Escola Pia

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Escola Pia

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. feb. 13, 2016 3:01 pm

Alguna porta als seus fills a les escoles Pia?
Ahir vaig anar a veure una i la idea d'escola m'ha agradat moltíssim! Però al no conèixer-la de prop, no sé que tal és en realitat.
Alguna experiència?
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Escola Pia

EntradaAutor: Nime » ds. feb. 13, 2016 7:02 pm

Puc preguntar a quina vas anar? Jo vaig estudiar a la de Sarrià i la veritat és que tinc un record excel·lent, però d'això ja fa molt de temps :P

Ara tinc amics que hi treballen com a professors i en general m'han explicat coses molt positives del nou rumb que està prenent l'escola. :ok:
Imatge
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Escola Pia

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. feb. 13, 2016 7:46 pm

A la que han obert a Salt ara fa 4 anys.
El projecte una passada, pocs alumnes per classe... Però clar, aquí només porta 4 anys i no tinc referències.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Re: Escola Pia

EntradaAutor: baldufeta05 » ds. feb. 13, 2016 8:26 pm

Hola! Jo també em quedo per aquí perquè m'interessen molt totes les opinions que pugueu donar.
Jo vaig a les portes obertes de les de Sabadell el dissabte que ve. Tinc algú molt proper que hi porta la seva filla però va a P3. N'està molt contenta i pensa que encara que sigui de les concertades un pèl més cares, és una bona escola. Però esclar, porta poc temps.

Sempre m'havien arribat bones opinions de l'escola pia però ara que em tocaria matricular el meu a P3 ja, és quan necessito saber-ne més :-)

Així que a veure què n'expliqueu!
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Re: Escola Pia

EntradaAutor: baldufeta05 » ds. feb. 13, 2016 8:47 pm

Per cert Nime, a què et refereixes exactament a això que dius del nou rumb que està prenent?
Imagino que a totes les escola Pia igual?

Merci!!
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Escola Pia

EntradaAutor: Nime » ds. feb. 13, 2016 8:56 pm

No ho sé del cert, a la de Sarrià treballen força per projectes i combinen l'educació tradicional amb aquesta nova "modalitat", Donen molta força als idiomes estrangers des de petits, l'educació emocional... Tema religió l'han deixat de banda i treballen "història de les religions", on es tracten les diferents religions existents i no només la catòlica.
Imatge
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Re: Escola Pia

EntradaAutor: baldufeta05 » ds. feb. 13, 2016 9:16 pm

Estaria genial això que poguessin combinar les dues metodologies!!
I això de les religions també ho havia escoltat... A veure què expliquen el dissabte, que ja tinc ganes d'anar-hi...

Per altra banda imagino que em ser Escola Pia hauran unificat criteris per a totes igual...no? Hehehe

Que complicat això de triar escola... Tinc una pública just al costat de casa que fins ara creia que funcionava molt bé...De les millors de la ciutat, però últimament a tothom que pregunto no me'n parla gaire bé...

Decisions difícils!
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Escola Pia

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. feb. 13, 2016 10:35 pm

El projecte és molt xulo!!

A la de Salt, on diuen que són criteris unificats, infantil va fins als 7 anys, donant molta importància als projectes i l'educació vivencial i de valors. La lectoescriptura ho consideren molt important però consideren que s'ha d'assolir fins els 7, per a que no hi hagi el canvi brusc de p5 a 1r ja que no tots els infants estan preparats per a assolir aquest repte als 5 anys.
Tot infantil sense cap llibre de text, si que fan alguna fitxa, però creuen que hi ha altres maneres d'aprendre.
Mica en mica introdueixen altres maneres d'estudiar i ensenyar, ja que són conscients que algun dia hauran de fer un psicotècnic per anar a treure's el carnet o a la universitat, peò ho van introduint a mesura que l'infant va sent més "madur" per dir-ho d'alguna manera.
Als matins els alumnes estan amb el seu tutor, però a les tardes fan feina intergrupals amb altres profeessors.
No fan religió, no volen adoctrinar, si no història de les religions com a part de la multiculturalitat en la qual es viu actualment.
Molta importamcia de l'autocontrol, fan relaxació i ioga des de petits.

Escola oberta als pares.

No se, em va agradar molt, la veritat.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
giuletta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Re: Escola Pia

EntradaAutor: giuletta » dl. feb. 15, 2016 3:13 pm

Hola!

Algú em pot informar de les mensualitats? Totes valen el mateix?

Gràcies!!
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Escola Pia

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dj. feb. 18, 2016 3:46 pm

giuletta ha escrit:Hola!

Algú em pot informar de les mensualitats? Totes valen el mateix?

Gràcies!!


La que jo vaig anar a veure era mensualitat de 60 si no vaig entendre malament...
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Ellie
Entrades: 4
Membre des de: dl. feb. 15, 2016 2:19 pm

Re: Escola Pia

EntradaAutor: Ellie » dj. feb. 18, 2016 6:24 pm

Vaig anar la setmana passada a fer la visita a la Escola Pia de Terrassa i vaig sortir encantada. Tenen un projecte d'educació en valors molt xulo i ara comencen a fer part del currículum en projectes; a infantil serà del 50% de les hores lectives i a partir de primaria del 25%. Barrejen educació tradicional amb una metodologia més 'moderna' i m'han semblat moltoberts i progressistes.
MarPena
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. feb. 24, 2015 8:56 pm

Re: Escola Pia

EntradaAutor: MarPena » dj. feb. 18, 2016 8:37 pm

Ui...llavors no totes valen lo mateix perquè la de Terrassa es bastant mes cara...
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Re: Escola Pia

EntradaAutor: baldufeta05 » dj. feb. 18, 2016 10:21 pm

I la de Sabadell també és més cara!
Aquest dissabte quan hi vagi m'informaré bé d'això que dieu de treballar amb les dues metodologies, que m'encantaria que fos així, i ja us diré...
Avatar de l’usuari
pebreta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 5:53 pm

Re: Escola Pia

EntradaAutor: pebreta » dc. feb. 24, 2016 3:48 pm

Baldufeta, què tal va anar a l'Escola Pia de Sabadell? Explica una mica, please!
Quines altres escoles de Sabadell t'agraden? De quines tens referències?
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Re: Escola Pia

EntradaAutor: baldufeta05 » dc. feb. 24, 2016 6:50 pm

Eiiii!!!
Ho havia escrit al matí i ara veig que no s'havia publicat ni guardat...hehehe
Doncs mira, tant la meva parella com jo en vam sortir encantats! A veure, partint de que l'escola perfecta no existeix i em sobren algunes cosetes de la Pia..... Però l'explicació que ens va fer el director va ser senzilla i clara. No és d'aquells que t'intenta vendre l'escola com sigui, no. Et diu el que hi ha i punt :-) i això em va agradar. Vam poder fer la visita a tota l'escola... És macroescola!! Hahahaha.
Referent a la manera de treballar sí que ho fan i faran fent servir dues metodologies. A infantil ja treballen per projectes des de fa molt temps i a primària i altres cursos ho començaran a introduir el curs 2019, ja que van dir que ara les ara l'educació i la societat és on vol arribar... És diu projecte Summem. Si ho busques a Internet hi ha toooota l'explicació i molt bé, la veritat... No tant seguir pàgines de llibres sinó buscar-ho mitjançant treball cooperatiu dels companys.

Hem d'acabar de parlar-ne i fer números però és molt probable que el nostre fill vagi a parar allà. No he mirat cap escola més. Tinc la Nostra Llar al costat de casa. Abans se'n sentia a parlar molt bé. Jo sóc educadora infantil, per tant conec moltes famílies a qui he pogut anar preguntant sobre l'escola i de nostra llar no he trobat ningú que me n'hagi parlat meravelles... No ho sé... La vull anar a visitar quan pugui concertant entrevista amb la directora perquè tampoc la vull descartar així com així...

De fet l'altre dia li deia a la meva parella que no som com la resta de famílies que va a visitar set o vuit escoles, hahahaha. Nosaltres hem reduït a dues i tenim bastant clar on el portarem. Però torno a repetir que hi ha cosetes eh...

I tu, pebreta... Ets de Sabadell també? Has mirat alguna altra??
Així podem compartir opinions, hehe.
Avatar de l’usuari
pebreta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 5:53 pm

Re: Escola Pia

EntradaAutor: pebreta » dj. feb. 25, 2016 11:23 am

Gràcies per compartir-ho Baldufeta!! Nosaltres no hem mirat cap encara... però tinc curiositat per l'Escola Pia. Us van dir si sol haver problemes per accedir, overbooking?
De Sabadell me n'han parlat bé de la Sagrada Familia, la Sant Nicolau, la del Carme... Fa uns dies una amiga va anar a veure La Trama i també va sortir amb molt bona impressió!
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Re: Escola Pia

EntradaAutor: baldufeta05 » dj. feb. 25, 2016 11:38 am

Ei! El director va dir que les famílies amb 0 punts entrarien de sobres!! A l'any 2013 hi va haver natalitat més baixa que al 2012, i el curs passat ja van sobrar places i tot!
Jo de petita vaig anar a L'escola del Carme i no en tinc cap queixa. Però ara l'he descartat juntament amb sagrada família perquè encara tenen molt Interioritzada la religió... Cosa totalment respectable, eh. Escola Pia ens van explicar que només.fan cultura religiosa, es a dir, diverses religions... Que siguin els propis nanos qui es qüestionin si volen. Si que fan missa però Només en diumenge i per les famílies interessades i preparen per la comunió però en hores Extraescolars...

La Trama també en tinc referència però és totalment diferent a totes les escoles de Sabadell...

Si vas a alguna altra ja ho diràs!! :-)
Avatar de l’usuari
pebreta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 5:53 pm

Re: Escola Pia

EntradaAutor: pebreta » dv. feb. 26, 2016 12:13 pm

Què vols dir que és totalment diferent? Ho dius en sentit positiu o negatiu?
baldufeta05
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm

Re: Escola Pia

EntradaAutor: baldufeta05 » dv. feb. 26, 2016 2:12 pm

Pebreta, no em referia a que sigui ni millor ni pitjor... És la única escola de Sabadell que treballa Només per projectes, totalment. Que a mi no és que em sembli malament del tot, però per exemple aquest curs passat en va sortir la primera promoció cap a l'institut i en sé d'alguns que els pobres anaven ben perduts, perquè no tenen mètode d'estudi i hi ha molta diferència. Que se'n surten segur però de primeres pobres... Potser no passi amb tothom eh, però els que sé jo els hi ha passat això :-(

Jo penso que està bé aquesta metodologia, però és que no hi ha cap institut (ni molt menys una uni) que treballi d'aquesta manera. Almenys de moment! :-)

Jo el que sé és això...I que segons les ideologies de cada família tria una cosa o altra...
Tens algú proper que te'n pugui dir alguna cosa més?
Jo abans he obert també un post preguntant si hi havia algú que em pogués dir alguna cosa més de l'escola Nostra Llar... :-)
Avatar de l’usuari
pebreta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 174
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 5:53 pm

Re: Escola Pia

EntradaAutor: pebreta » dv. feb. 26, 2016 8:46 pm

Aaaah... no sabia que era només per projectes... però clar, quan els nostres petits arribin a la universitat vés a saber quin és el mètode!
Gràcies Baldufeta! El dia 4 tenim entrevista amb el director de l'Escola Pia, ja et diré què tal.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::