Escoles publiques-privades a SANTA COLOMA DE GRAMENET

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
se12
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dl. nov. 21, 2011 11:42 pm

Escoles publiques-privades a SANTA COLOMA DE GRAMENET

ds. feb. 28, 2015 8:28 am

Bon dia. Ja queden pocs dies per començar amb les preinscripcions a les escoles (p3). Obro aquest fil per comentar opinions sobre les diferents escoles de Santa Coloma de Gramenet.

Algu te opinions de les escoles publiques o privades de la zona de Singuerlin o Parc dEuropa?
tristantao
:: gosset
:: gosset
Entrades: 438
Membre des de: dt. juny 14, 2011 9:47 am

Re: Escoles publiques-privades a SANTA COLOMA DE GRAMENET

ds. feb. 28, 2015 2:37 pm

Hola se12!

Et dono l'informació de fa un parell de cursos, espero que et serveixi.

Primer de tot, nosaltres teníem clar que seria una pública, per tant només varem anar a les PO d'aquestes escoles, les concertades no les vam visitar.

El ordre de preferència, segons el q nosaltres buscavem, escola activa, respectuosa amb els petits; va ser el següent:

1- Riera Alta: educació activa amb projectes, racons i ambients durant Infantil i Primària. Sense llibres de text. Instal.lacions noves i escola de nova creació.
2. Sant Just: treballa racons i ambients, barrejat amb la pedagogia més convencional. Em va semblar també respectuosa amb els infants i les instal.lacions son força noves. Ara, és molt complicat entrar-hi. Ah! Fan servir llibre de text.
3. Les Palmeres: tot i qur començaven a treballar racons i ambients a Infantil, la pedagogia que fan servir és més aviat clàssica. Instal.lacions atrotinades.
4. Ausies Marc: familiar, només una línia, pedagogia convencional. Bones instal.lacions.
5. Porcel i Salvat Papasseit: bastant iguals, llibre de text, instal.lacions molt antigues.

És tota una avetura troba una escola adient pels peques! ;-)
Que vagi bé!
Luni57
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1116
Membre des de: dc. juny 23, 2010 1:05 pm

dl. març 02, 2015 10:09 am

Hola!!!
De la zona que demanes no tinc massa informació. Nosaltres vem anar a portes obertes de Sant Just, Segarra i Fray Luis.... Em van dir que el Torre Balldovina estava molt bé!
Les meves prioritats eran les següents, treball amb projectes, tallers, racons i a poder ser sense llibre, respectuos amb els nens i en definitiva que la meva filla fos feliç.
Jo volia el Riera Alta, però ens agafar molt lluny d'on vivim i amb molta pena vaig haver de descartar... La meva primera opció va ser el Sant Just, però crec que la vaig posar obligada per que la tinc molt aprop de casa i per les instal.lacions. Crec que és una molt bona escola, però va haver alguna cosa en les portes obertes que no em va agradar... no sé si era que la directoria deia que aquí els nens venen a treballar i que si s'obliden d'alguna cosa a classe ja no poden tornar... no sé, tot molt lícit però era uns comentaris que no m'acabaven de fer el pes, ara ser per mamis amigues que van al Sant Just que les professores molt bé i estan molt contentes, que és l important.
La meva segona opció Fray Luis de León, i on va la meva filla.... i estem molt contents. És un direcció relativament nova, i espero que poc a poc facin un sistema pedagògic nou i més atractiu pels nens. Fan tallers i racons, aprenent jugant i és passant el dia cantant. Ara per ara estem contents i Julia va feliç...
Les Palmeres és el meu cole de petita... i sempre m ha agradat.
No sé, jo et recomano que t empapis de portes obertes i de preguntar. I espero que sobretot tinguis sort amb les professores que en el fons és el que el teu fill té més aprop.
Sort maca!!!
Imatge

Imatge

Panxulina Assegurada; Twix <:-< , Pecunia <:-< , Phosqui <:-< i Luni57 <:-<

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

ImatgeImatgeImatgeImatge
iron131284
Entrades: 3
Membre des de: dc. feb. 28, 2018 10:24 am

dl. gen. 21, 2019 12:55 pm

Hola!

Reactivo aquest fil, en breu comença de nou el període de preinscripcions per als nostres petits i petites...

Referències actualitzades d'escoles públiques de Santa Coloma? Fray Luís, Primavera, Riera Alta... Ens agradaria que treballessin amb projectes, racons i ambients, sense llibres de text i sense deures...massa demanar? Jejejeje!

Cap d'ells ens toquen per zona, però intentaríem informar-nos sobre nombre de preinscripcions i possibilitats d'entrar nomès amb 10 punts...què complicat és!

Gràcies per avançat!

Torna a “Educació Infantil”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: