Informació Escola Thau bcn

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Mireia81
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 64
Membre des de: dl. nov. 11, 2013 2:30 pm

Informació Escola Thau bcn

ds. jul. 01, 2017 11:49 pm

Hola! Estém interessats en la escola thau de Barcelona, voldria saber experiencies i si sabe els preus... Hi duriem un a P3 i la gran a P4, i to i que ens queda un any encara estém començant amb temps a valorar les opcions i aquesta ens agrada molt!
M agradaria saber les vostres experiencies i si sabéis les tarifes... Se que amb germans hi ha descompte pero ni idea de quan suposa....

Gracies boniques
Imatge

Imatge
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 566
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Informació Escola Thau bcn

dl. jul. 03, 2017 5:38 pm

Jo he escrit moltes coses sobre el Thau en altres fils... a veure si els trobes, sinó envia'm un privat!
Shasha
:: papallona
:: papallona
Entrades: 106
Membre des de: dv. feb. 26, 2016 10:01 pm

Re: Informació Escola Thau bcn

dl. jul. 10, 2017 10:53 am

Hola, la meva germana va anar al thau des de p4 i tant ella com els meus pares han estat molt contents. Es una escola molt gran tot i aixo no es impersonal els profes recordo que coneixien a ma germana tot i no haver anat a la seva classe igual que amb els companys tant del propi curs com d'altres nivells, amb varis patis i un bosquet. Ella ha sortit molt ben preparada i amb bon nivell tant d'angles com de frances, la propia escola els presenta als examens oficials perque obtinguin els titols pertinents. Donen molta importancia a la part artistica.
Personalment el que no m'agradava era el tema deures, crec que en posaven masses, pero parlo de fa ja mes de 15 anys... Tambe has de tenir en compte que es molt catalanista, cosa que se que alguns pares els fa enrere.
Amb el tema preus no et puc orientar.

Torna a “Educació Infantil”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: