Escoles a Granollers 18-19

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Enaltg
Entrades: 2
Membre des de: dt. nov. 28, 2017 5:20 pm

Escoles a Granollers 18-19

EntradaAutor: Enaltg » dt. nov. 28, 2017 5:34 pm

Hola,

Sóc mare d'una nena que el proper curs, 2018-2019, començarà P3. Visc a Granollers des de fa poc i desconec les escoles de la ciutat.
Publico aquest nou tema de debat per si algú em pot donar un cop de mà per poder triat l'escola: aportant la seva experiència o coneixement, tipus de projectes educatius...

Gràcies per endavan!
Avatar de l’usuari
sandrix77
:: tigre
:: tigre
Entrades: 739
Membre des de: dj. feb. 03, 2011 9:13 am

Re: Escoles a Granollers 18-19

EntradaAutor: sandrix77 » dt. gen. 16, 2018 9:47 am

Hola!

Els meus nebots van al Cervetó. Els meus cunyats estan molt contents, però no et puc dir res més. És concertada (crec que paguen uns 400 amb el menjador). Tinc una amiga que també viu a Granollers i els porta a una pública però no recordo el noim. L'hi pregunto!
Imatge

Imatge
Enaltg
Entrades: 2
Membre des de: dt. nov. 28, 2017 5:20 pm

Re: Escoles a Granollers 18-19

EntradaAutor: Enaltg » dl. gen. 22, 2018 4:27 pm

sandrix77 ha escrit:Hola!

Els meus nebots van al Cervetó. Els meus cunyats estan molt contents, però no et puc dir res més. És concertada (crec que paguen uns 400 amb el menjador). Tinc una amiga que també viu a Granollers i els porta a una pública però no recordo el noim. L'hi pregunto!


Moltes gràcies. Ja em diràs quelcom, doncs.
AnnaGRoca
Entrades: 1
Membre des de: dt. feb. 20, 2018 10:32 am

Re: Escoles a Granollers 18-19

EntradaAutor: AnnaGRoca » dt. feb. 20, 2018 10:36 am

Bon dia! Algú pot donar informació i referències d'escoles a Granollers? Si pot ser de mestres montaña perfecte, és una de les que em queda més aprop.
Si hi ha alguna cosa a Granollers ciutat d'educació viva, també estaría bé saber-ho, no he pogut trovar res!

Gràcies!!!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::