Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Eva borreguero
Entrades: 3
Membre des de: dc. gen. 10, 2018 5:37 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Eva borreguero » ds. gen. 20, 2018 3:42 pm

Hola! Fa uns mesos que us estic llegint, perque tinc un nen que al setembre començarà P3 i em preocupa molt el tema de la escola. Gràcies al vostre forum, m'he fet una idea general del projecte educatiu de cada escola, tot i que després ampliarem les nostres conclusions amb la jornada de portes obertes.
A nosaltres ens toquen, entre d'altres, les 4 escoles del C/ Perú ( Brasil, Catalonia, Poblenou i Provençals ). M'agradaria saber la opinió dels pares que porten els seus fills a algunes d'aquestes escoles, principalment la Provençals que a priori, és la que més ens interessa.

També m'agradaria saber si hi ha algun lloc on es pugui veure els resultats de les proves de competències bàsiques de la Generalitat, per veure el resultat de cada escola, tot i que no crec que aquesta informació sigui pública. Ho he intentat buscar per internet però no ho he trobat.. també voldria anar al Consorci a preguntar-ho. si m'assabento d'alguna cosa, us ho diré.

Moltes gràcies per avançat, per la informació que em pugueu facilitar.
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » ds. gen. 20, 2018 4:48 pm

tema proves competencia vaig estar esbrinant molt any passat tant demanant als coles com a amigues mestres i no trobaras aquesta info. No es publica, cada cole te nomes els seus resultats i la mitjana on compararse pero tenen prohibit donar la dada. Alguns concertats si q la diuen per diferenciarse xo els publics tenen (o aixo em van dir a les portes onertes on vIg insistir en elt tema) prohibit donarles tot i q si insisteixds molt en les portes obertes et diran coses en plam "rstem en la mitjana en angles i per sobre de la mitjana en mates" o generalitats d aquest estil.
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Eva borreguero
Entrades: 3
Membre des de: dc. gen. 10, 2018 5:37 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Eva borreguero » dg. gen. 21, 2018 6:27 pm

Moltes gràcies Cositina per la teva informació!
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dl. gen. 22, 2018 12:52 pm

Saris qué tal al St. Martí?? ostres! si que han possat d'hora la jornada de portes obertes...

Eva si aconsegueixes alguna info interessant del Consorci ja ens diràs! Moltes gràcies!!

Actualitzo el llistat de les Portes Obertes:

Jornades de portes obertes:

Escola Poblenou16/01/18
Dijous dia 22 de febrer de 16,45 a 17,45 h.
Presentació del Projecte Educatiu de Centre i visita a l’escola
Divendres 23 de febrer de 9,30 a 11 h.
Visita guiada a l’escola en funcionament
Per assistir, cal omplir formulari.

Escola PERE IV
DIMECRES 21 DE FEBRER A LES 17:30 h.
DIJOUS 1 DE MARÇ A LES 17:30 h.

Escola Voramar:
Educació Infantil - 3, 17, 24 de febrer del 2018 a les 11 hores

Escola Antoni Brusi
28 de febrer a les 15:15h (visita acompanyada per alumnes de 6è + explicació Equip Directiu )
7 de març a les 17:00h (explicació Equip Directiu + visita acompanyada per mestres)
Cal inscriure’s abans a l’adreça a8033501@xtec.cat o trucant al telèfon 93.221.12.98

Escola Sant Martí
Dijous 1/3 a les 15:30h
Dimarts 6/3 a les 15:30h
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dl. gen. 22, 2018 12:56 pm

a l escola bressol cobi fan cada any una sessioninformativa per als pares dels grans i venen ex pares d altres anys q tenen els nens a diferenrs coles del barri a explicar les seves experiencies. esta be perque en unnsol dia pots tenir moltes visions. Jo hi vaig anar els dos anys passats i se q hi havia algun pare q no era de la llar. La fan proper dilluns dia 29 a les 5.15
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
Saris
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 502
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Saris » dl. gen. 22, 2018 1:33 pm

Hola famílies,

La meva opinió personal del St. Martí, i això tenint en compte que només estic a P3, i que tot just entro a formar part de l'AMPA i començo a conèixer l'escola i les famílies.

Com a tot arreu, hi ha de tot. El que us puc dir és que el meu fill va a l'escola força content, que ja és un canvi del que passava quan anava a la guarde (anava a Kinder). Per a mi, això és el més important.

Dit això, és una escola inclusiva, i que ha patit molt canvi de professorat amb el canvi de direcció que hi ha hagut tot just començar aquest curs escolar. Les dues coses comporten alguns altibaixos, però també tenen el seu cantó positiu.

No se com era abans, i m'he adonat que cadascú parla molt bé de la seva escola, i les coses negatives costa de veure-les.

El que sí us puc dir és que ara, la nova directora sota el meu punt de vista és una canya, té moltes ganes de fer coses per l'escola, per fer que tot funcioni millor, està oberta a les opinions dels pares, fa que les famílies col·laborin amb el projecte escolar i això, per mi, és molt important. Té la seva porta oberta a totes hores, i és partidària de "prova/error". Es fan les coses i, si funciona, seguim endavant, si no funciona, es canvia.

Això sí, crec que hi ha encara molta feina per fer, (és una opinió peronal, ja us dic, que estic tot just a P3), però hi ha moltes ganes i il·lusió. I això fa que jo, com a mare, vulgui estar implicada al 100%.

No és una escola innovadora al 100%, com poden ser Llacuna o Fluvià, però això jo ho tenia força clar abans d'entrar, perquè ja era el que buscava. Però sí treballen per racons i fan teixits, com ho anomenen ells, que us ho explicaran millor a portes obertes.

Si hagués de triar escola ara, potser tornaria a optar per St. Martí, per tres motius. El primer, perquè l'escola funciona prou bé, i es bastant el que es diu a portes obertes, el segon, per les ganes que hi ha de millora i la involucració que es vol dels pares, i el tercer, perquè tot i tenir les seves coses negatives, crec que totes les escoles les tenen, però no es diu. I ara les coses que veig negatives de St. Martí, les conec, i a això li dono valor.

Espero haver-vos ajudat!
Imatge Imatge
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dl. gen. 22, 2018 3:38 pm

Saris moltíssimes gràcies per la teva opinió!

Cositina! gràcies per la info de l'escola bressol Cobi, per més que pugui hi aniré, encara que preguntaré també a la meva escola bressol perque em sona que l'any passat també van fer alguna reunió semblant pels pares.

Gràcies per ajudar-nos encara que vosaltres ja vau passar per això l'any passat.
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dc. gen. 24, 2018 1:14 pm

Actualitzo llistat de portes obertes:

Escola Poblenou16/01/18
Dijous dia 22 de febrer de 16,45 a 17,45 h.
Presentació del Projecte Educatiu de Centre i visita a l’escola
Divendres 23 de febrer de 9,30 a 11 h.
Visita guiada a l’escola en funcionament
Per assistir, cal omplir formulari.

Escola PERE IV
DIMECRES 21 DE FEBRER A LES 17:30 h.
DIJOUS 1 DE MARÇ A LES 17:30 h.

Escola Voramar:
Educació Infantil - 3, 17, 24 de febrer del 2018 a les 11 hores

Escola Antoni Brusi
28 de febrer a les 15:15h (visita acompanyada per alumnes de 6è + explicació Equip Directiu )
7 de març a les 17:00h (explicació Equip Directiu + visita acompanyada per mestres)
Cal inscriure’s abans a l’adreça a8033501@xtec.cat o trucant al telèfon 93.221.12.98

Escola Sant Martí
Dijous 1/3 a les 15:30h
Dimarts 6/3 a les 15:30h

Escola la Flor de Maig
22 de Febrer i 5 de Març a les 17:00h.
Cal truca per reservar: 93/348.61.09

Escola La Mar Bella
dijous 8 de març a les 18h
Cal concertar visita al telèfon 93 225 28 38 o al correu info@lamarbella.cat.

Escola Grèvol
dissabte 17 de febrer, de 10 a 13 h
Organitzarem vàries sessions (xerrada informativa + visita de les instal·lacions) en les següents franges horàries: 10h, 10:30h, 11h, 11:30h i 12h.
reserveu cita trucant al 933 031 103.
Avatar de l’usuari
aidil_77
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dv. maig 30, 2014 11:09 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: aidil_77 » dg. gen. 28, 2018 7:14 pm

Hola a tot/es!!

Divendres passat a la nostra escola bressol van fer una xerrada, on diferents pares donaven les seves impressions de les diferents escoles on van els seus fills grans.
Tots tenien molt bones opinions dels diferents centres que els van tocar (encara que no fosin les seves 1ª o 2º opcions)
Estaven d'acord que al barri hi ha molt bona oferta educativa, i que cadascú ha de valorar les raons per fer la llista.
El temps va passar molt ràpidament i quasi no va haver-hi temps per aprofundir en com funciona el procés del sorteig.
Només em va quedar una cosa clara, si a la llista es posa un centre concertat, s'entén que estem d'acord que se'ns assigni un altre centre concertat si acabem anant d'ofici. Aquesta dada em va deixar una mica descol·locada, nosaltres no descartàvem posar el Montseny a la llista (mirant els centres pròxims on vivim) i ara dubto, no sigui que acabem a les Monges de les Rambles.
Ara us actualitzo la llista de centres amb Portes Obertes.
Seguim en contacte.
"...y sin embargo no hay pérdida que no signifique una ganancia, un crecimiento personal."
Avatar de l’usuari
aidil_77
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dv. maig 30, 2014 11:09 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: aidil_77 » dg. gen. 28, 2018 7:21 pm

PORTES OBERTES CURS 2018-2019

Escola Poblenou
Dijous dia 22 de febrer de 16,45 a 17,45 h.
Presentació del Projecte Educatiu de Centre i visita a l’escola
Divendres 23 de febrer de 9,30 a 11 h.
Visita guiada a l’escola en funcionament
Per assistir, cal omplir formulari.

Escola PERE IV
DIMECRES 21 DE FEBRER A LES 17:30 h.
DIJOUS 1 DE MARÇ A LES 17:30 h.

Escola Voramar:
Educació Infantil - 3, 17, 24 de febrer del 2018 a les 11 hores

Escola Antoni Brusi
28 de febrer a les 15:15h (visita acompanyada per alumnes de 6è + explicació Equip Directiu )
7 de març a les 17:00h (explicació Equip Directiu + visita acompanyada per mestres)
Cal inscriure’s abans a l’adreça a8033501@xtec.cat o trucant al telèfon 93.221.12.98

Escola Sant Martí
Dijous 1/3 a les 15:30h
Dimarts 6/3 a les 15:30h

Escola la Flor de Maig
22 de Febrer i 5 de Març a les 17:00h.
Cal truca per reservar: 93/348.61.09

Escola La Mar Bella
dijous 8 de març a les 18h
Cal concertar visita al telèfon 93 225 28 38 o al correu info@lamarbella.cat.

Escola Grèvol
dissabte 17 de febrer, de 10 a 13 h
Organitzarem vàries sessions (xerrada informativa + visita de les instal·lacions) en les següents franges horàries: 10h, 10:30h, 11h, 11:30h i 12h.
reserveu cita trucant al 933 031 103.[/quote]

Escola concertada Montseny
Reunió informativa de direcció i secretaria
TOTS ELS DIVENDRES A LES 15:10 h P-3/P-4/P-5 des del 26 de gener fins a que s’iniciï el període de preinscripció (dates a confirmar). Excepte divendres 9 de febrer
Lliurament del dossier informatiu, explicació del projecte pedagògic, dels serveis que ofereix l’escola, activitats extraescolars, preus, funcionament de la preinscripció, precs i preguntes.
Aquesta reunió és prèvia a la jornada de portes obertes. No cal demanar hora. Durada aproximada 1 hora. Recomanable no venir amb nens.
JORNADA DE PORTES PER A TOTA LA FAMÍLIA: Dissabte 3 de març de 2018 d’11 a 13h.
És molt important que assistiu a la reunió informativa de direcció i secretaria abans de les portes obertes.

Escola La Llacuna del Poblenou
JORNADES DE PORTES OBERTES|
– DIMECRES 28 DE FEBRER A LES 17h
– DIJOUS 1 DE MARÇ A LES 17h
Truqueu per inscriure-us al 933568863
Els nens i nenes no poden venir.
Cal tenir en compte que no és una reunió apropiada per a infants i la seva assistència no els fa cap favor ni a ells i elles ni a la resta d’assistents.
Òbviament, entenem que això no pot ser possible en el cas de nadons de només uns mesos.
"...y sin embargo no hay pérdida que no signifique una ganancia, un crecimiento personal."
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dg. gen. 28, 2018 9:11 pm

aixo dela concertats ho vam estar discutint al foro el curs passat i em sona q van sortir casos de gent q els van posar monges d ofici sense haver posat concertats a la llista. de totes maneres amb el nou sistema abans d anar a ofici tens allo de la 2a voltax triar entre els coles on sobren places aixi q no crec q sigui habitual aq situacio
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dg. gen. 28, 2018 9:22 pm

de totes maneres el Montseny nomes entres si el poses de 1a opcio. MEs avall de la llista no et srrveix de res posar-lo seguramrnt aixi q no et caldria arriscar
Avatar de l’usuari
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: sandrix77 » dl. gen. 29, 2018 10:52 am

I ja hi tornem a ser!! Aquest any nosaltres entrem per la porta gran. Iuhuuuu! Quin descans no haver de patir un altre cop. Ja en vaig tneir prou amb el gran, i a sobre amb el bombo del petit. Quin estrés! El dia abans de parir feia la matrícula del gran :-o00m

Bé, a Acàcies les Portes Obertes són Dimarts 27/2 a les 15.15 h i 6/3 a les 17 h (en aquest 2n torn hi ha servei d'acollida). I no cal reservar.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
aidil_77
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dv. maig 30, 2014 11:09 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: aidil_77 » dl. gen. 29, 2018 12:57 pm

sandrix77 ha escrit:I ja hi tornem a ser!! Aquest any nosaltres entrem per la porta gran. Iuhuuuu! Quin descans no haver de patir un altre cop. Ja en vaig tneir prou amb el gran, i a sobre amb el bombo del petit. Quin estrés! El dia abans de parir feia la matrícula del gran :-o00m

Bé, a Acàcies les Portes Obertes són Dimarts 27/2 a les 15.15 h i 6/3 a les 17 h (en aquest 2n torn hi ha servei d'acollida). I no cal reservar.


Gràcies Sandrix77!
"...y sin embargo no hay pérdida que no signifique una ganancia, un crecimiento personal."
Avatar de l’usuari
aidil_77
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dv. maig 30, 2014 11:09 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: aidil_77 » dl. gen. 29, 2018 1:05 pm

PORTES OBERTES CURS 2018-2019

Escola Poblenou
Dijous dia 22 de febrer de 16,45 a 17,45 h.
Presentació del Projecte Educatiu de Centre i visita a l’escola
Divendres 23 de febrer de 9,30 a 11 h.
Visita guiada a l’escola en funcionament
Per assistir, cal omplir formulari.

Escola PERE IV
DIMECRES 21 DE FEBRER A LES 17:30 h.
DIJOUS 1 DE MARÇ A LES 17:30 h.

Escola Voramar:
Educació Infantil - 3, 17, 24 de febrer del 2018 a les 11 hores

Escola Antoni Brusi
28 de febrer a les 15:15h (visita acompanyada per alumnes de 6è + explicació Equip Directiu )
7 de març a les 17:00h (explicació Equip Directiu + visita acompanyada per mestres)
Cal inscriure’s abans a l’adreça a8033501@xtec.cat o trucant al telèfon 93.221.12.98

Escola Sant Martí

Dijous 1/3 a les 15:30h
Dimarts 6/3 a les 15:30h

Escola la Flor de Maig
22 de Febrer i 5 de Març a les 17:00h.
Cal truca per reservar: 93/348.61.09

Escola La Mar Bella
dijous 8 de març a les 18h
Cal concertar visita al telèfon 93 225 28 38 o al correu info@lamarbella.cat.

Escola Grèvol
dissabte 17 de febrer, de 10 a 13 h
Organitzarem vàries sessions (xerrada informativa + visita de les instal·lacions) en les següents franges horàries: 10h, 10:30h, 11h, 11:30h i 12h.
reserveu cita trucant al 933 031 103.[/quote]

Escola concertada Montseny
Reunió informativa de direcció i secretaria
TOTS ELS DIVENDRES A LES 15:10 h P-3/P-4/P-5 des del 26 de gener fins a que s’iniciï el període de preinscripció (dates a confirmar). Excepte divendres 9 de febrer
Lliurament del dossier informatiu, explicació del projecte pedagògic, dels serveis que ofereix l’escola, activitats extraescolars, preus, funcionament de la preinscripció, precs i preguntes.
Aquesta reunió és prèvia a la jornada de portes obertes. No cal demanar hora. Durada aproximada 1 hora. Recomanable no venir amb nens.
JORNADA DE PORTES PER A TOTA LA FAMÍLIA: Dissabte 3 de març de 2018 d’11 a 13h.
És molt important que assistiu a la reunió informativa de direcció i secretaria abans de les portes obertes.

Escola La Llacuna del Poblenou

JORNADES DE PORTES OBERTES|
– DIMECRES 28 DE FEBRER A LES 17h
– DIJOUS 1 DE MARÇ A LES 17h
Truqueu per inscriure-us al 933568863
Els nens i nenes no poden venir.
Cal tenir en compte que no és una reunió apropiada per a infants i la seva assistència no els fa cap favor ni a ells i elles ni a la resta d’assistents.
Òbviament, entenem que això no pot ser possible en el cas de nadons de només uns mesos.

Escola les Acacies
DIMARTS 27/02/18 les 15.15h ( No hi haurà servei d’acollida, es prega que no vingueu amb infants per tal d’agilitzar la visita)
DIMARTS 06/03/18 a les 17h ( Hi haurà servei d’acollida)
Nota: No heu de trucar per reservar plaça.

Escola L'Arenal de Llevant
DIJOUS 22/02/18 a les 15:30h i a les 17:30h.
És important que us apunteu a una de les dues per poder preveure les persones que vindran.
Aquesta reunió està pensada per a adults i no hi hem de portar els infants.
"...y sin embargo no hay pérdida que no signifique una ganancia, un crecimiento personal."
Avatar de l’usuari
aidil_77
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dv. maig 30, 2014 11:09 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: aidil_77 » dl. gen. 29, 2018 1:06 pm

cositina ha escrit:aixo dela concertats ho vam estar discutint al foro el curs passat i em sona q van sortir casos de gent q els van posar monges d ofici sense haver posat concertats a la llista. de totes maneres amb el nou sistema abans d anar a ofici tens allo de la 2a voltax triar entre els coles on sobren places aixi q no crec q sigui habitual aq situacio


Moltes gràcies Cositina pels teus comentaris.
"...y sin embargo no hay pérdida que no signifique una ganancia, un crecimiento personal."
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dl. gen. 29, 2018 1:21 pm

Sandrix77 enhorabona! quina sort no haver de tornar a patir!!
Per cert! que tal Acàcies? he sentit una mica de tot sobre aquesta escola...
Avatar de l’usuari
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: sandrix77 » dl. gen. 29, 2018 2:41 pm

ISIS1980 ha escrit:Sandrix77 enhorabona! quina sort no haver de tornar a patir!!
Per cert! que tal Acàcies? he sentit una mica de tot sobre aquesta escola...


Era una escola amb mala fama però ha canviat molt. Hi vam acabar de rebot. A veure, la teníem a la llista, però el nen no va entrar a cap opció. Tot i així, a reclamacions em vaig poder posar en la llista d'espera pq no havien omplert en 1a opció (una cosa molt estranya fer una llista nova). Total, que "gràcies" al bolet que tenien, vam acabar entrant.

A P3 va ser genial. La profe era de 10. A Acàcies tenen la mateixa profe tot infantil. La pega és que va agafar la baixa per malaltia i l'any passat va venir una altra. Q la veritat, molt maca. Però no es va poder quedar pq hi havia concurs de trasllats i la que tenia la plaça definitiva la va reclamar. Vinga, canvi altre cop. La pega sobretot és pq fa jornada reduïda i a les tardes hi ha una altra noia. Llavors, no la veiem mai i pels nens potser no és l'ideal (tenir una profe a infantil a mitja jornada)...La direcció va canviar l'any passat. Crec que en general a tothom li agradava més l'altra directora, però en general jo n'estic contenta. Com he llegit abans que deia una noia de Sant Martí, tots els coles tenen les seves coes positives i negatives. Ja et dic que jo, en general, la recomanaria. Era una escola molt estigmatitzada i a mi a les portes obertes ja em va agradar.

Jo et recomano que vagis a les Portes Obertes
Imatge

Imatge
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dl. gen. 29, 2018 2:49 pm

el meu consell tb es q aneu a totes les portes obertes q pugueu. anynpaasat flipava quan sentia gemt q nomes anava a veure 2 o 3 coles donant x assumit q entrarien en un d ells. val la pena veure mes i us ho dic jo q en total vaig veure mes d una dotzena jajaja! motius:

-quan has vist molts es quan tena mes referencies x poder comparar i entendre si t estan venent la moto
-sovint et portes sorpreses i coles q sonaves x descartat et poden agradar (d un curd a unnaltre canvien moltea coses. jo vaif anar a tots dos Nys seguits i vaig veuee evolucio en alguns wn nomes un any)
-tu pots tenir una idea molt clara pero el sorteig (a no aer q tinguis punts extra) i els bolets (q normalment encara no ae saben abans de les portes obertes) poden fer q necessitis tenir plan B i C i D

ah i preneu apunts pq quan haa vist un parell o tres ja tens un bon embolic. sort!!
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dl. gen. 29, 2018 3:59 pm

Gràcies Sandrix per la teva opinió! siii! recordo haver-te llegit en posts antics quin patimen vau passar... Anirem segur a veure Acàcies encara que em queda una mica més lluny però la veritat es que és una escola que tinc ganes de veura-la, no se perque em dona bon feeling.

Cositina penso el mateix que quants més coles vegis millor... jo l'any passat ja vaig veure 8!! aquest any repetiré algún i algún més que no em va donar temps l'any passat com és Acàcies per exemple.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::