Escola Ramon Llull (Diagonal 275)

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Califòrnia
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dt. juny 04, 2013 1:33 pm

Escola Ramon Llull (Diagonal 275)

EntradaAutor: Califòrnia » dv. maig 20, 2016 12:47 pm

Hola,
A nosaltres en ha tocat (d'ofici) l'Escola Ramon Llull de l'Avinguda Diagonal. Algú sap alguna cosa d'aquesta escola?
Gràcies
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Escola Ramon Llull (Diagonal 275)

EntradaAutor: Sumsi » ds. maig 21, 2016 8:52 am

A nosaltres també ens l'han assignat d'ofici i també vull saber opinions.
El meu company va anar a les portes obertes i la vem descartar perquè era massa gran, tipus Pere Vila, i buscavem col.legit més petits
Imatge
Gaireta
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. abr. 09, 2013 10:16 am

Re: Escola Ramon Llull (Diagonal 275)

EntradaAutor: Gaireta » ds. maig 21, 2016 8:33 pm

Hola a tots!

L'AMPA de l'escola Ramón Llull s'ha posat en contacte amb la plataforma familiesenseplaces per informar-nos que pròximament faran una sessió informativa, ja que ens entenen i molts d'ells han estat en la nostra situació anteriorment. Volen que coneguem l'escola.

Paral·lelament, ja s'havia iniciat una crida a les famílies que se'ns ha assignat la Ramón Llull i estem interessats en el model d'escola viva-lliure. Tenim entés que l'escola te intenció d'anar cap a aquesta banda. Volem fer grupet per buscar punts en comú i obrir noves líneas de diàleg. Conciliar el que ells ens poden oferir i nosaltres volem.

Si esteu interessats podeu passar-nos el vostre teléfon i/o email, i us afegim al grup de whatsapp i llistes de correu.

Ho podeu fer en aquest mateix xat o enviant email a familiessenseplaces@gmail.com.

Anims i salutacions,
xicotets
Entrades: 2
Membre des de: dl. maig 23, 2016 11:05 am

Re: Escola Ramon Llull (Diagonal 275)

EntradaAutor: xicotets » dl. maig 23, 2016 11:14 am

El meu fill va a P4 a l'Escola Ramon Llull. És una bona escola, a infantil fan una bona diversitat d'activitats: tenen racons, fan almenys un projecte a l'any, i diverses sortides. Es potencia molt la plàstica i les matemàtiques i els nens van aprenent força el tema de la lectura.
Tot i que parteix d'un model d'ensenyament més tradicional, s'estan incorporant elements innovadors, impulsats per la direcció i els pares de l'escola que són liderats per una AMPA molt i molt activa, que lluita pels interessos i els màxims recursos pel col·legi. Aquesta escola té molts aspectes positius i s'està transformant. Jo t'animo molt a que vinguis a la reunió que està preparant l'AMPA, i sobretot que us quedeu amb nosaltres.
Califòrnia
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dt. juny 04, 2013 1:33 pm

Re: Escola Ramon Llull (Diagonal 275)

EntradaAutor: Califòrnia » dl. maig 23, 2016 6:45 pm

xicotets ha escrit:El meu fill va a P4 a l'Escola Ramon Llull. És una bona escola, a infantil fan una bona diversitat d'activitats: tenen racons, fan almenys un projecte a l'any, i diverses sortides. Es potencia molt la plàstica i les matemàtiques i els nens van aprenent força el tema de la lectura.
Tot i que parteix d'un model d'ensenyament més tradicional, s'estan incorporant elements innovadors, impulsats per la direcció i els pares de l'escola que són liderats per una AMPA molt i molt activa, que lluita pels interessos i els màxims recursos pel col·legi. Aquesta escola té molts aspectes positius i s'està transformant. Jo t'animo molt a que vinguis a la reunió que està preparant l'AMPA, i sobretot que us quedeu amb nosaltres.


Gràcies, xicotets, per la informació.
I el tema llibres de text i deures? Creus que acabaran treballant sense llibres de text? Tenen molts deures els alumnes?
xicotets
Entrades: 2
Membre des de: dl. maig 23, 2016 11:05 am

Re: Escola Ramon Llull (Diagonal 275)

EntradaAutor: xicotets » dl. maig 23, 2016 9:20 pm

Hola,

A infantil no fan deures. De vegades fan fitxes a classe:
Respecte als llibres el curs que ve es posa en marxa un projecte de socialització que impulsa l'AMPA. També hi ha un projecte de teatre sobre la taula. La meva impressió personal és que hi ha predisposició per fer canvis
Pero et recomano venir a la reunió que organitza l'escola el proper dia 31 a les 16:30. Segur que allà et poden donar més detalls de tot plegat.
Faig extensiva la invitació als que esteu en situació semblant.
mirelaonline
Entrades: 1
Membre des de: dl. maig 23, 2016 3:46 pm

Re: Escola Ramon Llull (Diagonal 275)

EntradaAutor: mirelaonline » dl. maig 23, 2016 11:04 pm

Hola, soy Mirela, madre de dos peques de infantil de la Escuela Ramon Llull, os copio aquí un mensaje que he enviado a Romina de la plataforma de families sense places.

"Desde el AMPA, pensamos que os podría ser útil hablar con los padres de la escuela, ya que muchos han pasado por la misma situación.
En mi caso, tengo un hijo en P4 y una niña en P3. Hemos entrado de segunda opción, pero estamos muy contentos.

El cole está en un periodo muy positivo de cambios que se están produciendo con el nuevo director.
El AMPA es muy activo y colaborativo en este proceso. De hecho, unas de las propuestas que está trabajando en estos momentos, nació dentro del AMPA. Se trata de la implementación de actividades de teatro (no arte dramático sino el desarrollo de la inteligencia emocional) dentro del currículo como eje vertebrador y catalizador de la adquisición de una serie de competencias que no solo son académicas sino y principalmente educativas (habilidades interpersonales, etc.).

Dado que el director también ha recibido llamadas de varias familias que les han asignado plaza en la escuela, decidimos hacer una sesión conjunta, AMPA, dirección y algún profesor de infantil. Enseguida tenga la fecha os lo digo. (ya está confirmado el día 31 a las 16:30)

Mientras tanto, si queréis contactar con los padres del cole, ningún problema.

Los viernes por la tarde, en la salida del cole, estamos siempre en el patio que queda abierto hasta la noche. El AMPA está abierta, hay merienda de la comisión de sexto, y los niños están jugando mientras nosotros aprovechamos para socializar. Estaremos encantados de recibiros.

Estamos hablando,

Un abrazo,

Mirela"
Califòrnia
:: puça
:: puça
Entrades: 27
Membre des de: dt. juny 04, 2013 1:33 pm

Re: Escola Ramon Llull (Diagonal 275)

EntradaAutor: Califòrnia » dt. maig 24, 2016 9:09 am

xicotets ha escrit:Hola,

A infantil no fan deures. De vegades fan fitxes a classe:
Respecte als llibres el curs que ve es posa en marxa un projecte de socialització que impulsa l'AMPA. També hi ha un projecte de teatre sobre la taula. La meva impressió personal és que hi ha predisposició per fer canvis
Pero et recomano venir a la reunió que organitza l'escola el proper dia 31 a les 16:30. Segur que allà et poden donar més detalls de tot plegat.
Faig extensiva la invitació als que esteu en situació semblant.


Gràcies, xicotets, per la teva nova resposta i per la informació sobre la reunió.
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Escola Ramon Llull (Diagonal 275)

EntradaAutor: Sumsi » dt. maig 24, 2016 7:45 pm

Hola noies!. Moltes gràcies per tota la informació.

Ens veiem el 31 de maig. Ara que està passant una mica més el temps crec que pot canviar tot, vull dir que estic més positiva i mentres els infants estiguin agust que és el més important.
Imatge
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Escola Ramon Llull (Diagonal 275)

EntradaAutor: Twix » dg. maig 07, 2017 3:51 pm

Hola!
Recupero aquest post per si em podeu donar opinions actualitzades d'aquesta escola, ja que és probable que ens l'assignin.
Gràcies!
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Escola Ramon Llull (Diagonal 275)

EntradaAutor: Sumsi » dc. maig 10, 2017 10:26 pm

L'heu posat cop a opció?. No entro gaire al soc petit últimament.

Per la meva experiència, no estic del tot contenta, no m'agrada gaire la mestra que ens ha tocat, no té paciència ni empatia. El meu fill és un nen que durant tot el curs és com si fos adaptació.

Apart de ser molt antiga, es van espavilar per pintar aules pels dies de portes obertes donant classes, això és de poca professionalitat i a més a les aules d'infantil: P3-P5.

Apren molt, treballen per projectes, però escola tracional i amb instal.lacions antigues.

Tot dependrà del mestre que toqui

De fama, no sé si serà com un Pere Vila però poc li falta...
Imatge
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Escola Ramon Llull (Diagonal 275)

EntradaAutor: Twix » dc. maig 10, 2017 11:50 pm

Sumsi, gràcies per la informació. Buff... Nosaltres la vam posar com a setena opció, però en realitat és com si fos una quarta perquè les altres ja estan totes plenes. Aleshores, pel que expliques, et planteges un canvi d'escola? Té alguna cosa positiva el Ramon Llull?
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Escola Ramon Llull (Diagonal 275)

EntradaAutor: Sumsi » ds. maig 13, 2017 7:45 pm

No tot és dolent, no t'espantis.

Les famílies de la nostra classe són un encant, l'AMPA es preocupa, és molt activa i si no canvia fa molt per l'escola.

Nosaltres no la vem posar com a opció, és assignada d'ofici i vem fer reclamació per si quedava plaça a la primera opció.

No sé que està passant però la gent està boja amb tema escola i l'any passat el Fort Pienc van haver 75 sol.licituts si no recordo malament o pot ser m'he passat, però 55 si que havia i al Carlit si que va entrar tothom però com ho la vem posar com a 2a opció ja no vem entrar.

De moment ens quedem a la Ramon Llull si no hi ha cap canvi.
Imatge
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Escola Ramon Llull (Diagonal 275)

EntradaAutor: Twix » ds. maig 13, 2017 8:54 pm

Sumsi ha escrit:
No sé que està passant però la gent està boja amb tema escola i l'any passat el Fort Pienc van haver 75 sol.licituts si no recordo malament o pot ser m'he passat, però 55 si que havia i al Carlit si que va entrar tothom però com ho la vem posar com a 2a opció ja no vem entrar.

De moment ens quedem a la Ramon Llull si no hi ha cap canvi.


Jo això de les escoles no ho entenc, no sé si va a modes o què. Pel que sé, l'any passat Carlit 21 sol-licituds en primera opció, en canvi aquest any 31. L'any passat Fort Pienc 70 i pico sol-licituds i enguany 54...

Em tranquilitzes dient que no us canvieu. Suposo que deu voleu dir que no és tan desastrosa com se sol dir. La veritat és que la fama per boca-orella fa molt...
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Escola Ramon Llull (Diagonal 275)

EntradaAutor: Sumsi » ds. maig 13, 2017 9:37 pm

Desastrosa no és, almenys del tot jajaja. El cole maco, maco no és, és antic és com un Pere Vila o Baixeras, recorda pel tipus d'instal.lacions però estan millorant però els falta molt i molt.

Hi ha molta diversitat cultural i això és enriquidor però la llengua vehicular és el castellà.

El Biel realment està aprenen molt. Ho trobo una mica exagerat tan petits aprenguin les lletres però ho fan de manera a mena però suposo que és el sistema educatiu que hi ha.

El dolent del nostre cas és la mestra, que els separa en bons i dolents, apart que no té paciència però el Biel està molt d'ella, ell necessita una persona adulta com a referència. I els bons són els nenucos que no molestin i el meu li costa molt i ens anyora,però a la guarde ja li passava.
Imatge
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Escola Ramon Llull (Diagonal 275)

EntradaAutor: Twix » ds. maig 13, 2017 9:53 pm

Aleshores, l'equipares al Pere Vila? A mi les instal·lacions tant d'una com l'altra no em desagraden, són edificis antics sí, però prou amplis i amb llum no? Sí que recordo que el gimnàs del Pere Vila està bastant fet pols, però vaja, dubto que la meva filla es fixi en coses d'aquestes... Trobo que és més cosa nostra dels adults això...

I em pots dir com funciona el Ramon Llull? Va per projectes, racons, etc.? Posen deures? Tenen llibres?

Sento si t'atabalo amb tanta pregunta eh! Però és que aquest any no vaig poder anar a les portes obertes i temo acabar allà.... La vaig voler posar de les últimes perquè vaig pensar que era millor acabar allà a que m'enviessin d'ofici a Pere Vila, però ja no sé si va ser bona idea...
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Escola Ramon Llull (Diagonal 275)

EntradaAutor: Sumsi » ds. maig 13, 2017 10:09 pm

Ramon Llull millor que Pere Vila actualment, eh?. A la meva època era bona escola i la gent sortia molt preparada però ara ha fet una gran devallada per les zones que toca i té molt mala fama.

Ho equiparo a les instal.lacions, que són antigues però tal com dius ja és cosa nostra.

Treballen per projectes, en el cas del Biel treballen amb el nom de la classe els caballet de mar i quan anava dient a la gent que els caballets de mar megen placton la gent flipava jajaja. Tenen un llibre que es treballa per fitxes i hi ha contes i coses així. A mi tema llibre no m'agrada però bueno dintre de lo que és no està del tot malament.

Deure nooooo, tenen 3-4 anys pobrets, no, no.

Per les tardes fan racons crec que 2 cops a la setmana, fan psicomotricitat i música un cop per setmana. Per exemple, aquesta setmana van tenir un concert d’instruments de vent.

El menjador volen anar millorant per treure fritures i aquest últim trimestres estan començant a posar la pasta eco per exemple i menú vegetaria, però ja et dic que tot això és gràcies a l'AMPA.

Fan moltes festes que són molt xules.

I desprès de l'escola el patí és obert i està molt bé, realment és bonic.

La mala fama és per l'alt índex de migració, però realment la gent és molt maca i que vols que et digui els prefereixo que no pas garrulos i txonis :-:)
Imatge
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Escola Ramon Llull (Diagonal 275)

EntradaAutor: Twix » ds. maig 13, 2017 10:15 pm

Ah, doncs mira, potser no la vaig cagar tant! Amb tot el que m'has dit no la veig tan malament eh! :-) pensava que era més "carca"! Gràcies per tota la informació! Ja veurem on anem a parar!
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: Escola Ramon Llull (Diagonal 275)

EntradaAutor: Sumsi » dl. juny 05, 2017 7:44 pm

Twix he pogut entrar a la primera opció o segona?

Espero que sí, crec que aquest any han anat millor que el passat
Imatge
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Escola Ramon Llull (Diagonal 275)

EntradaAutor: Twix » dl. juny 05, 2017 8:14 pm

Sumsi ha escrit:Twix he pogut entrar a la primera opció o segona?

Espero que sí, crec que aquest any han anat millor que el passat


Sí! Hem entrat a la primera opció!!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::