Escoles Sant Cugat 2016-2017

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Laeral
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dv. març 06, 2015 10:13 am

Re: Escoles Sant Cugat 2016-2017

dj. març 31, 2016 2:51 pm

Hola Virgule siento mucho tu situación, espero encontréis alguna solución.

Laneta anims i gràcies per posar la informació, nosaltres ja hem sol·licitat plaça a l'escola nova! ara a fotografiar el terreny i mirar amb il·lusió com neix aquesta escola.
Lydija
Entrades: 6
Membre des de: dt. oct. 02, 2012 3:16 pm

dj. març 31, 2016 3:50 pm

Hola,
Virgule, a ver si tenéis suerte, como dice Laneta en Sant Cugat hay bastante movimiento.

Laneta, jo avui he anat al Collserola a fer la preinscripció i m'han dit que tenen uns 18 - 19 germans, però que no ho podien dir segur xq no sabien si hi podria haver alguna baixa o no. Semblava que no els fes massa gràcia dir-ho.

Aixxxxx, jo també ho porto fatal perquè, tot i que tinc 5 punts més per exalumna del Joan Maragall, hem decidit provar sort amb el Collserola xq ens agrada més i ara ja no sé si hem fet bé... potser acabem a la Laeral gaudint de l'escola nova ;)
virgule
Entrades: 26
Membre des de: ds. feb. 21, 2015 3:02 pm

dj. març 31, 2016 4:28 pm

Laneta,
Esperé hasta el último dia y me pasé por las escuelas cercanas a donde creo que iríamos a vivir para ver como iban de solicitudes y totas me dijeron que ya tenían mas solicitudes que plazas con 30 puntos. Si tienes 20 ya no optas ni por sorteo, porque el número de desempate es para los que tienen igualdad de puntos, asi que no me arriesgue a quedarme colgada sin ninguna escuela en Sant Cugat y que me asignaran plaza de oficio en religiosa o en Ferran y Clua que es donde sobraban plazas y me cae muy lejos. Asi que finalmente opte por ir sobre seguro y solicite el Ramon Fuster en el último momento porque allí tenia la plaza asegurada y no estaba tan lejos del trabajo..
Ahora se junta que me han movido a otra oficina alejada y que ya nos mudamos, asi que ya se donde voy vivir el próximo curso ;-), asi que solicitare plaza en el Gerbert, y el Collserola que son los que nos quedan mas cerca, pero seguro que me quedaré fuera porque a dia de hoy no ofertan plazas (de hecho ningúno de toda la zona). Me han dicho que como el año pasado llenaron las clases con 26 -27 incluso si se da de baja algún niño no ofertan la plaza hasta que la clase no este por debajo de los 24 porque idealmente tienen que guardar plazas de reserva. De todos modos una vez me rechacen puedo hacer un recurso que tiene que resolver la Generalitat solicitando una de esas plazas de reserva si se liberarán.
Me interesaba solucionarlo este año porque el año que viene tengo otra niña que entrará en P3. Si la apunto en Sant Cugat, corro el riesgo de que se me queda cada una colgada en un cole distinto, y si la apunto en Ramon Fuster donde tendría plaza segura, me condeno a no poder escolarizarlas nunca en Sant Cugat porque si una ya es difícil, imagínate 2…
laneta
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dt. nov. 12, 2013 12:05 pm

dj. març 31, 2016 6:30 pm

Hola maques,

virgule pues digo yo que las plazas de reserva serán para casos como el tuyo, no? Espero que lo puedas solucionar este año, aunque por otro lado quizás con dos haces mas fuerza? No sé, imagino que se debe de luchar mucho y eso agota.

lydija gràcies per la info, quan hi he trucat realment semblava que e suposés un problema dirho i la veritat és que no entenc el concepte de 'potser es donen de baixa'.... Segur que no us heu equivocat si és el que més us agrada, la primera opció sempre sha d'anar a per totes i tenir confiança!

Nosaltres tenim molt clara la 1a del Maragall però dubtem molt amb la segona. I és que clar, gairebé totes les públiques que ens agraden ja s'omplen en 1a.... La nova l'anavem a posar en 3a però potser ens ho repensem i la posem en segona!

lareal si a mi em quedés una mica més aprop també li posaria de primera, potser els faltaran recursos el primer any però il.lusió i ganes segur que no :love: :***:

Ja us diré què hem decidit finalment!

Petons, maques!
Nime
:: zebra
Ubicació: Sant Cugat del Vallès
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm

dj. març 31, 2016 7:52 pm

El tema és que a Sant Cugat queden places vacants a les escoles públiques "allunyades", Ferran i Clua i Floresta, ells estan obligats a oferir-te una plaça en alguna escola (sigui pública o concertada), però si tu la rebutges (pel motiu que sigui) ells no estan obligats a oferir-te una altra doncs es considera que ets tu qui ha rebitjat l'oferta i t'has de buscar la vida.

Ànims a totes. Parlant ara mateix amb una veïna m'ha dit que al Thau aquest any els han dit que amb 30 punts en principi entren, però que tenen 30 germans ja i per tant queden 40 places vacants... Que fins a l'últim moment no sabran si els de 30 punts entren directes o no, però que seguríssim que si no els poses en primera opció no entres. Preu: entre 400 i 500€ en funció de les extraescolars que vulguis.
Imatge
Laeral

dv. abr. 01, 2016 7:46 am

Tens raó Laneta entusiasme no falta, vam tenir una reunió de gairebé dues hores. El que més ens agrada és que hi podrem ajudar i engrescar-nos molt els pares, sé que a totes les escoles d'una forma o altra s'implica a les famílies, però en un inici serà una escola petita i molt familiar. Espero que tingueu sort i els que acabin de rebot a l'escola nova es puguin contagiar de l'entusiasme.
karok
Entrades: 13
Membre des de: dl. abr. 04, 2016 8:31 pm

dl. abr. 04, 2016 8:58 pm

Ostres Lareal. Quina alegría llegir-te. La meva dona i jo també hem inscrit al nostre petit a l'escola nova i m'ha fet moltíssima il·lusió començar a sentir-ne a parlar i a més, que us hem llegit quasi de casualitat!
La veritat es que ha estat una gran aventura prendre aquesta decisió i teníem moltes reticencies en apuntar el nostre fill gran en una escola que encara no podem veure ni unes mínimes instal·lacions.
Tot sigui dit que ens hem enamorat de l'equip i de la seva il·lusió així com de les seves propostes. El fet d'haver treballat amb una de les mestres anteriorment, també ha fet que sentís aquest equip una mica més proper que si no les hagués conegut de res. De totes formes, crec que hauriem decidit exactament el mateix.
He llegit pel fòrum que després de la migdiada no sortiran al pati o que les permanències seran molt cares segons la demanda que hi hagi. Jo no ho vaig entendre així. Però potser sóc l'únic. Vaig entendre que si no dormien, descansarien, però en cap moment van dir que després no sortissin a jugar.
Entenc que el preu de les permanències, poc o molt, sempre depén dels nens inscrits, al cap i a la fi, els monitoratges imagino que també van per ratios.
Algú ho té més clar aquest punts?
Sigui com sigui, ens volem encomanar de la il·lusió d'un projecte nou, de veure'l neixer i poder formar part del seu creixement. Esperem que tots aquells que vinguin com a segona opció els hi podem encomanar tot això. :p-)
Laeral

dt. abr. 05, 2016 9:42 am

Hola Karok que bé saber d'una altra familia que posa en primera opció l'escola nova!
Doncs aixó del migdia va ser un tema per parlar a la reunió. Ens van explicar que aixó és a P3 que els nens que no fan migdiada descansarien a l'interior, pero que en funció de les necessitats dels nens s'anirien adaptant. Les permanències no sé realment com funcionarà pero imagino que sí deu anar segons la demanda.
Per nosaltres no ha estat fàcil, ens va agradar molt el Ciutat d'Alba i clar no tenir instal·lacions i anar a mòduls prefabricats havent escoles tan xules a Sant Cugat... però al final ens ha pogut les ganes d'engrescar-nos i formar part del naixement d'una escola nova. :ok:
beocriança
Entrades: 3
Membre des de: dl. feb. 29, 2016 8:42 am

dt. abr. 05, 2016 4:36 pm

Gracias Laneta i Lydija. Si que es veritat que li ha de tocar a algun en el sorteig, pero prefereixo jogar en segur i si hi ha 19 germans a Ciutat de l-Alba tambe aniran a sorteig, uff Crec que posare Escola Cataluny i ja esta. En fin, :-o00m
Lydija
Membre des de: dt. oct. 02, 2012 3:16 pm

dt. abr. 05, 2016 9:19 pm

Laeral i Karok, respecte al que dieu sobre el temps de migdiada, a moltes escoles els nens i nenes de p3 no surten al pati a l'hora de dinar sinó que es queden dormint o descansant, normalment pel tema de la distribució de monitors i ràtios. Segurament s'ho aniran plantejant segons les demandes que feu.
Beocriança, ja ens explicaràs què has decidit al final! La veritat és que mai saps si la decisió ha estat la correcta, jo estic una mica igual...
Com a mínim ara ja ens queda poc per saber quántes preinscripcions s'han fet als nostres coles ;)
laneta

dc. abr. 06, 2016 9:35 am

Hola noies,una pregunta, recordeu què van dir sobre extraescolares a l'escola nova? Serà també segons demanda com les permanències?

Gràcies!
laneta

dc. abr. 06, 2016 11:45 am

Hola mares,

Finalment ens hem decidit ja i vinc de fer la sol.licitud, al final hem posat en segona opció l'escola nova. Ara toca passar molts nervis, mhan dit que la llista provisional l'any passat va sortir a les 6 de la tarda i que fins l'endemà no es va poder consultar, en el cas d'aquest any seria dilluns :-o00m

Molta sort a totes!
Laeral

dc. abr. 06, 2016 11:55 am

laneta ha escrit:Hola noies,una pregunta, recordeu què van dir sobre extraescolares a l'escola nova? Serà també segons demanda com les permanències?

Gràcies!

A la presentació del blog hi ha dues extraescolars, iniciació a la música i multiesport. El preu realment no sé com anirà imagino que com a totes les escoles.
Cola
Membre des de: dc. abr. 06, 2016 9:21 pm

dc. abr. 06, 2016 9:28 pm

Hola mares i pares! Quins nervis, he posat com a primera opció l'Avenç, aquest mati hi havien 88 inscripcions sobre 75 places i 52 tenien mes de 30 punts! Jo amb 30 punts vaig a sorteig..., no se que fer... Tampoc se si posar segona opció Santa Isabel o Pi d'en Xandri. Quin liu tot plegat. Teniu referencies del Sta Isabel o Pi d'en Xandri? Gracies
Laeral

dj. abr. 07, 2016 7:27 am

Bon día families!
Avui ja és l'últim dia d'inscripció! molta sort a tots en la vostra primera opció!
laneta

dj. abr. 07, 2016 8:55 am

Hola A totes!

Cola, el Pi sempre s'omple en primera opció, al Santa Isabel sempre tenen places. Jonno conec a ningú que hi porti els fills però em va agradar força a la JPO, de fet lhe posat en 3a opció.

Sort!
Nime

dj. abr. 07, 2016 9:09 am

Com diu la laneta, el Pi s'omple en primera opció, el Santa Isabel acostumen a sobrar places, jo només he sentit coses bones. Sort a tots!
Imatge
Islasmaro
Entrades: 10
Membre des de: dt. feb. 04, 2014 8:00 pm

dj. abr. 07, 2016 9:27 am

Cola, a l'Avenç sempre han ampliat ratio i entren 81 nens. Així que ara queden 81-52=29 places per 36 sol-licituds de 30 punts, la probabilitat de que et toqui per sorteig es força alta (vora el 80% ara, a falta del que s'entregui avui). Si t'agrada l'escola jo me la jugaria. A mes com s'ha dit al Santa Isabel sempre queden places, així que es una segona opció segura. Jo tinc amics que els porten i tots estan contents. Ànims!
Cola
Membre des de: dc. abr. 06, 2016 9:21 pm

dj. abr. 07, 2016 9:03 pm

Gracies per les respostes. El dia 18 sortirem de dubtes. No crec que ampliin ratis amb l'escola nova. Creuem els dits.
Nime

ds. abr. 09, 2016 7:32 am

Des d'Ensyenament asseguren que el proper curs totes les escoles públiques tindran només dues línies de p3 amb una ràtio de 25 alumnes i que no caldrà bolet: http://www.cugat.cat/noticies/societat/ ... 25-alumnes
Imatge

Torna a “Educació Infantil”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::