ESCOLA A BADALONA

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
noah84
Entrades: 1
Membre des de: dg. feb. 19, 2017 7:08 pm

ESCOLA A BADALONA

EntradaAutor: noah84 » dg. feb. 19, 2017 7:12 pm

Bona tarda,

Estem tema preinscripcions... i a prop de casa ens queden L'Esperança i L'Assumpció. També ens agraden coles del centre com Maristes o Natzaret. Si per mi fos aniria al Progrés però no vivim al costar i segur que no entrem.

Em podeu donar opinions o referències? Gràcies.
Sara33
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dj. març 16, 2017 8:42 pm

Re: ESCOLA A BADALONA

EntradaAutor: Sara33 » dv. març 17, 2017 7:56 am

De petita vaig anar al col·legi dels salesians de Pep Ventura i tinc bons records
mooneta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dl. feb. 15, 2016 6:31 pm

Re: ESCOLA A BADALONA

EntradaAutor: mooneta » dv. març 17, 2017 10:08 am

Bon dia Noah! quina zona ets, la 1 o la 2?
Jo l'escola de l'Assumpció ni la coneixia, però l'esperança si (està dins el districte 1, que és el meu).

És una escola concertada on amb el canvi generacional de la direcció s'està fent notar. Si mires la seva plana web pots veure que treballen molt a partir de les noves tecnologies, i el nivell de la tercera llengua és notable.
Tot i que jo sigui prepública, el meu home va estudiar la secundària i el batxillerat en aquest centre, i no està pas descontent.

Mira't quina zona ets, i si ets de la 1 i t'interessa l'escola concertada, també tens l'escola cultural, i l'escola Ramiro de Maeztu.

Espero haver-te ajudat.
Avatar de l’usuari
MENTA33
:: papallona
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dt. juny 23, 2015 2:12 pm

Re: ESCOLA A BADALONA

EntradaAutor: MENTA33 » dc. maig 30, 2018 10:28 am

Bon dia,
Al meu fill encara li falten un parell d'anys per anar a l'escola, però és un tema que m'amoïna molt.
Nosaltres vivim a la zona 3 i no tinc cap cole que em faci massa el pes... l'únic el Mercè Rodoreda que va per projectes, però tinc dos handicaps; un que aquest any per exemple només hi havia 6 places i l'altre que al ser escola pública només funciona per projectes a primària. Què passa després? Què passa quan fan el salt a l'institut i comencen amb llibres de cop?

Per altra banda crec que de concertades a Badalona que funcionin per projectes hi ha els Maristes que fan mig mig...
Algú coneix l'escola Betúlia?, també té molt bona pinta, però crec què és molt cara i només tinc 20 punts per treballar a la zona, no sé si entraria...
Imatge

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::