Escoles Sant Cugat 2016-2017

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Marbru
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. abr. 09, 2016 12:53 pm

Re: Escoles Sant Cugat 2016-2017

EntradaAutor: Marbru » ds. abr. 09, 2016 9:27 pm

Hola a totes,
Nosaltres som una familia de 20 punts que ens hem quedat fòra del Thau! S.han cobertura les places amb els de 40 i 30 punts. Som 7 families de 20 fòra. Ells volen augmentat ràtio Però acabó de llegir el link que heu enviat i m.he deprimit més!! Sabeu si l.escola Nova s.ha omplert?? I les altres??? Dependen d.això aumentarán o no ràtio.
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Escoles Sant Cugat 2016-2017

EntradaAutor: Nime » ds. abr. 09, 2016 9:32 pm

El link fa referència a les públiques, normalment a les concertades que demanen ampliació de ràtio els concedeixen sense problemes; no crec que l'escola nova s'hagi omplert en primer opció.

De totes maneres, al thau no us van avisar q amb 20 punts era difícil entrr aquest any? És curiositat eh? És que la meva veïna que ha anat amb 30 em va explicar que els van dir a l'entrevista que aquest any potser fins i tot els de 30 anaven a sorteig :s
Imatge
Marbru
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. abr. 09, 2016 12:53 pm

Re: Escoles Sant Cugat 2016-2017

EntradaAutor: Marbru » ds. abr. 09, 2016 9:46 pm

No vam saber que no entravem Fins dos hores abans de tancar preinscripcion. Fins aleshores entravem. Ja te pots imaginar l.estrés jo fòra de BCN per feina i em truca el meu marit per dir.me que no entrem!!! En dos hores vam haver de posar una segona opció que no ens convenç igual. La Farga. Si dius que l.ampliació als concertats els hi donen normalment millor! Ara només queda esperar...Però es FA etern...vaig plorat molt..i em crea el dubte si em fet be...Però es que no vam tenir altra opción amb tant poc temps
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Escoles Sant Cugat 2016-2017

EntradaAutor: Nime » ds. abr. 09, 2016 9:53 pm

Ostres què malament :(

Si et serveix de consol, jo els porto a La Farga i n'estem encantats! Ànims a veure si podeu entrar al Thau!
Imatge
Marbru
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: ds. abr. 09, 2016 12:53 pm

Re: Escoles Sant Cugat 2016-2017

EntradaAutor: Marbru » dg. abr. 10, 2016 9:06 am

Gràcies Nime! Per les respostes. Esperem que ens diguin alguna cosa aviat. Tu saps si a la Farga han omplert? I al Pureza? I el sta Isabel??
karok
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. abr. 04, 2016 8:31 pm

Re: Escoles Sant Cugat 2016-2017

EntradaAutor: karok » dg. abr. 10, 2016 2:17 pm

Molta sort a tothom i que pogueu entrar a la vostra primera opció.
Marbru, em sap greu el que comentes. Es una mala jugada que ho tinguis decidit i veguis com es tanquen les portes tant de sobte.
De totes formes, com també he vist en algun reportatge, cal que relativitzem. A Sant Cugat la oferta és d'una qualitat exquisita i la majoria de públiques tenen poc a envejar a les concertades (que majoritariament destaquen, sobretot, per les instalacions).
Desde que estic a Sant Cugat, el tema escoles sempre m'ha interessat i mai ningú m'ha parlat malament de cap, CAP, escola. Només durant la bogeria de buscar escola pel propi fill ens hem posat a analitzar detall per detall i a filar molt i molt prim. Tan prim que a vegades amb la meva dona teniem la sensació de obssessionar-nos i canviar d'opinió cada 5 minuts!
Que aquesta espera no sigui molt agònica i que, almenys, 16 families ens hem desmarcat de la oferta habitual al posar l'escola nova. Suposo que això també haurà suavitzat, encara que sigui lleugerament, la quantitat d'inscripcions en primera opció que tenien les escoles ja consolidades.

Gracies Nime per l'enllaç. Molt interessant. No m'ha agradat gaire això de que no es vulguin mullar amb la temporalització dels mòduls prefabricats (ens van dir que ho tenen pensat fins a tercer, pero que esperen que el nou edifici estigui abans).

Que no facin ampliació de ratios també es positiu. Les classes amb mes de 25 nens són molt difícils de gestionar.

I em quedo en que els mòduls per fora no fan justicia al que hi ha a dins!! Espero poder-ho confirmar!
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Escoles Sant Cugat 2016-2017

EntradaAutor: Nime » dg. abr. 10, 2016 4:39 pm

Marbru ha escrit:Gràcies Nime! Per les respostes. Esperem que ens diguin alguna cosa aviat. Tu saps si a la Farga han omplert? I al Pureza? I el sta Isabel??


Marbru, a la farga acostumen a sobrar places, pensa que n'oferten 100 si no m'equivoco; hi ha gent fins i tot de mataró i cardedeu a ça classe del meu fill de p3 i a cada classe aquest any sobren un parell de places ;)
Imatge
Avatar de l’usuari
laneta
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. nov. 12, 2013 12:05 pm

Re: Escoles Sant Cugat 2016-2017

EntradaAutor: laneta » dg. abr. 10, 2016 6:48 pm

Hola,

Marbru és una mala passada, no hi ha dubte, sobretot que hagi passat a últim moment. No sé si queden places als que comentes, però pel poc que sé al Santa Isabel cada any en sobren. Truca-hi demà i aviam què et diuen.

De totes maneres estic molt d'acordamb el que comenta el company Karok, ens obsessionem i tenim la inmensa sort de que tots els coles del poble són d'una grandíssima qualitat. Al final és més un tema de logística, comoditat o creença, però a nivel educatiu totes són de primera línea.

Ànims i molta sort!
Cola
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dc. abr. 06, 2016 9:21 pm

Re: Escoles Sant Cugat 2016-2017

EntradaAutor: Cola » dg. abr. 10, 2016 8:58 pm

La primera opció la tinc clara, pero la segona i tercera no tant, sabeu si Pots canviar l'odre de les escoles un cop feta la preeinscripció ?
Se qué a la Farga i al Santa Isabel han sobrat places. Pero no m'han dit quantes....
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Escoles Sant Cugat 2016-2017

EntradaAutor: Nime » dg. abr. 10, 2016 9:38 pm

No, un cop entregada no pots canviar l'ordre que jo sàpiga :s
Imatge
Avatar de l’usuari
laneta
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. nov. 12, 2013 12:05 pm

Re: Escoles Sant Cugat 2016-2017

EntradaAutor: laneta » dl. abr. 11, 2016 7:20 am

Cola crec que, en tot cas, un cop t'assignin plaça, i si no hi estàs d'acord, podries canviar, però si has entrat a les que has posat en 2a o tercera ja no ho tinc tant clar... Pots preguntar a la OME
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Escoles Sant Cugat 2016-2017

EntradaAutor: Essuca » dl. abr. 11, 2016 7:55 am

Cola, diria que no es pot canviar un cop feta la preinscripció. Ara, si entres a la segona opció i no t'interessa pots mirar on hi ha places vacants després de les assignacions, anar a la OME i renunciar a la plaça per agafar-ne una. Peró haurà de ser entre una de les places vacants que quedin al final del procés.
popa_pap
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dt. abr. 16, 2013 12:13 pm

Re: Escoles Sant Cugat 2016-2017

EntradaAutor: popa_pap » dl. abr. 11, 2016 8:09 am

Hola,

Realment no és així. Si entres a una de les opcions sol·licitades, no pots renunciar a la teva plaça i demanar canvi fins que s'hagin resolt les peticions de canvi de les persones a les que se'ls hi ha assignat plaça d'ofici (no han entrat en cap plaça demanada). Ho comento perquè jo vaig viure aquesta situació en primera persona. A nosaltres no ens van assignar cap de les demanades i ens van assignar una plaça d'ofici. El primer dia per fer sol·licitud de canvi d'escola, només acceptaven peticions de canvi als que teníem assignada una plaça d'ofici. Per la resta, informaven que s'havien d'esperar a que es resolguessin totes les peticions de canvi per veure quines places quedaven vacants.
Per aquest motiu sempre avisen que si una escola no et fa el pes, mai la posis ja que si et toca, després és molt difícil canviar.
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Escoles Sant Cugat 2016-2017

EntradaAutor: Essuca » dl. abr. 11, 2016 8:17 am

No m'he explicat bé :ufs:
Quan deia "on hi ha places vacants després de les assignacions" volia després de les assignacions d'ofici i quan deia "haurà de ser entre una de les places vacants que quedin al final del procés" volia dir final del procés (inclós les assignacions d'ofici).

Les presses del dilluns em fan està espessa per escriure :-()-)
virgule
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: ds. feb. 21, 2015 3:02 pm

Re: Escoles Sant Cugat 2016-2017

EntradaAutor: virgule » dl. abr. 11, 2016 12:43 pm

Yo cuando lleve la solicitud al Gerbert el ultimo dia a ultima hora de la mañana les quedaban 11 plazas en P3 asi que no creo que hayan llenado en primera opción. Le problema para mi es que en p4 como ya sabia no tienen ni una plaza en ninguno de los cole que he pedido (de hecho tienen las 2 clases con 26 niños) asi que me dijeron que lo único que me queda es esperar a que algún niño dé de baja, porque al menos somos los primeros de la lista de espera.
Marbru, te comprendo, yo también teneia 20 putos el año pasado y el ultimo dia me quede fuera de todas mis opciones en sant cugat, al final aposte por lo seguro y a ultima hora la meti el Ramon Fuster de Bellaterra.
Al final como comentaban otras mamas y yo misma algunos post atrás no hay ni cole perfecto ni cole malo es sant cugat. Todos tienen sus pros y contras y son buenos en general, es cuestión de lo que mejor se adapte a tu hijo, a tu familia y a la logisctica
En mi caso, al cole al que va mi hija, todos los años se quedan familias fuera porque tiene muy buena fama y es buena escuela, pero yo prefiero un cole mas integrado en el barrio, donde se pueda ir andando y donde pueda hacer amigos en la zona, por eso la quiero cambiar, pero esto es muy personal y subjetivo, hay gente que me dice que estoy loca por querer cambiarla.
Avatar de l’usuari
laneta
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. nov. 12, 2013 12:05 pm

Re: Escoles Sant Cugat 2016-2017

EntradaAutor: laneta » dt. abr. 12, 2016 2:23 pm

Hola maques,

Ahir vaig trucar al Maragall, que és el que havíem posat en 1a opció, per saber al final quantes solicituds havien tingut, dels nervis no podia esperar a divendres, i em van dir que no havien arribat a les 50! Que de toted maneres estiguem pendentsnde llistes però que podem estar tranquils :p-)

Una mare de la guarde em deia, com la Virgule, que al Gerbert tampoc han omplert... Sabeu d'alguna més? Sé que el 2013 va baixar la natalitat però creia que a St Cugat no tant...

Ànims a les que encara no sabeu res!
Laeral
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dv. març 06, 2015 10:13 am

Re: Escoles Sant Cugat 2016-2017

EntradaAutor: Laeral » dc. abr. 13, 2016 12:46 pm

Hola!
Laneta queda poc per saber com queda tot!, tinc ganes de saber quants nens vindran a l'escola nova!, imagino que la demanda forta aquest any deu estar en les zones que han crescut més els darrers anys.
karok
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dl. abr. 04, 2016 8:31 pm

Re: Escoles Sant Cugat 2016-2017

EntradaAutor: karok » dc. abr. 13, 2016 5:36 pm

Sí!, algú té idea de com ha quedat als barris de Volpelleres, Can Mates..., es a dir, escoles com l'Olivera, Turó de Can Mates, Ciutat d'Alba...?
Aquestes, són algunes de les que podem tenir més companys a l'escola nova.

Salutacions i molta sort a tothom.
Laeral
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dv. març 06, 2015 10:13 am

Re: Escoles Sant Cugat 2016-2017

EntradaAutor: Laeral » dv. abr. 15, 2016 7:48 am

Bon dia, algú sap on consultar les llistes de sol·licituds amb la puntuació provisional?
Avatar de l’usuari
laneta
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. nov. 12, 2013 12:05 pm

Re: Escoles Sant Cugat 2016-2017

EntradaAutor: laneta » dv. abr. 15, 2016 8:41 am

Bon día!

A mi em van dir que la penjaríen al taulell d'anuncis de cada escola, però que no sabien a quina hora ho rebríen! Jo mhi passaré al migdia.

Si algú sap si ho pengen a Internet que ho passi!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::