Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: PereLlull » dv. abr. 20, 2018 9:14 pm

poblenou_lover ha escrit:Nosotros con 30 puntos finalmente decidimos poner en primera opción una escuela de las más demandadas, que ya estaba con 50 solicitudes hoy. Iremos a sorteo, a pelear con los que no tienen puntos extras, siempre que no se llene de celíacos. A ver si hay suerte...


Lover has hecho muy bien. Desde mi punto de vista, siempre en primera opción el colegio que más guste. Y si es de las más demandadas, toca a sorteo y cruzar los dedos. Ahora hay segunda vuelta en la pre-inscripción, ya habrá tiempo de contemporizar o intentar asegurar en la segunda vuelta si no se ha tenido suerte en el sorteo. Pero, arrepentirse de no haber optado por la opción que más nos gusta, creo que a la larga puede pasar factura. Se tenga suerte en el sorteo, o no.

Además, mucha gente que no vive en Diagonal Mar-Poblenou-Vila Olímpica sí trabaja aquí y quieren escoger colegios cerca del trabajo, por tanto, la inmensa mayoría optan por opciones poca demandadas porque así aseguran escuela, ya que lo ponen en primera opción. Por tanto, al final es difícil encontrar una segunda opción que se pueda asegurar si no se ha tenido suerte en el sorteo...

En resumen, no renunciéis a vuestra escuela favorita por un intangible de asegurar que quizás no lo sea.
Avatar de l’usuari
Saris
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 502
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Saris » dv. abr. 20, 2018 11:23 pm

Bones gent,

No se si estic a temps, però si alguna té dubtes encara sobre sant martí, com crec que vau dir, envieu-me privat i us faig un truc aquest finde, pel que us pugui ajudar sense dubte.

Molts ànims, que això és molt i molt dur!
Imatge Imatge
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dv. abr. 20, 2018 11:43 pm

Lidiabcn ha escrit:Encara que es fagi telematicAment , fins que no ho presentes a l’escola no conta. Per lo que la info que us han donat crec que es de sol.licituts reals, faltaran els de l’ultim moment. La nostra primera opcio Fort Pienc( eixample dret) avui ja en tenia 57, per 50 places aixi que anem a sorteig....quina angoixa... quan l’he presentat pero m’han dit que anaven molt be... m’ha descolocat del tot perque per mi tot el que passi de 50 es una mala noticia..
Gaia( antiga Cartagena i de nova creacio) en porten ja 48... crec que pot tocar per zona algo de Poblenou...


pero Cartagena té 3 linies no? jo la vaig posar any passat en alguna opcio d la llista pq eren 3 linies i 0 germans
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Lidiabcn » ds. abr. 21, 2018 9:15 pm

cositina ha escrit:
Lidiabcn ha escrit:Encara que es fagi telematicAment , fins que no ho presentes a l’escola no conta. Per lo que la info que us han donat crec que es de sol.licituts reals, faltaran els de l’ultim moment. La nostra primera opcio Fort Pienc( eixample dret) avui ja en tenia 57, per 50 places aixi que anem a sorteig....quina angoixa... quan l’he presentat pero m’han dit que anaven molt be... m’ha descolocat del tot perque per mi tot el que passi de 50 es una mala noticia..
Gaia( antiga Cartagena i de nova creacio) en porten ja 48... crec que pot tocar per zona algo de Poblenou...


pero Cartagena té 3 linies no? jo la vaig posar any passat en alguna opcio d la llista pq eren 3 linies i 0 germans


Si Gaia te 68 places pero ja en porta 48..suposo que no omplira en 1a pero no les tinc totes... al barri va agradar molt.
Gem74
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dj. juny 22, 2017 9:11 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Gem74 » dt. abr. 24, 2018 10:15 am

Consulta de ultima hora: alguien recuerda a que hora acaban las clases en Flor de Maig? A las 16.00 o 16.30???
mond
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dv. maig 08, 2015 12:55 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: mond » dt. abr. 24, 2018 12:28 pm

Gem74 ha escrit:Consulta de ultima hora: alguien recuerda a que hora acaban las clases en Flor de Maig? A las 16.00 o 16.30???


A la Flor de Maig les classes acaben a les 16.30.
Pel que sé i som alumnes de l'escola, han superat les 60 preinscripcions...espero que tingueu tots molta sort aquest any, no sé bé quina serà l'escola refugi com explica el Pere...
||*||
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Lidiabcn » dt. abr. 24, 2018 1:45 pm

mond ha escrit:
Gem74 ha escrit:Consulta de ultima hora: alguien recuerda a que hora acaban las clases en Flor de Maig? A las 16.00 o 16.30???


A la Flor de Maig les classes acaben a les 16.30.
Pel que sé i som alumnes de l'escola, han superat les 60 preinscripcions...espero que tingueu tots molta sort aquest any, no sé bé quina serà l'escola refugi com explica el Pere...
.
Per si us es util, Auditori pel mati portaven 27... la nostra zona Eixample dret gairebe totes a sorteig... anims i sort!
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: PereLlull » dt. abr. 24, 2018 1:55 pm

Doncs Auditori serà una de les escoles "refugi" qui no vulgui passar un sorteig...
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dt. abr. 24, 2018 2:20 pm

uau quin subidon flor de maig. llavors quantes haura tingut llacuna? amb awuestes dades a la ma jo posaria auditori de 2a opcio sense dubte per assegurar!
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: PereLlull » dt. abr. 24, 2018 2:34 pm

Sí, quina sorpresa Flor de Maig tantes sol·licituds!

Doncs Catalonia també a sorteig, falta confirmar, però més de 55.

L'any passat em sembla que Montseny i Fluvià varen ser quines més sol·licituds varen rebre. Si els números pugen de totes les escoles, es pot assegurar ampliació de ratio a Diagonal Mar i Poblenou (+1 per aula)
mond
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dv. maig 08, 2015 12:55 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: mond » dt. abr. 24, 2018 3:09 pm

La llacuna a les 14.00 en tenia 49, i Fluvià al mati 65...jo l’ampliació de ràtio no la veig, no sé les preinsc. De Marbella, ni del Poblenou...i Auditori només 27...
Tampoc tinc ni idea de les dades de les concertades...
||*||
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dt. abr. 24, 2018 3:13 pm

llacuna va a la baixa sembla, any passat no se si rexordeu q el dia abans no arribaven a 50. em sorpremc molt q tinguin tanta diferencia versus flor d maig tenint edifici i projevte consoliddat. no se qui es el nou director, no van fer unes bones portes obertes?
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
mond
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dv. maig 08, 2015 12:55 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: mond » dt. abr. 24, 2018 3:23 pm

cositina ha escrit:llacuna va a la baixa sembla, any passat no se si rexordeu q el dia abans no arribaven a 50. em sorpremc molt q tinguin tanta diferencia versus flor d maig tenint edifici i projevte consoliddat. no se qui es el nou director, no van fer unes bones portes obertes?

Pel que m’han comentat les portes obertes no van ser gaire bones. Els que sembla que també baixen son Arenal. La Flor va tenir unes portes obertes similars a les de l’any passat però amb un any més d’experiència.. molta gent contenta. A veure com acaba tot...
||*||
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dt. abr. 24, 2018 3:32 pm

bueno si canvien els coles "de moda" potser es repartiran mes les solicituts. Segur q auditori any vinent quan ja tinguin un curs en marxa tindra mes demanda i fara efecte flor de maig i aixo treura demanda als altres
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dt. abr. 24, 2018 3:33 pm

ostres parlant de coles q sembla q persen poder d atraccio em diuen q encants portava 53 (fa uns cursos nhavia tingut 100 i pico no??) ...en canvi fort pienc 75
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dt. abr. 24, 2018 4:13 pm

Bé! doncs ja està fet! ara només falta contabilitzar les que s'hagin presentat telemàticament. Fem com els anys anteriors i possem llistat amb les sol.licituts que hi han? així servirà també per altres anys:

Escola/ sol·licituts / places / +falten -sobren
Llacuna 49 / 50 / -1
Pere iv 48 / 50 /-2
Voramar 40 / 50 /-10
Montseny 51 /50 /+1
Sant Martí 49 /50 /-1
Fluvia 66 /50 /+16
Flor de Maig 60 /50 /+10
poblenou ? /50 /?
Brusi ? /50 /?
Provençals 45 /50 /-5
Bogatell 40 /50 /-10
Arenal 50 /50 /0
Acacies 41 /50 /+9
Vila Olímpica ? /50 /?
Mar bella 28 /50 /-22
Grevol 53 /50 /+3
Asunción ? /50 /?
Auditori 24/50/-26

Si algú te alguna actualitzacio més si us plau que ho possi.

Nosaltres finalmente ens hem decidit per St. Martí!! estic creuant els dits perque no hi hagi cap telemàtica!!

Gràcies a tots/es!!
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dt. abr. 24, 2018 5:21 pm

a flor de maig fa una estona deien q prop de 70
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
aidil_77
:: puça
:: puça
Entrades: 38
Membre des de: dv. maig 30, 2014 11:09 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: aidil_77 » dt. abr. 24, 2018 5:39 pm

A les 3 de la tarda he trucat a tres escoles i m'han donat aquests números:

- Pere IV 45/46
- Arenal 48
- Acacies 41

No sé si estaven incloses les sol·licituts telemàtiques.
"...y sin embargo no hay pérdida que no signifique una ganancia, un crecimiento personal."
martasu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 12:01 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: martasu » dt. abr. 24, 2018 6:19 pm

Isis nosotros también hemos escogido st.Marti!!! después de muchas dudas ...a ver que pasa con las telemáticas que nervios. Me esperaba más inscripciones en coles como Montseny ,Pere IV o LLacuna y lo de Flor de Maig me ha sorprendido peo la presentación en las puertas abiertas la hicieron muy muy bien.
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: PereLlull » dt. abr. 24, 2018 8:19 pm

Si finalment es confirma que Flor de Maig té més sol·licituds que ningú, serà sorpresa total! Més que Fluvià, Montseny, Pere IV... Bombazo 2018/2019!!!!!! :miko:

Al final és el que hem comentat, no anar a assegurar, perquè poden haver-hi sorpreses. Sempre escollir en primera opció l'escola favorita, perquè com bé ha comentat abans Cositina, Auditori és un valor refugi aquest any, i l'any vinent o dintre de dos, pot passar el que ha passat a Flor de Maig, número 1. Increïble!!!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::