Triar Escola: Espill, Ítaca, o altres a Castellgalí, Manresa o qualsevol altre al Bages

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Laydek
Entrades: 2
Membre des de: dt. juny 02, 2015 5:38 pm

Triar Escola: Espill, Ítaca, o altres a Castellgalí, Manresa o qualsevol altre al Bages

dc. gen. 10, 2018 10:27 am

Bon dia colla,

Doncs tinc 2 petits que aquest setembre començaran P3 i com són dels més petits ens fa por portar-los a una escola tradicional per si els agobien. Ja hem tingut una tutoria amb la mestre de l'escola bressol on van perquè no segueixen el ritme dels altres nens de la classe i ens han derivat al CDIAP. Els van fer nèixer un mes abans del que els hi tocava, costa captar la seva atenció i diuen molt poca cosa. Però és que són petits! (Finals de desembre) i quasibé tots els companys de la classe son del juliol o abans.

No coneixo ningú a l'escola Sant Miquel de Castellgalí, sé que és tradicional però m'agradaria que algú me'n pogués fer cinc cèntims: com treballen, com són les mestres de preescolar, etc

Després n'he sentit a parlar de la Ítaca i l'Espill a Manresa que tenen un ensenyament fora de lo tradicional però tampoc en coneixo ningú que hi vagi i també em neguiteixa si l'adaptació a l'ESO o Institut després és bona ja que és un ritme diferent:
1- Algú em pot parlar dels mètodes que fan servir en aquestes escoles?
2- Quina quota mensual es paga a l'Espill? I quant costa el dinar?
3- Algú em pot donar una opinió de primera mà sobre l'adaptació posterior quan passen a secundària?
4- Com funciona el sistema de punts? Nosaltres som de Castellgalí i no sé si entrarien a cap....

Per últim, coneixeu alguna altre escola al Bages que em recomaneu i acompanyin en el seu desenvolupament amb respecte, valors i adeqüant-se a cada nen? En un principi descartem qualsevol escola religiosa doncs ni el meu home ni joc ho som.

Gràcies per endevant!
Imatge
-----------------------
13 març 2015 - 1a IA - negatiu
8 d'abril 2015 - 2a IA - negatiu
4 maig 2015 - punció 1a FIV
9 maig 2015 - transferència d'un blasto maquíssim :)
16 maig 2015 - betaespera: primera prova casera +
18 maig 2015 - beta en sang +++ 183 !!!
2 juny 2015 - 1a eco: només es veu el saquet
17 juny 2015 - 2a eco: esperem veure'l!!! :D

Torna a “Educació Infantil”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::