Opinions de Centre d’Estudis Montseny de Barcelona - Poblenou

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
ocabcn
Entrades: 2
Membre des de: dt. gen. 02, 2018 11:45 am

Opinions de Centre d’Estudis Montseny de Barcelona - Poblenou

EntradaAutor: ocabcn » dt. gen. 02, 2018 11:52 pm

Hola, soy el padre de un niño de dos años y medio que actualmente estudia en la guardería Mafalda (con la que estoy muy contento) y empiezo la búsqueda para su primer colegio. Mi área de influencia por domicilio es "Poblenou". Me gustaría que fuera un centro donde pudiera cursar también bachillerato, y el único que creo que encaja en la zona es el Centre d’Estudis Montseny.

¿Alguna opinión? He buscado pero no encuentro muchas...

También he visto que en años anteriores se quedaron bastantes solicitudes de P3 fuera, veo por ejemplo nada menos que 39 solicitudes sin cubrir en el 2014... ¿sabéis cómo fue en el curso pasado?

¡Muchas gracias!
xirinola
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dg. des. 20, 2015 8:53 am

Re: Opinions de Centre d’Estudis Montseny de Barcelona - Poblenou

EntradaAutor: xirinola » dj. gen. 04, 2018 9:41 am

T'he enviat un privi :content:
carolcr
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dv. gen. 05, 2018 8:02 am

Re: Opinions de Centre d’Estudis Montseny de Barcelona - Poblenou

EntradaAutor: carolcr » dv. gen. 05, 2018 11:47 am

Privi No!
Compartiu la info please. A mí també m'interessa >.-<:
ocabcn
Entrades: 2
Membre des de: dt. gen. 02, 2018 11:45 am

Re: Opinions de Centre d’Estudis Montseny de Barcelona - Poblenou

EntradaAutor: ocabcn » dv. gen. 05, 2018 12:32 pm

Gràcies Xirinola! Si ho creus adient pots compartir la informació?

L'altra escola que també ens agrada es Grèvol, encara que també és difícil trobar plaça, crec que l'any passat no tenia tanta demanda com Montseny.
xirinola
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 75
Membre des de: dg. des. 20, 2015 8:53 am

Re: Opinions de Centre d’Estudis Montseny de Barcelona - Poblenou

EntradaAutor: xirinola » dj. gen. 25, 2018 12:52 pm

Bon dia, us faig un petit resum semblant al que li vaig fer a ocabcn

Doncs de moment la nostra experiència amb el Montseny és ben positiva. El Centre d'Estudis Montseny aquest any celebra els seus 50 anys, així que imagineu la d'experiència que tenen educativament parlant.

És una escola que sembla un transatlàntic en la mesura de que té alumnat fins batxillerat. Però tot està superben organitzat i la via de comunicació mitjançant mails, llibreta amb la mestra i via telèfon funciona a la perfecció, cosa que a nosaltres com a pares que treballem ens va estupendament.

El meu fill ha fet una bona adaptació. Sí que és cert que el pas d'escola bressol a cole és un gran pas. No hi tanta comunicació amb la mestra, però si es requereix estàn a la disposició de les famílies.

Ja us dic, de moment no tenim cap queixa, tot i que no hi ha cap escola que sigui perfecte. Cada dia esmorzen cap a les 10, cosa que a part de que trobo bàsica per als petits també ho treballen com el "moment" de l'esmorzar, aliments saludables, el dia de la fruita, etc..

D'altra banda al Montseny també es treballen conceptes més de la línia innovadora que tant es parla actualment: racons, espais, cooperativisme (recordem que el Montseny és una cooperativa de pares i mares), etc.. En els racons treballen aspectes com els Sentiments, el companyerisme, etc..

Us ho dic perquè sempre se'l titlla de ser una escola tradicional, que si posen molts deures, i aquest tipus de comentaris ...
D'altra banda té un ampli ventall d'extraescolars: escola de música pròpia, anglés, piscina, dansa, bàsquet etc etc..

L'únic gran consell que us puc donar als que esteu buscant escola és que aneu a les portes obertes de les escoles que us interessin. En el cas del Montseny pregunteu si donarà la xerrada en Pep Trellis que és el director.

Us heu de guiar per les sensacions que us dongui l'escola, el que busqueu com a família, etc.. i sobretot tenir sort d'entrar! Com bé ja sabeu, en molts coles de Poblenou i Diagonal Mar és una loteria el poder entrar.

Per cert ocabcn, jo l'any passat vaig posar de segona opció l'escola Grèvol. Va tenir més o menys la mateixa demanda que Montseny (molta gent fora). Jo em pensava que seria molt menys..però no.
Tot i que en cap moment teníem pensat posar Grèvol ni tan sols a la llista, després de la reunió que vam tenir amb la directora ens va encaixar bastant. El tema de que facin religió ens tirava mooolt enrere, però després de la visita la visió ens va canviar totalment. La directora un encant.

Salutacions

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::