Buscant escola P3 Nou Barris

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Avatar de l’usuari
juditinha
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 3:51 pm

Buscant escola P3 Nou Barris

EntradaAutor: juditinha » dl. gen. 05, 2015 3:10 pm

Hola a tothom.
Obro aquest nou tema ja que ben aviat comencen les portes obertes per visitar les escoles i matricualr els nostres fills/es a P3.
M'agradaria compartir opinions, experiències i dubtes sobre les escoles que nes toquen per zona, la fase de pre-inscripció etc.

Jo tinc bastants dubtes ja que no se si al posar una escola en primer lloc que només te una línia es jugar-me-la massa i enviaran a l meu nen a una escola que no vull o no m'agrada, o si també he de posar les escoles concertades que tinc com a darrera opció al llistat...

A veure si algú pot donar las eva opició de les següents escoles

Splai
Calderon de la barca
Victor Català
Palma de Mallorca
Col.legi Closa
Aloma
Avatar de l’usuari
Xaina
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dv. maig 14, 2010 12:11 pm

Re: Buscant escola P3 Nou Barris

EntradaAutor: Xaina » dc. gen. 07, 2015 7:21 am

Hola,

En aquest fil varem parlar d'alguna escola del Barri. Potser et pot interessar.

viewtopic.php?f=73&t=44072


El meu fill gran fa p4 a l'escola Àgora pero pel que veig no esta a la teva llista.

Si et puc ajudar ja em diràs!!!

Petons
Imatge
url=http://lilypie.com]Imatge[/url]
Avatar de l’usuari
juditinha
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 3:51 pm

Re: Buscant escola P3 Nou Barris

EntradaAutor: juditinha » dc. gen. 07, 2015 2:50 pm

si ja vaig veure aquest fil però només coincideix una escola ja que és una altra zona educativa. Aquesta escola que tu dius no està dins de la nosta zona, ja ho vaig mirar.
Moltes gràcies igualment.
sugar
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 12:00 pm

Re: Buscant escola P3 Nou Barris

EntradaAutor: sugar » dj. gen. 08, 2015 12:51 pm

Splai, bona escola, però van per feina. Uns amics van treure les seves filles perquè no s'implicaven gens amb les famílies
Calderon de la barca, tinc bones referències tot i que hi ha força moviment d'altes i baixes degut a l'immigració
Victor Català, escola "chapada a la antigua"..., també conec gent que ha tret al seus fills.
Palma de Mallorca, no tinc referències
Col.legi Closa, a mi personalment, no m'agrada, és el tipus d'escola que està més per maxacar (fitxes, fitxes i més fitxes) als nens a estudiar que a que els agradi estudiar.
Aloma, una com tantes...

De totes, jo crec que em quedaria amb el Calderon.

La meva filla petita també va a l'Àgora (és la millor del barri, jejeje)
sugar
txelva
Entrades: 4
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 10:14 am

Re: Buscant escola P3 Nou Barris

EntradaAutor: txelva » dc. feb. 18, 2015 11:15 pm

Hola! Jo tinc algunes d'aquestes escoles en el meu llistat. Tinc especial interés en el calderon, splai i àgora. Calderón i splai em queden molt a prop de casa i això és una comoditat, per altra bandra crec que és important que tinguin cuina pròpia... Ja veurem les portes obertes com van.
Una coneguda porta a la seva filla al splai i està molt contenta però no tinc més referències
Jessyk
Entrades: 2
Membre des de: dc. març 04, 2015 10:09 am

Re: Buscant escola P3 Nou Barris

EntradaAutor: Jessyk » dc. març 04, 2015 10:35 am

Hola, aprofito per demanar opinions de les escoles públiques que em quedan més aprop i d'algunes que no em toquen per l'àrea d'influència però crec que no estén malament.
Àgora
Mare Nostrum
Víctor Català
Mercè Rodoreda
Marinada
La Prosperitat
Santiago Rusiñol
Tibidabo
Turó de Roquetes
Antaviana

Ya he anat a les portes obertes d'algunes, com de :

Mare Nostrum, l'àgora y Mercè Rodoreda.

Habera quina opinió em doneu, gràcies.
Imariposa
Entrades: 2
Membre des de: dj. març 12, 2015 11:37 am

Re: Buscant escola P3 Nou Barris

EntradaAutor: Imariposa » dj. març 12, 2015 11:40 am

Hola!! Jo tmb busco cole per p3 estic mirant el Prínceps i el valldaura, alguna opinió?gràcies!!
sugar
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 12:00 pm

Re: Buscant escola P3 Nou Barris

EntradaAutor: sugar » dl. març 16, 2015 8:40 am

Hola, a mi no m'agrada el tipus d'educació rígida que tenen aquestes escoles que dius però si hagués d'escollir una seria el Valldaura.
sugar
txelva
Entrades: 4
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 10:14 am

Re: Buscant escola P3 Nou Barris

EntradaAutor: txelva » dl. març 16, 2015 7:46 pm

Ja teniu fetes les preincripcions? Nosaltres al final ens hem decidit pel calderon, em va agradar molt els profes i com s'implicava l'ampa amb els temes escolars. Ens va agradar també el àgora però no em volia arriscar pel tema de que tenien poques places. Dels coles concertats q vaig anar a veure (aloma i escoles pies luz casanova) no em va agradar cap dels 2... Molt interes per fer caixa amb l'educació dels nens. Del valldaura conec a gent que porta als seus fill i estan contents, però és una educació més clàssica... Després de veure mooolts coles crec que l'escola perfecta no existeix i el que li agrada o va bé a un no li agrada a un altre. Bé ara ja hem pres la decisió, només queda esperar a veure que passa. Molta sort a tothom!!
Imariposa
Entrades: 2
Membre des de: dj. març 12, 2015 11:37 am

Re: Buscant escola P3 Nou Barris

EntradaAutor: Imariposa » dt. març 17, 2015 9:24 am

Gràcies Sugar! A mi tampoco m'agrada una educació rigida, quins em recomanes? Avui es l' ultim dia i encara no se que fer...
sugar
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 12:00 pm

Re: Buscant escola P3 Nou Barris

EntradaAutor: sugar » dt. març 17, 2015 11:26 am

Ostres!! quines et toquen?

Jo faria Agora, Calderon, concertada potser la Salle
sugar
Natcat123
Entrades: 1
Membre des de: dc. abr. 06, 2016 10:29 am

Re: Buscant escola P3 Nou Barris

EntradaAutor: Natcat123 » dc. abr. 06, 2016 10:38 am

Nosaltrem potem un crio a preescolar i un altre a primer cicle de primária al Jesus María Rambla Caçador. Ha estat una decepció total. N'hi casos de acoso escolar, violéncia i altres coses, a més sense cap informació als pares.
Yo ho desacolleria 10000%. La veritat tot aixó de les escoles critiànes no se`l creu ni El, Deu.
Jelen
Entrades: 1
Membre des de: dc. març 07, 2018 9:32 pm

Re: Buscant escola P3 Nou Barris

EntradaAutor: Jelen » dc. març 07, 2018 9:37 pm

Alguna opinió més del Jesús María de rambla Caçador? Vaig amar a les portes obertes i m' ha agradat.
I el Tomás Moro de Canyelles?
Gràcies
noeacfo
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dl. març 12, 2018 1:49 pm

Re: Buscant escola P3 Nou Barris

EntradaAutor: noeacfo » dl. març 12, 2018 2:07 pm

bones!

Pel que he pogut lleguir l'Escola Calderon te bones referencies, tinc visita a l'escola el dijous 22, però sabeu quin tipus de pedagogía utilitza?? ESta integrada a l'escola nova 21?

Vaig anar a Splai de portes obertes i no em va agradar gens, massa deures, masses exigències i vaig trovar mes escola tradicional que no pas innovadora.

gracies

Noe

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::