Escoles a Gràcia (Barcelona)

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
GFV
:: papallona
Entrades: 132
Membre des de: dc. set. 18, 2013 10:37 am

Re: Escoles a Gràcia (Barcelona)

EntradaAutor: GFV » dj. maig 21, 2015 11:34 am

Moltes gràcies Carla379 per la info!

L´any que bé mirarem de fer la visita a les Teresianes, ja que ens dona bones vibracions.

Si, justament l´Escola Guinardó falla pel fet de no tenir el batxillerat, però també a tenir en compte que al Claret el batxillerat no és concertat (per aixó el volum d´alumnes baixa a la meitat ....). A les Teresianes suposso que el batxillerat és concertat, oi?

Veig que Teresianes i Palcam anirien pel mateix camí (a groso modo, salvant moltes diferències), si bé la diferencia principal seria el tema de les linees, i el tema musical, ja que el tema piscina i extraescolars està bastant complert a les dues. Potser el Palcam al tenir el gimnas dinamis integrat (hem sembla que l´amo és el mateix), es coordina molt el tema dels dies festius, les activitats extraescolars, les acollides... pel que ens han dit, sempre tens recurs de deixar el nen/a i no t´has de buscar la vida els dies festius escolars. I hem sembla que el Palcam també té un caire religiós molt reduït com dius que passa a les Teresianes. El que m´ha agradat de les Teresianes, a part del tema musical, es que segueixen un metode d´anglés que aplica la Merit School, i que la mateixa Merit fa les clases extraescolars. La veritat es que és una bona referència pel tema de l´anglés, i més tenint en compte que quasi hauriem de dir que els nens ja tenen que ser trilingües en el moment d´acabar l´escolarització. Suposso que al seguir la Merit hi haurà opcions de treure´s el First, etc.... Precissament aquest és un tema que falla al Claret, ja que a nosaltres també ens va dir la noia que ens acompanyava al grup de les portes obertes que quasi tothom feia anglés "extra", donant a entendre que el nivel no era molt alt, i que tampoc "preparaven" pel first (cosa que ens va deixar mosca... entre d´altres temes...).
charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dj. maig 21, 2015 11:36 am

Nomes especificar que el Palcam es laic
GFV

EntradaAutor: GFV » dj. maig 21, 2015 11:38 am

charito ha escrit:Nomes especificar que el Palcam es laic

Si, és laïc, però en el ideari indica :

"Busca afavorir el desenvolupament harmoniós de la persona tant físicament i intel·lectualment com moralment, basant-nos en els valors cristians que fonamenten la concepció de l’Home i l’ajuden a donar una interpretació del món coherent amb la fe."

Que no dic que sigui dolent.

http://www.palcam.cat/lescola-palcam/horaris/
canela
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dv. març 06, 2015 2:57 pm

EntradaAutor: canela » dv. maig 22, 2015 6:03 pm

Ho he escrit en un altre foro, però per si algú li serveix. Aquestes són les meves sensacions de la Ramon LLull.

Hem anat a coneixer l'escola Ramon Llull, i la impressió ha estot bona. ens han atés molt bé, les instal·lacions m'han encatat, patis aules ,etc. . És una escola amb diversitat, però no una cosa exagereda. M´ha sembla (perquè hem estat a l'hora del pati i mentre feien classe) una diversitat com la que té la ciutat, ni més ni menys.

Han parlat de la felicitat dels nens, que per mi és molt important. També han comentat que atenen , molt, a la diversitat (no parlo de nouvinguts solament parlo de dificutats d'aprenentatge).Tenen 2 mestres de educauó epscial ,USEE…..

m'ha donat la sensació de ser una escola que es van adaptant als temps pedagógicament, però de moment treaballant amb llibres a primaria etc.sense ser militants extrems de cap tendència de les actuals. Crec que deuen utilitzar bastant les tecnoogies, fan moltes sortides.

No se, no la descarto.
GFV

EntradaAutor: GFV » dl. maig 25, 2015 3:29 pm

Hola!

El dissabte passejant varem pasar per les Teresianes, i la nostra sorpresa va ser veure un ròtul a l´accés del passatge (perdoneu però no sé el nom) i indicava que el batxillerat no era concertat. Es veritat aixó?

gràcies!
canela
Entrades: 12
Membre des de: dv. març 06, 2015 2:57 pm

EntradaAutor: canela » dt. maig 26, 2015 6:11 pm

No se si a totes les concertades, però a moltíssimes el Batxillerat deixa de ser concertat a privat. El motiu és perquè el Batxillerat són ensenyaments no obligatoris.
carla379
Entrades: 8
Membre des de: dv. maig 15, 2015 9:28 pm

EntradaAutor: carla379 » dt. maig 26, 2015 10:14 pm

No sé si hi ha concert del batxillerat, quan arribem ja ens veurem que fem, però si recordo veure els preus i no pensar que era superalte, com si em va passar amb altres coles. Però ja et dic no conec cap cole concertat que tingui el batxillerat també concertat.
mofli
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 20, 2015 1:58 pm

EntradaAutor: mofli » dt. maig 26, 2015 10:38 pm

L'escola Vedruna sí que té el batxillerat concertat. Ho sé segur perquè a la visita ens ho van dir. La resta de concertats que vam veure no el tenien: la salle i kostka.
Imatge
martina13
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

