Escoles a les Corts

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
rosae7
:: granota
Entrades: 217
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Escoles a les Corts

dl. abr. 10, 2017 10:52 am

Bon dia,

Teniu informació sobre el número de preinscipcions a escoles de les Corts com:
Pau Romeva
Sant Ramon Nonat
Sant Ramon Nonat-Sagrat cor

Gràcies!
raquel_aina
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. març 28, 2017 4:30 pm

Re: Escoles a les Corts

dl. abr. 10, 2017 2:46 pm

Hola!!

Nosotros estuvimos en las puertas abiertas de los 3...jejejeje que quieres saber???

Dime, y te explico un poquito!
rosae7

dl. abr. 10, 2017 2:48 pm

Hola!

Me gustaría saber cuántas preinscripciones han tenido para ver si tengo opciones o no de entrar...
Conozco estas escuelas pero no tengo puntos y quería saber cómo estaban las preinscripciones versus las plazas disponibles!

Gracias por interesarte :)
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 712
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

dl. abr. 10, 2017 7:07 pm

Si llamas seguro te lo dicen. Incluso preinscripciones de 30 o menos.
Imatge
Imatge
LCD
Entrades: 15
Membre des de: dc. abr. 26, 2017 3:29 pm

dc. abr. 26, 2017 3:42 pm

Hola,

Nosotros hicimos la preinscripción en Pau Romeva, y hay 7 niños que quedarán fuera este año, espero que no seamos nosotros, pero todo está en el aire hasta el sorteo.
Estoy muy agobiada ya que de segunda opción pusimos Sant Ramón nonat pero el otro día hablando con un conocido me comentó que para el era mejor Sant Ramón-sagrat cor.
¿Me podrías dar vuestra opinión?

Muchas gracias
rosae7

dc. abr. 26, 2017 4:47 pm

Hola,

Mi primera opción ha sido Sant Ramon Nonat y también voy a sorteo. Mi segunda opción ha sido Sant Ramon Sagrat Cor.
A mi personalmente me gusta más Sant Ramon Nonat que Sagrat Cor. El motivo principal es el plan de estudios (tipo de asignaturas, proyectos que realizan, la oferta de actividades extraescolares) que Sant Ramon Sagrat Cor no tiene...
Espero que tengas suerte y puedas entrar en Pau Romeva.
El viernes tengo previsto ir, en cuánto sepa el número te indico como están.

Un saludo,
LCD

dc. abr. 26, 2017 6:38 pm

Ostras!! I tenias los 30 pt de proximidad? No lo entiendo todos decían que con los 30 pt se entraba y ..... bueno nos tocara esperar.

Ya me contaras.

Muchas gracias.
rosae7

dj. abr. 27, 2017 8:39 am

No, yo no tengo puntos, parto de 0, porque vivo en L'Hospitalet ...Podría haber cogido uno con 30 puntos que también me gustaba en L'Hospitalet pero preferí arriesgar porque como te comenté es un colegio que me gusta mucho y donde quiero que mi peke estudie.
Sabía desde el principio que con 0 puntos seguramente iría a sorteo aunque el año pasado sólo se quedó una persona fuera (que además presentó la preinscripción fuera de plazo) este año se quedarán 4 fuera y si soy yo espero al menos entrar en el Sagrat Cor... por eso iré a ver como están estas listas... Si alguien lo supiera y me pudiera dar información lo agradezco.
Imagino que los que eligen Pau Romeva, Sagrat Cor y Sant Ramon Nonat juegan entre los tres para poner opciones aunque como uno es público y los otros dos concertados religiosos, quizá hay padres que no lo hacen pero por la zona no hay muchos más.

Estamos en contacto!
LCD

dv. abr. 28, 2017 11:21 pm

Hola rosae7,

Has passat per l'escola? Jo he passat per el Pau Romeva, i continua igual hi ha 7/8 persones q tenim 30 pt i hem d'anar sorteig. Tb hi ha alguns amb menys punts que aquests segur que ja no entren, he vist mes de 25 nens amb mes de 30 punts que aquests entren tots directe així que...

Anem parlant,

Sort
rosae7

dl. maig 01, 2017 12:19 pm

Hola!
He passat per Sagrat Cor I comenten que hi ha lliures 4 plaçes per segones opcions sino cobreixen amb nens amb necessitats especials.
Creuem dits pel sorteig!!
Bona sort.
Susanna T
Entrades: 3
Membre des de: dj. maig 04, 2017 9:07 pm

dj. maig 04, 2017 9:13 pm

Hem creat un change.org pel tema de les preinscripcións de p3 al nostre barri (molta més demanda que oferta) us animo a signar i compartir. Gràcies!!!
Susanna T
Entrades: 3
Membre des de: dj. maig 04, 2017 9:07 pm

dj. maig 04, 2017 9:25 pm

vryheid
Entrades: 2
Membre des de: dt. gen. 08, 2019 11:18 pm

dc. gen. 09, 2019 12:05 am

Hola;

Sé que probablement ja hauràs resolt el tema, però pels que vinguin.

Jo vaig entrar al Sant Ramon Nonat l'any '96, on vaig passar els millors anys de ma vida, i que jo sàpiga els meus pares no van fer res dels punts que dieu. No sé si és perquè vivim habitualment a Collblanc, que està tocant a les corts, concretament, a una vorera.

Sobre Sant Ramon Nonat, on hi vaig estar déu anys, us puc dir que hi vaig passar els millors anys de la meva vida. Ara bé, com a contrapartida, és una escola bastant "generalista", i després diré a que em refereixo amb això.

L'immersió, almenys quan hi anava jo, es respectava "a rajatabla" fil per randa. Ni una clase o una paraula donada en castellà excepte a llengua castellana. Per a mi això és un fet positiu.

Es fan classes d'anglés des de P4 i hi han bastantes excursions.

Colònies des de P4 fins a 6é i després a 2on i 4t d'ESO.

Les colònies a partir de primer eren mítiques, sobretot a l'hora d'anar a dormir, tots fent xivarri per tot arreu, dient qualsevol tonteria que ens passés pel cap, i després, a partir de 4rt de primària, tirant-nos els coixins de dormir pel cap, saltant d'una llitera a l'altra, etc. Cap al final de l'etapa primària es fan, en les colònies, algunes activitats més físiques tipus tirolina o en les quals has de pensar, tipus curses d'orientació (a 5é crec que va ser allò).

A part d'això cada any es fa una ballada de danses, en ça qual la majoria són danses tradicionals catalanes, cosa que valoro bastant. Hi participa tota l'escola, desde P3 fins a 4 d'ESO.

A primer d'ESO es fa una pujada al Matagalls.

Quan dic que és massa generalista em refereixo a que tracte als alumnes molt igualitàriament, és a dir, no en funció de les necessitats individuals de cadascú, però tot i així, degut a que fomenten un sentiment de grup, els altres alumnes son comprensius amb tu, i el fet de que et tractin igual que als altres t'ajuda a sentir que no et discriminen.

Tenen un teatre i fan obres cada any.

Torna a “Educació Infantil”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: