Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Lidiabcn » dt. abr. 24, 2018 8:47 pm

cositina ha escrit:ostres parlant de coles q sembla q persen poder d atraccio em diuen q encants portava 53 (fa uns cursos nhavia tingut 100 i pico no??) ...en canvi fort pienc 75

Finalment Encants 70 i Gaia plena en 1a opcio... no se que ha passat aquest any...
Escanes
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dc. abr. 26, 2017 7:56 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Escanes » dt. abr. 24, 2018 9:24 pm

PereLlull ha escrit:Si finalment es confirma que Flor de Maig té més sol·licituds que ningú, serà sorpresa total! Més que Fluvià, Montseny, Pere IV... Bombazo 2018/2019!!!!!! :miko:

Al final és el que hem comentat, no anar a assegurar, perquè poden haver-hi sorpreses. Sempre escollir en primera opció l'escola favorita, perquè com bé ha comentat abans Cositina, Auditori és un valor refugi aquest any, i l'any vinent o dintre de dos, pot passar el que ha passat a Flor de Maig, número 1. Increïble!!!


Hola! Molta sort a tothom aquest any! M'alegro que tret de (pel que sembla) flor i fluvia la cosa hagi estat mes repartida i la majoria dels nens puguin entrar a la opcio escollida.

Pere Llull, soc mare de la Flor de Maig i estic realment encantada, la vaig escollir com a primera opcio pq era l'escola que mes em va agradar, i ara des de dins et puc dir que em te enamorada. Penso que si ha tingut tanta demanda es pq es una escola fantastica, no nomes pq la gent vulgui assegurar. De totes maneres estic d'acord en que sempre s'ha d'escollir la opcio que mes agrada pq les coses canvien molt d'un any a l'altre i mai se sap.

El que deiem, molta sort a tothom i anims!!!
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dt. abr. 24, 2018 9:44 pm

amb la llista q heu posat sembla q enguany per fi si q queda repartida la cosa. de fet sembla q ni tan sols camdria ampliacio de rati no? els q no entrin a flor de maig i fluvia quedaran repartits entre les places sueltes q han sobrat als altres i auditori q a mes esta aprop de flor d maig, i mqr bella. fins i tot bogatell al alza amb 40. sembla q es va equilibrant el tema.
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dt. abr. 24, 2018 9:51 pm

Martasu! Que bien!! Con un poquito de suerte nos vemos en el cole!!

Nosaltres hem dubtat molt fins al final a la primera opció perque com ja vaig dir Pere IV i Acàcies ens van agradar també molt pero si que potser el cor em tiraba una miqueta mes pel Sant Marti...

Sorpreson total Flor de Maig i Auditoti jo quan he trucat m'han dit que desde el consorci els havien informat que amb les segones opcions omplien!

Sort a tothom!!
Escanes
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dc. abr. 26, 2017 7:56 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Escanes » dt. abr. 24, 2018 9:58 pm

cositina ha escrit:amb la llista q heu posat sembla q enguany per fi si q queda repartida la cosa. de fet sembla q ni tan sols camdria ampliacio de rati no? els q no entrin a flor de maig i fluvia quedaran repartits entre les places sueltes q han sobrat als altres i auditori q a mes esta aprop de flor d maig, i mqr bella. fins i tot bogatell al alza amb 40. sembla q es va equilibrant el tema.


Si, sembla que per fi la oferta s'ajusta una mica a la demanda del barri. Felicitats a tots els que heu entrat i sort als que aneu a sorteig!
mond
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dv. maig 08, 2015 12:55 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: mond » dt. abr. 24, 2018 10:43 pm

Lidiabcn ha escrit:
cositina ha escrit:ostres parlant de coles q sembla q persen poder d atraccio em diuen q encants portava 53 (fa uns cursos nhavia tingut 100 i pico no??) ...en canvi fort pienc 75

Finalment Encants 70 i Gaia plena en 1a opcio... no se que ha passat aquest any...

