Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
mond
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dv. maig 08, 2015 12:55 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: mond » dj. feb. 15, 2018 8:59 pm

Faraday ha escrit:Hola,

A la web del consorci diu que la sessió informativa del 20 de febrer és a Can Saladrigas, a Ramon Turró, però a la web de barcelona.cat hi diu que és a la biblioteca de Poblenou.
Quina és la bona?


http://www.edubcn.cat/ca/alumnat_i_fami ... s_families

http://lameva.barcelona.cat/santmarti/c ... ze-escolar

Bona nit!
La biblioteca de Poblenou està a Can saladrigues

Penso que una nova escola de dues línies treurà definitivament l’opció del bolet no?
||*||
martasu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 12:01 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: martasu » dj. feb. 15, 2018 10:02 pm

Eso creo yo
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dv. feb. 16, 2018 11:13 am

Si jo també ho crec... potser si que hauràn d'ampliar rati com cada any però penso que amb això serà suficient sempre i quan aquesta nova escola sigui de dues linies clar.

Martasu pensaba hacer lo mismo y darme una vuelta por allí este fin de semana... pero si es un poco triste que esté simplemente el solar vacío. Va a ser muy complicado que estando así las familias apuesten por esta escuela.

Demà anem a Grèvol, algú hi va? Teniu alguna referència d'aquesta escola?
poblenouvina
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dj. juny 27, 2013 2:27 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: poblenouvina » dv. feb. 16, 2018 11:33 am

Hola,

Sobre la nova escola que comenteu, escola Auditori, que sembla estarà en un solar davant el Razztmatazz... deuen ser, de moment, els barracons de la propera escola que l'Ajuntament ha programat ón està ara el tanatori Sancho d'Ávila. Les obres del nou tanatori, que està a la mateixa illa però per la banda del carrer Almogàvers ja estàn quasi enllestides i en breu passaràn a les noves instal·lacions i començarà el derrocament de l'edific antic... però suposo que això es podrà saber millor a la sessió informativa...

Aquesta escola estarà en una zona ón podràn entrar tant gent de la zona de Poblenou com de Fort Pienc suposso, potser que s'inclogui també la zona eixample dret (zona encants)... no sé...
martasu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 12:01 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: martasu » dv. feb. 16, 2018 2:02 pm

Hola,mi marido va mañana al Grevol y yo a Voramar. Del Grevol no tengo mucha información,del Voramar conozco a algunos padres que llevam a sus hijos y hablan bien.
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Lidiabcn » dv. feb. 16, 2018 3:23 pm

poblenouvina ha escrit:Hola,

Sobre la nova escola que comenteu, escola Auditori, que sembla estarà en un solar davant el Razztmatazz... deuen ser, de moment, els barracons de la propera escola que l'Ajuntament ha programat ón està ara el tanatori Sancho d'Ávila. Les obres del nou tanatori, que està a la mateixa illa però per la banda del carrer Almogàvers ja estàn quasi enllestides i en breu passaràn a les noves instal·lacions i començarà el derrocament de l'edific antic... però suposo que això es podrà saber millor a la sessió informativa...

Aquesta escola estarà en una zona ón podràn entrar tant gent de la zona de Poblenou com de Fort Pienc suposso, potser que s'inclogui també la zona eixample dret (zona encants)... no sé...


Jo visc zona Fort Pien/eixample dret i no em surt aquesta escola , si que em toquen Encants i Gaia( nova de l’any pasat i enganxada a Encants) en teniu referencies? El fet de ser nova fa respecte pero amb l’alta demanda de les altres, fa que sigui una opcio( encara no hem anat a veure-la)
Parlem!
Gem74
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dj. juny 22, 2017 9:11 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Gem74 » dv. feb. 16, 2018 8:26 pm

Lidia,
Encontraras más información de la escola Gaia si buscas escola Cartagena que era su nombre provisional. Este año preveen una avalancha de solicitudes.
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Lidiabcn » dv. feb. 16, 2018 9:24 pm

Gem74 ha escrit:Lidia,
Encontraras más información de la escola Gaia si buscas escola Cartagena que era su nombre provisional. Este año preveen una avalancha de solicitudes.

Gracias! Si? Pues era nuestra apuesta “segura” al ser nueva... quizas si preveen avalancha dan oxigeno a las otras.. nose chicas esto es estresante y aun no hemos empezado.
martasu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 12:01 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: martasu » ds. feb. 17, 2018 8:40 am

Hola !! empezamos la ronda de jornadas de puertas abiertas , a ver que nos cuentan en Grevol y Voramar
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: PereLlull » ds. feb. 17, 2018 9:50 am

Conozco una familia que lleva su hijo a l'Escola Cartagena (empezaron P-3 el año pasado) y están contentos. Cuando es una escuela nueva, creo que es muy importante la implicación de los padres en las AFAs, ya que hay mucho trabajo por hacer y además coordinados con el resto de familias pueden dar un carácter a la escuela con el que las familias se identifican.
Retriever
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: dj. març 02, 2017 12:43 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Retriever » ds. feb. 17, 2018 10:24 am

Hoy tambien jornadas de puertas de la escola Asunción en la rambla!!
Saludos a tod@s!!
martasu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 12:01 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: martasu » ds. feb. 17, 2018 3:46 pm

Hola , habeis ido a las jornadas de puertas abiertas de hoy? yo he ido a Voramar,la charla sobre el proyecto educativo bien pero las instalaciones viejillas y miles de escaleras.Que os ha parecido Grevol y la Asuncion de Nuestra señora?
Retriever
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: dj. març 02, 2017 12:43 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Retriever » ds. feb. 17, 2018 8:39 pm

martasu ha escrit:Hola , habeis ido a las jornadas de puertas abiertas de hoy? yo he ido a Voramar,la charla sobre el proyecto educativo bien pero las instalaciones viejillas y miles de escaleras.Que os ha parecido Grevol y la Asuncion de Nuestra señora?

Hola!
Asunción muy bien, un colegio de toda la vida con experiencia, si buscas instalaciones modernas y nuevas de nueva creación no es el colegio.
Pero si buscas buen nivel educativo en todos los conceptos y sentidos, hasta en idiomas es muy bueno.
martasu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 12:01 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: martasu » ds. feb. 17, 2018 10:20 pm

Creo que hay otros dias para visitar la Asunción de forma personalizada probaré a ir .Cuanto es la cuota mensual? os lo han comentado?. Han explicado los resultados académicos? por qué tienen tan poca demanda? No se si este año hay muchos hermanos
Retriever
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: dj. març 02, 2017 12:43 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Retriever » dg. feb. 18, 2018 12:03 pm

martasu ha escrit:Creo que hay otros dias para visitar la Asunción de forma personalizada probaré a ir .Cuanto es la cuota mensual? os lo han comentado?. Han explicado los resultados académicos? por qué tienen tan poca demanda? No se si este año hay muchos hermanos

Si, la Directora te da personalmente entrevista para que puedas ver el día a día el colegio, las clases y le preguntes las dudas, eso esta muy bien y al final..es la sensación que te pueda dar el colegio que elíjas.
La cuota son 70 euros mensuales.
Los resultados de las competencies básiques que son las pruebas que el departament les hace a los alumnos cada ciclo estan por encima de la media.
La cuestión en mi opinión, es ir a er todos los coles que puedas para poder comparar.
Retriever
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: dj. març 02, 2017 12:43 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Retriever » dg. feb. 18, 2018 12:13 pm

martasu ha escrit:Creo que hay otros dias para visitar la Asunción de forma personalizada probaré a ir .Cuanto es la cuota mensual? os lo han comentado?. Han explicado los resultados académicos? por qué tienen tan poca demanda? No se si este año hay muchos hermanos

Respecto a la demanda..Siempre ha tenido demanda, colegio de toda la vida.
Si es verdad que este barrio en concreto se ha vuelto muy muy pro proyecto-innovador-libre(dicho por boca de maestros y directores).
Ahí entonces esta la diferencia en mi opinión.
martasu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 12:01 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: martasu » dg. feb. 18, 2018 2:06 pm

Graciasnpor tus comentarios creo que iré a visitar ese cole también
Sashimi
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dv. març 17, 2017 2:34 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Sashimi » dl. feb. 19, 2018 8:30 am

Que fort el tema de les al-lergies! Pero deían que les treurían! No entenc res. Tenim portes obertes en Fluvià el 27 i ho preguntaré.

El tema del nou cole, suposo que no se sap si es un cole que treballa per projectes o es mes classic. Haurem d’esperar informació. Quins nervis....
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dl. feb. 19, 2018 10:11 am

Nosaltres vam anar el dissabte al Grèvol i bé el sistema no ens va desagradar. Us passo algunes notes que vaig agafar: És una coop. mixta (families i mestres) té 2 lineas. Fan algún projecte però no és una escola que treballi per projectes com les més innovadores. Té avaluació continuada i continuitat en algunes matèries desde P3 fins a 4rt d'ESO. Hi ha atenció psicopedagògica. A P3-P4-P5 fan recons. Tenes 2h d'anglès a P3 i els profes no son nadius. Tenen piscina en horari escolar. Hi ha 17 germans. Cuina pròpia.

Al Voramar al vaig veure l'any passat i em va semblar més o menys semblant al Grèvol però el que no em va agradar es que el pati d'infantil està a la part de dalt i lo que heu comentat de que hi ha moltes escales... en canvi al Grèvol el patí d'infaltil es de sorra i està a la mateixa alçada que les aules. De totes maneras m'han comentat que al Voramar estàn fent un nou edifici per infaltil??? els que vau anar a les portes obertes us van dir alguna cosa? podeu informar? el que si que em va agradar l'any passat de Voramar es que la visita te la fan els propis alumnes.
martasu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 12:01 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: martasu » dl. feb. 19, 2018 12:16 pm

Hola,yo fui a ver Voramar ,está proyectado hacer un área nueva de infantil en un edificio anexo que han comprado ,utilizarán como patio, que será de arena, parte del patio actual.Dijeron con la boca pequeña que se intentaria tener abierto en el final del primer trimestre o inicio del segundo,las profesoras de infantil no lo tenian claro para nada, parece que podria no ser para este curso. Tienen en proyecto en un futuro usar las aulas de infantil para "oxigenar la primaria" y es posible que en un futuro también la arreglen. Los profesores de Voramr parecían muy majos. MI marido fue a Grevol y echó de menos más explicaciones y los profesores le parecieron muy serios , que sensación te dio a ti en ese sentido Formigueta?

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::