Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
martasu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 12:01 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: martasu » dj. maig 31, 2018 12:06 pm

A ver si tienes suerte y entras en s.marti, en el que queda una plaza disponible,todo dependerá del numero que tengas. Yo conozco a una familia que ha puesto en segunda opción s.marti y tienen de numero el 120.000 o 130.000
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dj. maig 31, 2018 2:00 pm

Bettyvina ha escrit:
martasu ha escrit:Hola que opciones pusiste? tenias mal número de sorteo? es por si te podemos ayudar a deducir en que cole puedes haber entrado >.-<:


Hola Martasu,

Muchas gracias! estamos el lista de espera de La Flor de Maig (esperando lista del 12 de Junio), y luego pusimos Sant Marti, Montseny y Pere IV, aquí es donde teníamos máxima puntuación por proximidad , el resto no nos gustaban y en las que si fuera del Área de influencia tenemos puntuación mínima.

Es que nuestra área de influencia (al lado de Glorias )abarca escuelas tan sólo de El Clot, Provençals de Poblenou i Poblenou ( y no todas). Solo que vivas a dos calles mas abajo tienes opción en casi todas las escuelas del Districte de Sant Martí que es lo que tenéis la mayoría.


Però Bettyvina la puntuació que tens a la primera opció és la que arrastra a tot el llistat que hagis possat... és a dir, si tu de primera opció has posat la Flor de Maig que tens 30 punts, tindràs 30 punts a totes les opciones de la teva llista encara que no t'entrin per l'àrea d'influència...
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dj. maig 31, 2018 2:03 pm

LyD ha escrit:Algú ha rebut o sap d'algú que hagi rebut el correu de la segona volta?


Si, jo tinc una amiga que li ha arribat aquest mati sobre les 11h el correu per fer la segona volta..... així que Bettyvina jo crec que has entrat en algún cole del teu llistat segur si encara no t'ha arribat cap correu.
Musina15
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. maig 17, 2018 4:30 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Musina15 » dj. maig 31, 2018 3:59 pm

soooort a tot/es per a la segona volta i pel 12 de juny!!! tinc un dubte, potser em podeu ajudar... si l'escola q ens toqui no ens acaba de convencer (vam ser tan "llestos" de marcar q ens la triïn :( :( "..... hi ha algun lloc on podrem mirar les places lliures que quedin a partir del 12??? i hi podríem matricular a la peque allà on hi hagi encara que sigui en una altra població?? hi ha overbooking d'alumnes en els 5 centres que vam posar (només 6 places lliures en total.....) i el número del sorteig no ens va portar gaire sort!!! :ufs: :ufs: :ufs:
Bettyvina
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. abr. 09, 2018 4:49 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Bettyvina » dj. maig 31, 2018 4:32 pm

ISIS1980 ha escrit:
Bettyvina ha escrit:
martasu ha escrit:Hola que opciones pusiste? tenias mal número de sorteo? es por si te podemos ayudar a deducir en que cole puedes haber entrado >.-<:


Hola Martasu,

Muchas gracias! estamos el lista de espera de La Flor de Maig (esperando lista del 12 de Junio), y luego pusimos Sant Marti, Montseny y Pere IV, aquí es donde teníamos máxima puntuación por proximidad , el resto no nos gustaban y en las que si fuera del Área de influencia tenemos puntuación mínima.

Es que nuestra área de influencia (al lado de Glorias )abarca escuelas tan sólo de El Clot, Provençals de Poblenou i Poblenou ( y no todas). Solo que vivas a dos calles mas abajo tienes opción en casi todas las escuelas del Districte de Sant Martí que es lo que tenéis la mayoría.


Però Bettyvina la puntuació que tens a la primera opció és la que arrastra a tot el llistat que hagis possat... és a dir, si tu de primera opció has posat la Flor de Maig que tens 30 punts, tindràs 30 punts a totes les opciones de la teva llista encara que no t'entrin per l'àrea d'influència...


Moltes gràcies Isis! ;)
Bettyvina
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. abr. 09, 2018 4:49 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Bettyvina » dj. maig 31, 2018 4:45 pm

ISIS1980 ha escrit:
LyD ha escrit:Algú ha rebut o sap d'algú que hagi rebut el correu de la segona volta?


Si, jo tinc una amiga que li ha arribat aquest mati sobre les 11h el correu per fer la segona volta..... així que Bettyvina jo crec que has entrat en algún cole del teu llistat segur si encara no t'ha arribat cap correu.


Doncs encara no hem rebut res per tant és possible! :) Ja us diré..mil gràcies!
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: PereLlull » dj. maig 31, 2018 5:41 pm

Musina15 ha escrit:soooort a tot/es per a la segona volta i pel 12 de juny!!! tinc un dubte, potser em podeu ajudar... si l'escola q ens toqui no ens acaba de convencer (vam ser tan "llestos" de marcar q ens la triïn :( :( "..... hi ha algun lloc on podrem mirar les places lliures que quedin a partir del 12??? i hi podríem matricular a la peque allà on hi hagi encara que sigui en una altra població?? hi ha overbooking d'alumnes en els 5 centres que vam posar (només 6 places lliures en total.....) i el número del sorteig no ens va portar gaire sort!!! :ufs: :ufs: :ufs:


Hola Musina,

Sí, pots escollir del llistat de vacants quina escola us fa més el pes. No tens perquè quedar-te amb l'escola assignada, pots renunciar. A veure si algú pot comentar quines escoles tenen vacants.

Salut!
Bettyvina
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. abr. 09, 2018 4:49 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Bettyvina » dj. maig 31, 2018 6:28 pm

PereLlull ha escrit:
Musina15 ha escrit:soooort a tot/es per a la segona volta i pel 12 de juny!!! tinc un dubte, potser em podeu ajudar... si l'escola q ens toqui no ens acaba de convencer (vam ser tan "llestos" de marcar q ens la triïn :( :( "..... hi ha algun lloc on podrem mirar les places lliures que quedin a partir del 12??? i hi podríem matricular a la peque allà on hi hagi encara que sigui en una altra població?? hi ha overbooking d'alumnes en els 5 centres que vam posar (només 6 places lliures en total.....) i el número del sorteig no ens va portar gaire sort!!! :ufs: :ufs: :ufs:


Hola Musina,

Sí, pots escollir del llistat de vacants quina escola us fa més el pes. No tens perquè quedar-te amb l'escola assignada, pots renunciar. A veure si algú pot comentar quines escoles tenen vacants.

Salut!


Hola de nou! Musina, Perellull: en quins casos et poden fer ells una assignació d'escola sense ser triada? quan dius marcar que us la trïin vols dir marcar Si a la plaça d'ofici? entenc que l'ampliació de pre-inscripció per assignació d'ofici que s'està fent ara et permet ampliar la sol.licitud amb les vacants que hi hagin, no?
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: PereLlull » dj. maig 31, 2018 10:26 pm

Bettyvina, el que puc dir-te és el que em va dir personalment Mercè Massa, gerent del Consorci d'Ensenyament de Barcelona, en el procés de preinscripció del any passat: "Quan no has entrat a la teva primera opció, ni a totes les següents opcions del teu llistat, i encara que t'assignem plaça d'ofici, del llistat de vacants disponibles podràs escollir escola"
Per tant, podreu escollir amb les vacants disponibles. Això és important, el llistat de vacants no és només de Poblenou i Diagonal Mar, sinó de tota Barcelona.
Molta sort!!! Insisteixo que a Poblenou i Diagonal Mar tenim molt bones escoles, segur que sigui l'escola que sigui sortirà tot bé! :ok:
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dv. juny 01, 2018 11:19 am

Algú sap el llistat d'escoles amb places vacants???
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Shasha » dv. juny 01, 2018 12:19 pm

ISIS1980 ha escrit:Algú sap el llistat d'escoles amb places vacants???


Segons la web si no heu entrat a cap de les vostres opcions rebeu un mail amb un link on esta el llistat de places vacants.
Diria que l'any passat el llistat era public doncs jo el vaig mirar i vam entrar en primera opcio...
Bettyvina
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. abr. 09, 2018 4:49 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Bettyvina » dv. juny 01, 2018 12:40 pm

PereLlull ha escrit:Bettyvina, el que puc dir-te és el que em va dir personalment Mercè Massa, gerent del Consorci d'Ensenyament de Barcelona, en el procés de preinscripció del any passat: "Quan no has entrat a la teva primera opció, ni a totes les següents opcions del teu llistat, i encara que t'assignem plaça d'ofici, del llistat de vacants disponibles podràs escollir escola"
Per tant, podreu escollir amb les vacants disponibles. Això és important, el llistat de vacants no és només de Poblenou i Diagonal Mar, sinó de tota Barcelona.
Molta sort!!! Insisteixo que a Poblenou i Diagonal Mar tenim molt bones escoles, segur que sigui l'escola que sigui sortirà tot bé! :ok:


Pere bon dia i mil gràcies per la teva resposta! tants dies d'incertesa una ja no sap si el que va entendre era correcta. ;)
Avatar de l’usuari
LyD
:: tigre
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: LyD » dv. juny 01, 2018 1:34 pm

El llista de vacants no s'ha fet públic per ara. El que he trobat buscant per la web del consorci és aquesta informació, copio per si algú li és d'utilitat.

http://www.edubcn.cat/ca/alumnat_i_fami ... _de_centre

Informació general

Aquest any com a novetat en el procés de preinscripció les reclamacions i peticions de canvi de centre s’hauran de fer a través d’una aplicació informàtica. Aquí trobareu l’enllaç a l’aplicació a partir del dia 12 de juny.
A partir del dia 12 de juny, que sortirà la llista definitiva d’admesos, les famílies que hagin obtingut plaça d’ofici i que no hi estiguin d’acord, podran presentar la corresponent reclamació durant els tres dies següents, és a dir els dies 13,14 i 15 de juny.
La resta de reclamacions / peticions de canvi de centre, que han de ser motivades per circumstàncies excepcionals, es poden presentar al llarg de tot el curs escolar.
Es desestimaran totes aquelles reclamacions que no estiguin motivades per circumstàncies excepcionals.
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » ds. juny 02, 2018 1:15 pm

LyD ha escrit:Algú ha rebut o sap d'algú que hagi rebut el correu de la segona volta?


Al grup mamallum si q alguna ho havia rebut
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
Musina15
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. maig 17, 2018 4:30 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Musina15 » dl. juny 04, 2018 1:54 pm

PereLlull ha escrit:
Musina15 ha escrit:soooort a tot/es per a la segona volta i pel 12 de juny!!! tinc un dubte, potser em podeu ajudar... si l'escola q ens toqui no ens acaba de convencer (vam ser tan "llestos" de marcar q ens la triïn :( :( "..... hi ha algun lloc on podrem mirar les places lliures que quedin a partir del 12??? i hi podríem matricular a la peque allà on hi hagi encara que sigui en una altra població?? hi ha overbooking d'alumnes en els 5 centres que vam posar (només 6 places lliures en total.....) i el número del sorteig no ens va portar gaire sort!!! :ufs: :ufs: :ufs:


Hola Musina,

Sí, pots escollir del llistat de vacants quina escola us fa més el pes. No tens perquè quedar-te amb l'escola assignada, pots renunciar. A veure si algú pot comentar quines escoles tenen vacants.

Salut!


moooooltes gràcies!!! a esperar el 12 a vere si hi ha algo de sort... però al menys sabent q després amb el que quedi lliure podríem triar...
Avatar de l’usuari
LyD
:: tigre
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: LyD » dc. juny 06, 2018 9:04 am

Buscant per twitter podeu trobar una relació dels centres on han quedat vacants a Barcelona ciutat.
De totes les escoles que m'entraven a mi per zona només han quedat places a una pública, en canvi 4 de concertades no han omplert. És un fet que cada cop hi ha més aposta per l'escola pública de proximitat.
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dc. juny 06, 2018 1:55 pm

LyD ha escrit:Buscant per twitter podeu trobar una relació dels centres on han quedat vacants a Barcelona ciutat.
De totes les escoles que m'entraven a mi per zona només han quedat places a una pública, en canvi 4 de concertades no han omplert. És un fet que cada cop hi ha més aposta per l'escola pública de proximitat.


Tens l'enllaç? no ho trobo....
Sunyer
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dc. maig 23, 2018 8:44 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Sunyer » dc. juny 06, 2018 2:57 pm

LyD ha escrit:Buscant per twitter podeu trobar una relació dels centres on han quedat vacants a Barcelona ciutat.
De totes les escoles que m'entraven a mi per zona només han quedat places a una pública, en canvi 4 de concertades no han omplert. És un fet que cada cop hi ha més aposta per l'escola pública de proximitat.


Interessant debat, jo crec que depèn de l'escola concertada. Si l'escola concertada és bona, omple segur. En canvi si l'escola concertada és de baixa qualitat, no omple.

També cal afegir que en general, les famílies disposen de menys recursos, per tant, només tenen opció d'escola pública. El cost de nivell de vida cada vegada és més alt. Els productes bàsics i subministraments de serveis bàsics són més cars.

També cal dir que a l'escola pública hi han escoles que omplen i d'altres que no.

A Barcelona hi han escoles concertades tant laiques com religioses amb qualitat contrastada que omplen 100% com Montserrat o CE Montseny, i en canvi hi han altres escoles concertades com Asunción que no omplen i fins i tot línies senceres queden lliures...

També és probable que tingui que veure si són laiques o religioses. Encara que avui dia les escoles cristianes han relaxat força la càrrega religiosa. Encara que òbviament forma part del seu ideari.

Les famílies són més heterogènies que mai. Cada cas és un món. L'interessant seria que al final en les proves de competències, totes les escoles obtinguessin resultats semblants i que al final s'esculli l'escola que s'esculli influeixi el menys possible.
martasu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 12:01 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: martasu » dj. juny 07, 2018 11:44 am

Hola sabeis si se va a abrir bolet en algún instituto este año? parece que el 22 @ se ha demandado poco
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dj. juny 07, 2018 2:08 pm

Yo he leído que en Front Marítim abren un bolet pero todo y con eso no se si solucionan el problema o además tendrán que abrir otros bolets o ampliar ratio....

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::