2a, 3a opció...quan es sap??

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
mandarina777
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. feb. 20, 2017 10:47 am

2a, 3a opció...quan es sap??

EntradaAutor: mandarina777 » ds. maig 06, 2017 9:07 am

Si el día 8 surten llistes definitives....i el 22 els aún van d'ofici han de saber les vacants per el 29 fer una nova llista se pre inscripció als centres amb places....

En quin moment sabem si hem entrat en 2a, 3a, 4a....?

I com?? Hem d'anar centre per centre a fer la penitencia??
usuabc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. abr. 03, 2012 3:12 pm

Re: 2a, 3a opció...quan es sap??

EntradaAutor: usuabc » dg. maig 07, 2017 4:43 am

A cada centre hi haurà una llista impresa on sortiran tots els nens que hi van lliurar sol·licitud en primera opció ordenats per punts i número de desempat. Al costat de cada nen hi haurà el nom de l'escola assignada, que en els 25 o 50 primers serà aquella mateixa (els que hauran entrat), i en la resta (els que formen la llista d'espera d'aquella escola concreta) hi haurà el nom de l'escola posada en 2a opció, 3a o successives que el sistema ha assignat automàticament.
Diria que aquesta mateixa informació es pot consultar en línia amb dni pares i número de preinscripció, però en qualsevol cas més tard que la llista impresa.
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: 2a, 3a opció...quan es sap??

EntradaAutor: Twix » dg. maig 07, 2017 8:18 am

Usuabc, això estaria molt bé!! Com saps que serà així, t'ho han dit des del Consorci?
raquel_aina
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. març 28, 2017 4:30 pm

Re: 2a, 3a opció...quan es sap??

EntradaAutor: raquel_aina » dg. maig 07, 2017 2:05 pm

usuabc ha escrit:A cada centre hi haurà una llista impresa on sortiran tots els nens que hi van lliurar sol·licitud en primera opció ordenats per punts i número de desempat. Al costat de cada nen hi haurà el nom de l'escola assignada, que en els 25 o 50 primers serà aquella mateixa (els que hauran entrat), i en la resta (els que formen la llista d'espera d'aquella escola concreta) hi haurà el nom de l'escola posada en 2a opció, 3a o successives que el sistema ha assignat automàticament.
Diria que aquesta mateixa informació es pot consultar en línia amb dni pares i número de preinscripció, però en qualsevol cas més tard que la llista impresa.


Entonces en las listas de mañana ya se sabrá el asignado??? Q lío de fechas llevo!!
usuabc
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. abr. 03, 2012 3:12 pm

Re: 2a, 3a opció...quan es sap??

EntradaAutor: usuabc » dg. maig 07, 2017 2:53 pm

Ho sé perquè és el que vaig viure fa 2 anys, que em van assignar la meva 2a opció, però ho vaig veure a l'escola demanada en 1a.
mandarina777
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. feb. 20, 2017 10:47 am

Re: 2a, 3a opció...quan es sap??

EntradaAutor: mandarina777 » dg. maig 07, 2017 3:49 pm

O sigui demana veurem on estem....si estem...ok?? Sort a tothom
raquel_aina
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. març 28, 2017 4:30 pm

Re: 2a, 3a opció...quan es sap??

EntradaAutor: raquel_aina » dl. maig 08, 2017 9:27 am

Hola!!

Hemos ido al cole, y esta la lista ordenada, pero nada de el cole asignado.... Nosotros no hemos tenido la suerte de entrar en la 1a, asi que aqui seguimos con la incertidumbre de no saber y lo peor, no saber cuando sabremos...

Ahora llamare, pero quiero saber cuando tendré información de cuando sabré si me toca oficio.

Si alguien se entera de algo, please que informe.

Gracias!
raquel_aina
:: puça
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. març 28, 2017 4:30 pm

Re: 2a, 3a opció...quan es sap??

EntradaAutor: raquel_aina » dl. maig 08, 2017 9:44 am

Hola!!

He llamado al 012, y a parte de que no tienen ni idea de como va a funcionar (si no me ha repetido 10 veces que es el primer año que se hace asi, no lo ha dicho ninguna) me han dicho que el 29 publican la lista de no admitidos y que ahi se podrá ampliar la lista....pero también me ha dicho que la lista definitiva aparecerá el 2 de junio... Yo le he dicho que entonces si hasta el 2 no se si nos han colocado en un cole de mi lista, como quieren que amplie la lista? Pero no saben decirme...

Asi que esta es la info que tengo, pero mas lio imposible desde luego.

Si alguien se entera de algo que diga.

Gracias!
Sunoa
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dc. maig 03, 2017 5:58 pm

Re: 2a, 3a opció...quan es sap??

EntradaAutor: Sunoa » dl. maig 08, 2017 10:51 am

Menudo descontrol. Estoy indignada. Miedo me da
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: 2a, 3a opció...quan es sap??

EntradaAutor: Twix » dl. maig 08, 2017 6:09 pm

Jo avui he anat al Consorci. Fins dia 2 de juny no sabrem on anem a parar. I m'ha dit que l'ampliació de sol-licitud la podem fer encara que no sabem si anem d'ofici o no, però jo ja no sé què creure... Trobo que són ganes de fer fer paperassa, no?
Sunoa
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dc. maig 03, 2017 5:58 pm

Re: 2a, 3a opció...quan es sap??

EntradaAutor: Sunoa » dl. maig 08, 2017 7:23 pm

Que raro tot plegat! No entenc res.
mandarina777
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. feb. 20, 2017 10:47 am

Re: 2a, 3a opció...quan es sap??

EntradaAutor: mandarina777 » dl. maig 08, 2017 8:47 pm

Jo he trucat al consorci...i a part de ser una estúpida qui m'ha atès...resulta q em diu q su hementrat a 2a 3a....Ho sabrem el 2 de juny. Pero, que si del 22 de maig en endavant rebem un mail en el q ens diguin que no tenim plaça hem d'ampliar.

I que si no, doncs es que tenim plaça. On? El día 2.

Li pregunto...i si no arriba el mail? O hi ha capersones problema? No se...no entratndavantl por dir abans i poder saber quelcom mes....i aleshores ha començat el discurs des del principi...


En fi....no se vosaltres pero jo anire ono faci falta com no entri dintre de la área d'influencia
Sunoa
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dc. maig 03, 2017 5:58 pm

Re: 2a, 3a opció...quan es sap??

EntradaAutor: Sunoa » dt. maig 09, 2017 5:59 am

Si si. Així ho diu a la web del consordi. Diu que a partir del 22 de maig s'enviarà un email o sms a les persones que vagin d'ofici per tal de fer la 2 preinscripció amb les vacants . El 26 es publicarà al web i coles llista amb la gent que no te plaça i vacants per tal de fer solicitud. Però els que si tenim plaça no sabrem a on fins al final.
Por em far aquest correo o sms que arrivi igual que va arrivar amb el del número asignat pel sorteig. No el van enviar!!!
mandarina777
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. feb. 20, 2017 10:47 am

Re: 2a, 3a opció...quan es sap??

EntradaAutor: mandarina777 » dt. maig 09, 2017 6:23 am

Exacte. Com sigui com el número l'hem cagat

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::