Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Martuki16
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. des. 31, 2018 5:30 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Martuki16 » dv. gen. 11, 2019 4:27 pm

Hola
Doncs així faré. Trucaré a les escoles i que em vagin dient.
Moltes gracies
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dt. gen. 15, 2019 1:56 pm

A la web de l'escola St. Martí també ho teniu. Anys anteriors ho anavam possant aquí al foro i així tothom ho veia.
A St. Martí son el 14 i 20 de Març però cal trucar per inscriure's.
Sort a tothom! sembla mentida que ja hagi passat un any!
Avatar de l’usuari
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: sandrix77 » dj. gen. 17, 2019 9:55 am

Bon dia,

Us volia preguntar d'on vau treure les dades de les Escoles. Els meus fills van a les Acàcies. El petit ara fa P3 i em consta que no va quedar cap nen fora. Crec que no van omplir en primera opció. A la seva classe són 24 i a l'altra 23.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Saris
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 502
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Saris » dv. gen. 18, 2019 6:49 am

Sandrix, les dades sempre les hem tret trucant personalment a les escoles i, efectivament, l'any passat van sobrar places a les Acàcies, no es va quedar cap família fora.
Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Saris
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 502
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Saris » dv. gen. 18, 2019 6:52 am

Potser ens hem confós, perquè el sumatori crec que no és correcte, però hi havia 42 sol·licituds per 50 places
Imatge Imatge
Martuki16
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dl. des. 31, 2018 5:30 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Martuki16 » ds. gen. 19, 2019 7:28 pm

Hola
De moment aquestes són les portes que ser:
PereIV: 18 i 20 de març a les 15h
Les Acacies: 13 de març a les 15h
19 de març a les17h
Fluvia: 11 i 12 de març a les16h
Arenal: 18 de març a les 15:30 o 17:30
Montseny: del 22 de gener al 26 de març es pot concertar cita a la direcció.
Grevol: trucar secretaria i demanar cita individual.
Marta
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dl. gen. 21, 2019 1:02 pm

sandrix77 ha escrit:Bon dia,

Us volia preguntar d'on vau treure les dades de les Escoles. Els meus fills van a les Acàcies. El petit ara fa P3 i em consta que no va quedar cap nen fora. Crec que no van omplir en primera opció. A la seva classe són 24 i a l'altra 23.


Hola Sandrix,
Exacte, l'any passat les Acàcies es van quedar amb 42 sol.licituts per 50 places. Ho se segur perque vaig estar trucant fins l'últim día, l'últim moment perquè vaig dubtar moltíssim fins al final.
Però totes les escoles et deien el nº. de sol.licituts que portaven trucnat per telèfon, bé, excepte Flor de Maig.
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dl. gen. 21, 2019 9:39 pm

No sabia q flor de maig no deia per telèfon les sllciituts q portaven. Potser en part per això van tenir l any passat tantísimas sllciituts, potser la gent en tenir pocs germans pensaven q era una aposta segura i després resulta q va quedar més gent fora q a cap altre. Jo fa dos anys també vaig trucar fins l últim moment als tres que teníem dubte de com ordenar.. Q estrés vam passar mare meva
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Avatar de l’usuari
Saris
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 502
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Saris » dt. gen. 22, 2019 4:59 am

I si penses que ja fa tres anys que som per aquí, com passa el temps! i Sí, quin estrés tot plegat, tot i que mirant xifres de l'any passat, aquest sembla que podrà ser més tranquil
Imatge Imatge
poblenouvina
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dj. juny 27, 2013 2:27 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: poblenouvina » dt. gen. 22, 2019 10:21 am

Martuki16 ha escrit:Hola
De moment aquestes són les portes que ser:
PereIV: 18 i 20 de març a les 15h
Les Acacies: 13 de març a les 15h
19 de març a les17h
Fluvia: 11 i 12 de març a les16h
Arenal: 18 de març a les 15:30 o 17:30
Montseny: del 22 de gener al 26 de març es pot concertar cita a la direcció.
Grevol: trucar secretaria i demanar cita individual.
Marta



Martuki16, les portes obertes del Pere IV són a les 17h
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dt. gen. 22, 2019 11:40 am

Si si! Cositina jo vaig pensar el mateix... que potser les familes al no sapiguer el nº. de sol.licituts que portaven es van arriscar pensant que no hi havia molts germans... de totes maneras que no diguessin res quan sabien que tenien més de 70 sol.licituts... no se... una política una mica extranya, tenint en compte que tota la resta d'escoles si ho feia...

A veure aquest aquest com van perque l'any passat la veritat que excepte els de la Flor de Maig tothom gairabé va entrar a la seva primera opció.

Sort!!
Avatar de l’usuari
Saris
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 502
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Saris » dc. gen. 23, 2019 8:36 am

I també ja veurem com acaba Flor de Maig, que malgrat semblar molt idílica, no tot és ideal, com a totes les escoles, i encara estan amb el tema d'on aniran a parar, gràcies al nostre estimat consorci
Imatge Imatge
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dc. gen. 23, 2019 11:51 pm

Els que no saben on aniran, tinc entès, son els de l'escola Auditori...
Flor de Maig tenen alguns pares descontents per altres temes més enllà del solar. Però com dius, cap cole es ideal ni molt menys. En tot cas está clar q les portes obertes es queden curtes per conèixer realment una escola
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Seiscientos
Entrades: 3
Membre des de: dt. gen. 29, 2019 8:03 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Seiscientos » dt. gen. 29, 2019 8:15 pm

Hola a tots!
tinc molts dubtes sobre les escoles...se q es un tema molt complexe i que cada família valora unes coses o altres.
Els mes antics teniu molta informació que pot ajudar.nos i els nous fem el que podem buscant també informació.
Jo volia preguntar per l escola Bogatell, si coneixeu famílies que vagin, si estan contentes? Punts forts i dèbils?
També si coneixeu de la voramar? Escola vila olímpica? I finalment de flor de maig? Tinc molts dubtes entre aquestes q son les q tinc mes aprop...se que son molt diferents..;
Flor de maig m agrada molt però al final no se si tant les webs com les portes obertes son molt de Màrketing( per dir.lo d ‘alguna manera) i per això voldria saber opinions reals de famílies.
Moltes gràcies per l ajuda!!
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dc. gen. 30, 2019 8:54 am

Seiscientos ha escrit:Hola a tots!
tinc molts dubtes sobre les escoles...se q es un tema molt complexe i que cada família valora unes coses o altres.
Els mes antics teniu molta informació que pot ajudar.nos i els nous fem el que podem buscant també informació.
Jo volia preguntar per l escola Bogatell, si coneixeu famílies que vagin, si estan contentes? Punts forts i dèbils?
També si coneixeu de la voramar? Escola vila olímpica? I finalment de flor de maig? Tinc molts dubtes entre aquestes q son les q tinc mes aprop...se que son molt diferents..;
Flor de maig m agrada molt però al final no se si tant les webs com les portes obertes son molt de Màrketing( per dir.lo d ‘alguna manera) i per això voldria saber opinions reals de famílies.
Moltes gràcies per l ajuda!!


Jo conec famílies de tots els coles q comentes i els he visitat tots. Si tens alguna pregunta una mica més concreta intento ajudar-te.

