Escola Progrés, Badalona

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
AfterLotta
:: puça
Entrades: 15
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 12:56 pm

Escola Progrés, Badalona

dl. gen. 09, 2017 9:50 am

Hola,

Estem plantejant-nos intentar canviar la meva filla al Progrés de cara al proper curs aprofitant que la petita començarà p3 i podem tornar a provar sort al sorteig, però tinc molts dubtes.

D'entrada la meva filla gran va una concertada de la que no tenim cap queixa i està molt contenta, però ens vam quedar amb les ganes de que entrés al Progrés perquè ens va agradar molt el seu projecte a les portes obertes.

Alguna té opinions més enllà de les que expliquen a les portes obertes? Ens fa por arriscar-nos, que la canviem (les probabilitats de tenir sort són baixes, però existeixen) i que després veiem que no tot és tan maco com t'ho venen.

Ja no només de cara a infantil, sino també de cara a primària i al pas a la ESO.
esbesora1
Entrades: 1
Membre des de: dc. set. 06, 2017 9:51 am

Re: Escola Progrés, Badalona

dc. set. 06, 2017 9:52 am

Hola"

Al final va entrar a l'escola progres, a la meva nena la hauria de matricular per el curs 18-19 pero tinc molta por a les places...
Malakies1618
Entrades: 17
Membre des de: dl. març 11, 2019 1:32 pm

Re: Escola Progrés, Badalona

dl. març 11, 2019 1:37 pm

Hola!! Al final entraron vuestras hijas? Estamos ahora con todo el lío de escolas y apostamos fuerte por el Progrés, pero nos da muchísimo miedo quedarnos fuera.

Torna a “Educació Infantil”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::