Escoles a Gràcia (Barcelona)

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
MariaCarme
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 7:18 pm

Re: Escoles a Gràcia (Barcelona)

EntradaAutor: MariaCarme » dt. feb. 24, 2015 10:06 pm

Sabeu si hi ha alguna web on es pugui consultar per cada escola si els anys anteriors han quedat plenes amb primeres opcions o han pogut entrar segones, terceres, quartes... opcions?

No se vosaltres, pero a mi la sensacio d'haver de fer una estrategia de punts i probabilitats d'acces em resulta desagradable. Em sento com si jugues a la ruleta amb l'educacio del meu fill.
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Escoles a Gràcia (Barcelona)

EntradaAutor: martina13 » dt. feb. 24, 2015 10:10 pm

Gracies noies!!!! Son tantes coses a tenir en compte!!! I tens mil dubtes i preguntes jeje
Avatar de l’usuari
mofli
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 20, 2015 1:58 pm

Re: Escoles a Gràcia (Barcelona)

EntradaAutor: mofli » dc. feb. 25, 2015 7:30 am

MariaCarme, crec que no hi ha cap web que et digui aquesta informació. Normalment si preguntes a les escoles t'ho diuen, però l'altre dia a la Pau Casals, la directora va dir que no ho recordava... ?-)
Imatge
Avatar de l’usuari
retalls
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dt. set. 03, 2013 8:32 pm
Contacta:

Re: Escoles a Gràcia (Barcelona)

EntradaAutor: retalls » dc. feb. 25, 2015 7:46 am

MariCarmen,
No esta publicat. Però si ho preguntes et diuen. Tot i que també et diuen que el que va passar l'any anterior no té perquè repetir-se.
Jo ahir vaig estar a la Sedeta, i tot i ser només d'una linia i tenir 7-8 germans. No van omplir en primera opció.
Així que va com va...
Avatar de l’usuari
pichula
:: gosset
:: gosset
Entrades: 454
Membre des de: dt. gen. 03, 2012 6:49 am

Re: Escoles a Gràcia (Barcelona)

EntradaAutor: pichula » dc. feb. 25, 2015 10:19 am

Ostres noies, que bé aquest fil!!!
Em sembla que totes estem més o menys angoixades amb el tema... jo vaig anar a veure La Salle i tot i que les instal·lacions i que el tema de ser molt familiar i que respectessin el ritme dels alumnes em va encantar, el tema de la religió em va tirar bastant enrere... ens va ensenyar el quadern de religió de P3 i... uffff!!!! per mi només que ja tinguin un llibre a P3 ja m'indica bastant per on van... i que faci tan poc que fan ensenyament infantil també em va tirar una mica enrere.

I ahir vam anar a veure La Sedeta... instal·lacions super antigues, migdiada durant un temps determinat i fins a nosequin trimestre... en fi, no semblaven tenir molt en compte les necessitats dels nens... la mestra que ens va fer la reunió no em va agradar massa, me la podia imaginar sense gaire problema cridant als nens.... i gairebé no hi havia noms catalans a les classes! Ja sé que la diversitat és riquesa, que és un reflex de la societat... però em va semblar una escola una mica gueto... i et deien que feien projectes i fitxes, però no semblava que ho tinguessin molt clar... em va donar la sensació que ens venien que feien projectes perquè és el que "està de moda", però no ho sabien fer... en fi, que vam marxar abans d'acabar

A mi el que m'angoixa molt és que finalment sàpiga on vull que vagi però no entri i el possin en una que ni de conya el portaria, no sé si m'explico... és el fet de jugar a la ruleta rusa amb la seva educació, com ha comentat MariaCarme...

Dijous anem a Pau Casals, dimecres que ve a Reina Elisenda i la setmana següent l'Univers, a veure què tal...
Imatge

Imatge
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Escoles a Gràcia (Barcelona)

EntradaAutor: martina13 » dc. feb. 25, 2015 10:41 am

Pichula ja ens donaras la teva opinio doncs!!
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Escoles a Gràcia (Barcelona)

EntradaAutor: charito » dc. feb. 25, 2015 10:51 am

Realment es un proces molt angoixant anims a totes!!!!!
Avatar de l’usuari
retalls
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dt. set. 03, 2013 8:32 pm
Contacta:

Re: Escoles a Gràcia (Barcelona)

EntradaAutor: retalls » dc. feb. 25, 2015 2:04 pm

pichula ha escrit:Ostres noies, que bé aquest fil!!!
Em sembla que totes estem més o menys angoixades amb el tema... jo vaig anar a veure La Salle i tot i que les instal·lacions i que el tema de ser molt familiar i que respectessin el ritme dels alumnes em va encantar, el tema de la religió em va tirar bastant enrere... ens va ensenyar el quadern de religió de P3 i... uffff!!!! per mi només que ja tinguin un llibre a P3 ja m'indica bastant per on van... i que faci tan poc que fan ensenyament infantil també em va tirar una mica enrere.

I ahir vam anar a veure La Sedeta... instal·lacions super antigues, migdiada durant un temps determinat i fins a nosequin trimestre... en fi, no semblaven tenir molt en compte les necessitats dels nens... la mestra que ens va fer la reunió no em va agradar massa, me la podia imaginar sense gaire problema cridant als nens.... i gairebé no hi havia noms catalans a les classes! Ja sé que la diversitat és riquesa, que és un reflex de la societat... però em va semblar una escola una mica gueto... i et deien que feien projectes i fitxes, però no semblava que ho tinguessin molt clar... em va donar la sensació que ens venien que feien projectes perquè és el que "està de moda", però no ho sabien fer... en fi, que vam marxar abans d'acabar

A mi el que m'angoixa molt és que finalment sàpiga on vull que vagi però no entri i el possin en una que ni de conya el portaria, no sé si m'explico... és el fet de jugar a la ruleta rusa amb la seva educació, com ha comentat MariaCarme...

Dijous anem a Pau Casals, dimecres que ve a Reina Elisenda i la setmana següent l'Univers, a veure què tal...

Es curiós jo també vaig estar ahir a la Sedeta. I no vaig sortir amb la mateixa impressió. A part, al final, les mares del Ampa en van parlar molt bé. I crec que veure que en pensen les mateixes mares és positiu. No sé. Impressions.
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Escoles a Gràcia (Barcelona)

EntradaAutor: martina13 » dc. feb. 25, 2015 7:16 pm

Del vedruna tema economic que en sabeu?? Pel k fa a l'academic se que es bo perque jo hi vaig donar classes i tambe se que es menjava jeje increïblement be!!
Algu va comentar 90€ de quota pero del menjador sabeu preus?
Quan et ve a sortir al mes uns 250€??
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Escoles a Gràcia (Barcelona)

EntradaAutor: charito » dc. feb. 25, 2015 8:10 pm

http://www.escolapatufet.cat/Ampa-WP/

er cert algu s'ha plantejat El Patufet? Hi ha nens de la guarde del quim que hi van!
Avatar de l’usuari
retalls
:: granota
:: granota
Entrades: 204
Membre des de: dt. set. 03, 2013 8:32 pm
Contacta:

Re: Escoles a Gràcia (Barcelona)

EntradaAutor: retalls » dc. feb. 25, 2015 8:32 pm

charito ha escrit:http://www.escolapatufet.cat/Ampa-WP/

er cert algu s'ha plantejat El Patufet? Hi ha nens de la guarde del quim que hi van!

Crec que també és religiosa... Nosaltres no hem anat a portes obertes.
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Escoles a Gràcia (Barcelona)

EntradaAutor: martina13 » dc. feb. 25, 2015 8:53 pm

Jo hi vaig treballar i bufff nose no em va agradar.

Noies k en penseu del BOE k ha tret el govern avui sobre la religio??
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Escoles a Gràcia (Barcelona)

EntradaAutor: martina13 » dc. feb. 25, 2015 8:55 pm

Es que veient aixo diusss uii buscar escoles religioses fa yuyu.aquest wert es un perill per la humanitat!!
A les que aneu a coles cristians us han dit alguna cosa??
MariaCarme
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 7:18 pm

Re: Escoles a Gràcia (Barcelona)

EntradaAutor: MariaCarme » dc. feb. 25, 2015 9:12 pm

Ostres, quanta activitat. Es nota que s'acosta el dia D...

Charito, de Patufet he llegit per Internet que es escola activa, d'una sola linia i que les instal.lacions son força velles pero el tracte es molt proper. Dissabte hi ha portes obertes. Jo tinc previst anar-hi. Ja t'explicare.

Martina, Vedruna te portes obertes aquest diumenge. Si donen el full de quotes et passo preus.

Retalls, jo tambe vaig anar a la Sedeta i estic força d'acord amb Pichula. Tot i que afegiria dos punts positius: les instal.lacions no estan tant malament, i totes les classes tenen llum natural. Em va agradar que deixessin que els nens expliquessin l'escola. Mostra que els donen protagonisme. Pero per la resta coincideixo plenament: projecte educatiu no massa definit.

Martina, amb la refoema educativa religio passara a ser obligatoria a totes les escoles. Avui deien a les noticies que els continguts de la materia han estat el.laborats per la conferencia episcopal i inclou coneixer les principals oracions. Vaja, que ja no hi haura escoles laiques! Pero aixo sera fins la seguent reforma educativa. De fet, si hi ha canvi de govern la derogaran. Durara quatre dies.

Ja estem a la recta final! La setmana que ve vaig a veure l'Univers i llestos. A pensar i reflexionar molt be.
Avatar de l’usuari
mofli
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 20, 2015 1:58 pm

Re: Escoles a Gràcia (Barcelona)

EntradaAutor: mofli » dc. feb. 25, 2015 9:37 pm

Hola,
jo sí que he anat a Vedruna, vaig demanar entrevista personal, la quota són 90 euros al mes + menjador (aprox 150). No està gens malament, és la més barata de les concertades que hem vist, i tenen el Batxillerat concertat.

MariaCarme, què vols dir exactament quan dius "escola activa"? per projectes? innovadora?

A mi de la Patufet no me n'han parlat gaire bé, per això ja no la vaig a veure, però no conec a ningú que hi porti els fills.

Demà vaig a veure l'Univers, i després només em quedaran Turó del Cargol i Baldiri Reixac. Ja queda menys... :b-)))
Imatge
MariaCarme
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 7:18 pm

Re: Escoles a Gràcia (Barcelona)

EntradaAutor: MariaCarme » dj. feb. 26, 2015 7:11 am

Hola Mofli. Per escola activa em refereixo per projectes, sense llibres de text, experiencial... Tipus Fructuos Gelabert o Virolai.
Avatar de l’usuari
mofli
:: papallona
:: papallona
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 20, 2015 1:58 pm

Re: Escoles a Gràcia (Barcelona)

EntradaAutor: mofli » dj. feb. 26, 2015 7:25 am

D'acord, doncs la majoria d'escoles que he visitat fan un mix, a Infantil moltes diuen que treballen per projectes, però a Primària la cosa canvia i ja comencen a fer servir llibres de text i alternen projectes i assignatures. Em sembla que l'Univers té una metodologia totalment "activa", vull dir que treballa per projectes durant tota la Primària també. A la nit us explico ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
owora
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. feb. 19, 2015 10:29 am

Re: Escoles a Gràcia (Barcelona)

EntradaAutor: owora » dj. feb. 26, 2015 7:37 am

martina13 ha escrit:Jo hi vaig treballar i bufff nose no em va agradar.

Noies k en penseu del BOE k ha tret el govern avui sobre la religio??


Et refereixes al Patufet? Nosaltres ens la plantejàvem com a segona opció, però tampoc ho teníem clar. No sé si ens pots explicar què és el que no et va agradar quan hi treballaves?

Gràcies!
martina13
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: Escoles a Gràcia (Barcelona)

EntradaAutor: martina13 » dj. feb. 26, 2015 7:50 am

Les instalacions eren velletes un pati petitet...x menjar han danar com a un altre edifici...
Tb vaig fer un casal destiu alla i va ser un autentic desastre no hi havia ni prou menjar pels crios!!!
Clar jo et parlo del 2008 fa molt daixo potser ha canviat
Avatar de l’usuari
pichula
:: gosset
:: gosset
Entrades: 454
Membre des de: dt. gen. 03, 2012 6:49 am

Re: Escoles a Gràcia (Barcelona)

EntradaAutor: pichula » dj. feb. 26, 2015 8:18 am

retalls ha escrit:
pichula ha escrit:Ostres noies, que bé aquest fil!!!
Em sembla que totes estem més o menys angoixades amb el tema... jo vaig anar a veure La Salle i tot i que les instal·lacions i que el tema de ser molt familiar i que respectessin el ritme dels alumnes em va encantar, el tema de la religió em va tirar bastant enrere... ens va ensenyar el quadern de religió de P3 i... uffff!!!! per mi només que ja tinguin un llibre a P3 ja m'indica bastant per on van... i que faci tan poc que fan ensenyament infantil també em va tirar una mica enrere.

I ahir vam anar a veure La Sedeta... instal·lacions super antigues, migdiada durant un temps determinat i fins a nosequin trimestre... en fi, no semblaven tenir molt en compte les necessitats dels nens... la mestra que ens va fer la reunió no em va agradar massa, me la podia imaginar sense gaire problema cridant als nens.... i gairebé no hi havia noms catalans a les classes! Ja sé que la diversitat és riquesa, que és un reflex de la societat... però em va semblar una escola una mica gueto... i et deien que feien projectes i fitxes, però no semblava que ho tinguessin molt clar... em va donar la sensació que ens venien que feien projectes perquè és el que "està de moda", però no ho sabien fer... en fi, que vam marxar abans d'acabar

A mi el que m'angoixa molt és que finalment sàpiga on vull que vagi però no entri i el possin en una que ni de conya el portaria, no sé si m'explico... és el fet de jugar a la ruleta rusa amb la seva educació, com ha comentat MariaCarme...

Dijous anem a Pau Casals, dimecres que ve a Reina Elisenda i la setmana següent l'Univers, a veure què tal...

Es curiós jo també vaig estar ahir a la Sedeta. I no vaig sortir amb la mateixa impressió. A part, al final, les mares del Ampa en van parlar molt bé. I crec que veure que en pensen les mateixes mares és positiu. No sé. Impressions.


I tant retalls!!! Tot són impressions i totes aporten!!! A més, compteu que jo no em vaig quedar fins al final i segur que em vaig perdre alguna cosa interessant, com això de l'ampa!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::