Escoles Terrassa, curs 2017-2018

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: Escoles Terrassa, curs 2017-2018

EntradaAutor: Aly84 » dj. feb. 23, 2017 2:06 pm

El pdf es el mateix de la web.

Ja et dic que al Pere Viver l'AMPA esta molt involucrada i ara està participant activament en la campanya de portes obertes amb l'escola.

Sí, a P3 fan migdiada. Tenen una aula amb llitets. L'accès amb cotxe es molt fàcil, cosa que no tenen les del centre...

Amb la reobertura de la segona línia és molt probable poder-hi accendir en segona opció.

Si. Hauries de posar Karmel o Vapor en primer opció. I si no entres per sorteig tenir Pere Viver o Cultura Pràctica en segona opció.
guinga
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. nov. 07, 2015 3:01 pm

Re: Escoles Terrassa, curs 2017-2018

EntradaAutor: guinga » ds. feb. 25, 2017 4:42 pm

Hola!!
Jo estic mirant l'opció de Lanaspa però dieu que es difícil entrar. Al Ramón y cajal també és tan difícil? Teniu referències? I un altre dubte amb el tema puntuació, si la primera opció tinc 30 punt i no entro a la segona opció paso al els 30 però suposo que per darrera del que tenen 10 punts però ho tenen escollit de primera opció, no?
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: Escoles Terrassa, curs 2017-2018

EntradaAutor: Aly84 » ds. feb. 25, 2017 8:34 pm

Hola guinga!

Les possibilitats d'entrar es regeixen per estadística ... Lanaspa només te una línia per tant ofereix menys places... Algun any només 6... Altres 12... Quan la vam demanar nosaltres 5 vam quedar fora...

Sí, per la segona opció arrossegues els 30 punts però quedes darrera dels que tenen 10 o 0 punts però el demanen en primera opció.

Ramón i cajal no el conec perquè no es de la zona 2.
Lau6
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dl. feb. 20, 2017 7:08 pm

Re: Escoles Terrassa, curs 2017-2018

EntradaAutor: Lau6 » dl. feb. 27, 2017 1:11 pm

Bon dia,
Jo també tinc lanaspa com opció però crec que serà difícil perque si només hi ha una clase de 25 y hi han germans que passen per davant això redueix molt les possibilitats.

Dijous comença l'aventura de portes obertes!!! Primera parada Pere Viver! Estic molt nerviosa.
L'escola Serra l'obac també la incluiré perquè n'he escoltat bones opinions tant de les instal·lacions com del projecte educatiu.

Algú sap les línies de serra l'Obac?

Mercii!!
jpadilla
Entrades: 1
Membre des de: dl. feb. 27, 2017 3:20 pm

Re: Escoles Terrassa, curs 2017-2018

EntradaAutor: jpadilla » dl. feb. 27, 2017 3:32 pm

Bona tarda,

Estic amb el mateix dilema que vosaltres de cara al curs que 2017-18. La meva nena començarà P3 i no tenim gens clar on apuntar-la. Som de la zona 3 (Sant Llorenç). La oferta pública de la zona no ens acaba d'agradar massa. Ens tocaria el Roser Cap de Vila ( a pesar que està lluny) i tinc opinions bones de certa gent i que está dins del projecte de Escola Nova 21, però el barri no m'acaba de convencer. Algú te referencies?

L'altre opció seria el Joaquima de Vedruna (concertada), que ens toca per zona i que a més jo vaig ser ex-alumne, però el tema de colegi religios no va massa amb mi. Ja quan jo vaig estudiar era molt light i ens van comentar a l'entrevista que ara aprofundeixen en els valors i cultures religioses, més que a la religió cristiana. La part que ens agrada es que hi ha continuitat amb secundaria, malgrat que l'edifici està antic.

I una altre opció que estem pensant es l'Enxaneta. Ens han parlat molt bé, que les instalacions estan molt bé i que que desde l'nay passat forma part de Escola Nova 21. Però es zona 2, llavors no sabem si entrarem. L'any passat van haver-hi vacants i amb la baixa natalitat del 2014 s'esperen més vacants.

Algunes referencies sobre aquestes escoles? Matiners, extraescolars, etc?

Jessica
Angeles
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dg. set. 04, 2016 6:20 pm

Re: Escoles Terrassa, curs 2017-2018

EntradaAutor: Angeles » dl. feb. 27, 2017 8:41 pm

Hola!

Alguien me podría dar referencias sobre la escola Ponent?

Gracias
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: Escoles Terrassa, curs 2017-2018

EntradaAutor: Aly84 » dt. feb. 28, 2017 10:25 am

Serrá de l'Obac te dues líneas. Proyecte molt novedós. Instalacións molt noves.

Ja ens comentaras la impressió de les portes ofertes del Pére viver.

Sí, l'any passat l'enxaneta va tenir vacants... Ves observan com va aquest curs i si no omple posa-la en segona opció.

De la zona 3 no tinc referencias per poder valorar.

I de l'escola ponentes tampoc tinc cap consegut que me n'hagi parlat.
Lau6
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dl. feb. 20, 2017 7:08 pm

Re: Escoles Terrassa, curs 2017-2018

EntradaAutor: Lau6 » dj. març 02, 2017 7:25 pm

Hola a totes! Ja he anat a les jornades de portes obertes de Pere Viver.

L'escola és molt gran i completa. AL primer pis està infantil p3 p4 i p5. Distribuïts de manera que les dues classes de p3 quedan dividides perquè cadascuna tingui els serveis al costat de classe.
Ens han comentat que treballen per racons i que van rotant perquè tots els nens treballin i aprenguin o bé juguin però sempre d'una manera ordenada.
L'únic que no m'agrada del tot és que comencin l'anglès a P5 perquè diuen que no tenen suficients recursos per fer-ho abans.
Les instal·lacions són antigues però està molt bé, menjador,3 patis, aules crec que están molt bé, gimnàs gran ,etc.....

La sensació ha sigut molt bona en conjunt. EL tracte molt amable i la veritat m' agradat...es veien uns nens molt contents.

Fan acollida matiners i de tarda. Mitja hora de pati de 11 a 11:30 tot i que no m'ha quedat clar sí mengen abans del pati l'hora del dinar es a lés 12:30 es estrany.

I ja hi ha 15 places dels germans! Així que només oferten 35...i había molta gent que eren ex alumnes lo que vol dir més punts per ells i menys probabilitats d'entrar.

No sé si m'oblido d'alguna cosa.... a veure demà lanaspa.
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: Escoles Terrassa, curs 2017-2018

EntradaAutor: Aly84 » dj. març 02, 2017 8:52 pm

Lau6,

A nosaltres ens va agradar que la vam veure una escola molt espaiosa i el pati d'infantil gran i amb sorra. Es veritat que la infraestructura es antiga.

Fan racons i dinámiques vivencials diverses, la biblioteca té gran importància, però també hi ha treball de fitxes, moltes d'elles elaborades a partir de les vivencies treballades a l'aula.

Anglès s'introdueix a P5 a p3 i a p4 destinen els recursos per fer desdoblaments i treballar de manera mes experièncial amb grups reduïts potenciant una atenció més individualitzada per a fomentar una atenció més propera en el creixenent de l'autonomia.

Si! Els nens hi van molt contents! I pel web a través de les fotos es veu que els nens gaudeixen a l'escola. La meva hi va nolt alegre i al sortir m'explica contenta.

A infantil mengen a les 11 abans de sortir al pati a l'aula En acabat surten, i si se'ls fa tard estan una estona més al pati. Dinen a les 12.30.

Al ser una escola amb antiguitat, hi ha gent amb punts d'exalumnes, com passa a la Roda i Lanaspa. Cosa que no passa al vapor, Enxaneta, serra... De més nova creació.

Ja ens explicaràs demà que et sembla Lanaspa. Te un projecte lingüístic potent.
Avatar de l’usuari
Clara13
:: gosset
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

Re: Escoles Terrassa, curs 2017-2018

EntradaAutor: Clara13 » dv. març 03, 2017 6:30 am

Hola!

Avui tinc concertada entrevista per anar a veure l'Escola Pia. Faré un recull d'informació, preus, etc, i si algú hi esta interessat que m'ho digui i li passo dades.

Un altra cosa, fa uns dies una amiga m'ha comentat que els punts per ex alumne ja no valen. Diu que va fer entrevista al Vedruna Vall i li van dir allà. Algú sap si això és cert? Pensava que era de cara a l'any vinent.


Gràcies!
Lau6
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dl. feb. 20, 2017 7:08 pm

Re: Escoles Terrassa, curs 2017-2018

EntradaAutor: Lau6 » dv. març 03, 2017 8:13 pm

Bona nit!

Clara els punts de ex alumnes encarà hi són o això creuen perquè encara no han sortit les dades del procés de matriculació ni llistes...només el període de preinscripció...però creuen que tot continuarà com l'any anterior referent a puntuació i zones. Els punts ex alumnes són complementaris per desempatar, però no sumen.
Si una persona té germans són 40 i 30 el zona ja tendría 70 punts . Els 30 de zona a si tens el 5 ex alumnes s'aplicarien en cas de desempat.

Avui he anat a lanaspa:
L'anglès comença a P3 però només una estona i van augmentant fins primer.
M'ha agradat que fan música i que l'ensenyament es molt experimental que es tractar d'anar aprenent investigant i buscant ells l'informació.
Ampa molt activa amb moltes activitats extraescolars.
Tenen acollida matiners però de tarda no hi ha nens suficients i només fan extraescolars però q es faria si hagués nens.
Fan moltés festes i activitats.
Fan migdiada.
Col·laboren amb l'escola educació especial escrinell ( no se el nom si es així) i les sortides i festes les comparteixen.
Coses que no m'han agradat:
L'edifici al al ser una fàbrica remodelada te moltes escales i com a escola m'agrada més Pere viver .. Al menys fins al moment ja que només he vist aquestes dues escoles.
Altra cosa és que ja hi tenen 14 germans ....lo que fa un total de 11 ofertades.

Buff a veure si recordó més coses però aquí ho deixo ja!!
guinga
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. nov. 07, 2015 3:01 pm

Re: Escoles Terrassa, curs 2017-2018

EntradaAutor: guinga » dv. març 03, 2017 10:13 pm

Però els punts no sumen no? Per exemple els 10 per viure a Terrassa y els 20 per treball a la zona no els puc sumar no?
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: Escoles Terrassa, curs 2017-2018

EntradaAutor: Aly84 » ds. març 04, 2017 6:44 am

Guinga com que són del mateix apartat no sumen.

Tens o els 30 punts de zona, o els 20 de treballar a la zona, o 10 de viure al municipi.
Lau6
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dl. feb. 20, 2017 7:08 pm

Re: Escoles Terrassa, curs 2017-2018

EntradaAutor: Lau6 » ds. març 04, 2017 8:41 am

Només sumen els 40 per germans al centre .
Jo lanaspa ja la descarto.
A veure avui que anem a mare de déu del carme.
Angeles
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dg. set. 04, 2016 6:20 pm

Re: Escoles Terrassa, curs 2017-2018

EntradaAutor: Angeles » ds. març 04, 2017 1:43 pm

Hola a tod@s!

Qué os parece el aprendizaje por proyectos y ambientes? No tengo nada claro que los niños consigan un buen nivel de cara a cursos superiores. Entiendo que sea más divertido y motivador para los niños este sistema pero mme parece que es fácil desviarse de los objetivos.
guinga
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: ds. nov. 07, 2015 3:01 pm

Re: Escoles Terrassa, curs 2017-2018

EntradaAutor: guinga » dg. març 05, 2017 5:14 pm

Hola!
Jo he anat a visitar el Joaquima de Vedruna i el Mare de deu del Carme. El vedruna hem va semblar que li donen molta importància als valors i les relacions amb el altres. El Karmel en canvi, crec que és molt currilum i no se fins a quin punt m'agrada això.
Teniu referències d'aquestes escoles? i del Karmel sabeu preus? no em van donar a les portes obertes.
La setmana que ve toca cultura pràctica.
Lau6
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dl. feb. 20, 2017 7:08 pm

Re: Escoles Terrassa, curs 2017-2018

EntradaAutor: Lau6 » dg. març 05, 2017 7:48 pm

Guinga una parella ens va dir que karmel eren uns 147euros aprox. no se'n recordaben bé. C
Quant surt Vedruna? I la oferta de places de quants nens són? Crec q per zona no es de la 2 .
A mi el karmel en va agradar però hi havien coses que no i altres que si .
Ninguna de les escoles vistes m'ha convençut encara.
Nuria_coco
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dl. gen. 02, 2017 8:10 pm

Re: Escoles Terrassa, curs 2017-2018

EntradaAutor: Nuria_coco » dg. març 05, 2017 8:14 pm

Hola
Jo estic com vosaltres
Unes coses m'agraden i altres no
Es una pena que en la meva zona no pugui anar a una publica que ens agrado perque les instal•lacions som molt millor
Estic dels nervis amb aquest tema
Diumenge fan les portes obertes del andersen, anirem a fer un cop d'ull
Avatar de l’usuari
Araneta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1754
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 1:45 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Escoles Terrassa, curs 2017-2018

EntradaAutor: Araneta » dl. març 06, 2017 8:49 am

Laura24 ha escrit:Bon dia,

Nosaltres, per un carrer, estem fora de la zona 1 i, per tant, ens pertoca la 4, que no trobo qui hi hagi gaire oferta atractiva (per entrar a P-3). Em posaré en contacte amb l'escola Andersen i Sagrat Cor per concertar entrevista però tampoc em fan el pes.
Tenia esperança en poder optar a l'escola Pia, però a la guarde ja m'han indicat algunes profes que l'any passat va ser difícil entrar en primera opció atès que molts pares actualment no s'arrisquen a entrar en sorteig a les públiques i per al proper curs, els del any 2014 som un boom i serà més difícil encara per accedir...


Laura nosaltres vam fer entrevista a la Pia i ens van dir que l'any passat van sobrar places i que aquest any pintava igual, que si voliem anar tot i que no ens toca per zona és probable que entrem...
L'Aran es fa gran :cnen: Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/424654

Panxupacte twins d'abril '13: Laia :-()) i Araneta :-())

Panxupacte DEURES COMPLERT!! :-()) : Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta
Avatar de l’usuari
Araneta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1754
Membre des de: dj. gen. 10, 2013 1:45 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Escoles Terrassa, curs 2017-2018

EntradaAutor: Araneta » dl. març 06, 2017 8:51 am

Bon dia!

Alguna coneix Pau Vila de prop? Tinc opinió de tots colors i tot i que no m'agrada per qüestions diverses ens tocarà allà molt probablement...

Després a la Pia ens van dir que preu uns 240 (no me'n recordo gaire) però em diuen que després te'n vas quasi als 400 mensuals sense menjador... no entenc res! Alguna sap algo del cert??

Merci!!
L'Aran es fa gran :cnen: Imatge
http://www.fertilityfriend.com/home/424654

Panxupacte twins d'abril '13: Laia :-()) i Araneta :-())

Panxupacte DEURES COMPLERT!! :-()) : Llentieta, Marsai, Tiritissima, crisgf1980, Annieee, Paparra, Xinxa, Abmo, Anatolia, Arcdesantmarti i Araneta

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::