P3 ALOMA, CLOSA O CAMI (NOU BARRIS)

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Mataor
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dt. gen. 26, 2016 5:37 pm

P3 ALOMA, CLOSA O CAMI (NOU BARRIS)

EntradaAutor: Mataor » dt. gen. 26, 2016 5:40 pm

Bona tarda, estem entre aquestes tres opcions per apuntar al nostre nen pròximament a algun d'aquests col·legis, EL ALOMA, EL CLOSA O EL COL·LEGI CAMI (aquest comença en primària als 6 anys ) ens agradaria una educació trilingüe i a poder ser amb xinès per poder estudiar, ens podeu donar opinions si algú els coneix? moltes gràcies
Avatar de l’usuari
juditinha
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 3:51 pm

Re: P3 ALOMA, CLOSA O CAMI (NOU BARRIS)

EntradaAutor: juditinha » dc. gen. 27, 2016 9:42 am

nosaltres vam matricular el nostre nen al closa aquest curs a p3 i de moment estem molt contents, ara ja son portes obertes , em sembla q comencen el 2 de febrer. tenen 2 linies però a infantil una es al closa i l¡'altra a babalandia, al carrer santapau. Hauras de valorar que et convé més, nosaltres vam triar closa pq uns dies l'haviem deixar a les 8 i no voliem q un monitor ens el portes a les 9 a babylandia havent de creuar fabra i puig...A més a babylandia l'has de recollir a les 5:45 mentre q al closa pot sortir a les 17h (si vols el pots deixar igualment que fan activiats extraescolars, anglès, psicomotricitat...)
Dins l'horari lectiu fan 1 h d'anglès al dia, amb una mestra q nomes utilitza aquesta llengua amb els nens. Fan piscina un cop a la setmana també dins l'horari, la tenen alla mateix, i pots anar a veure'l canviar-lo al vestidor... els monitors ho fan genial, tenen moltissima traça amb els nens i a ells els hi va super bé.

A nivell de curriculum no tenen llibres a infantil, fan servir les seves fitxes on treballen els continguts de p3, estan molt bé.

les instal-lacions, tot i que son velletes estan bé, d'uniforme fan servir xandall i samarreta del cole i la bata.
Si vols saber alguna cosa més m'ho dius.

El teu petit ha anat a escola bressol al barri? ho dic pq aquestes tres escoles que comentes fan de continuació de les llars privades del barri.
DINO-CLOSA
MAGNOLIA-CAMI
PETIT ALOMA-ALOMA
Mataor
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dt. gen. 26, 2016 5:37 pm

Re: P3 ALOMA, CLOSA O CAMI (NOU BARRIS)

EntradaAutor: Mataor » dc. gen. 27, 2016 5:24 pm

Moltes gràcies Juditinha, anirem a les portes obertes a veure que tal, està molt bé que puguin anar a piscina en horari lectiu, el nostre efectivament va a la Dino i a aquesta piscina també un dia a la setmana.
Hem sentit opinions de diversa gent que no posa molt bé a Closa, comenten que envien masses deures , que són molt durs en l'educació i que les excursions acaben en una granja que tenen ells per la qual cosa una sortida a l'aquàrium per exemple que et costaria 15 euros t'acaba costant 60 per dir-te una xifra perquè has de pagar l'allotjament d'aquesta granja, ens pots informar si són certes aquestes coses?
Per altra banda les hores d'anglès a priori ho veig poquetes, saps si és a infantil només i després posen més o ja fins a batxillerat són 5 hores setmanals?
I per últim, hem passat i posa que donen classes de xinès també, saps si és una opció extraescolar o es pot fer en horari lectiu?
Moltes gràcies
Avatar de l’usuari
juditinha
:: puça
:: puça
Entrades: 47
Membre des de: dt. nov. 27, 2012 3:51 pm

Re: P3 ALOMA, CLOSA O CAMI (NOU BARRIS)

EntradaAutor: juditinha » dj. gen. 28, 2016 9:43 am

Dons del tema sortides no et puc dir res pq de moment no han fet cap, de totes maneres les sortides son unamanera de treballar els contings de l'aula en un altre context, o sigui que aniran en funció del que estiguin treballant dins del curriculum, no te gaire sentit aixo de anar a l'aqurium i haver de fer nit a un agranja... una cosa son sirtides d'un dia per treballar continguts i una altra unes colonies per dormir fora de casa...

No crec que sigui poc una hora diaria d'angles desde p3, jo soc mestra d'anglès a l'escola publica i fem 1 h 45 min setmanals a infantil i c.inicial , comencem a p4, i dues hores la resta de nivells, a més d'altres materies en llengua anglesa com plastica i medi, i et dic que surten amb bon nivell.
Al closa també fan altres materies en anglès, el xines es opcional però em sembla q a la ESO, el que si fan es Francès a partir de 3r com a segona llengua estrangera.

Toquen molt el tema artistic, jo ho vaig veure com una oportunitat que tenen els nens de veure un gran ventall per tal de saber que les agrada, a musica fan un instrument diferent cada curs desde 1r,fan balls de saló..

En quant als deures no se dir-te pq el meu nen encara no porta, ja veurem quan vagi pujant. De moment el que vaig veient pels albums que porta és tot ben normal, els continguts de P3 vaja.

Si el teu nen va al Dino et faran unes portes obertes per vosaltres especificament, parla amb la Ceciclia ella t'ho esxplicarà. Eel meu nen també va anar a la Dino.
Mataor
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dt. gen. 26, 2016 5:37 pm

Re: P3 ALOMA, CLOSA O CAMI (NOU BARRIS)

EntradaAutor: Mataor » dj. gen. 28, 2016 4:25 pm

Gràcies juditinha, sí, fan portes obertes pels de la dino però anirem a les normals ja que no podem en aquelles dates. Aquest mes és el de portes obertes en la majoria de col·legis, a veure si la gent posa més opinions d'aquests 3 col·legis per poder tenir informació per decidir-nos, el Closa de moment va guanyant punts pel que ens has comentat.
Mataor
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dt. gen. 26, 2016 5:37 pm

Re: P3 ALOMA, CLOSA O CAMI (NOU BARRIS)

EntradaAutor: Mataor » dg. gen. 31, 2016 1:37 pm

L'altre dia vam assistir a la jornada de portes obertes del col·legi Camí, el projecte d'educació és molt interessant, fan 10 hores setmanals d'anglès i 1 hora setmanal de xinès com a llengua estrangera, estan al dia a nivell d'informàtic i fan robòtica també, fan 1 hora setmanal a la piscina de Sant andreu i 1 hora d'esport, es veu una educació seria i amb certa disciplina. El patí no està malament tot i que és un pati interior de pisos envoltat de tots ells (una mica lleig a la vista) i tenen cuina pròpia, el menjador és una aula, no hi ha menjador com a tal.
Com a coses negatives vam veure que les classes no tenien llum natural tot i que estaven ben decorades amb paret tipus pedra però l'ambient era una mica claustrofòbic , era semblant a anar a una acadèmia a estudiar. Per altra part també vam veure negatiu que dels 3 als 6 anys l'has de fer en altre escola (ells treballen amb Magnòlia) , la primària fins als 12 anys la fan al carrer Vèlia, la secundària dels 12 al 16 en un altre centre del mateix col·legi Camí que tenen a Felip II (encara no sabem quin és ) i el batxillerat ho fan a una escola pactada al centre de Barcelona, masses col·legis per anar canviant...
Tot i que el projecte ens va agardar molt i és exactament el que voldríem pels nostres fills no ens acaba de convèncer aquests punts i continuarem mirant tot i que no ho descartem
Si us plau si ens podeu donar informació de Closa i sobretot d'Aloma us ho agrairíem.
Mataor
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dt. gen. 26, 2016 5:37 pm

Re: P3 ALOMA, CLOSA O CAMI (NOU BARRIS)

EntradaAutor: Mataor » dg. feb. 14, 2016 1:05 pm

Vam anar a visitar Closa, és una escola tradicional , podem dir de la vella escola, ens va semblar que seguien una educació estricte i era estudiar amb llibres de tota la vida, cosa que a nosaltres en certa mesura ens agrada i és el que busquem, encara seguia el Sr.Closa com a director al capdavant, a destacar que fan anglés desde P3 5 hores setmanals i a primària ja combinen anglès amb altres materies com música i educació física em sembla, de manera que fan 8-9 hores setmanals em sembla (això ho hem de corroborar), després introdueixen el francès com a segona llengua estrangera.
Ens va agradar també que feien desde P3 fins a Batxillerat en el mateix edifici, i aquest disposava de piscina, a més els esports que promovien eran el basket i el judo, tenen diferents patis per cada nivell de nens i tenen bastant repertori d'activitats extraescolars, desde idiomes fins música o dansa entre d'altres. Com a contrapartida és un edifici antic, i queda una mica obsolet en tots els aspectes, patis antics, classes antigues, laboratoris antics...ens dona una mica de por també que l'educació sigui també molt antiga i no estigui a l'última com en robòtica o informàtica tot i que el professor i crec cap d'estudis es veia bastant competent.
Per últim informar també que ens van dir que feien 3 escapades a l'any tipus convivències a una masia que tenen amb els nens, tampoc és que ens faci molta gràcia això la veritat i tampoc no sabem quin preu té cada sortida d'aquestes.
Com a opinions de Closa hem escoltat de tot de gent que està molt orgullosa i contenta fins gent que ha acabat molt malament i han marxat de l'escola...
En definitiva, ens va agradar bastant encara que veiem el sistema i les instal·lacions una mica desfassats.
bhartipri
Entrades: 1
Membre des de: dc. gen. 16, 2019 11:24 am

Re: P3 ALOMA, CLOSA O CAMI (NOU BARRIS)

EntradaAutor: bhartipri » dc. gen. 16, 2019 11:27 am

Hola,

Haig de portar el meu nen de dos anys a la llar d'infants. Pensant en la continuació a p3, estava mirant l'escola petit aloma-aloma. Em podríeu donar una opinió si algú ha portat els seus nens allà?
Gràcies,

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::