En què fixar-se a les portes obertes.

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5444
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: En què fixar-se a les portes obertes.

EntradaAutor: cositina » dt. feb. 28, 2017 7:00 am

Normakment son unes 2 hores entre la xerrada (45-60min) i la visita q pot ser guiada o lliure.
La xerrada es infumable per als nens perque aon llargues i denses i els nens s aborreixen. Es important poder estar atent perwue expliquen moookta cosa....jo sempre prenc apunts jeje i amb nens es estresant.
A la visita si q he portat el n3n algun cop pero clar llavors no oots anar ak teu ritme i des delmeu punt de vista ja es poc temps el q tens x valorar la escola

Molts coles demanen q no portis nens per respecte a la resta d pares ja q es molt molest si criden i tal no poder escoltar un tema tan important i on tens tan poques oportunitats per coneixrr be el projecte
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 212
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

EntradaAutor: petipe » dt. feb. 28, 2017 7:42 am

Un tema que no s'ha comentat i també és important són els bolets. Està bé saber si l'escola té bolet i com els ha afectat el tema (quines aules han perdut, com tiren endavant el projecte amb un grup que no estava previst, etc...)

Totalment d'acord que és molt millor sense nens. És un problema quan has d'anar a veure unes quantes escoles, però la veritat és que amb nens (entre els teus i els dels altres) es fa molt difícil assabentar-se de res.
Clara13
:: gosset
Entrades: 415
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

EntradaAutor: Clara13 » dt. feb. 28, 2017 5:22 pm

Què són bolets? (disculpeu la meva ignorància)

:content:
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 383
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

EntradaAutor: Aly84 » dt. feb. 28, 2017 5:39 pm

Quan una escola té un projecte educatiu de dues líneas (2 clases per nivell) i un Any (o diversos) per augment de natalitat Li afegeixen un grup de més.

Com comenten l'espai és limitat... Quina clase destinen al nou grup, com treballen aspectos concrets del projecte o com s'organitza l'escola amb un grup afegit (anomenat bolet)
Naethda
Entrades: 489
Membre des de: dc. jul. 31, 2013 7:48 am
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: Naethda » dc. març 15, 2017 9:34 am

Alguna em podríeu explicar que es això de treballar "per projectes"? Es el nostre primer fill i vaig super perduda, a la nostra época tot era taaan diferent!
Imatge
Imatge
jaruma
:: tigre
:: tigre
Entrades: 774
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

EntradaAutor: jaruma » dl. març 20, 2017 8:27 pm

Buf, jo quasi que et recomano buscar-ho a internet, perquè hi ha molta informació i no és fàcil d'explicar. En resum, les escoles que treballen per projectes no segueixen el.métode tradicional, sinó que els alumnes decideixen quin projecte volen fer en base als seus interessos i inquietuds (per exemple, per què és blau el cel?), i en base a això es treballen moltes àrees de manera globalitzada, en grups, etc.

Jo personalment crec que la majoria d'escoles públiques no són ni tradicionals ni per projectes, sino una sana barreja (o això m'agrada pensar).

Això de triar escola és una bona tortura :-o00m L'escola que tenia pensada com a primera opció no m'ha agradat gaire. I la que pensava posar en tercera, perquè hi tinc alguns prejudicis en contra, resulta que m'ha donat bona impressió. Al final suposo que tot acaba sent una qüestió de sort, però jo sento un pes de responsabilitat sobre les espatlles que buf... :ufs:

Ah, i la meva experiència a les portes obertes és força dolenta pel que fa als pares: als dos llocs on hem anat la gent no guardava silenci, els nens corrent amunt i avall, els mòbils sonant.. i al final els directors deixant-se la veu i ningú sentint res. Com a mínim veus les instal.lacions :-:)

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: