Escola pública a Badalona amb pedagogies alternatives

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Martamasraro
Entrades: 3
Membre des de: dj. març 12, 2015 11:28 am

Escola pública a Badalona amb pedagogies alternatives

dj. març 12, 2015 12:13 pm

Hola, busco escoles públiques a Badalona (no em puc permetre pagar-la) que s'aproximin o utilitzin metodologies de pedagogia alternatives com Montessori, Waldorf, Wild, etc.
Vull dir, que treballin per projectes i no aclaparin amb fitxes al cicle infantil, que no tinguin excés de deures a primària, que prioritzin la individualitat dels nens i el tracte personal i humà, educació en valors i igualtat. Que es promogui l'aprenentatge per motivació natural i exploració, i no per asignatures estrictes.
Ara porto la nena a una escola bressol pública (Virolet) i en cap moment ens van dir ni ho expliquen en el projecte educatiu però, que es basen en metodologies vàries com Montessori, Pickler-Loczy... i ha sigut una grata sorpresa i em pregunto si amb les escoles públiques passa el mateix si algú em pot ajudar amb aquest aspecte i donar-me informació. Les que més ens agraden són la Artur Martorell (però ens queda massa lluny) Progrés (massa lluny) Gitanjali (també lluny) i la Jungfrau (aquesta és la més propera) però cap d'elles ens pertoca per zona. Ens correspon la zona 5, em podeu donar informació d'aquestes escoles i d'alguna de la meva zona que compleixin les condicions que busco? Algú em pot donar referències de la LLibertat, Joan Llongueras, Les Ciències, Planas i Casals, Bufalà, Salvador Espriu? Quina us agrada més d'aquestes? Gràcies
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 12, 2015 12:19 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en Majúscules :::::::::
peploq
Entrades: 1
Membre des de: dl. feb. 05, 2018 2:59 pm

Re: Escola pública a Badalona amb pedagogies alternatives

dl. feb. 05, 2018 3:15 pm

Hola.

Jo també estic buscant escola a Badalona d'aquestes característiques... i som del mateix barri.

Al final quina escola vas escollir?

Torna a “Educació Infantil”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: