A algú li ha arribat el mail o sms??

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
mandarina777
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. feb. 20, 2017 10:47 am

A algú li ha arribat el mail o sms??

EntradaAutor: mandarina777 » dt. maig 23, 2017 7:42 am

?-)
Sunoa
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dc. maig 03, 2017 5:58 pm

Re: A algú li ha arribat el mail o sms??

EntradaAutor: Sunoa » dt. maig 23, 2017 8:47 am

A nosaltres res. Però es que ja no hi confio en aquest procés de caca que estan fent aquest any. He passat per casualitat per varies escoles i a fora el taulell la direcció havia enganxat el full del consorci on explica tot aquest rotllo del sms o email a partir del dia 22 i la llista del dia 26. Ojo! Que no l'enviin al email dels pares. Igual que han fet amb les claus per entrar a veure a la web com quedava el tema dels punts i del número assignat pel sorteig. Jo vaig fer la sol.licitut de preinscripció i la info li arriva al meu marit. De moment a qui pregunto no han rebut res de res
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: A algú li ha arribat el mail o sms??

EntradaAutor: catalanna » dt. maig 23, 2017 9:41 am

Sí! Jo he rebut sms!
Avui si vaig a l'escola ja surt la llista amb els nens i els punts? Per comptar si entro, vull dir
Sunoa
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dc. maig 03, 2017 5:58 pm

Re: A algú li ha arribat el mail o sms??

EntradaAutor: Sunoa » dt. maig 23, 2017 9:52 am

Se suposa que el sms o email era per avisar que el nen o nena no havia obtingut plaça en cap de les escoles que havia possat a la llista de la preinscripció. I q el 26 penjarian al cole un llistat amb aquests nens i les places vacants que han quedat a la resta d' escoles, se suposa que un cop ja colocats les segones tercers opcions etc..
Q et possa en el sms?
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: A algú li ha arribat el mail o sms??

EntradaAutor: catalanna » dt. maig 23, 2017 10:08 am

No, no, avui és el dia de llistes de puntuació per si has de reclamar. Al sms posa quants punts tinc i quin número aleatori m'han assignat. Si ho recordo bé de l'altre cop que ho vaig fer, avui pengen a l'escola la llista amb tots els nens i els punts que tenen, per tant pots saber entre quants se sortegen quantes places.
El 26 es fa el sorteig amb el número aleatori que et diuen avui. (Jo parlo d'escoles bressol.... pot ser que parlis de p3??)
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: A algú li ha arribat el mail o sms??

EntradaAutor: Twix » dt. maig 23, 2017 10:10 am

catalanna ha escrit:No, no, avui és el dia de llistes de puntuació per si has de reclamar. Al sms posa quants punts tinc i quin número aleatori m'han assignat. Si ho recordo bé de l'altre cop que ho vaig fer, avui pengen a l'escola la llista amb tots els nens i els punts que tenen, per tant pots saber entre quants se sortegen quantes places.


Catalanna parles de P3 o de les llars d'infants?
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: A algú li ha arribat el mail o sms??

EntradaAutor: catalanna » dt. maig 23, 2017 10:13 am

Quin lio :)
De p3 (que també hi jugo amb el meu altre fill) no he rebut res avui! Només un mail fa dies dient els punts i les escoles demanades!
Nieves
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 10:31 am

Re: A algú li ha arribat el mail o sms??

EntradaAutor: Nieves » dt. maig 23, 2017 10:21 am

Jo ahir vaig anar al Consorci i vaig haver d'esperar per parlar amb la coordinadora perque la persona que em va atendre em va dir que això de l'ampliació de sol.licitud de preinscripció no era per a P3 (sense comentaris). La coordinadora em va dir que haviem de rebre sms i que al primer cole demanat es penjarà una llista de tots els que no han entrat a cap de les escoles demanades a la seva preinscripció. Suposo que dilluns 29. Dit això, jo no deixaré de mirar el mail...
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: A algú li ha arribat el mail o sms??

EntradaAutor: catalanna » dt. maig 23, 2017 10:26 am

Però al mail que ens van enviar posava quanta gent havia demanat l'escola en primera opció i en quina posició estàvem nosaltres no? Quina altra info us cal?perdoneu la ignorància...
Sunoa
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dc. maig 03, 2017 5:58 pm

Re: A algú li ha arribat el mail o sms??

EntradaAutor: Sunoa » dt. maig 23, 2017 10:28 am

Catalanna la info que ens cal es saber a quina escola aniran els nens q no han entrat en l'escola desitjada
Avatar de l’usuari
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

Re: A algú li ha arribat el mail o sms??

EntradaAutor: catalanna » dt. maig 23, 2017 10:39 am

Certament una informació molt interessant.... no sabia que això sortís avui, perdona i gràcies :)
Sunoa
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dc. maig 03, 2017 5:58 pm

Re: A algú li ha arribat el mail o sms??

EntradaAutor: Sunoa » dt. maig 23, 2017 12:20 pm

Tranquila Catalanna si es que amb aquest sistema s'ha de fer un master per enterar-te d'algo. Sort a tothom!
maradri
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. maig 09, 2017 10:13 pm

Re: A algú li ha arribat el mail o sms??

EntradaAutor: maradri » dt. maig 23, 2017 6:32 pm

Jo de moment no he rebut res!! :-:) :-:)
Izaskun. M
Entrades: 1
Membre des de: dc. maig 24, 2017 9:42 am

Re: A algú li ha arribat el mail o sms??

EntradaAutor: Izaskun. M » dc. maig 24, 2017 9:52 am

Hola a tots!

Jo soc una mare de les corts i avui he parlat amb l'escola on vaig fer la preinscripció, diuen que no sabran res fins el 26 i que es veu que la llista de no admesos es només per les famílies que van marcar la casella d'assignació d'Ofici. Jo no la vaig marcar per indicació de la pròpia escola així que no se que passarà amb el nostre cas. A mes m'han dit que el dia 2 i 5 de juny es festa a l'escola així que no podrem saber l'assignació definitiva fins el 6. Tot el procés es la cosa mes caòtica, desorganizada i estressant que he vist a la meva vida.

Que nos sea leve!

Xxx
Naranjita
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: ds. set. 24, 2016 2:17 pm

Re: A algú li ha arribat el mail o sms??

EntradaAutor: Naranjita » dc. maig 24, 2017 10:09 am

Izaskun. M ha escrit:Hola a tots!

Jo soc una mare de les corts i avui he parlat amb l'escola on vaig fer la preinscripció, diuen que no sabran res fins el 26 i que es veu que la llista de no admesos es només per les famílies que van marcar la casella d'assignació d'Ofici. Jo no la vaig marcar per indicació de la pròpia escola així que no se que passarà amb el nostre cas. A mes m'han dit que el dia 2 i 5 de juny es festa a l'escola així que no podrem saber l'assignació definitiva fins el 6. Tot el procés es la cosa mes caòtica, desorganizada i estressant que he vist a la meva vida.

Que nos sea leve!

Xxx


Per als de P3, com posava a l'inscripció no calia marcar-la.
Sunoa
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dc. maig 03, 2017 5:58 pm

Re: A algú li ha arribat el mail o sms??

EntradaAutor: Sunoa » dc. maig 24, 2017 12:02 pm

Atenció em pixo tota ja de veritat eh! Ara entro a la web del consorci i veig que on possava que s'avisarà a les families per sms o e mail a partir del día 22 , possa a partir del día 24. Ho han modificat! Olé i olé!
Targaran
Entrades: 2
Membre des de: dc. maig 24, 2017 6:46 pm

Re: A algú li ha arribat el mail o sms??

EntradaAutor: Targaran » dc. maig 24, 2017 6:49 pm

Hola, al web ara ja posa que el sms... es rebra el 26
Avatar de l’usuari
Marta_1986
:: tigre
:: tigre
Entrades: 792
Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm

Re: A algú li ha arribat el mail o sms??

EntradaAutor: Marta_1986 » dc. maig 24, 2017 9:17 pm

[*]no estic entenent res....
Parleu de barcelona totes? I parleu de les llars d'infants o de les escoles?
Jo tinc entès ( no vivim a BCN) que per les escoles el dia 2 surt la llista oficial i el dia 12 comencen les matricules.
8-1-14 Neix el Roc :love:
1-9-15 TE + :love:
9-11-15 avortament per ou buit :ufs:
1-8-16 TE + Endavant! :love:
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic :ufs:
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :) :love:
Imatge
Targaran
Entrades: 2
Membre des de: dc. maig 24, 2017 6:46 pm

Re: A algú li ha arribat el mail o sms??

EntradaAutor: Targaran » dc. maig 24, 2017 10:50 pm

Jo parlo de p3. El día 26/5 surt la llista de qui no ha entrat a cap escola de la preinscripcio

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::