EntradaAutor: martina13 » dc. maig 27, 2015 6:55 am

Teresiana tampoc te concert al batxillerat
Gemmagg
Entrades: 7
Membre des de: dl. maig 18, 2015 9:24 am

EntradaAutor: Gemmagg » dc. juny 03, 2015 11:37 am

Buff, a nosaltres les vedruna es queden molt lluny de tot de comunicació de transport per anar caminant, crec que a la jornada de les Teresianes el preu del batxillerat tampoc no diferenciaba tant de la resta de cursos si que recordo que era més car, però no gaire més. Bé jo com el que deia algú, quan arribi a batxillerat a veure que passa, encara que segur que han fet mil reformes més sobre l'educació.
GFV

EntradaAutor: GFV » dc. juny 03, 2015 4:35 pm

Tens tota la raó Gemmagg, d´aqui al batxillerat molts Senyors Werts han de venir i marxar (senyor per dir algo....més sembla el Sr. Burns dels Simpson, jeje). Nosaltres volem anar l´any que bé, per veure com és i quin model segueixen. No tenim referències directes, si bé tenim uns coneguts que tenen molt clar que la seva filla a d´anar-hi (bueno, ella ho té clar, ell és pro Claret...).
arocavet
Entrades: 1
Membre des de: dt. set. 01, 2015 4:30 pm

EntradaAutor: arocavet » dt. set. 01, 2015 4:35 pm

hola, en un parell de mesos ens traslladem a Barcelona a viure i necessitem una escola per P4. em podrieu dir si hi ha places al kotska i la salle gràcia? sabeu d' alguna escola que en tingui?
moltes gràcies.
martina13

EntradaAutor: martina13 » dc. set. 02, 2015 3:54 pm

Hauries de trucar a les escoles
Em penso k el kostka no hi havia places crec
Clar a mes seria a mig curs no?
mofli
Entrades: 114
Membre des de: dt. gen. 20, 2015 1:58 pm

EntradaAutor: mofli » dc. set. 02, 2015 5:02 pm

Millor que truquis directament. Sé que l'any passat a P3 al kostka no van emplenar, però no sé si hi ha hagut sol•licituds a posteriori.
Imatge
evaantonia
Entrades: 17
Membre des de: dt. oct. 16, 2012 3:15 pm

EntradaAutor: evaantonia » dc. set. 02, 2015 8:54 pm

Hola, t'he enviat un privat.
Gemmagg
Entrades: 7
Membre des de: dl. maig 18, 2015 9:24 am

EntradaAutor: Gemmagg » dl. set. 07, 2015 2:01 pm

Hola Arocavet, si estàs buscant plaça, crec que és millor que et posis en contacte amb ensenyament i ells directament et diran les places que queden al districte.
nienna
Entrades: 2059
Membre des de: dt. set. 14, 2010 7:58 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: nienna » dc. nov. 11, 2015 5:21 pm

Hola!!

He vist que d'aquest post sou unes quantes que heu pogut entrar a l'Univers. Ens podeu explicar la vostra experiencia fins ara? Esteu contentes amb l'escola?

Nosaltres hem de triar escola pel curs vinent per la petita i es una de les que mes ens interessen. Qualsevol opinió serà molt benvinguda.
Gràcies!!
Imatge

Imatge
al CLUB DE LECTURA del SOCPETIT el mes de gener llegim:
JANE AUSTEN
T'apuntes?
martina13

EntradaAutor: martina13 » dg. gen. 03, 2016 8:52 am

Noies us vaig seguir molt any passat...i ara jo em trobo.com estaveu vosaltres any passat
Que opineu del baldiri reixach?
Es la k valorem mes pero mhan comentat que ensenyen molt per fitxes i no projectes...i aixo no magrada gens.
Alguna de vosaltres hi heu portat els vostres crios?
Perque el turo del cargol es impossible entrarhi com. Pau casals no?
martina13

EntradaAutor: martina13 » dl. feb. 01, 2016 3:14 pm

Hola!!! Pujo akest fil altre cop!
Us vaig seguir molt any passat moltes estaveu angoixades per les matriculacions i escoles a escollir
Ejjej ara mhi trobo jo en aquesta situacio!
Les k ja hi heu passat que tal el 1r any?
Voldria info sobretot del kostka i baldiri reixcach
Mida
:: lleona
:: lleona
Entrades: 940
Membre des de: dc. juny 06, 2012 11:44 am

EntradaAutor: Mida » dl. feb. 01, 2016 4:33 pm

Hola! Jo també us vaig llegir i aquí estic amb preguntes i dubtes jejeje.

Com comenta la Martina13 podrieu explicar que tal estan les escoles on heu entrat?

Us volia demanar info a les que vau anar a les portes obertes o teniu informació de les escoles públiques Josep Maria de Sagarra i Pare Poveda. I del Gravi?

He llegit q hi havia unes 10 opcions per posar i q millor omplir-les totes... si posem totes públiques hi ha el risc q no entrem a cap i ens posin a una q no ens agradi/vagi bé oi? Llavors alguna concertada hem de posar...

Martina13 vas treballar a vedruna? Jo hi vaig anar i m'agradaria dur al meu fill però no m'entra per zona.

Ah! Vam anar a mirar on estava el Baldiri però el descartem pq al estar a dins del parc tenim una excursió per arribar-hi i cada matí pot ser un estrés. Ara, l'entorn ha de ser guapíssim pq està al costat del drac i les columnes. A la seva web posa que les portes obertes són la primera setmana de març ;-) .

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::