Escoles d'educació infantil a Sants

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
rinxolets
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dj. gen. 28, 2016 6:16 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: rinxolets » dt. abr. 19, 2016 10:11 pm

Doncs a veure com va la cosa Bluenoreen, jo penso que teniu força possiblitats . És veritat que les referències del Jacint Verdaguer no son massa bones,però ja no com a projecte educatiu, sinó bàsicament el tema de la inmigració com tu deies, que és d' un 80 per cent del alumnat i això crea un retràs important en el nivell d' aprenentatge,no es culpa d' ells pero és una realitat... Justament l' altre dia ho parlava amb el pare d' una nena de la classe del meu fill que ha sigut professor del Jacint Verdaguer . Ja ens diràs com queda la cosa , molt sort ! :content:
lybel
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. gen. 23, 2015 5:48 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: lybel » dj. juny 30, 2016 6:30 am

Damir, m'interessa l'article que comentas, però no em surt l'enllaç. M'ho podríes passar?
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: Essuca » dj. juny 30, 2016 6:41 am

Lybel

és aquest:
http://www.vilaweb.cat/noticies/cal-mai ... arginacio/

També dir-te que una altra escola que fa anys també tenia molta fama de guetto era Jaume I, i que mica en mica va canviant (sobetot a infantil), aquest any jo i altres famílies també hem fet un grup i ens hem apuntat de primera opció a Jaume I, el passat dilluns vam fer la reunió de preparació del nou curs i vam conèxier les famílies inscrites. El percentatge d'immigració és molt més reprensentatiu del barri i per tant enriquidor per la diversitat però no guettos ab molt pocs catalanoparlants.

Crec que aquestes experiències són molt positives, ja que hi ha bones escoles amb molt bons mestres però que les fames els perjudiquen, i amb aquest tipus d'experiències, millorem la qualitat de les places públiques - ja que ajudem a treure estigmes a certes escoles, dignificant-les - fent que cada vegada hi hagi més escoles publiques que es mostrin com primeres opcions i no pas com places de rebot (cosa que fa que aquest any per exemple, només hi hagi una escola pública que hagi anat a sorteig), ja que cada vegada es fan més actractives més escoles i no una o dos que era el que passava abans d'aquestes iniciatives.
Gimbol
Entrades: 1
Membre des de: ds. març 18, 2017 6:12 am

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: Gimbol » ds. març 18, 2017 6:30 am

Bon dia!!
He llegit Totes les entrades i ningú parla sobre l'escola del Carme , algú en sap alguna cosa sobre aquesta escola, m'estic plantejant portar als meus fills, però no trobo informació a part del bloc de l'escola i tampoc ningú del xac es planteja aquesta escola, necessitaria que algú em pogués ajudar amb alguna informació.
Moltes gràcies
Nonimaki
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dl. juny 08, 2015 11:59 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: Nonimaki » ds. març 18, 2017 3:46 pm

;-))) Bon dia!

Nosaltres ja estem en plana etapa final de la tria d'escoles i, dedprés d'haver-ne vist unes quantes, segurament ens acabarem decantant per la pública del barri: el Lluis Vives. Ens està costant molt pendre la decisió pq tothom et treu el tema immigració i l'eliminen sense ni have-la visitat.
Però la veritat és q el projecte educatiu i la implicació dels mestres ens ha agradat molt i el nivell que assoleixen no té res q envejar a les concertades q també hem estudiat.
Aprofito per fer una crida als veins del barri: al menys, aneu a veure-la! Tenim una bona escola pública al nostre abast i entre tots podem fer q sigui l'escola de referència al barri: pública i de qualitat! Algú s'anima? :b-)))
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: Essuca » dg. abr. 02, 2017 3:47 pm

Hola,

Algú sap com van els números de les preinscripcions a les diferents escoles de Sants?

Sabeu quanta gent a barrufet, jaume I, pràctiques...?
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: Essuca » dc. abr. 05, 2017 6:33 am

De moment, pel que m'han dit les coses van així:

- Barrufet: 76 sol·licituds, de les quals 36 amb més de 30 punts. -> 40 sol·licituds de 30 punts per 14 places.
-Jaume I: 80 sol.licituds, de les quals 17 amb més de 30 punts -> 63 sol·licituds per 33 places.
- Pràctiques: 59 sol.licituds
-cal maiol: 34 sol.licituds (1linia)
-cavall bernat: 31 sol3licituds (1 linia)

A veure ons es van recol·locan els 80 nens/es que sobren de primera opció :ufs:
Essuca l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 05, 2017 10:35 am, en total s’ha editat 2 vegades.
raquel_aina
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. març 28, 2017 4:30 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: raquel_aina » dc. abr. 05, 2017 9:58 am

Hola!!

Jo ahir vaig trucar a JaumeI i em van dir que de totes les sol·licituds, hi ha 17 que són germans o gent amb mes de 30 punts, així que per 33 places les 63 sol·licituds restants....

prego per tindre sort! a nosaltres de debò que ens encantaria que pogués entrar, ens va agradar tant el col·legi, que em donaria molta pena que no entréssim... Ja penso que farem o mes bé, cuales són les nostres opcions en cas de no tenir sort, de tota manera, m'he proposat ser optimista...però queda tant per saber!! :-o00m :-o00m :-o00m

Per cert, algú sap, el sorteig com funciona? On es fa?

Gràcies!
alemania
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dj. març 22, 2012 10:55 am

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: alemania » dc. abr. 05, 2017 10:17 am

Hola,

Una amiga que ha demanat Cavall Bernat en primer lloc diu que en tenen 31 per P-3, o sigui que també ple per P-3, potser on han quedat places en primer lloc sols son algunes concertades.

Molta sort a tothom
Llea
Entrades: 4
Membre des de: dt. abr. 25, 2017 12:35 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: Llea » dt. abr. 25, 2017 1:38 pm

Hola!! :)

Recupero el post un año después buscando información sobre opiniones de la escola Magoria y de Joan Pelegri. Son nuestras dos candidatas y me gustaría saber qué impresiones, sensaciones, experiencias, etc. tenéis las mamás/papás que habéis escolarizado en uno de los dos a vuestros hijos, quién mejor para poder explicarlo... Los dos nos han gustado mucho sobre todo en el aspecto emocional, además del proyecto educativo aunque son diferentes en cuanto a que una es muy familiar y la otra grande aunque nos sorprendió positovsmente el hecho de que aún siendo grande daba sensación de familiar tb al estar todo muy bien delimitado...

¿que podéis decirme las mamás/papás que habéis decidido uno de estos dos coles para vuestros hijos?

Muchísimas gracias de antemano!! :)
Susanna T
Entrades: 3
Membre des de: dj. maig 04, 2017 9:07 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: Susanna T » dj. maig 04, 2017 9:27 pm

Hem creat un change.org pel tema de les preinscripcións de p3 al nostre barri (molta més demanda que oferta) us animo a signar i compartir. Gràcies!!!

https://www.change.org/p/consorci-d-edu ... m=copylink
raquel_aina
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. març 28, 2017 4:30 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: raquel_aina » dv. maig 05, 2017 12:17 pm

Susanna T ha escrit:Hem creat un change.org pel tema de les preinscripcións de p3 al nostre barri (molta més demanda que oferta) us animo a signar i compartir. Gràcies!!!

https://www.change.org/p/consorci-d-edu ... m=copylink


Firmado y compartido! Nos hemos quedado fuera de Jaume I y por nuestra lista y lo q veo, si las cosas no cambian acabaremos en centro de oficio....

Susana, no habéis tenido suerte en el sorteo? Que cole era???
frezyes
Entrades: 3
Membre des de: dl. març 26, 2018 11:05 am

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: frezyes » dl. març 26, 2018 11:12 am

Nonimaki ha escrit:;-))) Bon dia!

Nosaltres ja estem en plana etapa final de la tria d'escoles i, dedprés d'haver-ne vist unes quantes, segurament ens acabarem decantant per la pública del barri: el Lluis Vives. Ens està costant molt pendre la decisió pq tothom et treu el tema immigració i l'eliminen sense ni have-la visitat.
Però la veritat és q el projecte educatiu i la implicació dels mestres ens ha agradat molt i el nivell que assoleixen no té res q envejar a les concertades q també hem estudiat.
Aprofito per fer una crida als veins del barri: al menys, aneu a veure-la! Tenim una bona escola pública al nostre abast i entre tots podem fer q sigui l'escola de referència al barri: pública i de qualitat! Algú s'anima? :b-)))



Hola!!! estem en aquesta situació ara mateix i la veritat és la segona vegada que vaig a veure ja el Lluís Vives. Vas entrar? què tal un cop ja a dins? M'ha agradat molt el projecte i la implicació del professorat. És la que tinc més a prop de casa i això és un plus, a més que diuen que de primera opció entres, cosa important perquè la majoria, almenys les altres públiques que ens han agradat, van a sorteig. Segueixo amb el dubte pel tema immigració, però segurament és més cosa meva que no que afecti a nivell real. Ara mateix la nena va a una llar d'infants on la meitat de la classe són de fora i cap problema.., i també perquè no tenen cuina pròpia, tot i que ja ens han dit que és un projecte que tenen pendent. No sé, això és una angoixa! Agraïria molt que em donéssis la teva opinió ja de dins de l'escola.
Gràcies!!
Nonimaki
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dl. juny 08, 2015 11:59 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: Nonimaki » dl. març 26, 2018 11:07 pm

Hola frezyes,
Espero no repetir-me perqué t’he escrit abans i crec que no s’ha quedat gravat...
Bé, nosaltres vam entrar al Vives a la primera però pq era la nostra primera opció. Pel que sé, aquest any hi ha uns 7-8 germans, ho sigui que s’oferten unes 17 places. Però si tens els 30 punts, no hauries de tenir problemes.
Ara ja portem 2 trimestres a l’escola i n’estem molt contents: hi ha coses a millorar (com a totes les escoles) però el nostre fill hi va mooolt content i el projecte i l’equip docent ens agrada molt.
Si tens algún dubte, ja saps on preguntar.
frezyes
Entrades: 3
Membre des de: dl. març 26, 2018 11:05 am

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: frezyes » dc. març 28, 2018 10:20 am

Nonimaki ha escrit:Hola frezyes,
Espero no repetir-me perqué t’he escrit abans i crec que no s’ha quedat gravat...
Bé, nosaltres vam entrar al Vives a la primera però pq era la nostra primera opció. Pel que sé, aquest any hi ha uns 7-8 germans, ho sigui que s’oferten unes 17 places. Però si tens els 30 punts, no hauries de tenir problemes.
Ara ja portem 2 trimestres a l’escola i n’estem molt contents: hi ha coses a millorar (com a totes les escoles) però el nostre fill hi va mooolt content i el projecte i l’equip docent ens agrada molt.
Si tens algún dubte, ja saps on preguntar.


Hola!! gràcies per contestar :) sí ja sé lo dels germans, ens han dit que de primera opció acostuma a entrar tothom així que és algo a tenir en compte. Jo volia saber com està el nen a la classe, si està a gust. Acaben a les 16h, el deixes al Cau o extraescolars? està clar que sempre hi haurà alguna cosa que faríem d'una altra manera, però que no sigui algo fonamental en l'educació.. (a quines coses et refereixes per exemple?) la classe què tal? Hi ha molta immigració? Ho dic per si pot ser un problema pel tema de l'idioma, costums, etc...
Gràcies!!!!
Nonimaki
:: puça
:: puça
Entrades: 14
Membre des de: dl. juny 08, 2015 11:59 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: Nonimaki » dc. març 28, 2018 11:00 pm

El meu peque i tots els amiguets que coneixo estan molt contents d’anar al cole: tant la profe com la auxiliar q estan sempre a classe són encantandores i els pekes les estimen molt. Fan racons i tallers amb la resta d’infantil i s’ho passen pipa. A més, fomenten molt les relacions entre tots els cursos i és fantàstic veure com nens de totes les edats saluden pels seus noms (es nota q es coneixen) i parlen amb els pekes.
El meu només fa acollida pels matins però algun cop s’ha quedat al Cau i després no en vol sortir!!
Q milloraria? Doncs de la part educativa, d moment res; n’estem molt contents. Serien més temes de recursos per tenir més extraescolars, actualitzar algunes zones q estan velletes i fomentar la implicació de totes les famílies.
Tema immigració: sí n’hi ha, però és multinacional, el q fa q no sigui un ghetto, q és el q em feia por. De moment, no veig q afecti a l’aprenentatge pq molts dels nens gairebé no parlaven a l’inici del curs (no per la procedència, sino per l’edat) i estan aprenent tots junts.
frezyes
Entrades: 3
Membre des de: dl. març 26, 2018 11:05 am

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: frezyes » dj. març 29, 2018 8:15 am

Moltíssimes gràcies! M'has ajudat molt amb aquesta info! Lo que dius a millorar són coses que també vaig veure, per això vaig preguntar per formar part de l'ampa. Doncs ara a esperar el procés d'inscripció :)
Gràcies de nou!
Montserrat79
Entrades: 1
Membre des de: dt. maig 15, 2018 1:05 pm

Re: Escoles d'educació infantil a Sants

EntradaAutor: Montserrat79 » dv. gen. 18, 2019 11:36 am

El meu fill va estar a l'Escola Lloret i va ser un autèntic desastre. No la puc recomanar.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::