Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5446
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dt. feb. 14, 2017 11:02 am

Pinta q estaran totes les jornades portes obertes a petar de gent. Acabo de trucar i Llacuna te les 2 sessions plenes i obriran 3 mes al març... Fluvia tb ple el dia 20... Pere iv ple el dia 1....
mond
:: papallona
Entrades: 146
Membre des de: dv. maig 08, 2015 12:55 pm

EntradaAutor: mond » dt. feb. 14, 2017 11:05 am

Cositina, tens idea dels números de germans de Fluvia, Llacuna, Arenal, Flor...?
||*||
cositina

EntradaAutor: cositina » dt. feb. 14, 2017 11:07 am

No mond ni idea aquesta informacio la donen a les portes obertes. Si us sembla anem recopilant i fem llistat entrr tots
Arenal any passat 30 i pico germans!!! Xo clar aixo pot variar molt d un any a un altre
cositina

EntradaAutor: cositina » dt. feb. 14, 2017 11:09 am

Bueno flor de maig imagino que zero germans ja q els q estan dins tenen ara 4 anys i es dificil w tingun germans de 3 anys a no ser q fosin suuuuper seguiders rotllo concebuts a la quarentena jeje
mond

EntradaAutor: mond » dt. feb. 14, 2017 11:15 am

algun així en conec, jejeje
||*||
ISIS1980
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

EntradaAutor: ISIS1980 » dt. feb. 14, 2017 11:28 am

Ostres noies! doncs jo vaig estar dissabte a les portes obertes de Voramar i tampoc ho vaig veure tan malament com dieu... si que es veritat que les aules son antigues i això del pati de P3 a dalt de tot una mica rotllo per les escales encara que a la reunió van dir que només pujen una vegada i ja es queden a dalt. Això que heu comentat de la sisena hora que és? no em vaig enterar d'això! jajaja! La veritat que el vaig veure un cole bastant familiar i això d'anar amb alumnes a veure les intal.lacions va estar bé... L'edifici de la ESO si que es tot nou d'aquest any, però això ens queda molt lluny encara! Ah! per cert si que van deixar fer preguntes quan van acabar la xerrada que em sembla que mond vas dir que quan vas anar tu no us van deixar... No se.. jo el vaig veure bastant bé, ademés li donen força importancia al anglès i axiò m'agrada.

Bé com era el primer cole que veia tampoc puc comparar... a veure demà el Vila Olimpica! i el dijous al Llacuna no podré anar al final... ja explicareu que tal...

Menys mal que vaig amb un any d'antelació perque no arribo a tot!!
mond

EntradaAutor: mond » dt. feb. 14, 2017 11:33 am

Doncs mira! potser els han arribat les queixes pel tema de fer preguntes! perfecte doncs que ho hagin canviat. Tu no entres aquest proper curs ISIS1980?
Jo vaig demà a Vila si tot va bé i dijous a Llacuna.
||*||
ISIS1980

EntradaAutor: ISIS1980 » dt. feb. 14, 2017 12:34 pm

No mond! aquest any faig estudi de mercat! jajajaja! no soc de poblenou i no tinc cap referència, m'estic preparant per l'any vinent, tenir les coses més clares, si es possible! :miko:

Doncs ens veiem demà a Vila Olimpa!!
mond

EntradaAutor: mond » dt. feb. 14, 2017 12:37 pm

OSTRES no ets de Poblenou ni vindràs? i vens a veure auqestes escoles?? :-o00m
això si que ja crec que no ho havia vist mai! :ok:
||*||
mond

EntradaAutor: mond » dt. feb. 14, 2017 12:48 pm

per cert, algú té referències o coneix l'escola Poblenou?
merci,
||*||
ISIS1980

EntradaAutor: ISIS1980 » dt. feb. 14, 2017 12:55 pm

No mond! visc a Poblenou desde fa uns anys però em refereixo que no soc d'aquest barri per tant no tinc referències dels coles... a mi em tocarà escolaritzar el peque l'any vinent aquí a Poblenou... clar home! sino ja seria la repera!! jajajaja!

Mira! el meu company de feina va estudiar a l'escola poblenou, bé ell m'ha dit que abans es deia Virrei Amat, i està súper content i la gent que estudiava amb ell tots coincideixen que és un bon cole... clar que d'això fa més de 20 anys...
marina_jm
Entrades: 19
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 8:42 am

EntradaAutor: marina_jm » dt. feb. 14, 2017 1:08 pm

ISIS1980, les escoles públiques fan 5 hores lectives al dia, les concertades 6. Des del meu punt de vista, i el dels meus pares també (tots dos són mestres), són masses hores per nens tant petits. Pensa que si es queden a dinar ja són 8 hores les que es passen al centre, una bestiesa. Jo vaig anar al Voramar dissabte 4 de febrer i la veritat no em va convencer gens, però això ja és algo personal. Té punts positius com lo de l'anglès i el fet de que arriben fins a 4t d'ESO, però les instalacions són deficients i de cara a l'etapa d'infantil per mi és algo fonamental.

Nosaltres anirem a les Jornades dels coles de la Vila Olímpica, els de Poblenou ens queden lluny.
cositina

EntradaAutor: cositina » dt. feb. 14, 2017 1:13 pm

Jo no conec la escola Poblenou pero normalment sobren places aixi que anire a les portes obertes per coneixer-lo malgrat que queda super lluny se casa meva.
Recomanen omplir les 10 posicions a la llista...aixo implica posar coles molt lluny :(
ISIS1980

EntradaAutor: ISIS1980 » dt. feb. 14, 2017 3:51 pm

Gràcies marina_jm, no coneixia aquesta diferència en l'horari entre els públics i els concertats... la veritat que és per tenir-ho en compte... merci!
Emra
Entrades: 148
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 2:20 pm

EntradaAutor: Emra » dt. feb. 14, 2017 5:02 pm

Hay que hacer lista de 10 coles? Tenía entendido que eran solo 3.
cositina

EntradaAutor: cositina » dt. feb. 14, 2017 5:25 pm

En la lista puedes poner hasta 10 coles como maximo. Tu pones el numero q quieras pero claro si pones 3 y no entras a ninguno vas a plaza de oficio. Poniendo 10 coles tb te puede pasar, claro....
Emra

EntradaAutor: Emra » dt. feb. 14, 2017 6:30 pm

Menos mal que estáis tan informadas/os por aquí... Yo que iba a visitar 6 coles...Tendré que añadir alguno más a la lista!

Sabéis algo de Arenal de Llevant y de La mar bella?
cositina

EntradaAutor: cositina » dt. feb. 14, 2017 6:45 pm

Actualitzo...

Nombre de germans
llacuna 27
Pere iv 26
Voramar 21
Montseny 16
cositina

EntradaAutor: cositina » dt. feb. 14, 2017 6:50 pm

Jo vinc ara de Llacuna.
Mha agradat moltisim mes que l any passat. Estava molt millor organitzat, menys gent, suposo q despres del caos dl any passat ho han limitat mes.
Les instalacions fan un goig...aules amples i assolellades...
La xerrada masa conceptual nonhan entrat gaire en temes delndia a dia i la gent tampoc ha fet preguntes practicament pero etnpodies quedar despres a prlar amb ells
Emra

EntradaAutor: Emra » dt. feb. 14, 2017 7:12 pm

Se va animando la cosa... Otra pregunta, he visto que los puntos que te dan son conforme a la primera opción que eliges...Es decir nosotros que vamos a seleccionar santuario Martí y vivimos al lado tendremos 30, podríamos seleccionar como segunda opción un cole que esté fuera de nuestra área de influencia no? Es que nuestra segunda opción no nos pilla lejos pero esta fuera del área que nos corresponde...

Ya empezamos con las quinielas!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: