Opinions de l'Escola Waldorf (concretament Vallgorguina)

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
marions12
:: formigueta
Entrades: 90
Membre des de: dc. oct. 07, 2015 4:12 pm

Opinions de l'Escola Waldorf (concretament Vallgorguina)

dt. gen. 19, 2016 10:59 am

Hola! Volia saber si algú té referències o porta als seus fills a una waldorf i en especial la de Vallgorguina, la meva filla va a l'escola pública d'aquesta població i no n'estic massa contenta, tindré un nou fill i em plantejo un inici, dels dos, aquí. M'aniria molt bé saber la vostra opinió.
Pareteix de que som una família que no tenim una visió clara i específica sobre la waldorf, de fet d'entrada, no em feia gens el pes l'estil, el que n'havia sentit.. ,pero a l'escola ordinària cada vegada més, veig que el tracten a tots igual amb una exigència desmesurada i poc motivadora per ells..
En fi a veure si em podeu ajudar! Gràcies!
shyla
:: zebra
Entrades: 1359
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Opinions de l'Escola Waldorf (concretament Vallgorguina)

dt. gen. 19, 2016 11:17 am

Potser el mes fácil es que la vagis a veure i vegis com t'hi sents. A mi a priori en cridava molt i despres hi va haver coses que no m'acabaven de fer el PES, com a totes, potser el motiu mes clar que ens va tirar enrera va ser l'economic
Imatge Imatge
Rossinyola
:: pantera
Entrades: 801
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

dt. gen. 19, 2016 2:31 pm

Jo et recomano que hi vagis a portes obertes o concretant una entrevista. Nosaltres portem a la nostra filla a una escola waldorf, no aquesta, i et puc dir que es diuen moltes coses que després realment no són així. Com qualsevol escola no és perfecte en tot segons el meu punt de vista, però estem super contents i no pensem en tornar a una escola ordinària.
Sort!
Ah, i edito per dir que tampoc teníem un gran coneixement en waldorf, encara n'estic aprenent, i algunes coses de les que havia llegit em feien una mica de por, però almenys a la nostra escola tot el que he vist m'encanta, i no crec que ens trobéssim tan a gust com a família a cap altra escola del nostre voltant.
Imatge

Imatge

Imatge
Rossinyola
Entrades: 801
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

dt. gen. 19, 2016 2:43 pm

Aquí tens una entrevista que et pot ajudar http://milunitayyo.blogspot.com.es/2014 ... e.html?m=1
Imatge

Imatge

Imatge
marions12

dc. gen. 20, 2016 9:57 am

Rossinyola ha escrit:Aquí tens una entrevista que et pot ajudar http://milunitayyo.blogspot.com.es/2014 ... e.html?m=1

moltíssimes grÀCIES!!!
marions12

dc. gen. 20, 2016 9:57 am

shyla ha escrit:Potser el mes fácil es que la vagis a veure i vegis com t'hi sents. A mi a priori en cridava molt i despres hi va haver coses que no m'acabaven de fer el PES, com a totes, potser el motiu mes clar que ens va tirar enrera va ser l'economic

SI SEGURAMENT TENS RAÓ! HO FARÉ!MERCI
marions12

dc. gen. 20, 2016 9:58 am

Rossinyola ha escrit:Jo et recomano que hi vagis a portes obertes o concretant una entrevista. Nosaltres portem a la nostra filla a una escola waldorf, no aquesta, i et puc dir que es diuen moltes coses que després realment no són així. Com qualsevol escola no és perfecte en tot segons el meu punt de vista, però estem super contents i no pensem en tornar a una escola ordinària.
Sort!
Ah, i edito per dir que tampoc teníem un gran coneixement en waldorf, encara n'estic aprenent, i algunes coses de les que havia llegit em feien una mica de por, però almenys a la nostra escola tot el que he vist m'encanta, i no crec que ens trobéssim tan a gust com a família a cap altra escola del nostre voltant.

Tens raó, em va bé la teva opinió, hi pensarem, moltes gràcies!
Danu
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

dt. ago. 15, 2017 9:25 pm

Em podeu dir quines són mes quotes de la Waldorf de Vallgorguina i què és allò que no us va agradar? Gràcies!

Torna a “Educació Infantil”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: