Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Sashimi
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dv. març 17, 2017 2:34 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Sashimi » dl. feb. 18, 2019 1:16 pm

Moltes gracies per el que me has comentat! De veritat que ha sigut de gran ajuda. Anirem a les portes obertes a veure que diuen pero ja el fet de que hi ha molta rotació de profes no m’agrada. No li anirá be, estará igual que ara. Gracies!
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dl. feb. 18, 2019 1:26 pm

cositina ha escrit:Arran de la meva intensa experiencia visitant tooooots els coles del districte dos anys seguits, enguany se m'ha acudit escriure un post de 'consells' per als q us toca enguany. Aquí els teniu! :p-)
http://maternidades.es/escoger-escuela/


M'encanta el teu blog! el visitaré sovint! enhorabona de veritat!
Sashimi
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dv. març 17, 2017 2:34 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Sashimi » dl. feb. 18, 2019 7:52 pm

Per cert, que em podeu dir sobre el Pere IV? Crec que es una molt bona opció també. Opinions? Gracies!
Beikost
:: rateta
:: rateta
Entrades: 181
Membre des de: dc. maig 31, 2017 8:58 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Beikost » dt. feb. 19, 2019 9:53 am

I sobre Poblenou i Provençals? Fa un any i mig, quan encara vivia a Poblenou, vaig llegir-me aquest fil de dalt a baix, però no recordo especialment gaires opinions sobre aquestes dues escoles al límit del barri... Algú hi va entrar l'any passat? Opinions?

Gràcies!
Topillo
Entrades: 4
Membre des de: dt. feb. 12, 2019 3:49 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Topillo » dt. feb. 19, 2019 4:02 pm

cositina ha escrit:Bogatell tot just comença a introduir una mica tema projectes però és força tradicional. Brusi era tradicional fa uns anys però han replantejat tot el sistema educatiu i ara treballen per espais d aprenentatge i projectes en tots els cursos. Però justament pq abans era tradicional i era un cole amb fama de molts bons resultats acadèmics, la direcció fa els canvis amb molta cura i tinc la sensació (es el nostre cole) q vigilen molt q les innovacions q fan no vagin en detriment dels resultats. El meu está encara a infantil pero si et puc ajudar amb algo D aquest cole diga'm


Cositina, no nomes m'ha encantat el teu blog sino que crec que et conec pq portem el nen al Cobi. Bueno, et vaig veure a la reunio informativa com a voluntaria...pot ser?
Moltissimes gracies per la info...la veritat es que just dubtem entre Bogatell i Brusi, per comoditat i proximitat i per que a priopri volem escola publica, Pero encara no he anat a les portes obertes...miraré de fer el que dius al teu Blog (fotos incloses jejeje).
Si et veig per Cobi et demanare mes coses sobre Brusi, pq fins fa pocs dies no la teniem al radar.

moltes gracies!
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dt. feb. 19, 2019 5:49 pm

Hola topillo si sóc jo :p si vols saber res del brusi quan hagis anat a veure els coles envia'm privat i t ajudo en el q pugui
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
sseyka
Entrades: 1
Membre des de: dc. feb. 20, 2019 8:30 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: sseyka » dg. feb. 24, 2019 9:48 am

Hola cositina!

Moltes gràcies pels teus consells !!

Nosaltres dubtem entre Montseny i Grévol... com que sín dues escoles potents ens hauriem de decantar per una només ja que si posem les dues en 1a i 2a opció ens han dit que es com si ho llencessim tot per terra, desaprofitar aquesta 2a opció.

Algú ens pot aconsellar una mica? Hem sentit parlar molt bé de totes dues i estem fets un lioo total.

Gràcies x avançat!!
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dl. feb. 25, 2019 1:04 pm

Hola sseyka, jo totes dues les veig molt similars, en quan a metodologia més tradicional però adaptant-se al nou sistema però (ja es opinió personal) que les vaig visitar totes dues l'any passat em quedo amb Montseny, crec que de les concertades juga en una altre lliga.

Jo conec familes que porten els fills al Montseny i estàn molt contentes però això ja es cadascú... de Grèvol no conec ningú.

També et pot fer decantar la proximitat que tinguis de casa fins a cada una d'elles...

Sort!
Sashimi
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dv. març 17, 2017 2:34 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Sashimi » dg. març 03, 2019 2:36 pm

Bon día!

Només vull confirmar que la Flor de Maig es canvía d’ubicació a Zamora-Marina, ont está el Tanatori. La informació es oficial, si aneu a portes obertes i diuen que no es segur, que sapigueu que si que ho es.
Escanes
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dc. abr. 26, 2017 7:56 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Escanes » dg. març 03, 2019 6:18 pm

Sashimi ha escrit:Bon día!

Només vull confirmar que la Flor de Maig es canvía d’ubicació a Zamora-Marina, ont está el Tanatori. La informació es oficial, si aneu a portes obertes i diuen que no es segur, que sapigueu que si que ho es.


El meu fill va a la flor de maig i tot i que ens han dit que aquesta sera la ubicacio de lescola en 3.5/4 anys encara no esta confirmat al 100%, i jo personalmente tinc moltes ganes d que es confirmi del tot ja que em sembla una noticia fantastica. Un equip i projecte tant potent amb un edifici adaptat a la seva metodologia pot ser genial. Dubto molt que a les portes obertes vulguin dir un altra cosa ja que direcció esta contentissima amb aquesta noticia, que consideren un regal.
Sashimi
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dv. març 17, 2017 2:34 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Sashimi » dg. març 03, 2019 7:43 pm

Si, el meu fill també hi va i estic a la comissió de infraestructures, per aixo tinc aquesta informació. A mi em sembla mal que hi ha una opció millor i mes a prop que no es vol considerar. Pero es igual, el canvi es fará i no hi ha mes que fer.
Escanes
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dc. abr. 26, 2017 7:56 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Escanes » dg. març 03, 2019 8:51 pm

Sashimi ha escrit:Si, el meu fill també hi va i estic a la comissió de infraestructures, per aixo tinc aquesta informació. A mi em sembla mal que hi ha una opció millor i mes a prop que no es vol considerar. Pero es igual, el canvi es fará i no hi ha mes que fer.


Hola Sashimi, jo tb estic a infra i no tinc aquesta informacio de la que parles, la podries compartir al grup? Q jo sapiga no hi ha cap altra opcio on es pugui fer un edifici en un termini menor a 10 anys ni tampoc partida pressupostaria per part de la generalitat a zamora.
Sashimi
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dv. març 17, 2017 2:34 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Sashimi » dg. març 03, 2019 9:22 pm

Perdona, pero no vull parlar mes del tema perque el AFA está a favor de tot aixo i no vull discutir amb ningu per el ben del meu fill. Suposo que has estat a la reunió amb direcció i saps que es ubicació definitiva en realitat.

L’altra ubicació existeix i no tarda 10 anys ni 4. Em va arribar informació i documentació de l’ajuntament que posa algo molt diferent. Igualment, aquí no es el millor lugar per parlar de tot aixo. Nomes volia dir-ho perque la nova ubicació está basicament fora del barri del Poblenou i es important que les families estiguin informades :)
Escanes
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dc. abr. 26, 2017 7:56 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Escanes » dg. març 03, 2019 9:31 pm

Sashimi ha escrit:Perdona, pero no vull parlar mes del tema perque el AFA está a favor de tot aixo i no vull discutir amb ningu per el ben del meu fill. Suposo que has estat a la reunió amb direcció i saps que es ubicació definitiva en realitat.

L’altra ubicació existeix i no tarda 10 anys ni 4. Em va arribar informació i documentació de l’ajuntament que posa algo molt diferent. Igualment, aquí no es el millor lugar per parlar de tot aixo. Nomes volia dir-ho perque la nova ubicació está basicament fora del barri del Poblenou i es important que les families estiguin informades :)


I tant, jo tb penso q no es el millor lloc per parlarho i tb crec que anirem alla, pero falta la dotacio pressupostaria i la cessio d terreny per part d la gene pq el tema estigui definitivament tancat.
Tb crec q si tens informacio tant valuosa seria bo que la poguessis compartir amb el grup dinfraestructures, ja q no coneixem aquesta alternativa.
Sashimi
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dv. març 17, 2017 2:34 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Sashimi » dg. març 03, 2019 9:34 pm

Clar, t’he enviat privat amb info. Una abraçada!
Peppermint Patty
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dg. març 03, 2019 9:35 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Peppermint Patty » dg. març 03, 2019 9:39 pm

El tanatori del carrer Zamora és el barri del Parc i la Llacuna del Poblenou, exactament el mateix barri que els barracots actuals de la flor de maig, quin és el problema amb el barri? No ho entenc.
Sashimi
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dv. març 17, 2017 2:34 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Sashimi » dg. març 03, 2019 11:10 pm

Clar, depen d’on viu cadascu. La meva opinió es que está molt lluny del Poblenou. La actual ubicació dels barracons está a 1 carrer de la Rambla del Poblenou. El Tanatori está tocant Marina. Per a mi si que es un problema i estic manifestant la meva opinio. Potser la teva es diferent i no pasa res.
Peppermint Patty
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dg. març 03, 2019 9:35 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Peppermint Patty » dl. març 04, 2019 7:34 am

Els serveis públics no han de respondre a interessos particulars (ni teus ni meus), sinó a les necessitats col·lectives, i en aquest cas és evident que a la zona de la Rambla hi ha més escoles que a la de Zamora, i les veïnes d'aquella zona del barri també tenen dret a tenir escoles a prop de casa. Jo no visc en aquella zona, tampoc, però entenc que els equipaments públics no són a la carta i quan vaig triar una escola en situació provisional ja contemplava que l'edifici definitiu podia anar lluny de casa. En tot cas, el barri històric del Poblenou (abans de la divisió administrativa de 2006) arriba fins una mica més enllà del carrer Zamora. El Poblenou no és només la Rambla. I és clar que pots donar la teva opinió, hi tens tot el dret, estem en un fòrum per això, jo només puntualitzo algunes coses que són objectives.
Sashimi
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dv. març 17, 2017 2:34 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Sashimi » dl. març 04, 2019 8:21 am

Patty, es clar que els veins de aquella zona tenen dret a tenir una escola mes a prop. I de fet tenen l’Auditori. Pero canviar de cole a 150 families que son veines de aquesta zona para que els altres tinguin un cole a prop de la seva casa implica que nosaltres no el tinguem a prop de la nostra.

En fi, deixem el tema que no val la pena, no he publicat res per fer un drama de la Flor de Maig al socpetit sino per donar info ja que s’acosten les portes obertas i a mi m’agradaria saber aixo com familia. Que tinguis bon dia.
Peppermint Patty
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dg. març 03, 2019 9:35 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Peppermint Patty » dl. març 04, 2019 11:40 am

D'on siguin les famílies que actualment porten els fills a La Flor de Maig no és rellevant, ja que tant els de p4 com els de p3 sabíem que ens trobàvem en situació provisional (i p5 van tenir la sort que els fessin un bolet de la Llacuna amb un projecte similar, enlloc d'enviar-los al Brasil o el Poblenou, que tenen projectes més tradicionals) , i per tant sabíem que el nou edifici podia anar cap al Besòs o cap al Llobregat, i de fet, moltes famílies són "d'aquella zona" , que tècnicament insisteixo que és "la mateixa zona". Dir que les 150 famílies (que són 138 aproximadament, en realitat) viuen al costat de la Rambla és, si més no, inexacte. Estem d'acord que les famílies han de tenir tota la informació disponible sobre l'estat de la ubicació en les portes obertes, i estic convençuda que l'equip directiu l'oferirà. Bon dia per tu també :).

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::