Bona nit, d’on heu tret la Info de Gaia i Encants? Ens arriben altres dades...
Merci
||*||
idun
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: ds. feb. 17, 2018 12:22 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: idun » dt. abr. 24, 2018 10:59 pm

Vaig estar a Gaia fins que van tancar avui, son 68.
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Lidiabcn » dc. abr. 25, 2018 6:08 am

idun ha escrit:Vaig estar a Gaia fins que van tancar avui, son 68.

Bon dia!
Exacte, 68 just eren les places ofertades, faltara saber si apareix alguna mes i em van comentar que tindrien segur 2-3 de necesitat especials. Potser com a molt, sobraran 3-4 com a segona opcio .
I Encants hem vam dir a mi pel mati 53 i despres pel soc petit van posar 70.
Quina info us arriba?
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dc. abr. 25, 2018 8:54 am

Acabo de trucar a St. Martí i tenen 49 sol.licituts!! així que entrem sense sorteig!!! no m'ho puc creure!! però es que qualsevol de les meves tres opcions haguès entrat sense sorteig! Pere IV ha tingut 48 i Acàcies 42. Aquest any sense dubte s'ho ha emportat Flor de Maig, acabo de trucar-los també i finalment 71 sol.licituts!! han doblat respecte l'any passat! Llacuna s'ha quedat amb 49.

Bé, l'únic que m'han dit al Sant Martí es que es podría moure alguna plaça en el cas que algún NEE no haguès entrat a la seva opció i escollís Sant Martí però encara així els sobra una plaça... bé! esperarem a veuren's a la llista però jo personalment que vaig començar amb això ja l'any passat anant a les portes obertes estic mooooolt contenta de poder respirar una mica i estar més relaxada.
I de tot cor moltíssimes gràcies a tothom que ha anat deixant les seves opinions i comentaris i empatitzant tant amb nosaltres encara que ja molts de vosaltres vau passar per això l'any passat. Mil gràcies.

I moltíiiiiissima sort al sorteig per tothom!!!!!
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dc. abr. 25, 2018 9:00 am

uau isis moltisimes felicitats. Increible com ha canviat el tema d un any per l altre i quina sort tots els q podran entrar se se sorteug al cole triat! aquesta tranquilitat es brutal!
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: PereLlull » dc. abr. 25, 2018 9:17 am

Escanes ha escrit:
PereLlull ha escrit:Si finalment es confirma que Flor de Maig té més sol·licituds que ningú, serà sorpresa total! Més que Fluvià, Montseny, Pere IV... Bombazo 2018/2019!!!!!! :miko:

Al final és el que hem comentat, no anar a assegurar, perquè poden haver-hi sorpreses. Sempre escollir en primera opció l'escola favorita, perquè com bé ha comentat abans Cositina, Auditori és un valor refugi aquest any, i l'any vinent o dintre de dos, pot passar el que ha passat a Flor de Maig, número 1. Increïble!!!


Hola! Molta sort a tothom aquest any! M'alegro que tret de (pel que sembla) flor i fluvia la cosa hagi estat mes repartida i la majoria dels nens puguin entrar a la opcio escollida.

Pere Llull, soc mare de la Flor de Maig i estic realment encantada, la vaig escollir com a primera opcio pq era l'escola que mes em va agradar, i ara des de dins et puc dir que em te enamorada. Penso que si ha tingut tanta demanda es pq es una escola fantastica, no nomes pq la gent vulgui assegurar. De totes maneres estic d'acord en que sempre s'ha d'escollir la opcio que mes agrada pq les coses canvien molt d'un any a l'altre i mai se sap.

El que deiem, molta sort a tothom i anims!!!


Me n'alegro moltíssim Escanes!!! Jo vaig estar l'any passat, i la tinc com a recomanada, si mireu post meus anteriors, per mi era una excel·lent segona opció. Sí és cert, que no la veia com a primera opció, però 71 famílies pensen diferent a mi. Què bonica la diversitat!!
A mi m'agrada llegir-vos diferents famílies que estem contens amb les escoles del barri, i que aquest any hi hagi distribució és excel·lent. El sorteig no serà un drama generalitzat com cada any. Són molt bones notícies!

Una salutació!
xirinola
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dg. des. 20, 2015 8:53 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: xirinola » dc. abr. 25, 2018 9:25 am

Ostres, jo sóc de les de l'any passat i aquest any és al·lucinant lo bé que ha anat en general! >.-<: Mare meva! Arenal, Montseny, Pere IV.. res a veure amb l'any passat! Suposo que mica en mica està clar que s'ha millorat tot el sistema.
Me n'alegro molt.
Si algú pogués penjar dades definitives seria molt interessant.. pur xafardeig..jejj
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: PereLlull » dc. abr. 25, 2018 9:33 am

ISIS1980 ha escrit:Acabo de trucar a St. Martí i tenen 49 sol.licituts!! així que entrem sense sorteig!!! no m'ho puc creure!! però es que qualsevol de les meves tres opcions haguès entrat sense sorteig! Pere IV ha tingut 48 i Acàcies 42. Aquest any sense dubte s'ho ha emportat Flor de Maig, acabo de trucar-los també i finalment 71 sol.licituts!! han doblat respecte l'any passat! Llacuna s'ha quedat amb 49.

Bé, l'únic que m'han dit al Sant Martí es que es podría moure alguna plaça en el cas que algún NEE no haguès entrat a la seva opció i escollís Sant Martí però encara així els sobra una plaça... bé! esperarem a veuren's a la llista però jo personalment que vaig començar amb això ja l'any passat anant a les portes obertes estic mooooolt contenta de poder respirar una mica i estar més relaxada.
I de tot cor moltíssimes gràcies a tothom que ha anat deixant les seves opinions i comentaris i empatitzant tant amb nosaltres encara que ja molts de vosaltres vau passar per això l'any passat. Mil gràcies.

I moltíiiiiissima sort al sorteig per tothom!!!!!


Moltíssimes FELICITATS Isis!!!! És fantàstic saber que entres en primera opció a la teva escola preferida i no entres a cap sorteig! És una gran alegria! A gaudir-ho! Dos anys picant pedra mirant totes les escoles és una bona feinada de temps, esforç i nervis! Així que tenir-ho ja tot resolt és un just premi. >.-<:
Aidil77
Entrades: 2
Membre des de: ds. ago. 26, 2017 8:42 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Aidil77 » dc. abr. 25, 2018 9:34 am

Arenal 50 solicituds
bolita2015
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dc. abr. 25, 2018 10:04 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: bolita2015 » dc. abr. 25, 2018 10:14 am

Hola bon dia a tothom, primer de tot vull donar les gràcies a aquest foro per tota la informació que doneu i el suport a tots els que estem en aquest estressant proces. Fa temps que us llegeixo i que volia registrar-me per opinar i compartir.
Felicito a tots els que heu entrat segur al cole que voleu, ja que aquest any sembla que hi ha hagut moltes sorpreses. Nosaltres després de molts dubtes vam tirar cap al Vila Olímpica i al matí d'ahir nosaltres erem la sol.licitud numero 52. Algú sap com ha quedat el número de sol.licituds d'aquesta escola al final del dia?
Per cert, quina sorpresa Arenal, era una de les nostres preferides i no ha tingut tantes sol.licituds com pensàvem... Aviam com ens va al sorteig. Sort a tothom!!
Avatar de l’usuari
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: sandrix77 » dc. abr. 25, 2018 10:57 am

Ostres que fort! Estic flipant amb aquests números. Nosaltres que vam posar Pere IV fa 3 anys i van haver-hi 63 sol·licituds! Aquest any veig que haguéssim entrat tranquilament...En fi. Que ahir vaig tenir entrevista amb la tutora del meu fill i per curiositat vaig preguntar quantes sol·licituds tenia Acàcies. En tenien 47, però 41 per P3. Veig que algú devia venir després hehe. Amb les dues escoles noves que s'han fet en aquests 3 darrers anys, la cosa queda més repartida.

No voleu dir que molta gent ha agafat Flor de Maig pensant que Llacuna era impossible? I ara mireu, s'han invertit els números.

Molta sort a tothom!
Imatge

Imatge
martasu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 12:01 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: martasu » dc. abr. 25, 2018 11:03 am

Que bien!!!!! parece que entramos en st marti sin sorteo.No me lo puedo creer.A ver Villa Olimpica como quedó al final.Muchas gracias a todos por el apoyo y buena suerte!!!!
mond
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dv. maig 08, 2015 12:55 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: mond » dc. abr. 25, 2018 11:17 am

sandrix77 ha escrit:Ostres que fort! Estic flipant amb aquests números. Nosaltres que vam posar Pere IV fa 3 anys i van haver-hi 63 sol·licituds! Aquest any veig que haguéssim entrat tranquilament...En fi. Que ahir vaig tenir entrevista amb la tutora del meu fill i per curiositat vaig preguntar quantes sol·licituds tenia Acàcies. En tenien 47, però 41 per P3. Veig que algú devia venir després hehe. Amb les dues escoles noves que s'han fet en aquests 3 darrers anys, la cosa queda més repartida.

No voleu dir que molta gent ha agafat Flor de Maig pensant que Llacuna era impossible? I ara mireu, s'han invertit els números.

Molta sort a tothom!



Pel que sé les portes obertes de Llacuna van ser desastroses...I potser la fama de la Llacuna no era tan merescuda, no ho sé. Em sobta que menyspreeu una mica les decisions de la gent, o la Flor de Maig en concret. Més que res perquè si 71 persones l'han posat de primera opció amb 12 germans i estant en barracons, tenint un menjador amb catering, potser, només potser, és que el projecte educatiu és el que més ha agradat...A mi m'han preguntat per l'escola moltíssimes families i totes estaven convençudes de que era la seva primera opció, les portes obertes els van emocionar a tots.
Ara, tothom és lliure de fer-se una opinió.

Sort a tots els que no heu entrat sense anar a sorteig..
||*||
martasu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 12:01 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: martasu » dc. abr. 25, 2018 11:28 am

Yo estuve en las puertas abiertas de FLor de Maig y las profesoras, la directora,la profesora de inglés eran encantadoras.Si que me emocionaron con su proyecto, mostraban mucho cariño al hablar de los niños, da la sensación de que en dicha escuela van a estar felices y cuidados y he dudado mucho en que posición de mi lista poner a esta escuela.Ademas tenemos muy buenas referencias de padres que llevan a sus hijos ahi. Sólo me echó para atrás el tema de los barracones y no poder disponer de comedor. Explicaron mucho mejor su proyecto educativo que otras escuelas y se mostraron muy dispuestos a responder todas las preguntas que se hicieron. En resumen,felicidades a los que hayais escogido esta escuela y muuucha suerte en el sorteo!!
Escanes
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dc. abr. 26, 2017 7:56 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Escanes » dc. abr. 25, 2018 12:20 pm

A mi llacuna l'any passat em va encantar, pero vaig posar la flor pq lequip em va enamorar. M'ho vaig pensar bastant pq el tema barracons tira enrera pero finalment vaig apostar per donar prioritat a lequip i projecte q mes magradaven, i ara no m'arrepenteixo.
Suposo q aquest any tb hi ha gent a la q li ha agradat l'escola tot i el handicap de no tenir edifici. Penso que si vols llacuna i truques l'ultim dia i tenen 40 solicituds i truques a la flor i tenen 60 poses llacuna no flor per assegurar... Pero vaja, tot podria ser.
De totes maneres soc de la opinio que cada any canvien molt les coses i tambe penso que l'any vinent estara tot mes equilibrat encara. Sigui com sigui malegro q aq any els q van a st marti, pere iv, arenal, etc. q son escoles fantastiques, no hagin de patir per entrar, tot i q em sap greu pels que volen flor i fluvia. Aixi q felicitats als q esteu dins i molta sort als q aneu a sorteig!
Escanes l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 25, 2018 12:51 pm, en total s’ha editat 2 vegades.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::