Recomanació escola activa

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
ariadnacastellarnau
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. ago. 25, 2016 2:05 am

Recomanació escola activa

EntradaAutor: ariadnacastellarnau » dt. ago. 30, 2016 6:04 pm

Hola, volia fer una pregunta a les mares i mestres del forum. Torno amb la meva familia (marit i nena) al desembre a Catalunya després de 7 anys de viure a l'Argentina. Estem buscant una escola per la nostra petita, que tindra 5 anys. Com que arribarem amb el curs començat estem buscant una privada.

Volem un centre familiiar, on puguin acollir la nostra filla amb calma, especialment pel tema de l'idioma (ella ve d'un entorn castellano parlant). L'estil d'escola que ens agrada és la Sadako o la Gravi, peró estan molt allunyades.

Algú del forum em podria recomanar escoles d'aquest estil? amb pedagogia per projectes, escola activa i no directiva concertada? No importa el barri, farem un llistat i trucarem i mirarem a veure a quina hi ha plaça.

Moltes gracies a tots!
Avatar de l’usuari
mercesf30
:: rateta
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dj. maig 05, 2016 12:39 pm

Re: Recomanació escola activa

EntradaAutor: mercesf30 » dc. ago. 31, 2016 12:56 pm

Hola! Pots donar una ullada a aquests:

- Col·legi Montserrat (a Vallvidrera)
- Jesuïtes de Casp
- Escolàpies de Llúria
- Escola Sant Gregori
- Escola L'Horitzó

Sort! :ok:
ariadnacastellarnau
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. ago. 25, 2016 2:05 am

Re: Recomanació escola activa

EntradaAutor: ariadnacastellarnau » dv. set. 09, 2016 12:06 pm

Moltes grácies!
anna0310
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. abr. 25, 2015 1:09 pm

Re: Recomanació escola activa

EntradaAutor: anna0310 » dv. set. 16, 2016 10:50 am

Hola. Sobre les escoles proposades et comento el que se, doncs soc del barri de dues de les que t,han recomenat.
Jesuites casp... Es misión imposible entrar-hi.. A no ser que tinguin una baixa.. A infantil son dues classes per curs pero a primaria es converteixen en 4 o 5 classes per curs... Es una escola gran.
L,escola l.Horitzo tinc unes amigues que hi porten les nenes i tambe esta plena.. Esta a prop de la Sadako, o sigui que pel que dius us queda lluny.
De les altres dues conec Escolapies Lluria, es a prop de jesuites casp, pero mes familiar ,dues classes per curs, tenen un projecte que esta agafant força i pel que demanes podria acoplarse al que demanes. Conec gent q porta els nens i estan contents. I no esta tan "massificada" com jesuites. Podries enviar correu per saber disponibilitat de places, entr a la web
De l,altre escola que et comenten no tinc referencies directes, ho sento
Que tinguis sort!!!
ariadnacastellarnau
:: puça
:: puça
Entrades: 8
Membre des de: dj. ago. 25, 2016 2:05 am

Re: Recomanació escola activa

EntradaAutor: ariadnacastellarnau » dl. set. 26, 2016 4:43 pm

Moltes gracies! he trucat a les Escopalies i tenen places. Saps com funciona el projecte educatiu? es similar al que proposen els jesuites?

gracies!
anna0310
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. abr. 25, 2015 1:09 pm

Re: Recomanació escola activa

EntradaAutor: anna0310 » dc. set. 28, 2016 2:34 pm

Hola
El projecte és similar a Jesuites. Si mires el twiter o instagram veuras diferents activitats que fan. He llegit avui que estan EscolaNova 21, que es un projecte de renovaciopedagògica que s,esta duent a terme a Catalunya, ho sigui que es una metodologia activa.
Pel que se, donen importància a les intel.ligencies multiples, l,angles i l,educacio artisitca... El que conec i el que m,han parlat es positiu. Potser no te les instal.lacions mes noves i espectaculars del barri, pero es una escola en moviment i amb ganes.
El millor es que hi vagis i decideixs per tu mateixa!!! Les referencies són positives!!!
Ja em diràs que fas i que et sembla!!
Sort!!!
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Recomanació escola activa

EntradaAutor: Twix » dl. gen. 23, 2017 10:09 am

Hola!
Recupero aquest post per demanar-vos si em podríeu donar la vostra opinió sobre l'escola Escolàpies de Llúria. Hem anat a les jornades de portes obertes i ens ha agradat, però m'aniria bé tenir més opinions de primera mà.
Gràcies!
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Recomanació escola activa

EntradaAutor: VespresVerds » dc. gen. 25, 2017 5:50 pm

Mira el Thau.. Fa uns dies em van enviar un missatge que els quedaven places per P5 i no sé quins cursos més...
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Recomanació escola activa

EntradaAutor: Twix » dj. gen. 26, 2017 2:23 pm

El Thau em queda molt molt lluny...
anna0310
:: puça
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: ds. abr. 25, 2015 1:09 pm

Re: Recomanació escola activa

EntradaAutor: anna0310 » dv. gen. 27, 2017 10:07 pm

Twix jo conec per amics. I la gent li agrada i esta comtenta. Potser la noia que venia d,argentina si hi ha portat la nena et pot dir que li sembla si es conecta...
Sino deixat guiar pel cor... les sensacions, el que busca cada familia en un escola és tan diferent , que al final has de decidir per tu mateixa. No hi ha dos families que busquin exactament el mateix... anims i ja diras que decideixes al final
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Recomanació escola activa

EntradaAutor: Twix » ds. gen. 28, 2017 3:34 pm

anna0310 ha escrit:Twix jo conec per amics. I la gent li agrada i esta comtenta. Potser la noia que venia d,argentina si hi ha portat la nena et pot dir que li sembla si es conecta...
Sino deixat guiar pel cor... les sensacions, el que busca cada familia en un escola és tan diferent , que al final has de decidir per tu mateixa. No hi ha dos families que busquin exactament el mateix... anims i ja diras que decideixes al final


Moltes gràcies per la informació. La setmana que ve hi torno per fer una visita més individual i demanaré coses més concretes.
xabi
Entrades: 1
Membre des de: dv. març 10, 2017 10:17 pm

Re: Recomanació escola activa

EntradaAutor: xabi » dv. març 10, 2017 10:34 pm

Hola,

estamos buscando un colegio que tenga una clara apuesta por los idiomas y unas instalaciones decentes, y nos han recomendado el Sant Gregori, que no conocíamos.
El colegio tiene muy buena pinta, pero hay una cosa que nos sorprende, y es que teniendo 60 años no lo conozca ninguno de nuestros conocidos y amigos, siendo muchos de Barcelona. ¿Alguien sabe por qué puede ser?
Otro detalle que nos hace dudar es el tema religioso, porque no queda claro si es religioso o no.

Todo lo que nos podáis decir sobre el Sant Gregori será de agradecer.

Un saludo,
X.
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Recomanació escola activa

EntradaAutor: VespresVerds » ds. març 11, 2017 7:26 am

Hola Xabi,

A casa meva sí que es coneix el Sant Gregori. Quan la meva promoció va marxar de l'escola per fer Batxillerat, hi havia diverses persones que anaven a St Gregori, altres a La Granés i altres al CIC.
El meu cunyat va estudiar a la St Gregori i n'està molt content. En aquell moment eren una escola molt petit i hi havia menys alumnes per aula.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::