ESCOLES LES FONTS TERRASSA

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
EVULUNI
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. març 20, 2015 12:23 pm

ESCOLES LES FONTS TERRASSA

EntradaAutor: EVULUNI » dv. març 20, 2015 1:01 pm

Bon dia.

Algu té referències de l'escola Pilarín Bayés que està situada a les fonts?

Aquesta escola em toca per zona però no sé com és .

Moltes gràcies
Avatar de l’usuari
elir
:: tigre
:: tigre
Entrades: 776
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 7:57 pm

Re: ESCOLES LES FONTS TERRASSA

EntradaAutor: elir » dv. març 20, 2015 4:49 pm

Hola el meu fill va aquesta escola i estem molt contents. Equip de mestres fantastics, treballen per projectes i investigacions. Fins a primer no tenen llibres. Menjador de l'escola amb cuina propia. L'AMPA moooolt activa . qualsevol dubte pregunta'm
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
EVULUNI
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. març 20, 2015 12:23 pm

Re: ESCOLES LES FONTS TERRASSA

EntradaAutor: EVULUNI » dv. març 20, 2015 6:57 pm

Moltes gràcies per la teva resposta. El q volia preguntar te és si el nivell escolar és bo??? I l anglès el comencen des de petits???? Moltes gràcies de nou
Avatar de l’usuari
elir
:: tigre
:: tigre
Entrades: 776
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 7:57 pm

Re: ESCOLES LES FONTS TERRASSA

EntradaAutor: elir » dv. març 20, 2015 8:12 pm

E
elir l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. març 21, 2015 6:14 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge
maryan
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. feb. 20, 2015 5:55 pm

Re: ESCOLES LES FONTS TERRASSA

EntradaAutor: maryan » ds. març 21, 2015 9:11 am

Lo del nivell es molt relatiu...depend del nen...lo de llegir i escriure a p4 no es un objectiu d.aquesta escola...ells es basen en que el nen aprengui quan esta preparat i prou evolucionat...pro esclar que hi ha nens que ho assoleixen abans que els altres....funcionen molt per projectes..a primaria tb llibres...angles no fan mes de mitja hora al dia...k ja és molt més que a d.altres publiques...els nens estan molt contents..i si mires la pagina web...veuras k es molt xula...i molt explicativa...el director es molt proper...segur k si el truques..podras parlar amb ell...les instalacions estan molt be...i l.ampa fa moltes activitats interesants....ah...altres anys no hi havia problema per entrar..fins i tot si no eras de la zona...aquest any hi ha hagut avalancha de inscripcions..
EVULUNI
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. març 20, 2015 12:23 pm

Re: ESCOLES LES FONTS TERRASSA

EntradaAutor: EVULUNI » ds. març 21, 2015 11:12 am

Bon dia.
moltes gràcies per les vostres explicacions ja q per lo menys sap de primera mà una mica d informació de l escola. Vols dir q encara q em toqui per zona és complicat entrar???
maryan
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. feb. 20, 2015 5:55 pm

Re: ESCOLES LES FONTS TERRASSA

EntradaAutor: maryan » ds. març 21, 2015 12:48 pm

Aquest any sembla que si que hi havien hagut moltes inscrpcions...pro no se si eren de gent amb 30 punts o menys...
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: ESCOLES LES FONTS TERRASSA

EntradaAutor: Aly84 » ds. març 21, 2015 2:21 pm

Hola Evuluni,

El meu marit és professor de l'institut adscrit al Pilarín Bayés, em comenta que de les escoles adscrites, en general els noies i noies d'aquesta arriben més preparats a l'ESO. Nosaltres ens vam plantejar preinscriure per aquest curs a la nostra filla... Però sense els punts de proximitat ens van advertir que ho teniem francament complicat...

El director, com ja t'han comentat, és molt i molt proper a nosaltres ens va atendre en dues entrevistes i ens va explicar molt bé les instal·lacions, funcionament i projectes de l'escola. I així, en quan a instal·lacions ens va agradar molt l'hort que tenen.

Les famílies que coneix el meu marit que hi porten allà els fills estan preocupades per a l'educació i es mostren satisfetes amb l'escola. Els mateixos "nens" quan arriben a l'Institut parlen bé de projectes i dinàmiques que feien a l'escola, i s'adapten bé als canvis i metodologies de l'ESO a l'Institut.
EVULUNI
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. març 20, 2015 12:23 pm

Re: ESCOLES LES FONTS TERRASSA

EntradaAutor: EVULUNI » dg. març 22, 2015 9:35 am

Moltissimes gràcies per les vostres aportacions la veritat es que el tiraba una mica enrere d'aquesta escola era el que nomes tenia fins a 6 e de primària I m has tranquilitzat bastant el fet de que el teu marit és mestre I que l institut adscrit a aquesta escola tingui un bon nivell. Per lo tant en el seu moment demanaré hora amb el director per mantenir una entrevista amb ell. La veritat es que en principi ens haviem plantejat una privada concertada o be. L escola sagrat cor de jesus q la tenia per zona o bé l escola cultura pràctica I també la pia. Però es que aquesta la pilarin bayés és la més pròxima a casa. I crec q això és un factor a tenir en compte.
mirlesfonts
Entrades: 1
Membre des de: dt. maig 26, 2015 3:04 pm

Re: ESCOLES LES FONTS TERRASSA

EntradaAutor: mirlesfonts » dt. maig 26, 2015 3:10 pm

Algú sap si han entrat a p3 de l'escola Pilarin Bayes tots els inscrits com a primera opció pel curs 15/16?
L'any que ve tinc que fer preinscripció i m'agradaria saber si ho tindré difícil.
EVULUNI
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. març 20, 2015 12:23 pm

Re: ESCOLES LES FONTS TERRASSA

EntradaAutor: EVULUNI » dc. nov. 04, 2015 11:56 am

Bona tarda.

Ja fa temps que vaig escriure per preguntar pe l'escola Pilarin Bayes, finalment després dels vostres comentaris i també de les noies amb que porten els seus fills allà ens hem decidit que la portarem aquest any vinent.

Pero una pregunta, tenint els 30 punts perquè em toca per zona, sabeu si hi han dificultats per entrar?

Moltes gràcies per les vostres respostes.
:--/) :--/) :--/)
maryan
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. feb. 20, 2015 5:55 pm

Re: ESCOLES LES FONTS TERRASSA

EntradaAutor: maryan » dc. nov. 04, 2015 3:28 pm

Aquest any passat haguessis anat per sorteig. Van haver moltes sol.licituds...altres anys amb 20 punts entraven directament...parla amb el director..es molt proper...
EVULUNI
:: puça
:: puça
Entrades: 9
Membre des de: dv. març 20, 2015 12:23 pm

Re: ESCOLES LES FONTS TERRASSA

EntradaAutor: EVULUNI » dj. nov. 05, 2015 10:31 am

Moltes gràcies per la teva resposta Maryan, em tocarà esperar ja que li vaig enviar un mail i em va dir molt amablement que m'esperés al febrer que llavors si estem interessats farà entrevistes personalitzades, tu portes al teu fill o filla aquesta escola? que et sembla? si em pots informar.

Gràcies
maryan
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 58
Membre des de: dv. feb. 20, 2015 5:55 pm

Re: ESCOLES LES FONTS TERRASSA

EntradaAutor: maryan » dt. nov. 10, 2015 3:30 pm

Jo no tenia punts pero tinc familiars..estan molt contents..de mentres esperes..fes-li una ullada al bloc. http://www.xtec.cat/ceip-pilarinbayes/blog/blog.htm es com el diari d classe...tant d bo fessin aixo a totes les escoles...http://www.xtec.cat/ceip-pilarinbayes/
Claire
Entrades: 1
Membre des de: ds. abr. 21, 2018 6:32 pm

Re: ESCOLES LES FONTS TERRASSA

EntradaAutor: Claire » ds. abr. 21, 2018 6:37 pm

Bon dia!

Soc veina de Les Fonts, pero en Terrassa. Algu sap si em toca l’escola Pilarin Bayes com a centre de proximitat? Com está a Sant Quirze no sé si ens toca o no...

I segona cosa: sabeu si es facil entrar o si i han moltes inscripcions?

Moltes gracies!
Claire

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::