Busco escola prop de Caldes de Montbui, amb pedagogia actual

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Cuinera
Entrades: 1
Membre des de: dt. des. 23, 2014 11:46 am

Busco escola prop de Caldes de Montbui, amb pedagogia actual

EntradaAutor: Cuinera » dt. des. 23, 2014 11:55 am

Hola,

Els meus fills cursen actualment P4 i P5 a una escola del Vallès Oriental. No és una mala escola però hi ha moltes coses que no m'agraden, com ara que es treballi tant poc per projectes, que es tingui més en compte el currículum que les inquietuds i necessitats dels infants o que el curs sigui bo o dolent pel teu fill depenent del mestre que els hi toqui. És una escola que funciona igual que fa 20 anys, no deixa implicar els pares... Molt millorable.
Estic molt contenta de la mestra que ha tocat a P5, però de cara a primer, sé que tot serà molt més fred i curricular, i no m'hi sento còmoda.

Pensava en mirar l'escola de Sant Quirze Safaja, que és petitona i penso que ens hi sentiríem millor, però no en tinc gaire referències. A més, em suposaria un canvi de domicili i el meu marit treballa a Barcelona, o sigui que m'agradaria valorar altres opcions.

Algú d'aquesta zona em pot aconsellar?
moontsee
:: conillet
:: conillet
Entrades: 372
Membre des de: dt. març 22, 2011 12:02 pm

Re: Busco escola prop de Caldes de Montbui, amb pedagogia actual

EntradaAutor: moontsee » dg. des. 28, 2014 9:35 am

Hola cuinera!!

Jo només et puc recomanar l'escola Pere Calders de Polinyà, és una escola que treballa per projectes i racons a primària, sense llibres en gairebé totes les àrees, etc. Crec que és una escola com la que busques pels teus fills!!

Jo sóc mestra i hi he treballat durant 5 anys, vaig haver de marxar per tema de canvi de domicili meu!! Si ets de Caldes, hi ha dos Mestres de l'escola que són d'allà.....

Si vols més informació, em pots enviar un privat i et contestaré sense problemes!!
Imatge

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
moike
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 308
Membre des de: dj. nov. 22, 2007 2:21 pm

EntradaAutor: moike » dt. gen. 06, 2015 6:47 pm

A Polinya tens també l'escola nova, no te edifici encara però val la pena visitar-la. El meu fill està a primer, ni llibres ni fitxes, tot per espais i amb anglès desde p3 de manera natural. Hi treballen el que era director del Pere Calders i altre professora. A primer son 17 per classe i la nena que esta a p3 son 19.
Imatge
Imatge
maica123
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 10:43 am

EntradaAutor: maica123 » dt. abr. 21, 2015 10:53 am

Hola, jo nomes et puc donar referencies de la escola Anna Mogas de Granollers. Les instalaciones son molt dolentes, classes petites i massificades. Nanos amb transtorns barrejats amb nanos normals, alguns d'ells haurien d'estar en centres especials.
I per últim si aixó fos poc: mira el següents enllaç
http://www.ccma.cat/324/Educacio-obre-u ... ia/146920/
L'escola Anna Mogas va ser expedientada pel cobrament ilegal de quotes.
lararoca788
Entrades: 6
Membre des de: dt. nov. 04, 2014 10:50 am

EntradaAutor: lararoca788 » dj. abr. 23, 2015 9:48 am

Que fuerte que fuerte que fuerte .............
Lo de las clases que son como cajas de sardinas es un hecho, lo de las ventanas que son compartidas entre clases y que cuando la clase de al lado baja una persiana los alumnos se quedan a oscuras ya lo había oido en este foro. Pero lo del cobro de cuotas ilegales supera todos los limites. Esto fue en el año 2007 no ????

Además del artículo que ha preesentado nuestra compañera he encontrado este otro:

http://www.ccma.cat/324/Denuncien-que-u ... ia/157739/
Trata sobre denuncia en los jusgados a la escuela Anna Mogas por un caso de descriminación a alumnos que se negaban a pagar las cuotas voluntarias. Quien sabe si habrá algún caso más que nos hayan escondido?????

Lamentable. Este no es el mejor ejemplo para los alumnos, no es el ejemplo que debe transmitir un centro de enseñanza. Hemos oido ha hablar del caso Gürtel, el caso NOOS, el caso de los ERE pero el caso de las cuotas ilegales del Anna Mogas es nuevo.

A jusgar por el nivel academico y la formación de sus profesores de ahí no saldrá ningún cientifico pero quien sabe ....... quizas salga el siguiente "Barcenas", el siguiente "Urdangarín", el próximo "Rodrigo Rato" o incluso algo pero ...........
Buenrollito
Entrades: 2
Membre des de: dg. març 25, 2018 2:33 pm

EntradaAutor: Buenrollito » ds. jul. 21, 2018 6:54 am

moike ha escrit:A Polinya tens també l'escola nova, no te edifici encara però val la pena visitar-la. El meu fill està a primer, ni llibres ni fitxes, tot per espais i amb anglès desde p3 de manera natural. Hi treballen el que era director del Pere Calders i altre professora. A primer son 17 per classe i la nena que esta a p3 son 19.

Algú que ja hagi estar a l’escola Polinyà hem pot dir com ha anat? Sobretot com han tingut els nens l’adaptació a l’institut. Estic mirant per apuntar ara la nena a P-3. No se si han quedat places lliures.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: