Escoles Tarragona zona 3: El Serrallo, Pau Delclos, Roig, El Carme

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
ronchu
Entrades: 2
Membre des de: dv. des. 22, 2017 11:46 am

Escoles Tarragona zona 3: El Serrallo, Pau Delclos, Roig, El Carme

EntradaAutor: ronchu » dv. des. 22, 2017 11:55 am

Hola! Ens acabem de mudar a Tarragona i el curs vinent la nostra petita començarà P3, pel que no tenim referències de cap escola. Preferim una escola pública, en què es fomentin les noves pedagogies, l'aprenentatge per projectes, l'obertura i participació dels pares i l'experimentació i contacte amb la natura. Potser és molt demanar... Ens agradava l'escola l'Arrabassada, però no ha estat possible trobar vivenda a la zona i pel que he sentit seria molt difícil entrar-hi De les que ens toquen per zona, agrairia si em podeu donar opinions, referències... Són El Serrallo, Pau Delclòs, El Carme i Col•legi Roig.
Moltes gràcies mares i pares!
MarionCole
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dg. feb. 09, 2014 10:37 pm

Re: Escoles Tarragona zona 3: El Serrallo, Pau Delclos, Roig, El Carme

EntradaAutor: MarionCole » dt. des. 26, 2017 10:42 pm

Hola! Vivim a la zona. L'escola que ens queda més aprop és El Carme, i la proximitat va ser el que va pesar més a l'hora de decidir-nos. Penso que, al final, el més determinant és el mestre que et toqui i els nens de la classe, i sobre això no hi tenim gairebé control, així que millor que ens poséssim les coses fàcils i ens poséssim l'escola aprop.
Els meus fills tenen 3 i 7 anys i hem tingut molta sort amb els mestres. És veritat que les instal·lacions exteriors són petites, però ells van molt contents a l'escola, reben la seguretat que necessiten i no en tinc cap queixa.
Si tens algun dubte, ja em preguntaràs!
ronchu
Entrades: 2
Membre des de: dv. des. 22, 2017 11:46 am

Re: Escoles Tarragona zona 3: El Serrallo, Pau Delclos, Roig, El Carme

EntradaAutor: ronchu » ds. des. 30, 2017 11:16 am

Moltes gràcies per la teva resposta. Tens tota la raó que és molt important la classe i mestre que toquin i això no ho podem controlar... Precisament del Col•legi El Carme és el que menys referències en tinc, així que t'agrairia si em poguessis explicar una mica la vostra experiència, pros, contres, estil educatiu... Moltes gràcies!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::