Coles Sant Martí (Clot-Poblenou)

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
patri84
Entrades: 4
Membre des de: dt. nov. 21, 2017 8:55 pm

Coles Sant Martí (Clot-Poblenou)

EntradaAutor: patri84 » dt. nov. 21, 2017 9:06 pm

Hola!!

He estat rebuscan del fòrum i he probaat poca info dels coles d'aquesta zona i volia fer-me'n una idea. En un principi la nostra primera opció seria un cole concertat i volia mirar els següents:

- Jesuïtes El Clot
- Mare de Déu de Núria
- Nuestra Señora de la Asunción
- Adela de Trenquelleon

Si teniu una mica més d'informació us ho agrairé moltíssim. Si esteu contents, preus, metodologia, si tenen molta demanda... per tenir una idea abans de les jornades de portes obertes.

Gràcies de nou!
Naranjita
:: rateta
:: rateta
Entrades: 152
Membre des de: ds. set. 24, 2016 2:17 pm

Re: Coles Sant Martí (Clot-Poblenou)

EntradaAutor: Naranjita » dl. nov. 27, 2017 6:24 am

Bon dia!
El millor consell que els vagis a veure tots 4 a les portes obertes, i després tant jesuïtes com l'Adela de Trenquallon tenen molt bona fama, els altres dos no els conec.

Els jesuïtes tenen moooolta demanda pel que se.
mamade3bcn
Entrades: 2
Membre des de: dv. gen. 26, 2018 9:35 am

Re: Coles Sant Martí (Clot-Poblenou)

EntradaAutor: mamade3bcn » dv. gen. 26, 2018 9:57 am

Hola,

Jo et puc dir d'Adela de trenquellon que segueixen la línia de sempre, si que han fet petites variacions i segueixen amb nivell alt. Va anar-hi el meu marit i ell està molt content, a nivell acadèmic molt bo. Ara va la meva neboda i per això sé com és ara i que tenen el mateix nivell de sempre. Deures, exàmens, ets.

De Jesuïtes et puc dir que vaig anar jo fins a batxillerat i el meu marit el batxillerat i CFGS. Ara han canviat el sistema, ho han anat fent lentament, però a mi em preocupa que el canvi no l'hagin sabut fer bé en el sentit d'aplicar el nou sistema i adaptar-se amb els mestres de sempre. Però et diré que jo vull mirar-lo per als meus i em dóna confiança. De fet hi ha mestres meus que ara són de l'equip directiu. Nivell acadèmic molt bo i en això no han baixat segur.
És una escola molt organitzada per el seu gran tamany. Els grans i els petits estan ben separats, encara que quan van per passadissos a fer encàrrecs es troben amb els grans, inevitable per la quantitat d'alumnes que hi ha, encara que van fer obres i no sé si això ho han tingut en compte. (Això es el que més em va frenar a mí)
Jo la vaig mirar pels meus i finalment vaig decantar-me per un altre però ara que haig de mirar per l'Eso i que tinc una bebe i l'altre que li queden 2 cursos d'EP, és una molt bona opció per reagrupar-los a tots...

Espero que et serveixi d'orientació encara que et recomano anar-hi a les portes obertes.

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::