Renunciar a plaça assignada NO d'ofici

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Renunciar a plaça assignada NO d'ofici

EntradaAutor: Twix » dl. abr. 10, 2017 5:16 pm

Hola!
A veure si algú em pot il·luminar perquè ni els mateixos del Consorci s'aclareixen...

He fet la preinscripció amb una llista de 10 escoles. Ja sé que vaig a sorteig... Si no tinc sort, quan el Consorci m'assigni una de les escoles de la llista, hi puc renunciar, sabent que hi ha una concertada on sí que queden places lliures i optar a aquesta concertada? Quin és el funcionament?

Vaig enviar un mail al Consorci i veient que no em contestaven hi he trucat. M'han dit que truqués al 012 perquè des del Consorci no atenen consultes telefòniques, al 012 m'han dit que sí que es pot fer. I precisament al cap d'una estona he rebut resposta al mail que vaig enviar fa dies i em diuen que no es pot fer...

Algú en sap alguna cosa? I com s'ha de fer? Suposo que m'he d'esperar a la llista de vacants, però i després??
Avatar de l’usuari
Essuca
:: tigre
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: Renunciar a plaça assignada NO d'ofici

EntradaAutor: Essuca » dl. abr. 10, 2017 7:15 pm

Hola,

Pel que jo tinc entès (que vaig fer un master l'any passat quanem tocava :-D ) o sigui no.és superoficial.

Si tu renuncies a una plaça que has demanat, quedaries al final de les assignacions, és a dir, podries fer el canvi si un cop passat totes les assignacions d'ofici quedes plaça a aquesta concertada. Però de moment té prioritat una persona que va d'ofici abans que tu que tens una plaça "virtual" a una altra escola.

Ara bé, jo en el teu lloc, després del sorteig -si no tens sort- parlaria amb la concertada, si tenen places, si se'ls omple d'ofici, si hi ha la possibilitat d'entrar al setembre.... ells segur que els interessa una familia que hi vol anar i si volen.et poden ajudarinteressar i dir que has de fer.
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Renunciar a plaça assignada NO d'ofici

EntradaAutor: Twix » dl. abr. 10, 2017 7:21 pm

Essuca ha escrit:
Si tu renuncies a una plaça que has demanat, quedaries al final de les assignacions, és a dir, podries fer el canvi si un cop passat totes les assignacions d'ofici quedes plaça a aquesta concertada. Però de moment té prioritat una persona que va d'ofici abans que tu que tens una plaça "virtual" a una altra escola.

Ara bé, jo en el teu lloc, després del sorteig -si no tens sort- parlaria amb la concertada, si tenen places, si se'ls omple d'ofici, si hi ha la possibilitat d'entrar al setembre.... ells segur que els interessa una familia que hi vol anar i si volen.et poden ajudarinteressar i dir que has de fer.


Gràcies per la resposta! Amb l'escola ja hi he parlat i ells creuen que sí que sobraran places. Però m'ha sobtat el mail del Consorci dient que no ho puc fer...

D'altra banda, en aquest cas, què faig? No matriculo quan em toqui i vaig a la concertada a matricular durant el període de matriculació? He de seguir algun ordre o és el primer que arribi? És que no sé quins passos hauria de seguir i tampoc trobo ningú que m'ho sàpiga aclarir...
la_di
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dj. feb. 16, 2017 10:07 am

Re: Renunciar a plaça assignada NO d'ofici

EntradaAutor: la_di » dl. abr. 10, 2017 8:15 pm

El año pasado una vez asignado todas las d oficio había tres dias q podias ir a la.oficina d tu districto del consorcio (subcomisión de garantías de admision)y yo personalmente cambie la quinta opción por una q no tenia ni en la lista... T decian las plazas libres q tenian y hacian el cambio y no me pusieron ningun problema, lo q este año nose si a cambiado.... Pero supongo q si cuando todos tienen plaza asignada aun sobran no tendras problema intenta preguntar a la subcomisión.... Ellos a lo mejor sabran darte una respuesta oficial.
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Renunciar a plaça assignada NO d'ofici

EntradaAutor: Twix » dl. abr. 10, 2017 8:17 pm

Gracias la_di! Me tranquilizas!! Y esto de la subcomision de garantias dónde está? O dónde me puedo informar?
la_di
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dj. feb. 16, 2017 10:07 am

Re: Renunciar a plaça assignada NO d'ofici

EntradaAutor: la_di » dl. abr. 10, 2017 8:22 pm

la_di
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dj. feb. 16, 2017 10:07 am

Re: Renunciar a plaça assignada NO d'ofici

EntradaAutor: la_di » dl. abr. 10, 2017 8:25 pm

El año pasado las fechas y oficinas para hacer el cambio salieron con las listas definitivas.
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Renunciar a plaça assignada NO d'ofici

EntradaAutor: Twix » dl. abr. 10, 2017 8:29 pm

Gracias,me lo miro!
Nieves
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 10:31 am

Re: Renunciar a plaça assignada NO d'ofici

EntradaAutor: Nieves » dc. abr. 19, 2017 11:16 pm

Aquest any el proces canvia. Si no entres en cap de les escoles que tenies a la preinscripció entres a llista d'espera de totes (també si no entres en primera opció també entres a llista d'espera de totes les anteriors a la que t'ha tocat). Els que queden fora de totes les escoles de la seva preinscripció van a una "segona volta" amb sorteig un altre cop, pel que tinc entès. Això vol dir, segons m'han explicat, que tu podries entrar a la concertada que vols en el cas que després d'aquesta segona volta hi haguessin encara places lliures. Com que és el primer any d'aquest nou sistema no esta molt clar com marxarà tot, però si et mires info a edubcn.cat pots trobar el que t'he dit.
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Renunciar a plaça assignada NO d'ofici

EntradaAutor: Twix » dj. abr. 20, 2017 9:02 am

Gràcies, Nieves, per la resposta.

L'altre dia vaig anar al Consorci a informar-me del tema i bé, la veritat és que la tia que em va tocar no en tenia gaire idea... Primer em va dir que això de renunciar a la plaça que et tocava no es podia fer, hi vaig insistir, em va dir que el que hauria d'haver fer era posar-la a la llista (ja ho sé, senyora! però tots ens podem equivocar i replantejar-nos les coses, no?? :-o00m ), i finalment em va dir que ho preguntaria a la coordinadora general, i evidentment, va dir que sí que es pot fer, que del dia 6 al 8 de juny hi haurà una subcomissió de garanties i allà ho podré fer, si cal. Però bé, no em va saber dir com funcionaria això, si per ordre d'arribada, ordre de número de sorteig (seria el més lògic) o què... així que la feina és nostra: estar pendents i consultar a l'escola de primera opció on es crearà aquesta subcomissió de garanties i com funcionarà.
Pili Mlg
:: puça
:: puça
Entrades: 11
Membre des de: dg. feb. 21, 2016 10:12 pm

Re: Renunciar a plaça assignada NO d'ofici

EntradaAutor: Pili Mlg » dv. abr. 28, 2017 1:05 am

Hola Twix,
Mi caso es parecido. Puse el primero uno publico que no me convence, y me han dado plaza. En 4 °lugar puse uno qe me encanta, pero estaba fuera de mi zona y pensé que no iba a entrar porque creí que tenia solo una línea. Después de echar la solicitud me enteré qe tenía tres líneas y qe no se ha llenado.... Quiero morirme, he llorado y todo.....
La cuestión es,renuncio ya a la plaza no de oficio? O tengo que esperar al día 6 de junio? Estoy fuera de Barcelona y no vuelvo hasta el 18 de mayo. Tendría que encargarle la gestión a alguien.
Ya me decís.
Gracias guapa.
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Renunciar a plaça assignada NO d'ofici

EntradaAutor: Twix » dv. abr. 28, 2017 1:08 pm

Pili Mlg ha escrit:Hola Twix,
Mi caso es parecido. Puse el primero uno publico que no me convence, y me han dado plaza. En 4 °lugar puse uno qe me encanta, pero estaba fuera de mi zona y pensé que no iba a entrar porque creí que tenia solo una línea. Después de echar la solicitud me enteré qe tenía tres líneas y qe no se ha llenado.... Quiero morirme, he llorado y todo.....
La cuestión es,renuncio ya a la plaza no de oficio? O tengo que esperar al día 6 de junio? Estoy fuera de Barcelona y no vuelvo hasta el 18 de mayo. Tendría que encargarle la gestión a alguien.
Ya me decís.
Gracias guapa.


Hola!
Yo creo que alhora todavia no puedes renunciar no? Deberás esperar primero que asignen las plazas en segundas, terceras...opciones y si despues quedan plazas supongo que podras optar a este colegio. Pero yo me esperaria a la subcomision de garantias, y mientrastanto hablaria con los dos coles, mas que con el Consorci, pq últimamente me han demostrado que no se enteran de nada!!
Nieves
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 10:31 am

Re: Renunciar a plaça assignada NO d'ofici

EntradaAutor: Nieves » dt. maig 02, 2017 10:30 am

Pili Mlg ha escrit:Hola Twix,
Mi caso es parecido. Puse el primero uno publico que no me convence, y me han dado plaza. En 4 °lugar puse uno qe me encanta, pero estaba fuera de mi zona y pensé que no iba a entrar porque creí que tenia solo una línea. Después de echar la solicitud me enteré qe tenía tres líneas y qe no se ha llenado.... Quiero morirme, he llorado y todo.....
La cuestión es,renuncio ya a la plaza no de oficio? O tengo que esperar al día 6 de junio? Estoy fuera de Barcelona y no vuelvo hasta el 18 de mayo. Tendría que encargarle la gestión a alguien.
Ya me decís.
Gracias guapa.


Entiendo que tienes que esperar a que se resuelva el sorteo porque si todo el mundo hiciera lo mismo que tú sería el caos. Supongo que una vez el sorteo acabado y la lista de admitidos publicada, podrás ir al Consorcio y pedir la renuncia a la plaza concedida y después si el otro todavía tiene plazas (que no haya llenado en primera opción no quiere decir que no llene en segunda o tercera, o sea que yo llamaría al cole en cuestión el día 8 para saber cómo ha quedado todo antes de ir a renunciar al consorcio a la primera opción) podrás hacer el cambio.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::