika » dl. maig 29, 2017 8:40 pm

Sate no lo dejes y vete mañana a tu colegio o donde sea por que si no no vas a poder elegir ni de oficio..... Vamos yo no lo dejaba
Olbcn
Entrades: 3
Membre des de: dv. maig 26, 2017 11:22 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Olbcn » dl. maig 29, 2017 9:42 pm

Yo también recibido sms, mail y hoy recordatorio
mandarina777
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. feb. 20, 2017 10:47 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: mandarina777 » dl. maig 29, 2017 10:29 pm

Ho sento he estat mirant coles...demà faré l'escrit.

Els que m'heu contestat per privat perdoneu que no us havia llegit. Us he contestat.
Emra
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 2:20 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Emra » dt. maig 30, 2017 6:38 am

Si hacéis escrito avisar y firmamos también.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::