Escoles a Hospitalet. Zona Santa Eulàlia

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Patxi
Entrades: 2
Membre des de: ds. ago. 12, 2017 5:29 pm

Escoles a Hospitalet. Zona Santa Eulàlia

EntradaAutor: Patxi » ds. ago. 12, 2017 6:22 pm

Hola,

Tenim una nena que l'any vinent ha de començar P3 i estem buscant escola per la zona de Santa Eulàlia de l'Hospitalet. La veritat és que estem bastant indecisos perquè no sabem que tal són les escoles de la zona. Jo sóc del barri i les conec de quan era petit, però d'això fa ja molt i els temps suposo que canvien.

En principi no volem portar-la a escola religiosa ni sortir fora del barri, però no ens convenç haver d'anar a institut als 12 anys i per això pensem que millor seria un col·legi que fes tota la línia des del principi.

De públics haviem sentit bones coses del Milagros Consarnau i del Bernat Desclot, i de privats de l'Azorin, mentre que havia sentit que el Casal dels Angels estava més enrera. El que passa és que canvien molt ràpid les coses i no sabem si s'hauran quedat endarrerits en el seu model educatiu uns o altres.

No gaire lluny hem sentit a parlar del Proa a Sants i Montessori a Torrassa que es veu que fan l'educació fins a batxillerat, però tampoc sabem molt del seu model educatiu.

Quina experiència teniu amb les escoles d'allà? Que tal estan els públics? Que tal estan els instituts? Hi ha algun altre bon col·legi que faci primària, ESO i batxillerat i que no estigui molt lluny?

Bé, la veritat és que anem bastant perduts i són moltes preguntes, a veure si podeu ajudar-nos. Moltes gràcies per avançat!!
rosae7
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. abr. 27, 2016 2:57 pm

Re: Escoles a Hospitalet. Zona Santa Eulàlia

EntradaAutor: rosae7 » dl. ago. 14, 2017 10:48 pm

Hola.
A prop tens l'escola sant jaume, molt a prop del montessori.Pertany a la fundacio d'escoles parroquials pero es molt oberta. Combina escola tradicional i projectes. Quan facin portes obertes es bo anar i veure. Si cal tambe pots tenir entrevista amb la directora. Tenen batxillerat tambe!
Patxi
Entrades: 2
Membre des de: ds. ago. 12, 2017 5:29 pm

Re: Escoles a Hospitalet. Zona Santa Eulàlia

EntradaAutor: Patxi » dt. ago. 15, 2017 7:26 am

Moltes gràcies, l'anirem a veure durant les portes obertes. No coneixíem l'escola Sant Jaume.

Si algú em pot informar de les altres escoles de la zona us ho agrairia (publiques o concertades)
Maremaremagnum
Entrades: 1
Membre des de: dv. set. 08, 2017 12:41 pm

Re: Escoles a Hospitalet. Zona Santa Eulàlia

EntradaAutor: Maremaremagnum » dv. set. 08, 2017 12:52 pm

Hola!

Veig que hi ha més gent com nosaltres! Començant a trencar-se el cap amb l'inici de P3 dels nens per l'any que ve!

Nosaltres estem en la mateixa situació Patxi. Però si més no, a mi m'agradaria saber les opinions que poden tenir les mares i pares que fa uns anys es qüestionaven exactament el mateix... A quina escola de Santa Eulàlia o Hospitalet porteu els vostres fills? I el més important... per què la recomanaríeu?

Sé que les opinions són subjectives... però ja he llegit massa objectivitat pels webs de les escoles... Així que qui tingui una estona, i li vingui de gust, ens encantaria sentir les vostres opinions!

Moltíssims gràcies per avançat!
inhogu
Entrades: 1
Membre des de: dg. març 26, 2017 5:34 pm

Re: Escoles a Hospitalet. Zona Santa Eulàlia

EntradaAutor: inhogu » dv. set. 29, 2017 10:33 am

Hola,

Nosaltres tenim reservada plaça a l'Azorin per començar amb la llar d'infants quan el petit tingui els 4 mesos. Ja veurem com va, però el fet que sigui petitona, amb una única línia (només una classe per curs) ens ha convençut bastant i el fet que sigui laica ens ha decantat del tot. Anirem a veure-la una mica més endavant, ja us explicaré.

Salut!

Inma
Aile
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. des. 29, 2016 4:40 am

Re: Escoles a Hospitalet. Zona Santa Eulàlia

EntradaAutor: Aile » dt. gen. 02, 2018 1:01 am

Bones, en aquesta zona hi ha varies publiques, el millor es anar a portes obertes per valorarar pros i cobtres. Personalment em decanto per Paco Candel o Prat de la Manta per model (mes afins a treballs per projectes). Jo al meu fill el vaig portar a l'escola bressol Azorin, com a escola bressol per mi va ser fantastic, principalment per la implicació i dedicació de les mestres, però com a escola crec que s'ha de reciclar. De totes maneres té bastanta bona fama pel barri en comparació al Casal dels Angels. Si teniu algun dubte més concret si voleu em dieu ja que conec families a varies escoles d'aquesta zona.
Sort en l'elecció.

PD: val la pena mirar i escollir bé, però per la meva experiència, no hi ha escola perfecte i la/el mestre q et toca condiciona moltissim.
Aurori12
Entrades: 2
Membre des de: dl. nov. 12, 2018 7:35 am

Re: Escoles a Hospitalet. Zona Santa Eulàlia

EntradaAutor: Aurori12 » dl. nov. 12, 2018 7:45 am

Bon dia a tots i a totes!

Tenim un nen de 2 anys que l'any vinent farà p3 i ja em anat a veure el casal dels àngels i l'Azorín.

El casal dels àngels és molt nou, les classes estan força bé (almenys p3 i p4 que és el que ens van ensenyar) i la resta gaire be... L'única pega (per nosaltres) es que és religiós. Tenen 3 línies per curs.

L'Azorín les instal·lacions són molt justetes, però és veritat que és laic i més familiar (una línia per curs). Només tenen fins a 6e de primària però continuen junts al Jaume Balmes.

Públics encara no han sortit les portes obertes, només mirarem el Prat de la Manta.

¿Algú mes a la sala que em pugui donar la seva visió?

Que tingueu un bon dia!!! :***:

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::