Opinions escola Betania i Garbí d'Esplugues

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
tottis21
Entrades: 1
Membre des de: dt. març 21, 2017 3:27 pm

Opinions escola Betania i Garbí d'Esplugues

dt. març 21, 2017 3:33 pm

Hola a tots/es,

estem mirant escoles per portar al nostre fill a P3, i després de molt pensar i repensar estem entre Betania-Patmos i Escola Garbí d'Esplugues.

Hem fet les jornades de portes obertes i les reunions personalitzades a cadascuna d'elles, però ens agradaria tenir una opinió més personal o al menys saber "los pormenores" de les dues escoles.

Algú ens podria ajudar?

Moltes gràcies,
nuriavilalta
Membre des de: dl. feb. 16, 2015 10:30 am

Re: Opinions escola Betania i Garbí d'Esplugues

dv. març 24, 2017 1:44 pm

Hola Bona tarda,

A nosaltres l'escola Garbi ens va encantar, pel projecte educatiu... De fet està a la nostra llista, tot i que primer intentarem a l'escola pública (un parell que ens han agradat) és la primera opció de les concertades...Conec a gent que porta els fills i està encantada.
De totes maneres, del Betania també conec a gent que els porta i està encantada, suposo que si no estàs encantat és quan els treus ....

Jo valoraría el tema d'on vius, pel tema punts, pel que tinc entès el garbí és complicat d'entrar si no tens punts... el betània no ho sé...

Molta sort amb les preincripcions!! quins nervis!!
CARMEN-A
Membre des de: dv. març 15, 2019 2:48 pm

Re: Opinions escola Betania i Garbí d'Esplugues

dv. març 15, 2019 2:55 pm

Bona tarda.

Estic llegint bones referències de l´escola Garbí. Nomès volia preguntar si algú recomana igualment aquest col.legi per a nens que tenen una mica de dificultat a l´hora d´estudiar, és a dir, si el tipus d´ensenyança fa que aquests nens puguin entendre més les explicacions i si la metodología és de tipus estudiar i fer exàmens o més de fer que els nens entenguin més fàcilment les coses, encara que tambè s´hagui d´estudiar. Ho dic perquè el meu fill està a P-4 al col.legi Pare Manyanet i ara molt bé però quan arriben als 9 anys comença a ser dur (molts exàmens y "muchos codos").

Moltes gràcies

Torna a “Educació Infantil”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::