Opinions Escola Pràctiques Sants

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
LauraSants
Entrades: 2
Membre des de: dg. març 19, 2017 1:40 pm

Opinions Escola Pràctiques Sants

EntradaAutor: LauraSants » dg. març 19, 2017 5:28 pm

Hola a tothom!
és el primer cop que escric al fòrum i bàsicament és perquè necessito conèixer opinions sobre l'escola Pràctiques del barri de Sants. Hem de fer la preinscripció per la nostra filla que farà P3 i ens debatem entre Jaume I i Pràctiques. És obvi que la Jaume I té millors instal.lacions i és més gran, però l'escola Pràctiques ens va causar bona impressió a la jornada de portes obertes i necessitariem conèixer opinions de gent que hi porti els seus fills o la conegui d'aprop per poder decidir.
Algú que ens orienti?
Gràcies!!!
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Opinions Escola Pràctiques Sants

EntradaAutor: Essuca » dt. març 21, 2017 6:02 pm

Hola!

No et puc ajudar gaire amb el tema pràctiques - tot i que tinc alguns amics que hi van i n'estan contents -. Només dir-te que el meu fill fa P3 a JaumeI o sigui que si tens algun dubte d'aquesta escola aquí estic per ajudar-te. :-()-)
Lídiap21
Entrades: 1
Membre des de: dt. març 28, 2017 2:32 pm

Re: Opinions Escola Pràctiques Sants

EntradaAutor: Lídiap21 » dt. març 28, 2017 2:49 pm

El meu fill gran actualment està cursant P5 a l'escola Pràctiques i el curs vinent la meva filla petita començarà P3.
Nosaltres estem molt contents amb l'escola. És una escola familiar i humil. El projecte educatiu és molt bo i amb formació continuada. El professorat molt implicat amb les coses de l'escola i les families també. Evidentment, com a totes les escoles, hi haurà professors que agradaràn més i d'altres no tant. Per mi és una bona escola on els nens es coneixent entre tots.
Com a instal.lacións no son les millors però personalment el que més em va agradar és el pati d'infentil, amb sorral, hort, arbres....
Al final cadaú ha de posar en una balança el que més l'interessa per els seus fills.
raquel_aina
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. març 28, 2017 4:30 pm

Re: Opinions Escola Pràctiques Sants

EntradaAutor: raquel_aina » dt. març 28, 2017 4:34 pm

Essuca ha escrit:Hola!

No et puc ajudar gaire amb el tema pràctiques - tot i que tinc alguns amics que hi van i n'estan contents -. Només dir-te que el meu fill fa P3 a JaumeI o sigui que si tens algun dubte d'aquesta escola aquí estic per ajudar-te. :-()-)



Hola!!

Ens pots explicar una mica de Jaume I??? Avui em fet la preinscripció i la tenim la primera de la llista, però ens agradaria saber més de gent que està "dins", ja que no coneixem ningú i encara que de portes obertes vam sortir super contents, volem més info!!!

Gràcies!!
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Opinions Escola Pràctiques Sants

EntradaAutor: Essuca » dt. març 28, 2017 7:09 pm

Hola,

Us entenc a les que esteu ara en aquest periode, jo l'any pasat tenia insomni i tot :ufs: només de pensar quina posar en primera opció.

Dir-vos que ara estic super contenta amb l'escola triada en primera opció, Jaume I, els mestres són un amor, ens han ajudat molt a l'adaptació dels nens a l'escola. Curiosament, tot i ser gran - en termes d'instal·lacions - jo la trobo molt familiar, i em sorprén que totes les mestres d'infantil coneguin el nom del meu fill. Els ambients, que és una activitat que fan dues tardes a la setmana on es barreja P3, P4 i P5 hi ajuden, ja que cada mestra d'infantil està en un ambient, així que en el meu fill coneix a totes les mestres de passar-se pels ambients i a la inversa. Crec que aixó l'ajudarà quan hagi de passar de curs, que ja coneixerà la mestra.
El menjador, tenen un espai només pels de P3 i fa possible que aquesta estona sigui més relaxada, i ja el primer dia d'escola els monitors es van presentar i van voler saber dels nens, a més aquest són els que després a les tardes fan les extraescolars i el casal d'estiu. Des de l'ampa s'apreta molt perquè aixó sigui així, es contracta directament els monitors - sense empresa subcontracatada - per tal de garantir certa pemanència dels monitors i que aquest estiguin a tot arreu. Aixó fa més fàcil també que es doni l'aire de familiaritat que té l'escola.

Respecte el projecte educatiu, si vau anar a les portes obertes ho vau veure una mica, el que van explicar - jo hi era, donant suport moral a les mares de l'ampa que van parlar :content: - és el que es fa, per mi els ambients és un bon sistema, a més, es fan molts grups flexibles de mig grup per fer coses com ciències, anglès, música....

Una altra cosa que m'agrada és que després del pati, els dos P3 fan racons, on hi ha un seguit de propostes (plàstica, motricitat fina, joc simbòlic...) i un racó on es situa el/la tutor/a i allà és on es dona el que podriem dir "contingut curricular", la norma dels racons és que com a mínim es passi un cop a la setmana per aquell racó - ja que cada setmana canvien d'activitat - peró el fet que hi vagin quan estan motivats ajuda a l'aprenentatge i a més, les mestres adequen la demana/exigència a depen del nen que li ve en aquell moment. És el que es diu aprenentatge multinivell dins l'aula, això permet que nens que potser els costa puguin aprendre el seu ritme, explicant-los de un o per parelles les coses - i no 25 a la vegada - i alhora nens que estan per damunt "la mitja" estiguin motivats ja que se'ls demana coses que per ells són reptes i no s'avorreixen.

No tot és perfecte, ja us ho van dir a les portes obertes, a primària els queda canvi per fer, van tirant cap a metodologies més innovadores, peró fan el canvi a poc a poc, per posar bé les bases i no fer "borron y cuenta nueva", peró jo espero que quan el meu fill hi arribi els canvis ja estiguin més consolidats. Aquest any es començava a fer ambients al primer cicle - així que espero que d'aquí 3 anys, quan li toqui ja estigui superrodat.

Qualsevol dubte ja saps! aquí estic.
Xango
Entrades: 1
Membre des de: dt. set. 10, 2013 2:45 pm

Re: Opinions Escola Pràctiques Sants

EntradaAutor: Xango » dc. març 29, 2017 2:31 pm

Bona tarda,

Moltes gràcies per la informació que heu donat de Jaume I. La veritat és que va bé tenir les opinions dels propis pares i mares!
Nosaltres ahir vam portar la sol·licitud també, Jaume I en primera opció. Ens passa una mica com la Raquel, no coneixem ningú que hi porti els seus fills però el projecte ens va agradar molt i ens ve de gust formar part d'aquest canvi que s'estan plantejant.
Esperem tenir sort i que no calgui anar a sorteig!! ;)

Em sap greu no poder dir res de Pràctiques, que era la pregunta inicial... ;p

Salut!
LauraSants
Entrades: 2
Membre des de: dg. març 19, 2017 1:40 pm

Re: Opinions Escola Pràctiques Sants

EntradaAutor: LauraSants » dt. abr. 04, 2017 8:42 pm

Gràcies a totes per compartir les vostres experiències tant amb l'escola Jaume I com amb Pràctiques. La veritat és que per mi les dues opcions són igual de vàlides. Jaume I entra millor per la vista potser, però Pràctiques a mi em va transmetre el dia de les portes obertes molt bona impressió. Estic d'acord que es veu humil, però molt familiar tot i ser de dues linies, així com amb un pati fantàstic!
En fi, avui han acabat les inscripcions i pel que m'ha arribat, les dues aniran a sorteig.... Així que sort a tothom!
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Opinions Escola Pràctiques Sants

EntradaAutor: Essuca » dc. abr. 05, 2017 6:28 am

Aquest any ho teniu més difícil que l'any passat,que només van anar a sorteig cavall bernat i barrufet i amb 15 places vacans a practiques es feia bonavsegona opció.

Enguany,pel que m'han dit pràctiques, jaume I, barrufet, cal maiol i cavall bernat a sorteig. :ufs: o hi ha més nens o.la gent aposts més per les públiques.

Sort a tots els que esteu en el procés. :-()-)

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::