Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Naranjita
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: ds. set. 24, 2016 2:17 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Naranjita » dl. feb. 20, 2017 4:27 pm

PereLlull ha escrit:Hola Wana,

Penso com va dir l'equip directiu del Llacuna o com et poden aconsellar els experts, que la primera opció ha de ser la teva Escola que més t'agradi. Pensa, que les monges de la Rambla, com a segona opció segur que entres, és a dir, és un Centre que si t'agrada és ideal com a opció 2, o opció 3.
S'han d'emplenar 10 opcions, jo crec que amb 5 que un digui: "aquestes són les Escoles on veig al meu fill o filla", si t'agrada "x" escola, doncs ni ho dubtis, aquesta "x" és la primera opció. Per mi la dificultat és escollir la segona opció, perquè llavors ja el pensament es "vale, no he tingut sort i no entra a l'escola que jo volia com a número 1, però a l'opció 2, sí que ja es vol assegurar".
També cal dir, que el nivell que tenim d'escoles a la zona Poblenou és excel·lent. Un nivell molt alt. Si analitzes a fons totes les escoles, crec que l'entrada de nous Centres i que els pares ara volem quelcom més que un lloc on deixes els teus fills mentre treballem, ha fet moure tot cap a bé. Aquest esforç dels pares al final hi ha un reflex obvi, Centres amb una demanda molt gran, altres mitja i els més cap enrere molt baixa. Ha obligat als de molt baixa a fer un tomb espectacular, només cal veure escoles fluixes en 15 anys el canvi tant bo que han fet.
I també penso que les Escoles que hi han pel barri totes tenen transport públic a prop, sigui metro o bus, al final es pot optar per un ventall força gran.
Vull dir que dintre d'un any estarem contents de l'Escola on siguem ;)

Tens tota la raó! Hi ha un gran ventall amb escoles de qualitat. I al final toqui la que toqui, estarem contents.
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5446
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dl. feb. 20, 2017 6:14 pm

Bueeeno al final hem anat a fluvia i... Ens ha encantat....

Wana jo tinc u cosi q va estudiar al asuncion. Ell ara ja esta a la uni pero va sernla seva 1a opcio i n estava molt content
Naranjita

EntradaAutor: Naranjita » dt. feb. 21, 2017 6:36 am

Expliqueu que tal els que vau anar-hi ahir al fluvià i potser intento anar aquesta tarda...
cositina

EntradaAutor: cositina » dt. feb. 21, 2017 7:25 am

Actualitzo nombre germans

llacuna 27
Pere iv 28
Voramar 21
Montseny 20
Sant Martí 16 (a dia 10/2)
Vila Olímpica 21
Fluvia 16
cositina

EntradaAutor: cositina » dt. feb. 21, 2017 7:29 am

Naranjita ha escrit:Expliqueu que tal els que vau anar-hi ahir al fluvià i potser intento anar aquesta tarda...

Si et va agradar Llacuna hauries de veure Fluvia. Metodes semblants pero penso q Fluvia millor organirzat i aules mes grans. Es un referent totak dins dels coles innovadors. I any passat va tenir menys demanda q Llacuna
Naranjita

EntradaAutor: Naranjita » dt. feb. 21, 2017 7:32 am

Si et va agradar Llacuna hauries de veure Fluvia. Metodes semblants pero penso q Fluvia millor organirzat i aules mes grans. Es un referent totak dins dels coles innovadors. I any passat va tenir menys demanda q Llacuna

M'has posat les dents llargues!!! Aniré avui, el que passa que haig d'anar amb el nen! A mi em sap greu perquè és cul inquiet. M'aconselleu que hi vagi amb ell...?
Emra
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 2:20 pm

EntradaAutor: Emra » dt. feb. 21, 2017 7:37 am

Anímate y vente! Yo iré con el bebe...Así compruebas como van de paciencia en el cole! ;)
Naranjita

EntradaAutor: Naranjita » dt. feb. 21, 2017 7:40 am

Emra ha escrit:Anímate y vente! Yo iré con el bebe...Así compruebas como van de paciencia :-o00m en el cole! ;)

Vinga!!!! >.-<: és que sino, no el veure mai...a no ser que em toqui plaça...
mond
Entrades: 146
Membre des de: dv. maig 08, 2015 12:55 pm

EntradaAutor: mond » dt. feb. 21, 2017 8:00 am

Bon dia, a les escoles demanen que es vagi sense els nens, i ho trobo normal perquè algunes vegades ja passa que els nens no poden estar quiets ni callats, son petits, i clar, al final no escoltes ni tu com a mare/pare, ni la resta de pares, ni es poden concentrar els que expliquen, ho sento, no crec que es tracti de la paciència que tinguin els que fan la sessió, sino de més tranquil·litat per a tots. I evidentment que sé el difícil que és conciliar, jo no vaig poder anar a Fluvià ahir...
Algú va avui a a veure el Poblenou?
||*||
cositina

EntradaAutor: cositina » dt. feb. 21, 2017 8:07 am

Nosaltres ahir vam anar a fluvia amb nen pero es va quedar el pare fora amb ell jugant durant a xerrada i despres ja vam anar tots a la visita . no el portem mai pero ahir vam renir imprevist d darrera hora. El bebe lhe de dur a tot arreu perque fa pit a demanda pero a la q fa soroll surto corrent de la sala
Bebes hi ha molts a totes les jirnades. Es nota q a pobkenou hi ha molta natalitat jeje!
Mond jo si q anire avui a veure la Poblenou!! Em queda hiiiper lluny pero vull veure tambe totes les q ens podrien tocar d ofici.ena veiem alla!!
Emra
Entrades: 148
Membre des de: dg. feb. 12, 2017 2:20 pm

EntradaAutor: Emra » dt. feb. 21, 2017 8:14 am

Mond está claro que es mejor ir sin nenes, el mío de 2 años se queda en la guarde y el papá irá a recogerlo antes de que termine la reunión, pero creo que antes de quedarte sin ver un cole que te interesa te llevas al peque e intentas que se entretenga, en Llacuna había varios nenes y está claro que hicieron ruido...pero no molestaron para nada, somos todos papis y entendemos la situación.
mond

EntradaAutor: mond » dt. feb. 21, 2017 8:22 am

Bé, a La Llacuna precisament el director va cridar l' atenció a quatre mamis que anaven amb els seus nens i estaven donant salts i tombarelles, plors i crits al mig de la sessió, tots som papis, tos entenem als nens, tots volem veure coles, però només dic que el respecte pels demés a mi em sembla essencial, si saps que el teu fill/a la lia molt segurament saps on pots i on no portar-lo. Només dic el que penso, al final cadascú és lliure de fer el que cregui, només faltaria.
||*||
Naranjita

EntradaAutor: Naranjita » dt. feb. 21, 2017 8:39 am

mond ha escrit:Bé, a La Llacuna precisament el director va cridar l' atenció a quatre mamis que anaven amb els seus nens i estaven donant salts i tombarelles, plors i crits al mig de la sessió, tots som papis, tos entenem als nens, tots volem veure coles, però només dic que el respecte pels demés a mi em sembla essencial, si saps que el teu fill/a la lia molt segurament saps on pots i on no portar-lo. Només dic el que penso, al final cadascú és lliure de fer el que cregui, només faltaria.

entenc el que dius, però com jo també se el que és, miraré de tenir el nen fora durant la reunió, per deixar escoltar...
mond

EntradaAutor: mond » dt. feb. 21, 2017 9:44 am

Cositina, jo no puc anar avui a Poblenou, ho deia per si podieu informar..ara que sé que vas tu segur que fas un resum interessant! aniré dimarts que ve que fan visita guiada per nens...i segons com demanaré entrevista personal... si, com tu vull veure-la per si em poguessin enviar d'ofici ;)
||*||
PereLlull
Entrades: 188
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

EntradaAutor: PereLlull » dt. feb. 21, 2017 11:55 am

Per tots aquells que no us sigui possible visitar l'Escola Fluvià; us faré un resum en un altre post-it.
Es sense cap mena de dubte una de les millors o la millor escola pública de Barcelona. Brutal! Si us va agradar l'Escola Llacuna, l'Escola Fluvià és la Llacuna, però millorada. I tinc la sensació que cada any aprenen els mestres més, i són més conscients del que funciona i del que no. Per tant, milloren encara més.
Per qui no visqui a Diagonal Mar, no hi ha problema, hi ha metro al costat (L4 Selva de Mar), tranvia (T-4), busos (H14, V27, 36...etc)
Molt millor del que jo m'esperava, la fama és merescuda. L'únic problema és que mana el sorteig. Però qui accedeixi pot estar molt i molt content.
No sé si hi haurà alguna altra escola pugui millorar l'Escola Fluvià, és un passada!
Naranjita

EntradaAutor: Naranjita » dt. feb. 21, 2017 11:59 am

Doncs res, que avui no hi han places...I no podré anar-hi, està complet per fer visita...Que opineu si hi vaig sense cita...
PereLlull

EntradaAutor: PereLlull » dt. feb. 21, 2017 12:04 pm

Naranjita ha escrit:Doncs res, que avui no hi han places...I no podré anar-hi, està complet per fer visita...Que opineu si hi vaig sense cita...

Aniràs tu sola?, perquè si només és una persona. El problema si són 2, 4...6
cositina

EntradaAutor: cositina » dt. feb. 21, 2017 12:07 pm

Jo hi vaig anar ahir a fluvia sense cita. Hi havia molta gent pero no estava totalment plena la sala. No passen llista ninres semblant es per tenir una idea d la gent q hi anira aixi q no passa res. El mateix em va passar amb Llacuna.

I si, totalment d acord q al districte tenim una oferta educativa d luxe. Tinc una amiga al eixample dret i no tr quasi escoles publiques interessants per posar a la llista, nhaura d posar concertades si o si, en canvi aqui fins i totneosncoles menys demandats son coles publics q estan super be. La prova es q tothom totho q parlo fins i tot langent q ha anat a aprar a la seva ultima opcio o fins i tot plaça d ofici, totgom parla meravelles del seu respectiu cole.

Mond ja et passo resum de la Poblenou i tant ;)
PereLlull

EntradaAutor: PereLlull » dt. feb. 21, 2017 12:32 pm

Absolutament d'acord amb el teu comentari Cosetina, no som conscients de la sort del nivell que hi ha de l'Escola pública aquí.
ISIS1980
:: puça
:: puça
Entrades: 34
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

EntradaAutor: ISIS1980 » dt. feb. 21, 2017 12:47 pm

Ostres! quines ganes de veure Fluvià amb tots el comentaris que esteu fent! i quina llàstima no poder anar avui... Naranjita! jo si que tenía plaça reservada per dos i no podré anar així que pots anar tú sense problema!

Teniu tota la raó en que per sort a Poblenou hi ha escola de qualitat! :b-)))

Demà si que no em perdo Flor de Maig!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: