Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 734
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: sandrix77 » dv. gen. 27, 2023 12:31 pm

JordiLS ha escrit:Bon dia a tothom,

Ja s'apropen les preinscripcions pel cus vinent, i a la meva parella i a mi ens agradaria saber si algú sap el nombre de preinscripcions/places disponibles que va haver l'any passat en les escoles Pere IV y Acàcies. Estic cercant per internet, però soc incapaç de trobar res.

Moltes gràcies i sort a tots els que comencem "l'aventura de la preinscripció". :)

Hola!

És una informació que no es fa pública (el número de peticions), però els meus fills van a Acàcies i a final de curs, a la reunió de Consell Escolar, es dona aquesta informació. El Consorci ha abaixat la ràtio a 20. L'any passat Acàcies va rebre 36 peticions en 1a opció, i, amb la llista d'espera, l'escola preveia omplir les poques places que quedaven vacants. SI la poses en 1a opció jo crec que entre segur. En 2a ja dependrà de la demanda...
Imatge

Imatge
poblenouvina
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dj. juny 27, 2013 2:27 pm

EntradaAutor: poblenouvina » dv. gen. 27, 2023 12:47 pm

JordiLS ha escrit:Bon dia a tothom,

Ja s'apropen les preinscripcions pel cus vinent, i a la meva parella i a mi ens agradaria saber si algú sap el nombre de preinscripcions/places disponibles que va haver l'any passat en les escoles Pere IV y Acàcies. Estic cercant per internet, però soc incapaç de trobar res.

Moltes gràcies i sort a tots els que comencem "l'aventura de la preinscripció". :)

Bon dia JordiLS,
com diu sandrix77, el nombre de preinscripcions no la publiquen d'un any per un altre.
Les meves filles van al Pere IV, el número de places el curs passat eren 40 (20 per classe) però no et sé dir quantes places eren per NEE ni quantes d'aquestes es van omplir.

L'any passat al Pere IV hi van haver 49 preinscripcions per I3.

Una cosa que has de preguntar també a les portes obertes és quants germans hi entrarien en aquest curs, són places que per punts hauries de descartar.

Molta sort!
JordiLS
Entrades: 2
Membre des de: dv. gen. 20, 2023 6:11 am

EntradaAutor: JordiLS » dt. gen. 31, 2023 12:30 pm

Moltes gràcies per les respostes!!!
Anastasiia
Entrades: 1
Membre des de: ds. feb. 25, 2023 9:55 pm

EntradaAutor: Anastasiia » ds. feb. 25, 2023 10:07 pm

Hola! Estoy elegiendo entre Acacias y Pere IV, porque me gustan más los coles de este tipo, pero como no soy de aquí, no conozco a nadie que vaya a estos coles. Os agradecería cualquiera opinión sobre estos dos coles y si también estabais entre estos dos, por qué habéis elegido uno u otro.
Gracias de antemano,
Anastasiia.
María Araceli
Membre des de: dt. març 21, 2023 8:19 pm

EntradaAutor: María Araceli » dt. març 21, 2023 8:23 pm

Buenas noches!! Al final cual has puesto en primer lugar? Sabéis algo de cómo van las solicitudes? Qué nervios madre mía... Nosotros hemos puesto en primero lugar Auditori... Me imagino iremos a sorteo!
hanya
Entrades: 9
Membre des de: dc. març 11, 2020 7:06 pm

EntradaAutor: hanya » dt. maig 02, 2023 5:56 pm

María Araceli ha escrit:Buenas noches!! Al final cual has puesto en primer lugar? Sabéis algo de cómo van las solicitudes? Qué nervios madre mía... Nosotros hemos puesto en primero lugar Auditori... Me imagino iremos a sorteo!

A mi me ha llegado esta lista, faltan algunos coles.

- Montseny 45
- Voramar 29
- Grevol 55
- Marbella 60
- Llacuna 31
- franciscanes 17
- St marti 21
- Auditori 68
-Flor de Maig 35
-Acacies 31
-Vila olimpica 54
- Pere IV 27
María Araceli
Membre des de: dt. març 21, 2023 8:19 pm

EntradaAutor: María Araceli » dj. maig 11, 2023 8:33 am

Hanya muchas gracias! Me temía que auditori tuviese muchas solicitudes, pero tantas... Ahora con el número del sorteo y he echado cuentas, si los de NEE estuviesen ya incluidos con las puntos entraríamos, si no a lista de espera. Sabéis cuando nos dicen cuántas de estas plazas se han cubierto? Cuando ofrecerían las sobrantes? No lo sabríamos hasta septiembre? Podemos mantenernos en lista de espera del primer cole aunque lo apuntemos en otro verdad? Más que nada para no perder plaza, me imagino que en esa situación aunque haya empezado el curso podremos cambiarle al primero de la lista si nos llaman.
Tu cómo lo tienes?

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::