plaça d'ofici : antonio Machado Mataró

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Avatar de l’usuari
Mau
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 339
Membre des de: dt. set. 07, 2010 11:53 am

plaça d'ofici : antonio Machado Mataró

EntradaAutor: Mau » dv. maig 20, 2016 1:10 pm

Hola!!!! Al final ens han assignat una plaça d'ofici a l'escola machado de Mataró. Voldria saber opinions dels que hi porteu els vostres fills. Moltes gràcies
popa_pap
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dt. abr. 16, 2013 12:13 pm

Re: plaça d'ofici : antonio Machado Mataró

EntradaAutor: popa_pap » dv. maig 20, 2016 1:17 pm

Soc de Mataró i les referències que tinc d'aquesta escola no són gaire bones.
Conec molta gent que els ha intentat treure d'aquesta escola i fa uns tres anys aproximadament va haver un "boom" d'escapada de famílies d'aquesta escola. Just aquest any jo vaig canviar el meu fill d'escola i en moltes el primer que em preguntaven era si veníem de l'Antonio Machado ja que per curiositat, moltes escoles volien saber què passava perquè hi hagués aquests desbandada.
També t'he de dir que d'això fa uns anys, que era l'època on estaven en el mateix edifici amb el Marta Mata... potser ara ha canviat ja que el Marta Mata ja té edifici propi i ja estan separats.
A veure si algú que porti els seus fills et pot donar més informació.
El que si et recomano és que si no estàs d'acord, t'informis d'on han quedat places lliures per veure si algun altre et convenç més. Sempre pots intentar fer un canvi. Segurament dilluns a l'OME ja tindran aquestes dades.
Avatar de l’usuari
Mau
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 339
Membre des de: dt. set. 07, 2010 11:53 am

Re: plaça d'ofici : antonio Machado Mataró

EntradaAutor: Mau » dv. maig 20, 2016 2:26 pm

Gràcies popa-pap, a veure si algú que hi porti els nens em pot dir que tal....
Avatar de l’usuari
Chambrina
:: poltre
:: poltre
Entrades: 665
Membre des de: dg. feb. 07, 2010 12:51 pm

Re: plaça d'ofici : antonio Machado Mataró

EntradaAutor: Chambrina » ds. maig 21, 2016 2:12 pm

Bon dia,
La meva recomanació és que vagis i parlis amb direcció, per molt q t expliquin es una decisió molt personal.
No és una escola ni millor ni pitjor q una altre, simplement té un tipus d educació diferent... T ha d agradar i has d estar convençut q es el tipus d educació q vols pel teu fill, no comparar amb d altres escoles perquè simplement la metodología no s assembla a la resta.
Vés i parla amb direccio i amb algu de l ampa i que t expliquin.
Todo empezó aquel día gris
en que dejaste de decir orgullosa:
"YO SOY"


Imatge
Avatar de l’usuari
Mau
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 339
Membre des de: dt. set. 07, 2010 11:53 am

Re: plaça d'ofici : antonio Machado Mataró

EntradaAutor: Mau » ds. maig 21, 2016 2:55 pm

Gràcies Chambrina! El divendres ja vam trucat per concertar una entrevista i ens van dir que el director ja ens trucaria la propera setmana per quedar i explicar-nos, però com no es donin pressa... Les reclamacions són només fins dimecres, crec.... M'imagino que és estil coromines, oi? No em d'estafa aquest tipus d'ensenyament però ho tenim molt lluny de casa i tema logística no se com ho faríem... L'alternativa seria que hi hagués m places en una concertada d'aprop del centre ( cor de Maria) però tampoc en tinc cap referencia.... Es molt angoixant tot plegat... si algú porta els nens al cor de maria i em pot dir que tal, també ho agrairia .
Avatar de l’usuari
FABIOLA
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dt. oct. 28, 2008 10:02 am

Re: plaça d'ofici : antonio Machado Mataró

EntradaAutor: FABIOLA » ds. maig 21, 2016 8:48 pm

El meu fill va al Cor de Maria i estic encantada,no tibc idea si han quedat places, pero sempre omplen.Es un cole molt familiar tothom es coneix
Avatar de l’usuari
Mau
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 339
Membre des de: dt. set. 07, 2010 11:53 am

Re: plaça d'ofici : antonio Machado Mataró

EntradaAutor: Mau » dg. maig 22, 2016 5:18 pm

Gràcies Fabiola! Vaig trucar i tenien dos places... Bé, demà vaig s ensenyament a veure que i espero que ens truquin aviat del machado per fer la entrevista amb el director. Gracies noies
Avatar de l’usuari
Chambrina
:: poltre
:: poltre
Entrades: 665
Membre des de: dg. feb. 07, 2010 12:51 pm

Re: plaça d'ofici : antonio Machado Mataró

EntradaAutor: Chambrina » dt. maig 24, 2016 9:40 am

bon dia,

A veure si tens sort i us entra allà on voleu, l'Antonio Machado no és com el Coromines, son projectes pedagògics diferents, per això es important que parlis amb direcció i que ells t'expliquin la metodologia de treball.
A veure si alguna família del Machado et pot explicar alguna cosa més.
Todo empezó aquel día gris
en que dejaste de decir orgullosa:
"YO SOY"


Imatge
Ale74
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dt. març 03, 2015 1:30 pm

Re: plaça d'ofici : antonio Machado Mataró

EntradaAutor: Ale74 » dt. feb. 21, 2017 3:35 pm

Hola Mau, estic buscant cole per la meva filla i volia saber si finalment vas anar al Antonio Machado o al Cor de María i com havia anat. Com que no soc de Mataró, vaig una mica perduda.
Moltes gracies
Avatar de l’usuari
Liti
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1104
Membre des de: dg. set. 23, 2007 9:29 pm

Re: plaça d'ofici : antonio Machado Mataró

EntradaAutor: Liti » dc. març 01, 2017 7:23 pm

L Escola Machado és un bon centre, jo hi treballo des de fa 7 cursos i estic encantada.
Estem dins de la xarxa d escoles que aprenen de l
ICE de la UAB.

Us convido a entrar a la nostra web i sobretot venir a les potes obertes.

Tenim un projecte viu i consolidat, qualsevol pregunta estic a la vostra disposició.
airun10
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dg. ago. 25, 2013 5:36 pm

Re: plaça d'ofici : antonio Machado Mataró

EntradaAutor: airun10 » dc. març 01, 2017 8:40 pm

Gràcies Liti,
M'agradaria saber si l'equip de professorat és estable en aquesta escola.
Per un altre banda, també saber si es segueix una metodologia similar al que es segueix en les escoles Montserrat Solà i Joan Coromines.
Moltes gràcies
Avatar de l’usuari
Liti
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1104
Membre des de: dg. set. 23, 2007 9:29 pm

Re: plaça d'ofici : antonio Machado Mataró

EntradaAutor: Liti » dj. març 02, 2017 7:39 am

airun10 ha escrit:Gràcies Liti,
M'agradaria saber si l'equip de professorat és estable en aquesta escola.
Per un altre banda, també saber si es segueix una metodologia similar al que es segueix en les escoles Montserrat Solà i Joan Coromines.
Moltes gràcies



Hola Airun, a veure, el claustre que tenim CADA VEGADA és més estable. Fa 7 anys quan vaig arribar hi havia 25 mestres nous, per sort cada vegada els docents s'han anat enganxant del projecte i han anat creixent amb ell.

La nostra metodologia no s'assembla a cap de les escoles que m'anomenes, nosaltres treballem per contextos d'aprenentatge, és a dir, a partir de les necessitats del grup i cal destacar que les àrees les treballem de manera globaliztada, no compartimentada en el nostre horari.
És important treure del cap la idea que treballem per projectes (abans, fa 7 anys enrere ho feiem, ja no) els nostres contextos s'obren a partir d'un tema: necessitat de grup, proposta del mestre, festa de l'escola, vivències personals (entenem que qualsevol cosa que ens passi pot ser fruit de que neixi una història) i cada grup decideix com treballa-lo sempre amb la guia del mestre que, a la nostra escola té un paper molt important/fonamental en el procés d'ensenyament aprenentatge dels infants.
A banda ens definim com una escola inclusiva, respectant el ritme i les necessitats de cada alumne.

Per qualsevol dubte més ja saps on trobar-me!! :ok:
airun10
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dg. ago. 25, 2013 5:36 pm

Re: plaça d'ofici : antonio Machado Mataró

EntradaAutor: airun10 » dt. març 07, 2017 9:35 pm

Moltes gràcies!
airun10
:: puça
:: puça
Entrades: 20
Membre des de: dg. ago. 25, 2013 5:36 pm

Re: plaça d'ofici : antonio Machado Mataró

EntradaAutor: airun10 » dg. maig 07, 2017 6:55 am

Bon dia,
Algú em pot confirmar si han quedat places vacants a l'escola Machado?
Gràcies
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: plaça d'ofici : antonio Machado Mataró

EntradaAutor: VespresVerds » dg. maig 07, 2017 11:16 am

Ostres, Liti, què interessant! A veure si algun any tinc la sort de treballar-hi!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::