En general per a tots us recomano molt q a les portes obertes no us quedeu només amb el q expliquen a la xerrada, q per a mi és justament el menys representatiu i q depèn molt de les habilitats comunicatives que tingui que les faci. El més relevant es anar x les classes (no només les d infantil), parlar amb els mestres, mirar els horaris q tenen x alla penjats, mirar el q tenen els nens a les taules i parets, i parlar amb famílies q ja ho vagin
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Seiscientos
Entrades: 3
Membre des de: dt. gen. 29, 2019 8:03 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Seiscientos » dc. gen. 30, 2019 11:08 am

Gràcies cosinita! Bon Consell, intentaré xerrar amb alguna família si tinc possibilitat
Jo voldria saber per que les famílies estan descontentes amb flor de maig ( independentment dels barracons)
I també que comenten en linees generals de la Bogatell i voramar, però lo q he llegit al foro de la voramar diuen q te instal·lacions antigues ( q jo no valoro gaire instal·lacions) i de la escola Bogatell q el sistema es bastant tradicional i que no acaba de agradar...no se, estic molt liada!
Escanes
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dc. abr. 26, 2017 7:56 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Escanes » dc. gen. 30, 2019 11:26 am

Seiscientos ha escrit:Gràcies cosinita! Bon Consell, intentaré xerrar amb alguna família si tinc possibilitat
Jo voldria saber per que les famílies estan descontentes amb flor de maig ( independentment dels barracons)
I també que comenten en linees generals de la Bogatell i voramar, però lo q he llegit al foro de la voramar diuen q te instal·lacions antigues ( q jo no valoro gaire instal·lacions) i de la escola Bogatell q el sistema es bastant tradicional i que no acaba de agradar...no se, estic molt liada!

Hola seicientos!

El meu fill gran va a la flor de maig i jo personalment estic encantada, sobretot amb l'equip i el projecte. Si q hi ha a vegades coses que jo les faria duna altra manera pero en general estic molt contenta amb lescola, i penso que sempre estan obertes a parlar.
Nosaltres hem tingut mala sort i la mestra que teniem ha agafat la baixa i hi ha una suplent, tot això ha provocat una mica de trasbals i que els nens hagin trigat un temps en seguir amb els projectes que tenia l'altra mestra, i tb el tema de perdre el referent, tot això genera angoixa en els pares, però vaja, des del meu punt de vista l'escola te un gran equip compromes amb el projecte i amb moltes ganes.
També penso que els d la nostra generació no estem acostumats a l'educació pausada pq la nostra educacio va ser molt diferent, i q abans d'inscriure als nens en una escola d'aqjest tipus hem de tenir clar q es el q volem, pq els nens a p3 no es sabran els rius, funciona duna altra manera (cosa que no vol dir q no aprenguin ni facin coses), i a vegades costa dentendre pq no se sap ben be q fan.
Estic d'acord amb la Cositina en que no es veu tot en les portes obertes, totes les escoles es "venen" i despres doncs a tot arreu hi ha coses bones i dolentes. Pregunta molt a tothom que puguis i investiga a veure que es el que pot anar millor pel teu fill/filla i familia en general.
Si ho necessites pots fer-me preguntes mes concretes i t'explico.
Salutacions i molta sort!
martasu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 12:01 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: martasu » dg. feb. 03, 2019 9:26 am

Hola alguien sabe como va el proceso para cambiar a un niño de un colegio a otro en p4? quedaron plazas por cubrir en Voramar?.Muchas gracias
Escanes
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dc. abr. 26, 2017 7:56 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Escanes » dg. feb. 03, 2019 11:26 am

martasu ha escrit:Hola alguien sabe como va el proceso para cambiar a un niño de un colegio a otro en p4? quedaron plazas por cubrir en Voramar?.Muchas gracias

Creo q tienes que hacer preinscripción en el cole q te interese y si hay plazas y te toca por puntos y numero de sorteo entras. Si no entras no pierdes plaza en tu cole.
Tienen prioridad los hermanos y los niños y niñas sin escolarizar me parece.
martasu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 12:01 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: martasu » dg. feb. 03, 2019 11:54 am

Gracias Escanes seguro que no pierde plaza en su cole? menos mal. No estoy contenta con el cole actual por falta de comunicacion con profesores y no tener en cuenta la lengua materna

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::