Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dl. abr. 09, 2018 3:46 pm

Algú sap per què Flor de Maig només oferta 34 places ordinaries + 4 per NEE?? jo vaig estar a la jornada de portes obertes i no vaig escoltar que ofertessin menys places aquest any... Pensava que seria com la resta d'escoles de dues lines i ofertarien 46 + les 4 per NEE.

No se si algú te més informació?
Bettyvina
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. abr. 09, 2018 4:49 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Bettyvina » dl. abr. 09, 2018 5:01 pm

ISIS1980 ha escrit:Algú sap per què Flor de Maig només oferta 34 places ordinaries + 4 per NEE?? jo vaig estar a la jornada de portes obertes i no vaig escoltar que ofertessin menys places aquest any... Pensava que seria com la resta d'escoles de dues lines i ofertarien 46 + les 4 per NEE.

No se si algú te més informació?


Bona tarda! tinc la mateixa qüestió i dubte. Van dir que tenien un total de 50 places 46+4 i que hi ha havien un total de 12 germans, el que fan 34 places disponibles. Això si coincideix a les 34 places que hi han però la resta d'escoles no contempla el número de germans a l'informe de places.
martasu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 12:01 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: martasu » dl. abr. 09, 2018 6:14 pm

Como no sea que este año no van a poner al final otro prefabricado (dijeron que lo iban a poner pero no sabian la ubicación aún ) y que no les quepa tanto niño... lo mismo van y hacen bolet en auditori
martasu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 12:01 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: martasu » dl. abr. 09, 2018 6:42 pm

Además este año el Brusi no tiene tres lineas no ? ...pues hombre a base de quitar de aqui y allá por mucho que abran la escuela Auditori no ganamos mucho la verdad
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dl. abr. 09, 2018 7:14 pm

potser estan comptant les places senae germans i shan liat. Brusi NO tindra bolet
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dt. abr. 10, 2018 9:35 am

Acabo de trucar a Flor de Maig i he parlat amb la directora i efectivament hi ha hagut una errada i han comptat el nº. de germans però les places que s'oferten som com totes les de dues lineas 46+4.

Bé! aquest divendres comença la preinscripció! ja teniu clara la vostra llista? nosaltres encara tenim dubtes en la nostra primera opció... :-o00m
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dt. abr. 10, 2018 12:29 pm

pesegur q com cada any acabaran ampliant rati i acabaran sent 52 places per cole. Entre quins dubtes ISIS? moltisima sort. Aprofiteu awuests ultimes dies de reflexio per anar a tafanejar a la sortida del cole, veure el tipus d families,parlar amb gent q hi vagi per veure opinions...
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dt. abr. 10, 2018 1:12 pm

Doncs... dubto amb 3!! jajaja! estem entre St. Martí, Pere IV i Acàcies... i la veritat es que cada dia penso una cosa diferent perque parlo amb uns i em diuen coses bones d'un d'ells però en canvi parlo amb altra gent i em diuen coses menys bones del mateix i així cada dia! jajaja! Crec que tots tres són bons coles però dubto moltíssim quin possar de primer. Pensavem fer això de esperar a últim moment pel tema de les sol.licituts però espero que no sigui cap caos perque amb molta gent que parlo pensen fer el mateix! pot ser una bogeria...

En fi... no se... algú que em pugui donar més info d'algún dels tres?
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: cositina » dt. abr. 10, 2018 2:52 pm

si no recordo malament una forera del curs passat, Saris, va dubtar fins ultim moment entre Sant Marti i Pere IV i va esperar a veure com anava la demanda. Al final va optar per st marti q portava menys solicituts i van entrar. Acacies segurament tindta menys q les altres dues pero per mi en igualtat de condicions de solicituds entre les 3, acacies seria la ultima opcio de les 3.
Fa dos anys quan vaig anae a tots els coles per 1r cop sant marti era el meu preferit. l any passat no em va impressionar tant i vaig trobar menys diferencies entre uns i altres pero pere IV te in rotllo un xic mes tradicional crec a nivell metodologic i sant marti mes tipus projectes tor i q personalment em va fer sensacio q academicament segurament surten millor preparats de pere IV. pero tot aixo eren feelings personals basats en coses com veure les fsltes d ortografia a les llibretes dels nens pq soc una friki
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dt. abr. 10, 2018 3:45 pm

Es que amb Sant Martí m'ha passat el mateix, jo vaig anar a veure'l l'any passat i si llavors haguès hagut de fer la sol.licitut haguès estat la meva primera opció sense dubtar. Aquest any la jornada de portes obertes ja no em va agradar tant i si que em va impressionar gratament tant Pere IV com Acàcies... aiiixx! no se.. que estic en un "mar de dudas".

En fi... que a veure si aquests dies podem passar-nos per les escoles a tafanejar una mica i ja acabar de decidir...
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dc. abr. 11, 2018 10:28 am

Han publicat a la web de edubcn.cat la previsió de places per P3 descontant els germans... no em cuadra en algunes escoles... han indicat menys germans que el que es va dir a les portes obertes. Us paso l'enllaç:

www.edubcn.cat/rcs_gene/extra/02_preins ... ermans.pdf
martasu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 12:01 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: martasu » dc. abr. 11, 2018 11:17 am

Pues es verdad salen menos hermanos de lo que dijeron en las puertas abiertas en llacuna,Fluvia y Acacias.
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dc. abr. 11, 2018 11:32 am

Y en Catalònia, Antoni Brusi, Provençals y Bogatell también! vaya lío!
martasu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 12:01 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: martasu » dc. abr. 11, 2018 11:38 am

Todavía no han colgado el formulario de preinscripción verdad?
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dc. abr. 11, 2018 11:42 am

Yo todavía no la he visto colgada en la web y la voy mirando cada día. No creo que tarden mucho porque empiezan este viernes....
poblenou_lover
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. març 05, 2018 10:48 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: poblenou_lover » dj. abr. 12, 2018 9:05 am

Ya ha salido el documento a presentar a partir de mañana!
Venga que queda poco!!
http://ensenyament.gencat.cat/web/share ... ia-emp.pdf
poblenouvina
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dj. juny 27, 2013 2:27 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: poblenouvina » dj. abr. 12, 2018 10:30 am

ISIS1980 ha escrit:Doncs... dubto amb 3!! jajaja! estem entre St. Martí, Pere IV i Acàcies... i la veritat es que cada dia penso una cosa diferent perque parlo amb uns i em diuen coses bones d'un d'ells però en canvi parlo amb altra gent i em diuen coses menys bones del mateix i així cada dia! jajaja! Crec que tots tres són bons coles però dubto moltíssim quin possar de primer. Pensavem fer això de esperar a últim moment pel tema de les sol.licituts però espero que no sigui cap caos perque amb molta gent que parlo pensen fer el mateix! pot ser una bogeria...

En fi... no se... algú que em pugui donar més info d'algún dels tres?



Hola Isis,
La meva filla fa P4 al Pere IV i estem molt contents. Aquest any com ja saps i ha nova direcció, m'hagués agradat poder anar a la reunió de portes obertes per veure que explicava la Mireia, la dire... una de les coses que he trobat canvi és que l'anterior director estava MOLT present en el dia a dia i amb les famílies, en aquest aspecte estava molt i molt implicat; la Mireia i la cap d'estudis no és que no ho estiguin però de cara a les famílies no es mostra tant, també potser que el David ho estava massa...

Només dir-te que la propera setmana l'escola ens presentarà a les famílies del cole el nou projecte de la direcció per als propers quatre anys. En aquesta reunió els hi acompanyarà Artur Vidal, mentor del programa Eines per al Canvi i en Toni Casares, director de la Sala Beckett.
Això fa pensar que el nou projecte incluirà canvis cap a la nova educació. Aquest curs també ja estem inclosos en el programa "Xarxes per el canvi" de l'Escola Nova 21, enfocats en les noves tecnologies.
ISIS1980
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dt. gen. 17, 2017 9:52 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: ISIS1980 » dj. abr. 12, 2018 11:19 am

Moltíssimes gràcies poblenouvina per la informació.

Com us entenc ara als que vau passar per això l'any passat... El que em fa por és equivocar-me però be, ho fem de la millor manera que sabem.

Sii!! ja tenim la sol.licitut! ánims! i moltíssima sort a tots/es!!
PereLlull
:: peixet
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dl. feb. 06, 2017 12:26 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: PereLlull » dj. abr. 12, 2018 5:46 pm

Què interessant ISIS!!

Doncs estic molt en línia del que s'ha parlat respecte les tres escoles (Sant Martí, Pere IV i Acàcies)

Voldria afegir algun detall, per exemple tema sorral. A Sant Martí no hi ha sorral! perdoneu, però a Educació Infantil el sorral és més important del que ens pensem. Vagi per avançat que aquestes tres escoles tindràs una bona elecció. Encara que des del meu punt de vista, d'aquestes tres per mi Pere IV en primera opció.
Sant Martí també tenia fins just aquest any els transformador gegant de Fecsa-Endesa just davant amb un soroll constant, que per sort ja estat solucionat perquè la subestació ha estat desmantellada. Una reivindicació veïnal que ha donat finalment els seus fruits. Tenir aquest equipament just davant una escola em semblava increïble...

Molt cert els comentaris vers l'anterior director del Pere IV, alma mater de l'escola. Molt interessant les col·laboracions amb la Sala Beckett, no tenen ni que creuar carrers els alumnes de Pere IV per fer activitats a Beckett.

I crec sincerament que no val la pena anar a "assegurar" al sorteig i buscar escoles que creus que assegures plaça. Si t'agrada l'escola X i sempre que tinguis la puntuació de 30 punts (ja no dic si tens més), llavors, 100% aneu a buscar aquesta escola. Sí que estic d'acord en fer càlculs en veure què es pot posar en segona opció, aquí sí que seria "amarrategui" (sento l'argot del futbol ;-))) )
I aquí està la dificultat, què es pot posar en segona opció que et faci evitar anar a un cole que no t'agrada!

Ja veure-ho quins nervis el dia del sorteig!

Això sí, amb les segones i terceres voltes en cas de no assolir plaça, permet tenir moltes oportunitats al final trobar el lloc que us satisfaci. Ànims en l'elecció!!!
Avatar de l’usuari
Saris
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 502
Membre des de: dc. gen. 15, 2014 10:27 am

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: Saris » dg. abr. 15, 2018 9:45 am

Hola famílies!

ISIS, com et deia la Cositina, jo l'any passat vaig esperar al darrer dia per triar entre Pere IV i St. Martí. Potser ens agradava més Pere IV, però vaig prendre la decisió final en funció de les sol·licituds presentades.

Ja se que recomaneu triar amb el cor... jo ho vaig fer així, i menys mal, perquè a Pere IV no hauríem entrat!!!

També tenia molta por que fos un caos el darrer dia, perquè pensava que moltes famílies farien com jo. Doncs no, per res!!!! A St. Martí només es va apuntar una altra família i nosaltres al darrer dia. Gairebé tothom es va apuntar la primera setmana!!!!

Sigui com sigui, jo crec, segur, que no us equivocareu. Amb alguns matissos, per mi, fora de Llacuna i Fluvià, tota la resta d'escoles són iguals. Hi ha gent que està encantada, altra que no, i al final depèn sempre, i sobretot a infantil, de l'educador/a que et toqui. Jo amb la tutora del meu fill, aniria fins a qualsevol escola!

És una època de molts i molts nervis, així que ànims!

I ISIS, si necesites saber res més de St. Martí, em dius.
Imatge Imatge

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::