Escola dels Encants: experiències?

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
ambonios
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. gen. 25, 2017 8:08 pm

Escola dels Encants: experiències?

EntradaAutor: ambonios » dc. maig 24, 2017 12:33 pm

Hola!

Tinc una mica d'embolic. Jo vaig començar a mirar escola quan estava embarassada, i vaig conèixer l’Escola dels Encants que, a més, la tenim molt, molt a prop de casa. Aquest any hem hagut de fer les inscripcions, hem visitat sis escoles i la que més ens ha agradat sí que ha estat la dels Encants i hem tingut sort i començarem al setembre.

Malgrat tot, tinc una mica de por perquè per més que miro, no trobo cap experiència o cometari positiu. Sempre m’expliquen nens que han hagut de canviar de cole, que té les seves coses, que a partir de primària es encara pitjor, que els nens es queden penjats... Hi ha algú que conegui l’escola de prop i em pugui orientar una miqueta?

Moltes gràcies!
mandarina777
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 94
Membre des de: dl. feb. 20, 2017 10:47 am

Re: Escola dels Encants: experiències?

EntradaAutor: mandarina777 » dc. maig 24, 2017 1:38 pm

El que jo sé es una mare que el duia i de petits be pero que van endarrerits a altres escoles i llegeixen mes tard....ella es va espantar per que al final no yo veïa Clar, í se'l va endur

El que jo penso es q si no hagues 1 profe cada 3 nens...anar implementant por el que l infant vol dwscobrir en el moment que el vol sería ideal...pero aún una cada 14 p 15 es evident que no pots si no no fas una mica dirigit. Pero aixó es el meu parer í no se...
ambonios
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. gen. 25, 2017 8:08 pm

Re: Escola dels Encants: experiències?

EntradaAutor: ambonios » dj. maig 25, 2017 7:48 am

mandarina777 ha escrit:El que jo sé es una mare que el duia i de petits be pero que van endarrerits a altres escoles i llegeixen mes tard....ella es va espantar per que al final no yo veïa Clar, í se'l va endur

El que jo penso es q si no hagues 1 profe cada 3 nens...anar implementant por el que l infant vol dwscobrir en el moment que el vol sería ideal...pero aún una cada 14 p 15 es evident que no pots si no no fas una mica dirigit. Pero aixó es el meu parer í no se...


Gràcies pel teu comentari. Es que el tema d'anar endarrerits és el que no entenc bé. Endarrerits respecte a qué? Es suposa que respecta el ritme d'aprenentatge dels nens, i per tant (per exemple) si un nen no té interes no llegirà fins que mostri interés, però això no ho trobem un problema. De fet és el que van explicar a les portes obertes :) A nosaltres això no ens preocupa :)

També he sentit que després els hi costa adaptar-se a un "cole normal", però és evident. Igual que si un nen d'un "cole normal" fa el canvi i va a una escola lliure, també li costarà adaptar-se :)
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Escola dels Encants: experiències?

EntradaAutor: kabbisa » dj. maig 25, 2017 10:25 am

ambonios, pel socpetit segur que trobes diverses entrades parlant (positivament) de l'escola dels encants.

per cert, que jo vaig anar a una escola en que si esperant un any o un parell a introduir un tema els nens ho agafàvem més fàcilment, s'esperaven.
i sí que va haver un moment en que nosaltres sabiem menys que el veí que anava a una altre escola (pex. taules de multiplicar, o geografia,...), però poc a poc vam anar recuperant "camí" i a la selectivitat vam arribar tots igual i vam fer la mateixa i nosaltres no vam tenir més problemes que altres nens d'altres escoles..
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
mond
:: rateta
:: rateta
Entrades: 156
Membre des de: dv. maig 08, 2015 12:55 pm

Re: Escola dels Encants: experiències?

EntradaAutor: mond » dj. maig 25, 2017 11:12 am

Jo no conec personalment l'escola dels Encants però me n'han parlat meravelles i el fet de que hagi tingut 90 preinscripcions crec que és molt significatiu. Si has pogut entrar amb 30 punts et pots sentir molt afortunada, i si tenies més punts i has entrat, doncs afortunada també.
||*||
ambonios
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. gen. 25, 2017 8:08 pm

Re: Escola dels Encants: experiències?

EntradaAutor: ambonios » dj. maig 25, 2017 12:19 pm

kabbisa ha escrit:ambonios, pel socpetit segur que trobes diverses entrades parlant (positivament) de l'escola dels encants.

per cert, que jo vaig anar a una escola en que si esperant un any o un parell a introduir un tema els nens ho agafàvem més fàcilment, s'esperaven.
i sí que va haver un moment en que nosaltres sabiem menys que el veí que anava a una altre escola (pex. taules de multiplicar, o geografia,...), però poc a poc vam anar recuperant "camí" i a la selectivitat vam arribar tots igual i vam fer la mateixa i nosaltres no vam tenir més problemes que altres nens d'altres escoles..


Hola kabissa! Moltes gràcies pel comentari. Vaig escriure perquè precisant a SocPetit no hi ha molta informació, al contrari, alguna vegada que ha sortit el tema sempre es diu que està tot mol desorganitzat, que hi ha canvis de cole, etc. A més, buscant opinions a un altre lloc vaig trobar noia que deia això, que a primer molts nens deixen l'escola, que els pares estan una mica desanimats, que no és com es pensaven...

A mi no em preocupa gens el nivell o les comparacions amb altres coles o nens, t’ho dic molt sincerament. Em preocupa si és un sistema on no poden seguir a tots els nens (i hi ha qui es queda penjat, per exemple), on hi hagi nens que no s’integrin bé o qualsevol cosa. Si resulta que un nen no és molt participatiu, què farien...
ambonios
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. gen. 25, 2017 8:08 pm

Re: Escola dels Encants: experiències?

EntradaAutor: ambonios » dj. maig 25, 2017 12:21 pm

mond ha escrit:Jo no conec personalment l'escola dels Encants però me n'han parlat meravelles i el fet de que hagi tingut 90 preinscripcions crec que és molt significatiu. Si has pogut entrar amb 30 punts et pots sentir molt afortunada, i si tenies més punts i has entrat, doncs afortunada també.


Gràcies pel comentari. Si que ens sentim afortunats! Però ara m’han entrat dubtes. No de la metodologia, si no de la pròpia escola... Suposo que es normal i un cop comencin tot serà diferent :)
petipe
:: granota
:: granota
Entrades: 241
Membre des de: dj. set. 27, 2012 11:10 am

Re: Escola dels Encants: experiències?

EntradaAutor: petipe » dv. maig 26, 2017 8:27 am

Jo no la conec directament, però sí famílies que hi van / hi han anat. Del que jo conec, hi ha 2 grups de persones que "critiquen":

1) els que no els agrada l'escola per la "metodologia". Han tingut 90 preinscripcion però molta gent s'apunta "per moda" i no saben el que implica aquesta forma d'aprenentatge. Perquè un cop dins, no critiquen com s'aplica, si no la metodologia en sí, i pels comentaris que fan tu et preguntes "però tu saps on apuntaves el teu fill/a?". I també hi ha gent que per Infantil sí els agrada, però a primària ja no ho veuen tan clar.

2) Els que els agrada la metodologia però no els acaba d'agradar com es porta a terme. Les crítiques que jo he sentit van sempre encarades a la direcció de l'escola / desavinences mestres. I tot i que ja té uns anys d'experiència no deixa de ser una escola "en construcció" (crec que tot just ara surt la primera promoció) i a molts pares, tampoc els acaba d'agradar el que això pot comportar.

Malauradament no conec ningú que hi vagi entusiasmat, però segur que n'hi ha molts. De Congrés Indians sí que en conec de molt contents, però deu ser la meva circumstància personal perquè com a tot arreu, hi haurà gent de tot. I ja saps, es fa més soroll quan una cosa no agrada que al revés.
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Escola dels Encants: experiències?

EntradaAutor: Twix » dv. maig 26, 2017 7:30 pm

Les que heu entrat als Encants, em sabríeu dir amb quin número va entrar l'última persona?

Gràcies
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5603
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

Re: Escola dels Encants: experiències?

EntradaAutor: cositina » dg. maig 28, 2017 9:39 pm

Jo conec una noia q portaa els fiills a Encants. Ella esta contenta. El q si q mha dit es q la directora te molt mala fama per tenir un caracter dificil/q no li agtaa i portin la contraria i q degut a aixo molts professors han anat marxant del cole.
Darrere de cada mare hi ha una història que mereix ser explicada: www.maternidades.es
ambonios
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. gen. 25, 2017 8:08 pm

Re: Escola dels Encants: experiències?

EntradaAutor: ambonios » dl. maig 29, 2017 7:14 am

petipe ha escrit:Jo no la conec directament, però sí famílies que hi van / hi han anat. Del que jo conec, hi ha 2 grups de persones que "critiquen":

1) els que no els agrada l'escola per la "metodologia". Han tingut 90 preinscripcion però molta gent s'apunta "per moda" i no saben el que implica aquesta forma d'aprenentatge. Perquè un cop dins, no critiquen com s'aplica, si no la metodologia en sí, i pels comentaris que fan tu et preguntes "però tu saps on apuntaves el teu fill/a?". I també hi ha gent que per Infantil sí els agrada, però a primària ja no ho veuen tan clar.

2) Els que els agrada la metodologia però no els acaba d'agradar com es porta a terme. Les crítiques que jo he sentit van sempre encarades a la direcció de l'escola / desavinences mestres. I tot i que ja té uns anys d'experiència no deixa de ser una escola "en construcció" (crec que tot just ara surt la primera promoció) i a molts pares, tampoc els acaba d'agradar el que això pot comportar.

Malauradament no conec ningú que hi vagi entusiasmat, però segur que n'hi ha molts. De Congrés Indians sí que en conec de molt contents, però deu ser la meva circumstància personal perquè com a tot arreu, hi haurà gent de tot. I ja saps, es fa més soroll quan una cosa no agrada que al revés.


Gràcies! A mi la metodologia m'agrada, amb això no hi ha problema. Em referia precisament a la direcció de l’escola. Congrès Indians no el tenim a la zona, per això no van fer la inscripció :)
ambonios
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. gen. 25, 2017 8:08 pm

Re: Escola dels Encants: experiències?

EntradaAutor: ambonios » dl. maig 29, 2017 7:16 am

Twix ha escrit:Les que heu entrat als Encants, em sabríeu dir amb quin número va entrar l'última persona?

Gràcies


No et sabria dir, nosaltres som el 25.
Avatar de l’usuari
Twix
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2194
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 11:51 am

Re: Escola dels Encants: experiències?

EntradaAutor: Twix » dl. maig 29, 2017 7:19 am

ambonios ha escrit:
Twix ha escrit:Les que heu entrat als Encants, em sabríeu dir amb quin número va entrar l'última persona?

Gràcies


No et sabria dir, nosaltres som el 25.


Vols dir que teníeu el número de sorteig 25??
ambonios
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. gen. 25, 2017 8:08 pm

Re: Escola dels Encants: experiències?

EntradaAutor: ambonios » dl. maig 29, 2017 7:22 am

Twix ha escrit:
ambonios ha escrit:
Twix ha escrit:Les que heu entrat als Encants, em sabríeu dir amb quin número va entrar l'última persona?

Gràcies


No et sabria dir, nosaltres som el 25.


Vols dir que teníeu el número de sorteig 25??


No, no. La posició 25, nosaltres tenim 40 punts :)
Ahna
Entrades: 4
Membre des de: dj. març 15, 2018 11:53 pm

Re: Escola dels Encants: experiències?

EntradaAutor: Ahna » dc. març 21, 2018 6:59 am

Ambonios! Al final vas entrar a Encants?
Qué tal la experiencia?
Necesito sapiguer opinions de tots els colors. Estic entre aquesta i Cartagena.
Moltes gràcies!
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: Escola dels Encants: experiències?

EntradaAutor: Lidiabcn » dc. març 21, 2018 7:36 am

Ahna ha escrit:Ambonios! Al final vas entrar a Encants?
Qué tal la experiencia?
Necesito sapiguer opinions de tots els colors. Estic entre aquesta i Cartagena.
Moltes gràcies!

Hola! Jo tambe estic entre aquestes 2 i Fort Pienc, el que hem tira enrera de Cartagena son les 3 linies... i el poc espai... se que han de creixer cap amunt pero i l’espai exterior? Veig 3 linies insostenible. Pero no se si es temporal i degut a la demanda o sera sempre aixi? Us ho van aclarir a les PO? Jo els hi he enviat un mail pero de moment no tinc resposta. Us van aclarir temps de moduls i futura ubicacio?
En quan a Encants la primera impressio impacte, suposo q molt gent tirara cap a Cartagena per la demanda d’encants i anar a lo segur.
Jo conec gent a Encants que esta contenta( com a tots els coles de la zona) si que conec gent que hi es i critica la metodologia pero aixo ja ho sabies entenc quan demanes una escola viva...
De Cartagena tambe estan contents xo es una escola nova.
Despres de visitar totes les escoles publiques de la zona jo m’he quedat molt tranquila per la cualitat dels diferents projectes.
Parlem
Ahna
Entrades: 4
Membre des de: dj. març 15, 2018 11:53 pm

Re: Escola dels Encants: experiències?

EntradaAutor: Ahna » dc. març 21, 2018 10:56 pm

Cartagena coincidim en els “inconvenients”. La ubicacio está encare per determinar i els anys en módulos entre 4-8 anys, es a dir, que tampoc ho saben. Al ajuntament no crec que li interesi pagar un lloguer tants anys.

De Encants he llegit que hi ha molta rotació de professors i algún altre comentari, pero cap positiu. Alguna experiencia de pare/ mare/ profesor que pugui donar un punt de vista desde dintre?
Gràcies!
Lidiabcn
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dc. gen. 24, 2018 9:33 pm

Re: Escola dels Encants: experiències?

EntradaAutor: Lidiabcn » dj. març 22, 2018 2:48 pm

Ahna ha escrit:Cartagena coincidim en els “inconvenients”. La ubicacio está encare per determinar i els anys en módulos entre 4-8 anys, es a dir, que tampoc ho saben. Al ajuntament no crec que li interesi pagar un lloguer tants anys.

De Encants he llegit que hi ha molta rotació de professors i algún altre comentari, pero cap positiu. Alguna experiencia de pare/ mare/ profesor que pugui donar un punt de vista desde dintre?
Gràcies!


Jo conec una mare que no n’esta contenta pero perque el seu fill tot el dia juga..te 3 anys.... no es un referent per mi perque jo que jugui amb 3 anys es lo que busco... tb diu que el nen decideix tot el rato i que nomes menja el que ell vol, si hi ha algo per dinar que no li agrda no menja, em sembla que s’autoregulen cantitats... ja et dic no la prenc com a referent perque hi ha coses que no em cuadren... dp a traves de familiars que van a altres escoles de l’eixample coincideixen en reunions de l’ampa i estan molt contents... si que parlen de rotacio de profesorat per discrepancies amb direccio... xo no se si son certes, la directora se la veu amb caracter, pero no hauria de ser un problema....
Cartagena m’ha confirmat per mail que son i en ppi seran 3 linies pero que no tenen mes info...
Nosaltres segurament la posarem de 2a opcio... o Ramon Llull, no tenen res a veure pero ramon Llull te molt d’encant i
S’estan fent moltes coses...
Ahna
Entrades: 4
Membre des de: dj. març 15, 2018 11:53 pm

Re: Escola dels Encants: experiències?

EntradaAutor: Ahna » dg. març 25, 2018 12:24 am

Moltes gràcies Lídia!
ambonios
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dc. gen. 25, 2017 8:08 pm

Re: Escola dels Encants: experiències?

EntradaAutor: ambonios » ds. des. 14, 2019 12:56 pm

Bon dia.

Finalmente entró, y mi hija ha empezado ahora P5 (aunque aquí es relativo).

Personalmente, estamos encantados. No ha cambiado de profesora en tres años, y es maravillosa. En cuanto a metodología ya os diré más adelante porque ahora mismo se dedican a jugar, a jugar y a jugar. Aunque aprenden cosas, cada uno va a su ritmo. Aprende y tiene interés por cosas que ven en la escuela, eso me encanta. Además, al juntar niños de 3/4/5 años en la misma clase se establecen unas relaciones muy bonitas, se cuidan y ayudan entre ellos, son los mayores un año y los pequeños otro... y eso es genial.
Nosotros estamos encantados y mi hija también. Ya veremos cómo va el año que viene en mitjans :)

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::