Escoles Poblenou i Diagonal Mar

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
mond
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dv. maig 08, 2015 12:55 pm

Re: Escoles Poblenou i Diagonal Mar

EntradaAutor: mond » dl. març 04, 2019 6:49 pm

Sashimi ha escrit:Patty, es clar que els veins de aquella zona tenen dret a tenir una escola mes a prop. I de fet tenen l’Auditori. Pero canviar de cole a 150 families que son veines de aquesta zona para que els altres tinguin un cole a prop de la seva casa implica que nosaltres no el tinguem a prop de la nostra.

En fi, deixem el tema que no val la pena, no he publicat res per fer un drama de la Flor de Maig al socpetit sino per donar info ja que s’acosten les portes obertas i a mi m’agradaria saber aixo com familia. Que tinguis bon dia.

Nosaltres també estem a P4 a La Flor de Maig. Vam entrar pensant que s’hauria de lluitar molt per aconseguir que els nostres fills no passessin la vida escolar en barracots, però per nosaltres l’equip i el projecte s’ho valia. Després de tot el que portem patint aquest temps per les mancances que significa estar en barracots, l’anunci d’aquesta ubicació ha estat un regal. És una sort que les families que entrin ara puguin escollir l’escola pel projecte i que l’incertesa d’on aniran a parar no els condicioni, ja que quan facin les portes obertes l’escola ho anunciarà (de totes maneres ja és vox populi). Realment em costa d’entendre que hi hagi algunes families descontentes amb tenir un edifici abans del que esperàvem, sobretot families de p3 que entraven sense saber on aniríem a parar, jo creia que sent un centre sense ubicació definida s’escollia pel projecte...de totes maneres també per aquestes families està bé saber-ho abans de les portes obertes ja que ara podran fer preinscripcions per intentar entrar en escoles que els quedin al costat de casa.
Si algú vol info objectiva sobre la nostra escola no dubteu en preguntar-me.
Sort a tots
||*||
Sashimi
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dv. març 17, 2017 2:34 am

EntradaAutor: Sashimi » dl. març 04, 2019 8:10 pm

Mond, em sembla molt fort el que dius. La meva opinió val el mateix que la teva. I es molt objectiva, amb les coses bones i amb les coses dolentes del projecte i el seu funcionament. No es tot de color rosa i ho sabeu perfectament. El fet de que no m’agrada la ubicació no significa que no soc objectiva i crec que tinc la mateixa qualitat de informació que tu perque els dos tenim fills a aquesta escola. De fet diría que es el contrari. La objectivitat es queda aparcada quan algù s’atreveix a dir algo que es menys que fantastic. Ja saps, com si no estic amb vosaltres, estic en contra vostra. Es justament el que menys m’agrada d’aquesta escola. No hi ha llibertat d’expressio sense repercursions.
Peppermint Patty
Entrades: 8
Membre des de: dg. març 03, 2019 9:35 pm

EntradaAutor: Peppermint Patty » dl. març 04, 2019 9:00 pm

Home, tenint en compte que has dit que no era el mateix barri, i que afecta "negativament" 150 famílies, les teves aportacions són bastant poc objectives. El que és un fet objectiu és que tots els que hem entrat els darrers dos cursos sabíem que triavem una escola amb una ubicació provisional, i que si volíem una escola a la Rambla, sempre podíem haver triat l'Asunción de nuestra senyora. Sobre la llibertat d'expressió és obvi que la tenim mentre no fem lletres de rap, però escriure a un fòrum és el que té, t'exposes a que et responguin persones que tenen una opinió oposada a la teva. Salut i República!
Sashimi

EntradaAutor: Sashimi » dl. març 04, 2019 9:43 pm

Estic flipant. Si us plau no diguis paraules que no he dit. On he dit jo que “afecta negativament a 150 families” exactament? He dit que canviar a 150 families a una zona que está mes lluny per fomentar la infraesteuctura dels veins d’altra no em semblava la millor opció.

I una altra cosa. Es clar que en un forum public tothom pot opinar i que a vegadas no estem tots d’accord. Pero aquest forum public s’ha transformat en una cruzada personal de l’AFA de infraestructures ja que esteu aquí tots creant comptes i atacant la meva opinió “no objectiva” nomes perque no estic d’acord amb vosaltres. Aixo sembla una secta.

Teniu dret a l’opinió igual que jo. Pero objectius no sou. De fet t’acabas d’inventar una cita meva que no existeix nomes per atacar la meva credibilitat.

Crec que ja he dit suficient. Bona nit.
Peppermint Patty

EntradaAutor: Peppermint Patty » dl. març 04, 2019 10:06 pm

Perdona, has dit exactament "canviar de cole a 150 families que son veines de aquesta zona". Dic que no és un fet objectiu ja que dubto que tu sàpigues on viuen totes les famílies de l'escola, i ja he dit que, igualment, és irrellevant. A més, no és cap canvi d'escola, sinó la ubicació definitiva, que TOTS sabíem que no era on són els barracots, a un carrer de la Rambla. Per cert, jo no estic a infraestructures, ni tan sols soc sòcia de l'AFA.
Sashimi

EntradaAutor: Sashimi » dl. març 04, 2019 10:27 pm

Continuo sense veure on he dit el que has posat de “afectar negativament”. Jo no visc a la Rambla tampoc. La ironia de la Asuncion de Nuestra Señora sobra. De fet visc a Taulat amb Bac de Roda i no estic a un carrer del cole, trigo 20 minuts fins a ont está ara.

Si no estás al AFA, algú que hi es t’ho va dir ahir a la nit. Pero aixo es igual. El fet es que heu saltat que no soc objectiva i que he dit coses que no he dit. Aixo es molt injust i em sento atacada.

Parlant de coses que no s’han dit: a les portes obertas del any passat no han dit MAI que era possible trasladarse a Besos o Llobregat. No se d’on ha sortit aquesta informació. El que van dir l’any passat quan hi havía persones preocupades en la sala es que estaban esperant nova ubicació probablement a Ciutat de Granada pero que “trigara molts anys”. Aixo ho podem confirmar tots els que vam estar. Mai s’ha parlat de altre ubicació.
Peppermint Patty

EntradaAutor: Peppermint Patty » dl. març 04, 2019 10:38 pm

Si argumentes que ens canvien d'escola 150 famílies, que queda lluny, que no és el barri, etc. entenc que vols dir que afecta negativament les famílies, si m'equivoco, ja em corregiràs. Quan dic Besòs o Llobregat vull dir que l'escola podia anar més cap a un costat o més cap a un altre, no penso que sigui tan difícil d'entendre... ?-) sobre si algú de l'Afa m'ha dit alguna cosa o no... A mi no m'ha de dir ningú de l'Afa res, jo porto els meus dos fills a l'escola i tinc la meva opinió al marge de si una gent de l'Afa la comparteix o no. Lamento si t'has sentit atacada, no és la meva intenció.
mond

EntradaAutor: mond » dl. març 04, 2019 10:50 pm

Sashimi ha escrit:Estic flipant. Si us plau no diguis paraules que no he dit. On he dit jo que “afecta negativament a 150 families” exactament? He dit que canviar a 150 families a una zona que está mes lluny per fomentar la infraesteuctura dels veins d’altra no em semblava la millor opció.

I una altra cosa. Es clar que en un forum public tothom pot opinar i que a vegadas no estem tots d’accord. Pero aquest forum public s’ha transformat en una cruzada personal de l’AFA de infraestructures ja que esteu aquí tots creant comptes i atacant la meva opinió “no objectiva” nomes perque no estic d’acord amb vosaltres. Aixo sembla una secta.

Teniu dret a l’opinió igual que jo. Pero objectius no sou. De fet t’acabas d’inventar una cita meva que no existeix nomes per atacar la meva credibilitat.

Crec que ja he dit suficient. Bona nit.

Porto en aquest xat, des del 2015 exactament, però vamos, que tampoc sóc sectària ni crec que tingui més raó que els que porteu poc temps.
El tema de la creuada personal de l’Afa...em sembla que enlloc he dit que en formi part, crec que he llegit que tu vas ser la primera en identificar-te com a membre d’infraestructures.
Tampoc he dit que tot sigui un camí de roses, estem en barracots noia, no és suficient?
A partir d’aquí si tu ets la que et sents atacada... comença per rellegir el to dels teus missatges.
Em reitero, en aquest xat la gent busca informació objectiva d’escoles, estic encantada d’ajudar a qui ho necessiti.
||*||
Sashimi

EntradaAutor: Sashimi » dl. març 04, 2019 11:08 pm

Si Mond, ho vaig veure. Pati porta desde que vaig publicar aixo ahir a la nit. M’es igual tot aixo, mireu els vostres comentaris i veureu que mai he ofes ni m’he inventat coses. No he parlat ni del projecte educatiu ni del equip ni de res. He parlat estrictament de la meva opinió igual que tu de la teva. Por que la teva es mes objectiva que la meva?

El impacte de la meva opinió no hauría de ser tan important per a ningu. Les families están informades i decideixen el que els hi vagi millor.
Sashimi

EntradaAutor: Sashimi » dl. març 04, 2019 11:24 pm

Peppermint Patty ha escrit:Si argumentes que ens canvien d'escola 150 famílies, que queda lluny, que no és el barri, etc. entenc que vols dir que afecta negativament les famílies, si m'equivoco, ja em corregiràs. Quan dic Besòs o Llobregat vull dir que l'escola podia anar més cap a un costat o més cap a un altre, no penso que sigui tan difícil d'entendre... ?-) sobre si algú de l'Afa m'ha dit alguna cosa o no... A mi no m'ha de dir ningú de l'Afa res, jo porto els meus dos fills a l'escola i tinc la meva opinió al marge de si una gent de l'Afa la comparteix o no. Lamento si t'has sentit atacada, no és la meva intenció.

Com t’hauras adonat, el catala no es la meva llengua materna (i tampoc el espanyol), aixi que si ho he entes literalment demano disculpes. T’agradeixo la ultima frase.

Amb aixo volia dir el que he dit varies vegades: que crec que a les families que han triat aquesta escola amb la possible ubicació de Ciutat de Granada els hi podria anar millor aquesta zona que el Tanatori. Repeteixo, el comentari va ser resposta a tu argumentació que havia de poblar la zona porque no hi ha escoles. Esta molt be per els veins de la zona que no tenen cole, pero ens queda lluny als que estem ara. Crec que he sigut clara ara.

La meva opinió no ha de ser
Peppermint Patty

EntradaAutor: Peppermint Patty » dt. març 05, 2019 12:10 am

Tal com van explicar les persones d'infraestructures a la darrera Assemblea, la ubicació de ciutat de Granada està a 3 minuts a peu de la de Zamora segons Google maps, i aquest és un fet objectiu. I reitero que els barracots actuals i la ubicació del carrer Zamora formen part del mateix barri, El parc i la llacuna del Poblenou (i del barri històric del Poblenou) . Òbviament els barris tenen els seus límits i no tots els equipaments poden estar a la mateixa illa, s'han de distribuir pel territori. A mi m'és igual un carrer que un altre, jo el que vull (i fins ara hi havia ple consens entre escola i famílies i hem lluitat molt per tenir-ho) és un edifici definitiu amb tots els avantatges que això té respecte els barracots, i els va explicar l'equip pedagògic amb molt encert, penso. Salut!
Sashimi

EntradaAutor: Sashimi » dt. març 05, 2019 12:32 am

Ho entenc. Tots volem un edifici. Els de P3 no sabem que ha passat abans. Jo no tinc cap problema amb aquests barracons, pero se que no es pot quedar aixi i que es un problema recurrent cada any. Si que es una diferencia de 3 minuts, pero en direccio oposada, que implica una logistica diferent.

Personalment amb una mica de sort ja no hi estarem al cole l’any que ve, aixi que tot aixo espero que no ens afecti. Pero parlo en nom de moltes families quan manifesto la meva opinio.

Be, jo no vull discutir mes que em produeix molta ansietat i no val la pena. Canviem de tema millor. Bona nit i molta sort.
martasu
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 93
Membre des de: dj. feb. 15, 2018 12:01 pm

EntradaAutor: martasu » dt. març 05, 2019 7:06 am

Entonces a esa ubicación que se habló en Ciudad de Granada irán los de Auditori? OS han dicho algo a los papás de Auditori de donde podría estar la ubicación definitiva?
Sashimi

EntradaAutor: Sashimi » dt. març 05, 2019 9:33 am

.
Sashimi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 05, 2019 9:37 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Sashimi

EntradaAutor: Sashimi » dt. març 05, 2019 9:36 am

Sashimi ha escrit:
martasu ha escrit:Entonces a esa ubicación que se habló en Ciudad de Granada irán los de Auditori? OS han dicho algo a los papás de Auditori de donde podría estar la ubicación definitiva?

Yo he entendido que es así, pero no estoy segura porque hay versiones diferentes de los datos. *Creo* que la Flor de Maig va al Tanatori y el Auditori a Ciutat de Granada. Pero no se cuanto tardarán ni si es solo una idea o la realidad.
Escanes
Entrades: 26
Membre des de: dc. abr. 26, 2017 7:56 pm

EntradaAutor: Escanes » dt. març 05, 2019 10:29 am

Jo el que he sentit es que a les families d'Auditori els han dit que poden estar bastants anys a la ubicacio actual (davant razzmataz) i els han proporcionat uns moduls de molta qualitat que semblen un edifici definitiu gairebe. No se gaire mes, a veure si alguna familia d'auditori pot donar mes info i aclarir si la ubicacio definitiva es badajoz o esta el tema obert.
poblenouvina
Entrades: 41
Membre des de: dj. juny 27, 2013 2:27 pm

EntradaAutor: poblenouvina » dt. març 05, 2019 11:03 am

Bon dia,

Jo visc a prop del Tanatori des de finals 2014, en aquesta data consultant al departament d'urbanisme de l'ajuntament ja sortia que farien el nou tanatori i que en el solar de l'antic es construiria una escola o un institut. Suposo que com La Flor de Maig ja fa 3 anys que estan en barracons, han decidit traslladar l'escola a aquesta ubicació que ja deu tenir totes les licitacions aprovades o gairebé, i provablement l'ubicació de ciutat de granada o badajoz trigui molt més.
Seiscientos
Entrades: 3
Membre des de: dt. gen. 29, 2019 8:03 pm

EntradaAutor: Seiscientos » dt. març 05, 2019 12:52 pm

Bona notícia q tingueu edifici!! Els fills d una amiga van començar escolaritat en barracots i van terminar.la en barracots ( penso q al districte de Sant Andreu). Al principi era sostenible però cada any era pitjor...vam lluitar molt i ho van passar molt malament!!
Conec varies famílies de la Cobi q porten als fills grans a la flor de maig, aquestes famílies la nova ubicació els hi quedarà mes aprop...
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5570
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dt. març 05, 2019 12:56 pm

Quan jo vaig anar a les portes obertes ara fa dos anys, vaig descartar els coles de barracons (en aquell moment flor de maig i encants 2) justament pel fet q no em podien garantir la ubicació definitiva, i no em volia arriscar a triar un cole que d aqui a uns anys acabes instal·lat a l'altra punta del districte. D altra banda això em fa pensar que jo mateixa en aquell moment vaig anar a veure tots els coles del districte pq estava disposada a escollir en funció del projecte educatiu encara que fos lluny de casa. Ara en perspectiva i amb l experiència de tenir dos nens, m adono que la proximitat del cole a casa es un factor que potser en un inici de no valorem prou (jo almenys no el tenia tan en compte) i ara penso q hagués estat un suïcidi tenir un cole lluny de casa...
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
mond

EntradaAutor: mond » dt. març 05, 2019 4:41 pm

Seiscientos ha escrit:Bona notícia q tingueu edifici!! Els fills d una amiga van començar escolaritat en barracots i van terminar.la en barracots ( penso q al districte de Sant Andreu). Al principi era sostenible però cada any era pitjor...vam lluitar molt i ho van passar molt malament!!
Conec varies famílies de la Cobi q porten als fills grans a la flor de maig, aquestes famílies la nova ubicació els hi quedarà mes aprop...

Si!!! La veritat es que és una gran noticia sobretot si veus el que ha passat a escoles com la Maquinista. A més ja se sap que Poblenou és un barri sense gaire solars públics i que ens hagin adjudicat aquest és un regal. L’any passat vam lluitar molt només per a que ens posessin 4 ombres ja que els nens es torraven al pati. Les lluites quan ets en barracons son molt esgotadores i l’equip va patir molt.
En general estem molt contents!
||*||

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::