Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Raul-CT
Entrades: 3
Membre des de: dg. maig 13, 2018 10:43 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Raul-CT » dg. maig 13, 2018 11:48 am

Hola.

Sant Martí, que solo queda una plaza, asi que al desempate pierdo, y Voramar tercera, que es mi esperanza, ya que al haber 10 libres, podria llegar alguna a 3a...
De ahi para delante, estamos vendidos.
martasu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 12:01 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: martasu » dg. maig 13, 2018 12:54 pm

Yo creo que en Voramar aún tendrías alguna opción.Yo puse primera sant marti y entro de chiripa y de segunda opción Voramar.Otro nene que entra en Sant Marti también puso Voramar de segunda opción,así que ya tienes dos personas menos de las que preocuparte >.-<:
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dg. maig 13, 2018 1:33 pm

Raul-CT ha escrit:Hola.

Sant Martí, que solo queda una plaza, asi que al desempate pierdo, y Voramar tercera, que es mi esperanza, ya que al haber 10 libres, podria llegar alguna a 3a...
De ahi para delante, estamos vendidos.


Con los numeros en la mano yo diria q entras a voramar seguro. Este año hay pocos coles donde quede mucha gente fuera excepto caso flor de maig q por perfil dudo q sean familias q tengan voramar de 2a opcion mayoritaria.
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Malen
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: ds. maig 12, 2018 7:27 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Malen » dg. maig 13, 2018 1:48 pm

Una pregunta sobre los puntos del sorteo. Una persona que tenga 20+15 tiene preferencia respecto a una persona con 30 puntos?
Hoy me han explicado que solo tendria preferencia alguien con 20+15 con personas de su misma puntuación, es decir, de 20 puntos.
Alguien puede confirmarmelo?
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dg. maig 13, 2018 1:53 pm

Malen ha escrit:Una pregunta sobre los puntos del sorteo. Una persona que tenga 20+15 tiene preferencia respecto a una persona con 30 puntos?
Hoy me han explicado que solo tendria preferencia alguien con 20+15 con personas de su misma puntuación, es decir, de 20 puntos.
Alguien puede confirmarmelo?


La persona de 30 pasa x encima del de 20+15 ya q los compñementarios solo sirven para desepatar con los q tienen misma cantidad de puntos generales
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Malen
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: ds. maig 12, 2018 7:27 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Malen » dg. maig 13, 2018 2:01 pm

cositina ha escrit:
Malen ha escrit:Una pregunta sobre los puntos del sorteo. Una persona que tenga 20+15 tiene preferencia respecto a una persona con 30 puntos?
Hoy me han explicado que solo tendria preferencia alguien con 20+15 con personas de su misma puntuación, es decir, de 20 puntos.
Alguien puede confirmarmelo?


La persona de 30 pasa x encima del de 20+15 ya q los compñementarios solo sirven para desepatar con los q tienen misma cantidad de puntos generales


Muchas gracias Cositina!!!
Avatar de l’usuari
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: sandrix77 » dl. maig 14, 2018 9:53 am

Raul-CT ha escrit:Bon dia. Soc nou però us llegeixo des de fa temps, per tota la info que hi ha en quant a les escolesde poblenou.
Nosaltres l’haviem posat al Grèvol, però hem tingut la mala sort de tenir el 13787 i ha sortit el 13841. Això vol dir, segons tinc entès que no només no entrarem aquí, si no que en qualsevol desempat pedrem, ja que ea molt dificil trobar algu amb pitjor numero que el nostre.

Em sembla molt injust, que ea mantingui el mateix num de desempat per totes les opcions, ja que es condemna un nen a la pitjor de les escoles pel seu numero aleatori, que es designa teòricament només per desempatar la primera opció.

Voldria fer algun tipus de recurs, ja que perdre en primera opció em suposarà molt probablement quedar fora de totes les opcions escollides, i anar d’ofici, i tot i així perdré davant qualsevol altre.

Creieu que és viable?

Si no, acabaré liant-la perquè ja em veig fora del barri...


Em sap greu dir-te que si et toqués plaça d'ofici, t'hi hauries de conformar. A nosaltres ens va passar. Per sort, per una carambola vam entrar en una opció de les que teníem a la llista. Però vaig suar durant més d'un mes.

De tota manera, crec que podria molt ben ser que entréssiu a Voramar. Perquè amb les dues escoles noves que s'han fet els darreres anys, la cosa queda molt repartida.

Molta sort!!!!
Imatge

Imatge
la_di
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dj. feb. 16, 2017 10:07 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: la_di » dl. maig 14, 2018 10:33 am

hola Raul, creo que hay una segunda vuelta a finales de mes.... con los coles que tienen plazas libres, y que si no recibes sms o e-mail es que estas en alguna del lista.

Mucha suerte!
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dl. maig 14, 2018 12:23 pm

Raul-CT ha escrit:Bon dia. Soc nou però us llegeixo des de fa temps, per tota la info que hi ha en quant a les escolesde poblenou.
Nosaltres l’haviem posat al Grèvol, però hem tingut la mala sort de tenir el 13787 i ha sortit el 13841. Això vol dir, segons tinc entès que no només no entrarem aquí, si no que en qualsevol desempat pedrem, ja que ea molt dificil trobar algu amb pitjor numero que el nostre.

Em sembla molt injust, que ea mantingui el mateix num de desempat per totes les opcions, ja que es condemna un nen a la pitjor de les escoles pel seu numero aleatori, que es designa teòricament només per desempatar la primera opció.

Voldria fer algun tipus de recurs, ja que perdre en primera opció em suposarà molt probablement quedar fora de totes les opcions escollides, i anar d’ofici, i tot i així perdré davant qualsevol altre.

Creieu que és viable?

Si no, acabaré liant-la perquè ja em veig fora del barri...


Raul no ho donguis tot per perdut al Grèvol, perque crec que van tenir 53 sol.licituts i jo per exemple conec una familia que ho va possar de primera opció però no tenen clar que el matriculin allà, es un dels casos que ha comentat la Cositina que també han fet la pre-matrícula a un cole privat i encara no ho tenen decidit, com aquest cas pot haver-hi més que finalment no facin la matricula al Grèvol per altres motius i entrar vosaltres... aquests dies pot haver-hi canvis... i de totes maneras pels números jo també crec que entrarieu al Voramar... Ánims i molta sort!
LAnoia
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dv. març 02, 2018 10:23 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: LAnoia » dt. maig 15, 2018 9:45 am

Sabeu si ja han fet el sorteig?
poblenou_lover
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. març 05, 2018 10:48 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: poblenou_lover » dt. maig 15, 2018 9:55 am

Hola,

El sorteo del número se hizo el viernes. Lo que pasa hoy es que se publica la lista ordenadas de solicitudes. Yo no la he encontrado en el web del consorcio, pero en la página de consulta de resultados (donde el día 10 nos mandaron el número de nuestra preinscripción para el sorteo), veo que ha habido una actualización de hoy a las 9.45 con título: "Barem amb ordre definitiu" y aquí aparece un número "posició", que supongo que es lo que dice si estamos dentro o no. ¿Como tengo que interpretarlo?

Gracias
martasu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 12:01 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: martasu » dt. maig 15, 2018 10:23 am

Hola , yo todavia no he podido entrar .Supongo que en esta lista salen ordenados todos los que se han inscrito en cada cole en primera opcion , yo todavia no he podido entrar.Que numero de posición te han dado?
bolita2015
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dc. abr. 25, 2018 10:04 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: bolita2015 » dt. maig 15, 2018 10:37 am

Hola PoblenouLover, sí hoy ha salido la lista ordenada, con el número de posición. Entiendo que se interpreta que si estás en la posición de la 1 a la 50 es que estás dentro. Si no, quedas en lista de espera y pasas a segunda opción. Creo que aún puede haber cambios, alguien que venga de NEE de otro cole o alguien que al final no se matricule en este cole, pero en ppio la lista es más o menos esta, si no es que estás en la posición 50 o 49, no creo que debas sufrir.
A los que no habéis tenido suerte de entrar por ahora en primera opción, os envío mucha suerte y ánimos, creo que en todo este proceso lo más frustrante es la espera hasta ver a dónde te envían al niño, pero en fin no queda otra.
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dt. maig 15, 2018 1:01 pm

poblenou_lover ha escrit:Hola,

El sorteo del número se hizo el viernes. Lo que pasa hoy es que se publica la lista ordenadas de solicitudes. Yo no la he encontrado en el web del consorcio, pero en la página de consulta de resultados (donde el día 10 nos mandaron el número de nuestra preinscripción para el sorteo), veo que ha habido una actualización de hoy a las 9.45 con título: "Barem amb ordre definitiu" y aquí aparece un número "posició", que supongo que es lo que dice si estamos dentro o no. ¿Como tengo que interpretarlo?

Gracias


Como te han comentado es el número de posición que determina en que puesto estás en la lista, como dice Bolita2015 a no ser que estés de las 4 últimas y que pueda haber algún movimiento por NEE deberías estar dentro.

Igualment molts i molts ánims als que aneu a segona volta pel que he vist el període per fer la sol.licitut de la segona volta es del 31 de Maig al 4 de Juny encara que a la reunió del consorci van dir que es posarien en contacte amb totes les families que no han entrar a cap de les seves opcions per informar-les.

Sort!!
Avatar de l’usuari
LyD
:: tigre
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: LyD » dt. maig 15, 2018 1:15 pm

Jo suposo que els moviments que tenen que fer de NEE els faran abans del 31 no? Per si fan algun moviment que desplaci algú de la primera opció i te que anar d'ofici.

Felicitats als que entreu en primera opció i ànims per els que no. És farà molt llarg esperar fins el dia 12 de juny.
Avatar de l’usuari
LyD
:: tigre
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: LyD » dt. maig 15, 2018 3:20 pm

He anat al centre a mirar llista i no hi ha manera de saber les places de NEE ocupades, no estan marcades de cap manera i la llista esta ordenada per puntuació. He preguntat al centre i em diuen que estan ocupades però res mes. I els he preguntat, així l’ordenació de la llista no te que variar gaire no? I m’han dit, si, els que estan per sota de 40 podrien canviar. Sincerament em sembla una bogeria... perquè surt aquesta llista doncs? O es que la gent de l’escola tampoc te masa idea?
martasu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 12:01 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: martasu » dt. maig 15, 2018 3:30 pm

A mi me parece que la gente de la escuela no tiene mucha idea sinceramente, en mi escuela me han dicho que si solo hay plazas de necesidad especial por llenar y finalmente se cubren y estas en los cuatro últimos puestos es cuando peligra tu plaza.
Malen
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: ds. maig 12, 2018 7:27 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Malen » dt. maig 15, 2018 8:44 pm

LyD ha escrit:He anat al centre a mirar llista i no hi ha manera de saber les places de NEE ocupades, no estan marcades de cap manera i la llista esta ordenada per puntuació. He preguntat al centre i em diuen que estan ocupades però res mes. I els he preguntat, així l’ordenació de la llista no te que variar gaire no? I m’han dit, si, els que estan per sota de 40 podrien canviar. Sincerament em sembla una bogeria... perquè surt aquesta llista doncs? O es que la gent de l’escola tampoc te masa idea?


Y en que escuela te lo han dicho? Yo tengo el 46 y la verdad que pensaba q ya entraba sin duda
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Shasha » dt. maig 15, 2018 9:07 pm

Malen ha escrit:
LyD ha escrit:He anat al centre a mirar llista i no hi ha manera de saber les places de NEE ocupades, no estan marcades de cap manera i la llista esta ordenada per puntuació. He preguntat al centre i em diuen que estan ocupades però res mes. I els he preguntat, així l’ordenació de la llista no te que variar gaire no? I m’han dit, si, els que estan per sota de 40 podrien canviar. Sincerament em sembla una bogeria... perquè surt aquesta llista doncs? O es que la gent de l’escola tampoc te masa idea?


Y en que escuela te lo han dicho? Yo tengo el 46 y la verdad que pensaba q ya entraba sin duda


Ya entras, los puestos peligrosos son 47, 48, 49 y 50 que son las cuatro plazas de nee si no estan ya ocupadas
Avatar de l’usuari
LyD
:: tigre
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: LyD » dt. maig 15, 2018 9:21 pm

Nosaltres també estem a la posició 46. I m’han dir això, que hi habia 5 NEE demanades (per 4 reservades) i que els de sota de 40 podien canviar. Jo crec que diuen això per no mullar-se no?

Aquest any han pujat moltíssim les places de NEE, Casi tots els centres han omplert o superen.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 20 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::