Opinió escola Frederic Mistral

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
patrizia_23
Entrades: 1
Membre des de: dl. nov. 13, 2017 12:52 pm

Opinió escola Frederic Mistral

EntradaAutor: patrizia_23 » dl. nov. 13, 2017 12:59 pm

Hola!

Estic en plena recerca d'escola i una veïna meva m'ha recomanat la Frederic Mistral. Què us sembla? És difícil entrar? No visc a Barcelona i no tinc cap punt... D'altra banda, volia saber el preu i les extraescolars...

Gràcies a tothom!
Avatar de l’usuari
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: Opinió escola Frederic Mistral

EntradaAutor: sandrix77 » dt. nov. 14, 2017 10:00 am

Pel que he sentit a dir de vàries persones és una bona escola. Però si no tens punts no sé si és difícil entrar-hi o no. Li preguntaré a ma germana que viu per allà i potser ho sap. I tema pasta, ni idea, però és concertada. Deu anar entre els 300-400 euros cada mes. Potser més 400 que 300...
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Opinió escola Frederic Mistral

EntradaAutor: kabbisa » dc. nov. 15, 2017 10:11 am

jo porto al Marcel al Frederic Mistral. Ell va ja a 1r de primaria, i el pas per Parvulari a mí m'ha encantat.

Es una escola amb renom, que fa molts anys que existeix, però que cada any intenten millorar algun aspecte de l'escola, sigui quin sigui, per tant, cada any hi ha novetats i aconsegueixen no quedar-se enrera com a escola. I és cert. Cada any hi ha novetats, però no només pel curs, sinó d'escola (aquest any: han fet un pas endavant en quant a l'anglès i també en quant a treballar els valors, a part d'altres petits canvis).
És molt gran, però no ho sembla (el funcionament és molt familiar).

En quant a temes educatius, és una escola qeu comença molt tranquila i basant-se en el joc i l'exploració, i cada any incorpora una mica més de responsabilitat i d'exigència als nens.
A efectes pràctics:
- Lectoescriptura la inicien gradualment i entre p5 i 1r és quan apreten més. A 1r els presenten als seus amics lectors, de 4rt, i que ho serà durant 2 anys. ((La barreja de cursos és bastant freqüent, ja des de p3 baixen els de primària a ajudar-los amb panellets, amb el dia de la música, uns fan d'espectadors dels altres en expectacles que fan,... ))
- Deures? si que en van tenint. A p3-p5 eren coses com portar fulles de tardor, o material per reciclar,... que si no portaven tampoc passava res (molt sovint jo no m'arribava a enterar!). A p5 sí que teniem que llegir una miqueta cada día, i ara a 1r em porta normalment cada setmana un A5 amb paraules per llegir, i un llibre per llegir de dimecres a dimecres. Ara, i abans de final de trimestre ha d'anar a conèixer un parc i observar-hi diverses coses perque treballaran els parcs de la ciutat al trimestre vinent. Ja et dic, de moment no és un drama. Suposo que van en augment i ja ens ho anirem trobant.
- Llibres: sí, alguns, i des de p3. Però també treballen molt experimental. Han anat incorporant el treball per projectes, però igualment, amb els llibres, la feina que presenten molt sovint és de fer coses (series, o muntar una torre real,..)
- Extraescolars: tenen una oferta bastant àmplia a la pròpia escola. Comencen a p4, ja que entenen que a p3 els nens prou en tenen amb l'escola. Van afegint diversitat d'extraescolars a mesura que els nens creixen.
- Preus: jo estic pagant uns 370, on esta inclos el dinar (150, crec), el material extra, les sortides escolars, la permanència... Tot excepte els llibres i les extraescolars i autocar (que no faig servir). En quant a la permanència, la paguem entre tots, així que el cost és molt menor, a canvi, l'escola sempre te monitors vigilant des de les 7:45 a les 18:30 i vigilen a tots els nens que hi hagi, sense revisar si el nen està a una llista o no. De debó que està molt bé, més d'un cop he arribat molt tard i no ha passat absolutament res.
- Punts: al meu any vaig entrar amb 20 punts, però hi ha companys de classe que van entrar amb 10. No tinc ni idea de si ara és més o menys fàcil entrar. Però pots trucar a preguntar. Acaben de passar-nos un mail demanant que els diguem si tenim fills per a p3 el curs vinent.

No se, si tens alguna cosa més, pots preguntar.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
CRISTINA1976
Entrades: 3
Membre des de: dl. gen. 15, 2018 1:33 pm

Re: Opinió escola Frederic Mistral

EntradaAutor: CRISTINA1976 » dl. gen. 15, 2018 1:49 pm

Hola!, Jo sóc ex-alumne de l'escola, hi vaig anar desde els 3 fins als 18.
En general es una bona escola, i encara que molt gran, hi ha 5-6 classes per curs, els professors es fan molt propers.
Hi tinc un bon record, i encara ara, si t'en trobes algún pel carrer, i fa 20 anys que vaig marxar, recorden el teu nom i els hi fa il.lusió veure´t.
Desde que jo vaig marxar hi ha hagut molts canvis. Era privada, ara es concertada. Conec gent que porta als seus fills, i surt uns 420€ tot inclòs, excepte les extraescolars, convivéncies ... Piquen alt. Potser als primers anys no es nota, però fan activitats que s'han de pagar a apart, que no tothom se les pot permetre.
En quant a les places, jo em vaig anar a informar pq hi tenia bona experiència, i em van dir que com a ex-alumne ho pots tenir fácil, però si no, funciona com totes, t'ha de tocar per zona.
Es una bona escola, però tot i el gran record, no sé si ara apuntaria al meu fill, massa alumnes per curs, i en definitiva s'ha de tenir la butxaca estable i plena.
El que si es curiós i m'agrada, fa pinya, es que a vegades et trobes gent pel carrer, i per com parla i s'expresa, acabes veient que han anat al Frederic! , es com una marca propia! jajajajaja

Espero que t'hagi ajudat. Com tot, té coses bones, i coses dolentes.
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Opinió escola Frederic Mistral

EntradaAutor: kabbisa » dt. gen. 16, 2018 2:07 pm

per com parla i s'expresa, acabes veient que han anat al Frederic! , es com una marca propia! jajajajaja


Jo no soc exalumne, però crec que és cert!!
L’any passat, quan vaig anar al Corte Inglés a comprar els llibres de text, vaig al·lucinar.
Era principis de juliol, i arribo al departament, dic hola, m’espero a que la dependenta acabi i quan ella em mira, li dic “venia a encarregar els llibres de text pel curs vinent” i em diu “per l’escola Frederic Mistral?” O.O
Em vaig posar a riure: “o tens molta experiència o poders telepàtics!” Es va posar vermella i em va dir que ella era exalumne i que solia detectar als que demanavem pel Frederic Mistral
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
ignatius
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dt. set. 19, 2017 5:34 pm

Re: Opinió escola Frederic Mistral

EntradaAutor: ignatius » ds. març 03, 2018 1:26 pm

He estat avui a les portes obertes i he quedat esmaperdut, quasi em poso a plorar d'emoció i tot jaja
Annamega
Entrades: 1
Membre des de: dc. març 21, 2018 11:10 pm

Re: Opinió escola Frederic Mistral

EntradaAutor: Annamega » dc. març 21, 2018 11:14 pm

Que vols día amb esmaperdut
Quina es la teva valoració?

Merci

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::