Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Emra
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 2:20 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Emra » dj. juny 22, 2017 10:36 pm

Y siguen luciéndose... Al informático le van a dar este año... Vaya patata de programa macho!
janoah
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. maig 08, 2017 11:51 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: janoah » dj. jul. 06, 2017 11:29 pm

cositina ha escrit:
janoah ha escrit:
Tema moviment de places, vols dir que n'hi haurà gaires?


Apartdel cas ddl brusi aquesta setmana mhan comentat casos. (la 4a en llista dbespera d fluvia i la 1a de llista espera flor d maig) q tb els han trucat. I awuestes persones alhora deixen lloc als coles q els havien assignat i aixi succesivament. No seran moltisims moviments pero els q estan al capdavant d les llistes d espera d agun dels coles d la seva llista tenen esperances.

Jo conec 5 o 6 nens de l'escola bressol del meu q aniran a bogatell. Tots el van demanar en 1a opcio


Doncs encara no m'ho crec, però m'acaben de trucar del Brusi que hi tenim plaça!!! :b-))) Demà portaré els papers... no m'ho pensava pas!
Bon estiu!!
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dj. jul. 06, 2017 11:37 pm

Janoah que be felicitats!! A quina posicio de la llista lhavies posat? Tant de bo d aqui a srtembre els q heu acabat a coles q no us convencien rebeu trucades amb bones noticies. Jo tb anire al brusi, ja em diras a quin grup et toca! (a b c)
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Naranjita
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: ds. set. 24, 2016 2:17 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Naranjita » dl. jul. 10, 2017 5:49 am

janoah ha escrit:
Doncs encara no m'ho crec, però m'acaben de trucar del Brusi que hi tenim plaça!!! :b-))) Demà portaré els papers... no m'ho pensava pas!
Bon estiu!!



Moooltes felicitaaaats!!!!
janoah
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. maig 08, 2017 11:51 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: janoah » dt. jul. 11, 2017 11:30 am

Naranjita ha escrit:Moooltes felicitaaaats!!!!

Moltes gràcies!!!!!
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dj. ago. 31, 2017 7:44 am

Hola! Quant de temps! Preparats per a P3? Nosaltres trnim la setmana vinent l entrevista personal amb la tutora. Molta sort a tots amb les adaptacions!
La setmana vinent es la ultima q encara poden haver moviments de places. Als q finalment no vau trnir sort aviam si hi ha un miracle de darrera hora.
Sort a tothom!
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Emra
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 2:20 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Emra » dv. set. 01, 2017 3:46 pm

Mucho animo a todos! Seguro q los nenes se lo pasan pipa, el mío al menos esta deseando empezar en su cole castillo!
Emra
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 2:20 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Emra » dj. set. 28, 2017 9:28 pm

Cómo ha ido el inicio de curso? Contentos con vuestros coles?
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dv. set. 29, 2017 7:40 am

En nuestro caso la adaptación está siendo durilla pero no por el cole sino por mi hijo que es bastante especial... Sobre todo por el trma de la comida. La verdad es que los 3 dias de adaptacion como tal q hacen todos los coles (algunos ni eso) xa mi se quedan claramentr insuficientes.
Tambien echo en falta el nivel de comunicacion diario que podiamos tener en la guarderia xo es inevitable... Demasiados niños...
En todo caso ahora que vivimos el estres diaruo de vestir y llevar a dos peques cada mañana y salir corfiendo a trabajar me doy curnta de lo sumamente importante q es el factor logistico. Ahora pienso cuanto tiempo perdido yendo a ver coles tan lejos de casa!
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dc. gen. 17, 2018 12:19 pm

Bon dia!

En pocs dies tornarem a la lluita de buscar escola pels nostres fills. Jo l'any passat ja vaig fer algún tanteig i aquest any ja ens toca escollir.

Pels que l'any passat ja vau escolaritzar als vostres nens qué tal? ens podeu fer 5 centims de com els hi va a l'escola? Algún consell??

Gràcies!
Emra
:: papallona
:: papallona
Entrades: 149
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 2:20 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Emra » dc. gen. 17, 2018 12:32 pm

Buenas...ya os llegó el turno!

La verdad es que estamos encantados con Provençals! Consejo... Super importante la ubicación del cole, nosotros entramos por los pelos en este cole y si nos hubiera tocado otro más alejado la vida se me habría complicado muchísimo.

Evidentemente que os guste el cole... Y os de buen feeling es básico, pero pensad también en la logística.

Ánimo!!!
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dc. gen. 17, 2018 12:55 pm

sii ja arriba de nou el show jeje. idem q emra jo em dono gracies cada dia d haver acabat a un cole davamr de casa perque si no no se q fotariem cada mati un caos amb els dos...
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dc. gen. 17, 2018 1:01 pm

Gracies!!! siii! el año pasado la verdad que miramos alguno que estaba bastante alejado pero hemos decidido que iremos a por alguno de los que tenemos cerca de casa que además hay bastantes...

A veure si tenim sort! >.-<:
Gem74
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dj. juny 22, 2017 9:11 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Gem74 » dc. gen. 17, 2018 3:41 pm

Emra,

Provençals es nuestra primera opción. Bueno en realidad era Escola Casas pero hemos estado leyendo sobre los niveles de contaminación de la escuela y nos hemos asustado.

Podrías por favor explicarnos cosas de la escuela. Es de tres lineas, no? Qué tal el nivel de inglés? Como es la integración? Que es lo que más os gusta y lo que menos???

Gracias!!!
Avatar de l’usuari
aidil_77
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dv. maig 30, 2014 11:09 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: aidil_77 » dc. gen. 17, 2018 5:34 pm

ISIS1980 ha escrit:Bon dia!

En pocs dies tornarem a la lluita de buscar escola pels nostres fills. Jo l'any passat ja vaig fer algún tanteig i aquest any ja ens toca escollir.

Pels que l'any passat ja vau escolaritzar als vostres nens qué tal? ens podeu fer 5 centims de com els hi va a l'escola? Algún consell??

Gràcies!



Hola a tothom!!!
Nosaltres també vam fer un "tanteig" l'any passat entrant a Jornades de Portes Obertes.
Aquest any ens toca passar per tot el procès de debó.
Estic embarassada de qüasi 7 mesos :cnen: així que farem les Jornades de Portes Obertes que quedin a prop de casa.
Per cert, sabeu més o menys en quines dates es començen a fer aquestes Jornades? A la web del Consorci no ho he sapigut trobar.
Gràcies.

P.D. Edito el meu comentari per anunciar-vos que la Escola Poblenou ja ha publicat a la seva web info sobre P.O.

Jornades de portes obertes
Escola Poblenou16/01/18
Dijous dia 22 de febrer de 16,45 a 17,45 h.
Presentació del Projecte Educatiu de Centre i visita a l’escola
Divendres 23 de febrer de 9,30 a 11 h.
Visita guiada a l’escola en funcionament

Per assistir, cal omplir formulari.
"...y sin embargo no hay pérdida que no signifique una ganancia, un crecimiento personal."
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dc. gen. 17, 2018 5:44 pm

felicitats aidil. Jo vaig anar a unes 12 portes oberttes amb un bebe de setmanes penjat al fulard :D
al consorci no pengen les dates de portes obertrs fins al març aprox i de fet wuan les pengen alguns coles ja les han fet. es millor trucar o enviar email a cada cole perque tho diguin i aqui al socpetit si us organitzeu podeu fer llista entre tots q es el q vam fer l any passat. Cap a mitjans de febrer es quan poden saber ja. Any passat crec q la primera va ser cap al 20 onfinals de febrer i ela ultims ja a finals de març
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dj. gen. 18, 2018 9:17 am

Enhorabona aidil!!

Jo de moment els que he vist que anuncien portes obertes son Pere IV i Voramar. Ho afegeixo al teu i així com diu cositina entre tots podem anar actualitzant la llista:

Jornades de portes obertes:

Escola Poblenou16/01/18
Dijous dia 22 de febrer de 16,45 a 17,45 h.
Presentació del Projecte Educatiu de Centre i visita a l’escola
Divendres 23 de febrer de 9,30 a 11 h.
Visita guiada a l’escola en funcionament
Per assistir, cal omplir formulari.

Escola PERE IV
DIMECRES 21 DE FEBRER A LES 17:30 h.
DIJOUS 1 DE MARÇ A LES 17:30 h.

Escola Voramar:
Educació Infantil - 3, 17, 24 de febrer del 2018 a les 11 hores
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dj. gen. 18, 2018 11:22 am

al nostre cole (antoni brusi) tambe tenen ja posada la info al web:
http://www.antonibrusi.cat/preinscripcio/
afegeixo a la vostra llista:






Jornades de portes obertes:

Escola Poblenou16/01/18
Dijous dia 22 de febrer de 16,45 a 17,45 h.
Presentació del Projecte Educatiu de Centre i visita a l’escola
Divendres 23 de febrer de 9,30 a 11 h.
Visita guiada a l’escola en funcionament
Per assistir, cal omplir formulari.

Escola PERE IV
DIMECRES 21 DE FEBRER A LES 17:30 h.
DIJOUS 1 DE MARÇ A LES 17:30 h.

Escola Voramar:
Educació Infantil - 3, 17, 24 de febrer del 2018 a les 11 hores

Escola Antoni Brusi
28 de febrer a les 15:15h (visita acompanyada per alumnes de 6è + explicació Equip Directiu )
7 de març a les 17:00h (explicació Equip Directiu + visita acompanyada per mestres)
Cal inscriure’s abans a l’adreça a8033501@xtec.cat o trucant al telèfon 93.221.12.98
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
carolcr
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. gen. 05, 2018 8:02 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: carolcr » dv. gen. 19, 2018 8:17 am

A nosaltres també ens toca aquest any...
Molta sort a tots!
:)
Avatar de l’usuari
Saris
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 502
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Saris » dv. gen. 19, 2018 2:57 pm

Hola a totes! I molta sort en la cerca i tria, i al sorteig!

A la nostra escola, que és St. Martí, les portes obertes són 1 de març i el 6 de març a les 15:30h.

Salut!
Imatge Imatge

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::